Donder op man, met dit gejank
Transferwindow 2021-2022
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Zeker met je eens. Ik ben zelf niet eens zo bang voor de RB positie. Op de 1 of andere reden had ik wel een middenvelder gehoopt/gewild. Dat lijkt niet te gaan gebeuren, maar dan nog denk ik dat we zeer zeer goed gekocht hebben voor vrij weinig geld.Robson de Souza wrote: ↑31 Aug 2021, 21:08 Zelfs als het hier bij blijft vind ik dit een top transferperiode. Op Mwene na (die voor de breedte is aangetrokken) hebben we met Ramalho, Van Ginkel, Pröpper, Drommel en Vinicius vijf spelers gehaald die beter zijn dan wat we hadden. Verder veel geld op gehaald en al wat overbodige gasten verkocht en met Madueke, Fofana en Antonisse ook al wat jonge gasten langer vastgelegd. Niet slecht toch..en de klok loopt nog!
Sowieso 4 beter die we al hadden, een Sangare die het dit jaar wel heeft. Ik zie dit jaar wel positief tegemoet !!
-
- Lid van verdienste
Na zo'n flitsend begin waar je in juni al vijf nieuwe spelers hebt en die bijna allemaal voltreffers zijn hoop/verwacht je uiteindelijk in de laatste week toch nog meer dan enkel een spits, die overigens wel nodig was, daar niet van. Ik had graag nog een rechtsback en een back-up/toekomstig opvolger van Sangaré gezien en eigenlijk ook nog wel een back-up voor Gakpo/Mario/Madueke.
Last edited by Mick Jagger on 31 Aug 2021, 21:13, edited 2 times in total.
-
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
-
- Internationale topspeler
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Iets in mij zegt dat daar 1 of meerdere 'bekenden' tussenzitten.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
-
- Nationale topspeler
Mee eens, gedeeltelijk. Overall best tevreden met de transferzomer. Met Ramalho, Drommel, Mwene, Ginkel en Propper veel toegevoegd. Madueke en Fofana verlengd ook belangrijk, nu Obispo nog. Met Mo, Malen, Rosario, Dumfries goed verkocht. Verkoop Piroe, verhuur Sadilek en Baum ook prima overigens. Helaas geen Luckassen en Rigo en imo mochten Doan en Guti ook weg. Gebrek aan een extra middenvelder en goede rechtsback wel pijnlijk. Mwene en Teze niet goed genoeg en de back-up achter Götze en Sangaré ook niet. Als die wegvallen..Robson de Souza wrote: ↑31 Aug 2021, 21:08 Zelfs als het hier bij blijft vind ik dit een top transferperiode. Op Mwene na (die voor de breedte is aangetrokken) hebben we met Ramalho, Van Ginkel, Pröpper, Drommel en Vinicius vijf spelers gehaald die beter zijn dan wat we hadden. Verder veel geld op gehaald en al wat overbodige gasten verkocht en met Madueke, Fofana en Antonisse ook al wat jonge gasten langer vastgelegd. Niet slecht toch..en de klok loopt nog!
Aan financiën zal het niet liggen. Veel inkomsten, 50 miljoen investering en maar weinig transfersommen betaald.
Ik zeg 4 reten . Kwalitatief goede en gebalanceerde selectie, maar deze zomer had je wel de kans om echt een topselectie neer te zetten lijkt me - betere rechtsback en breedte/concurrentie.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Precies. Het is niet zo dat er nu heel veel zinnige uitspraken weggespoeld raken…Heruone wrote: ↑31 Aug 2021, 21:12Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- trouwepsvfan
- Vedette
Ofcourse, maar als mensen gelijk binnenkomen met geklaag en gezeur over het beleid.. beetje jammer maargoedHeruone wrote: ↑31 Aug 2021, 21:12Niet zo happen, iedereen is welkom. En het is transferdeadline day. Dan is het altijd druk. De echte discussies komen morgen/overmorgen wel weer op gang.trouwepsvfan wrote: ↑31 Aug 2021, 21:11 Leuk al die nieuwe ballenjongens, maar beetje jammer als ze deze topics komen vervuilen met gejank
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Inderdaad, en als ze Teze de kans geven om zich te ontwikkelen op RB, waarom speelt Teze dan de ene week en Mwene de andere week?.AddoCultheld wrote: ↑31 Aug 2021, 21:09In de afgelopen 8 wedstrijden had PSV wel kunnen zien dat Teze inzicht tekort en zijn positionering vaak onder de maat is. Beetje Boscagli als LB. Dat werkt gewoon niet.
- GillesdelaCroquette
Je verwachtingen ben je zelf verantwoordelijk voor en de meesten zijn gebouwd op wat 'insiders' hier zeiden. Drijfzand dus. Als je vervolgens hevig teleurgesteld gaat zijn moet je misschien de volgende keer niet random quotes op internet zo serieus nemen.
Als ik dat allemaal wegstreep en kijk naar de selectie die op de been gebracht is, zeg ik dikke 8 voor de transferperiode.
Als ik dat allemaal wegstreep en kijk naar de selectie die op de been gebracht is, zeg ik dikke 8 voor de transferperiode.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Meervoudig international
- FC Bavaria
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Wa denkte zelf?
-
- Legende
Als het alleen maar is om te komen klagen over de transferzomer, dan verleng die sabbatical nog even zou ik zeggen.milansandro wrote: ↑31 Aug 2021, 21:10Ik zie een like van @Juancho
Voor het eerst sinds maanden een teken van leven..
Hopelijk komt hij gewoon weer terug op dit forum..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Trixm
- Vedette
Ramalho, propper, Van ginkel, Drommel, Vinicius. Voor malen , mo en dumfries en unnerstahl. Noem het maar weinig.
Sowieso wordt er hier een beetje het gevoel overgenomen van een RIO en een ailon die vuurwerk beloofden. Vanuit PSV is die belofte veel meer onder voorbehoud gecommuniceerd.
Sowieso wordt er hier een beetje het gevoel overgenomen van een RIO en een ailon die vuurwerk beloofden. Vanuit PSV is die belofte veel meer onder voorbehoud gecommuniceerd.
Saibari is underrated.