En wat misschien even belangrijk is: het oneens met [mention]ShovingNE2[/mention]Menno1 wrote: ↑31 Aug 2021, 22:29Die leest nog volop mee hoor, en is zoals het hoort, het altijd volledig eens met mijmilansandro wrote: ↑31 Aug 2021, 21:10
Ik zie een like van @Juancho
Voor het eerst sinds maanden een teken van leven..
Hopelijk komt hij gewoon weer terug op dit forum..
Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Joenepsv
- Legende
Door een drukke dag wat minder actief hier. Een van de nadelen aan mijn vriendin is dat ze op dezelfde dag jarig is als ons mooie PSV.
Ik ben wel lichtelijk teleurgesteld dat het enkel bij Vinicius is gebleven. Had op meer gehoopt en had dat ook logisch gevonden. Er zijn enkele posities ronduit zwak bezet en daar zijn geen excuses voor al zullen die er ongetwijfeld komen. John is de transferperiode als een speer begonnen maar eindigt slapjes. Wie weet gaat er nog iets heel geks gebeuren maar kan het me niet voorstellen.
Lees overigens van Elfrink dat Schmidt er niet rouwig om is dat Doan niet weg is. Vind hem een goede speler. Dat weet hij dan qua gegunde speeltijd goed verborgen te houden.
Ik ben wel lichtelijk teleurgesteld dat het enkel bij Vinicius is gebleven. Had op meer gehoopt en had dat ook logisch gevonden. Er zijn enkele posities ronduit zwak bezet en daar zijn geen excuses voor al zullen die er ongetwijfeld komen. John is de transferperiode als een speer begonnen maar eindigt slapjes. Wie weet gaat er nog iets heel geks gebeuren maar kan het me niet voorstellen.
Lees overigens van Elfrink dat Schmidt er niet rouwig om is dat Doan niet weg is. Vind hem een goede speler. Dat weet hij dan qua gegunde speeltijd goed verborgen te houden.
-
- Meervoudig international
Inderdaad, so be it. Hadden meer verwacht maar we gaan het er mee doen.Hannamontana wrote: ↑31 Aug 2021, 22:54
Het is anders gelopen dan verwacht, bleven meer spelers dan verwacht. Daardoor minder kunnen doen op de markt dan verwacht. So be it.
Ik heb echt enorm veel zin in dit seizoen.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Zou dat niet te maken hebben met het feit dat er eventueel een transfer zou kunnen komen, dus ze hem hebben gespaardJoenepsv wrote: ↑31 Aug 2021, 22:57 Door een drukke dag wat minder actief hier. Een van de nadelen aan mijn vriendin is dat ze op dezelfde dag jarig is als ons mooie PSV.
Last edited by RV1913 on 31 Aug 2021, 23:01, edited 1 time in total.
- Maikel
- Site Admin
Ik sla een gratis diner met collega's nooit af
- mr.top
- Internationale topspeler
Deze post mag best sticky worden gezet. Dat scheelt veel gezeik in dit topic na vandaag.Hannamontana wrote: ↑31 Aug 2021, 22:54
Het is anders gelopen dan verwacht, bleven meer spelers dan verwacht. Daardoor minder kunnen doen op de markt dan verwacht. So be it.
-
- Legende
Kijk je naar de huidige basis, dan heb je Gakpo, Götze, Madueke en Zahavi met daarachter Vertessen, Doan, Bruma en Vinicius. Dan is het te hopen dat de eerst drie genoemde van de reservespelers het boven verwachting gaan doen. Je kan helaas niet blijven stapelen. Idealiter waren Bruma en Doan vertrokken en betere en meer talentvollere spelers voor gehaald.
Last edited by Massimo on 31 Aug 2021, 23:00, edited 1 time in total.
-
- Meervoudig international
-
- Vedette
Dat viertal erachter zou buiten Ajax om in de Nederlandse competitie overal basisspeler zijn denk ik.Massimo wrote: ↑31 Aug 2021, 22:59 Kijk je naar de huidige basis, dan heb je Gakpo, Götze, Madueke en Zahavi met daarachter Vertessen, Doan, Bruma en Vinicius. Dan is het te hopen dat de eerst drie genoemde van de reservespelers het boven verwachting gaan doen. Je kan helaas niet blijven stapelen. Idealiter waren Bruma en Doan vertrokken en betere en meer talentvollere spelers voor gehaald.
- Joenepsv
- Legende
-
- Vedette
Iemand roept Semedo naar PSV? Op Twitter..
Edit: speelt alles bij Wolves, lijkt me onzin.
Edit: speelt alles bij Wolves, lijkt me onzin.
Last edited by Robson de Souza on 31 Aug 2021, 23:05, edited 1 time in total.
- IvanNielsen
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV nondeju!
-
- Nationale topspeler
Ik ben zelf vrij positief en als er nog een rechtsback komt zelfs zeer tevreden. Maar laten we ook accepteren dat mensen teleurgesteld zijn, dat geldt blijkbaar namelijk ook voor een deel van de staf.mr.top wrote: ↑31 Aug 2021, 22:58Deze post mag best sticky worden gezet. Dat scheelt veel gezeik in dit topic na vandaag.Hannamontana wrote: ↑31 Aug 2021, 22:54
- Ardbeg
- Mister PSV
Gewoon onzingeruchten.
-
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Doan heeft bij ons nooit op 10 gespeeld maar altijd aan de buitenkant hangend zover ik me kan herinneren. Daar kan je altijd maar 1 kant op als je iemand voor of achter je hebt. Naar het midden toe er vanuitgaande dat je heel breed staat.
Daarom en alleen daarom ben ik heel benieuwd wat hij kan als hij op een eilandje komt te staan achter de spits. Ik zie het hem wel doen..
Daarom en alleen daarom ben ik heel benieuwd wat hij kan als hij op een eilandje komt te staan achter de spits. Ik zie het hem wel doen..
-
- Lid 2e elftal