Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

iiJqrno wrote: 31 Aug 2021, 23:18 Wie verwachten wij dat de basisplek gaat opeisen? Zahavi of Vinicius?
Dat hoort toch niet in dit topic? :)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het forum om middernacht zometeen:

Image
Image

Versus

Image
Image
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vinicius.
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Thomas heeft het als rechtsback ook goed gedaan in die paar wedstrijden. Misschien groeit ie wel uit tot de nieuwe Culina.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

iiJqrno wrote: 31 Aug 2021, 23:18 Wie verwachten wij dat de basisplek gaat opeisen? Zahavi of Vinicius?
Ik verwacht dat het blijft zoals het nu is. Dus Zahavi basis. Echter denk/hoop ik dat het steeds meer naar het einde van het seizoen Vinicius basis komt te staan waar hij ook volgend jaar zijn plek gaat claimen met Fofana achter zich.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 31 Aug 2021, 23:18
Jwoeloe wrote: 31 Aug 2021, 23:15 Thomas moet je gewoon puur als die extra controlerende middenvelder gaan zien, zoals hij dat in dat rampjaar onder Van Bommel en later Faber juist heel sterk invulde. Dan is Guti daar een beetje het 5e wiel aan de wagen. En dan heeft Doan mogelijkheden om op de posities daarvoor in actie te komen.
Ryan Thomas is toch een aanvallende middenvelder, dus een eventuele 10?
Thomas is een perfect Zwitsers zakmes. Zijn beste positie in dit systeem is op 10 denk ik, maar hij is dynamisch dus kan ook hangend spelen en zelfs als back en door zijn passing op 6 of 8. Maar hij blinkt nergens in uit maar prima om erbij te hebben. Maar het liefst geen 4 a 5.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Heb een prachtige livestream dag gehad met Fabrizio Romano. PSV's laatste dag ietwat teleurstellend, maar eens kijken hoe het morgen voelt na een nachtje slapen.
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

https://www.bbc.co.uk/sport/live/footba ... type=share

Dan die RB maar een weekje later....
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss wrote: 31 Aug 2021, 23:20
Is geen nieuwe speler.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die teksten van die frietboer kunnen we niks mee
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Hartig Woordje wrote: 31 Aug 2021, 23:21 https://www.bbc.co.uk/sport/live/footba ... type=share

Dan die RB maar een weekje later....
Wishfull thinking. Krijgt zo'n 4 miljoen euro salaris per jaar. Dit kan en wil PSV niet lijden.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Haha die Chrisje moet oppassen hoor, genoeg gekken die met frikandellen gaan gooien
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die frietbakker moeten we geen aandacht meer geven.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Johnny komt er maar in:

Tottenham and Serge Aurier are in talks over a mutual contract termination
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mwenusss wrote: 31 Aug 2021, 23:20
Trap er nou niet in, hij gaat gewoon een snack collab lanceren. Een götzandel, zahavianboutje, Drommeltje speciaal, zoiets. Boeiend.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat die frietboer lekker in zn eigen sop (of frietvet) gaar koken.

Resumerend ben ik al met al redelijk tevreden over deze window. Ik had ook graag nog een rechtsback basis gezien en een goede back-up voor Gotze, maar zoals ik al eerder had aangegeven, zijn we idd wel echt beperkt in de mogelijkheden omdat er relatief weinig spelers vertrokken zijn. Dan is dit op dit moment het hoogst haalbare. De basis 11 staat en die moet je dit seizoen gewoon gebruiken in de EL en alles tegen het linkerrijtje. Tegen het rechterrijtje kun je ook winnen met Doan, Bruma, Thomas en Vertessen.

Wel hoop ik dat we volgende transferwindow (zomer) echt ook weer 2 mooie jonge spelers halen waar we in de toekomst mooi op kunnen verdienen. Zo'n speler heb ik deze window wel gemist.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Timmer was duidelijk op VI Live. John de Jong was in de Skiete Willy podvast geweest en heeft gezegd dat PSV klaar is.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

En Lange Lummel wordt zeker iets van Sangaré?
Ex unitate vires
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Uiteindelijk moeten we ook niet zo enorm verwend doen. Alleen basisspelers Malen, Dumfries en Rosario zijn vertrokken voor prima sommen. Daarnaast wat klein grut kwijt geraakt en etterbal Mo verkocht. Voor Malen is inmiddels een vervanger gekomen die beter in het spel van Roger past. Op de plek van Rosario is een enorme upgrade doorgevoerd met Ginkel en Pröpper. Teze en Mwene krijgen de kans om Dumfries op te volgen, die volgens velen al niet goed in het systeem zou passen, ik zou zeggen: geef ze de kans. Daarnaast zijn de pijnpunten van het vorige seizoen in de as aangepakt door de komst van Ramalho en veranderde positie in balbezit van Mario. Tevens een tot dusver redelijk goed presterende concurrent van twijfelgeval Mvogo binnen gehaald. Contracten van parels Fofana en Madueke zijn opgewaardeerd en verlengd. Oppegard gaat dit jaar zijn kansen pakken achter Max.

Kom op jongens, houdt de positiviteit die sinds lange tijd nu om ons cluppie heen hangt gewoon vast. We staan er stukken beter voor dan vorig jaar en hebben nu echt een team staan dat nog enorm kan groeien. Het ontbreken van een aankoop op RB en evt het middenveld doen daar niks aan af.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 31 Aug 2021, 23:24 Johnny komt er maar in:

Tottenham and Serge Aurier are in talks over a mutual contract termination
Serge Oorier.

Ik dacht dat ie al ouder was en een langere carriere op topniveau had, maar dat valt eigenlijk vies tegen. Geen idee of ie interesse zou hebben, maar ik denk dat vooral op salaris het niet gaat worden. Heeft een heel ander karakter dan Götze, is volgens mij echt een baasje.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Het is voorbij:

Hetisniettegeloven
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 30 Aug 2021, 18:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Elfrink meld dat er niets meer komst
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Weltrusten!
Locked