Dat hoort toch niet in dit topic?
Transferwindow 2021-2022
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Ik verwacht dat het blijft zoals het nu is. Dus Zahavi basis. Echter denk/hoop ik dat het steeds meer naar het einde van het seizoen Vinicius basis komt te staan waar hij ook volgend jaar zijn plek gaat claimen met Fofana achter zich.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Thomas is een perfect Zwitsers zakmes. Zijn beste positie in dit systeem is op 10 denk ik, maar hij is dynamisch dus kan ook hangend spelen en zelfs als back en door zijn passing op 6 of 8. Maar hij blinkt nergens in uit maar prima om erbij te hebben. Maar het liefst geen 4 a 5.Hannamontana wrote: ↑31 Aug 2021, 23:18Ryan Thomas is toch een aanvallende middenvelder, dus een eventuele 10?Jwoeloe wrote: ↑31 Aug 2021, 23:15 Thomas moet je gewoon puur als die extra controlerende middenvelder gaan zien, zoals hij dat in dat rampjaar onder Van Bommel en later Faber juist heel sterk invulde. Dan is Guti daar een beetje het 5e wiel aan de wagen. En dan heeft Doan mogelijkheden om op de posities daarvoor in actie te komen.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Bankzitter
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
-
- Vaste waarde in elftal
Wishfull thinking. Krijgt zo'n 4 miljoen euro salaris per jaar. Dit kan en wil PSV niet lijden.Hartig Woordje wrote: ↑31 Aug 2021, 23:21 https://www.bbc.co.uk/sport/live/footba ... type=share
Dan die RB maar een weekje later....
- StratumZuid
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
-
-
- Legende
- trouwepsvfan
- Vedette
Laat die frietboer lekker in zn eigen sop (of frietvet) gaar koken.
Resumerend ben ik al met al redelijk tevreden over deze window. Ik had ook graag nog een rechtsback basis gezien en een goede back-up voor Gotze, maar zoals ik al eerder had aangegeven, zijn we idd wel echt beperkt in de mogelijkheden omdat er relatief weinig spelers vertrokken zijn. Dan is dit op dit moment het hoogst haalbare. De basis 11 staat en die moet je dit seizoen gewoon gebruiken in de EL en alles tegen het linkerrijtje. Tegen het rechterrijtje kun je ook winnen met Doan, Bruma, Thomas en Vertessen.
Wel hoop ik dat we volgende transferwindow (zomer) echt ook weer 2 mooie jonge spelers halen waar we in de toekomst mooi op kunnen verdienen. Zo'n speler heb ik deze window wel gemist.
Resumerend ben ik al met al redelijk tevreden over deze window. Ik had ook graag nog een rechtsback basis gezien en een goede back-up voor Gotze, maar zoals ik al eerder had aangegeven, zijn we idd wel echt beperkt in de mogelijkheden omdat er relatief weinig spelers vertrokken zijn. Dan is dit op dit moment het hoogst haalbare. De basis 11 staat en die moet je dit seizoen gewoon gebruiken in de EL en alles tegen het linkerrijtje. Tegen het rechterrijtje kun je ook winnen met Doan, Bruma, Thomas en Vertessen.
Wel hoop ik dat we volgende transferwindow (zomer) echt ook weer 2 mooie jonge spelers halen waar we in de toekomst mooi op kunnen verdienen. Zo'n speler heb ik deze window wel gemist.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Nationale topspeler
Uiteindelijk moeten we ook niet zo enorm verwend doen. Alleen basisspelers Malen, Dumfries en Rosario zijn vertrokken voor prima sommen. Daarnaast wat klein grut kwijt geraakt en etterbal Mo verkocht. Voor Malen is inmiddels een vervanger gekomen die beter in het spel van Roger past. Op de plek van Rosario is een enorme upgrade doorgevoerd met Ginkel en Pröpper. Teze en Mwene krijgen de kans om Dumfries op te volgen, die volgens velen al niet goed in het systeem zou passen, ik zou zeggen: geef ze de kans. Daarnaast zijn de pijnpunten van het vorige seizoen in de as aangepakt door de komst van Ramalho en veranderde positie in balbezit van Mario. Tevens een tot dusver redelijk goed presterende concurrent van twijfelgeval Mvogo binnen gehaald. Contracten van parels Fofana en Madueke zijn opgewaardeerd en verlengd. Oppegard gaat dit jaar zijn kansen pakken achter Max.
Kom op jongens, houdt de positiviteit die sinds lange tijd nu om ons cluppie heen hangt gewoon vast. We staan er stukken beter voor dan vorig jaar en hebben nu echt een team staan dat nog enorm kan groeien. Het ontbreken van een aankoop op RB en evt het middenveld doen daar niks aan af.
Kom op jongens, houdt de positiviteit die sinds lange tijd nu om ons cluppie heen hangt gewoon vast. We staan er stukken beter voor dan vorig jaar en hebben nu echt een team staan dat nog enorm kan groeien. Het ontbreken van een aankoop op RB en evt het middenveld doen daar niks aan af.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Serge Oorier.AddoCultheld wrote: ↑31 Aug 2021, 23:24 Johnny komt er maar in:
Tottenham and Serge Aurier are in talks over a mutual contract termination
Ik dacht dat ie al ouder was en een langere carriere op topniveau had, maar dat valt eigenlijk vies tegen. Geen idee of ie interesse zou hebben, maar ik denk dat vooral op salaris het niet gaat worden. Heeft een heel ander karakter dan Götze, is volgens mij echt een baasje.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Ballenjongen
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging