Toch nog 1 tweet als laatste. Geen verplichte koopoptie:
Transferwindow 2021-2022
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
- Trixm
- Vedette
Luckassen en Rigo worden ontbonden verwacht ik, zat er nog een kleine teaser in de announcement van rik tav een nieuwe jeugdspeler? [mention]Heruone[/mention] kan het toch nog leuker worden morgen overigens miss doelde de frietboer op een contractverlenging, ik denk obispo morgen. Of misschien doelde hij op de afschaffing van het woord patat, either way ben ik een blij man.
Saibari is underrated.
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Mwene en Teze zijn er toch? Al ben ik geen fan van Teze als back.Tomm wrote: ↑31 Aug 2021, 23:34 Het niet halen van een echte rechtsback terwijl we al een jaar wisten dat dumfries ging vertrekken is toch vreemd. Verder wel gewoon een prima zomer met de 5 die vroeg kwamen en waar we nu al onze vruchten van plukken. Wellicht dat na verlenging noni ook obispo volgt, dat zou dan ook nog mogen worden gezien als een belangrijke ‘transfer’.
- Hatseflats
- Vedette
PSV kiest inderdaad niet voor kwantiteit, want dat hebben ze al . Jammer dat er niet een aantal geloosd konden worden.ComeOnPSV wrote: ↑31 Aug 2021, 23:36 Vanaf 10:00 vanochtend gespeurd en gezocht naar geruchten. Ik vind het een prima window geweest. PSV kiest voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Als we dat hadden gedaan hadden we met types als Dessers gezeten.
PSV heeft net als andere clubs een zwaar coronajaar achter de rug. Nu weinig investeren qua geld kan ook voor de toekomst een enorm pluspunt zijn.
De selectie is prima. Een spits was noodzakelijk en hebben we gekregen. Middenvelder had gekund, maar het wisselbeleid van Schmidt kan nu echt doorslaggevend zijn. Gotze lekker sparen tegen de NEC's en Zwolle's thuis.
Wel blij met een nieuwe spits!
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ja dat dacht ik dus ook. Tenzij het over presentatie van die Priske gaat. Zou ook nog kunnen.Trixm wrote: ↑31 Aug 2021, 23:41 Luckassen en Rigo worden ontbonden verwacht ik, zat er nog een kleine teaser in de announcement van rik tav een nieuwe jeugdspeler? @Heruone kan het toch nog leuker worden morgen overigens miss doelde de frietboer op een contractverlenging, ik denk obispo morgen. Of misschien doelde hij op de afschaffing van het woord patat, either way ben ik een blij man.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Psvfan030
- Verbannen
- Hatseflats
- Vedette
Als de rest het goed doen, dan hoeven de centrale verdedigers niet zo veel te doenCaptain(C) wrote: ↑31 Aug 2021, 23:40Die zal nu wel blijven verwacht ik, aangezien Teze als rechtsback gezien wordt.
Je kan niet met 3 centrale verdedigers en vol seizoen spelen waarbij je ook europees speelt.
-
- Ballenjongen
Iedereen bedankt die is gaan posten bij het stadion.
Ben toch benieuwd wat er allemaal in de pijpleiding zat wat er niet is uitgekomen. Hopelijk te zien in inside deadline day. Al met al ons dan toch nog versterkt met een Braziliaanse spits, wat hopelijk voor wat meer variatie kan zorgen in ons aanval spel.
ik ga mijn bed eens opzoeken
De groete
Ben toch benieuwd wat er allemaal in de pijpleiding zat wat er niet is uitgekomen. Hopelijk te zien in inside deadline day. Al met al ons dan toch nog versterkt met een Braziliaanse spits, wat hopelijk voor wat meer variatie kan zorgen in ons aanval spel.
ik ga mijn bed eens opzoeken
De groete
-
- Meervoudig international
- TylerDurdn
Aldus FC Afkicken maar werd later weer in twijfel getrokken.johan derksen wrote: ↑31 Aug 2021, 23:48 Dus PSV heeft ook op Van de Ven geboden, maar die koos voor Wolfsburg.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Voor wat het waard is, vooral benieuwd wie hem dan op pikt.
Dat gaan wij -geloof ik nooit- niet zijn.
Last edited by Hannamontana on 31 Aug 2021, 23:52, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
- Heissenberrug