Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
FOOTB_REM_S: No

Ook ik had op meer gehoopt en ook wel verwacht. Maar er staat een team. Zij gaan het doen dit jaar.

Anderzijds, het had ook anders gekund. Kijk naar die kutclub. Al die 'godenzonen' die ze nu aan de straatstenen niet kwijt. Het zal daar intern nog wel gaan knallen onderling. Oh joy!

JDJ heeft nu een mooie buffer voor aanstaande zomer - wintertransfers zijn zelden ideaal - om iets moois te bereiken. Samen met de Champions League miljoenen die we dan krijgen na het kampioenschap. Zin in!
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
FOOTB_REM_S: No

Prima reactie van Arnesen bij FC Afkicken.

:grin:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zo, 0:00. C'est Ça

Image
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Slaaplekker.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PCGC wrote: 31 Aug 2021, 23:58 Het enige voordeel van zo’n waardeloze transfereren is dat de ‘insiders’ ook weer ontmaskerd zijn. Met zijn ‘vuurwerk’ 😂🤡
Het niet behalen van de CL zal een grote factor hebben gespeeld zullen ze dan zeggen (zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten overigens).
Gordeldier Googhem
Regelmatige invaller
Posts: 354
Joined: 04 Nov 2020, 16:56
FOOTB_REM_S: No

Ik heb genoten van de afgelopen dagen met jullie. Het vliegtuigspotten is weer naar een hoger plan getrokken door o.a. webcambeelden van geparkeerde jets te analyseren. Daarnaast de nodige dosis humor en memes voorbij zien komen. Helaas is de luchtballon met Hlozek niet geland. Daarnaast mocht hoogwaardige journalistiek niet ontbreken door onze eigen plaatselijke reporter en het belletje naar de frietbakker op de hoek :) . Welterusten allemaal.
Last edited by Gordeldier Googhem on 01 Sep 2021, 00:08, edited 2 times in total.
User avatar
Park
Nationale topspeler
Posts: 2112
Joined: 25 Aug 2017, 19:12
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 01 Sep 2021, 00:02 Het niet behalen van de CL zal een grote factor hebben gespeeld zullen ze dan zeggen (zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten overigens).
Dat vraag ik me af. We hebben vorig jaar zonder CL ook mooie transfers gehaald. En bijvoorbeeld ook Lozano gehaald toen we geen CL speelden.
User avatar
IvanNielsen
Lid 2e elftal
Posts: 171
Joined: 13 Jan 2021, 16:41
Clubvoorkeur: PSV nondeju!
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 31 Aug 2021, 11:52
DadOfThree wrote: 31 Aug 2021, 11:50
Knap dat je de zanger weet te noemen waar ik echt de grootste hekel aan heb :D
Ik zal voortaan mijn vragen iets specifieker stellen...
Bij de volgende transfer die rond is draaien we deze dan... speciaal voor jou:

Ik ben vooral heel erg dankbaar dat dit ons in ieder geval bespaard is gebleven
Een goede loodgieter is beter dan een verre vriend
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 31 Aug 2021, 15:51 Chris heeft helemaal niks te melden, gewoon interessant doen.
Geen idee of dit de juiste manier is van delen, maar onderstaand een opname van het gesprek:

Hey, die stem ken ik 😉 goeie gast die Johan.
#FreeGeneratie4
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Park wrote: 01 Sep 2021, 00:05
Tomm wrote: 01 Sep 2021, 00:02 Het niet behalen van de CL zal een grote factor hebben gespeeld zullen ze dan zeggen (zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten overigens).
Dat vraag ik me af. We hebben vorig jaar zonder CL ook mooie transfers gehaald. En bijvoorbeeld ook Lozano gehaald toen we geen CL speelden.
Met 35 miljoen had je leuke dingen kunnen doen en wat makkelijker een ‘gokje’ genomen of een grotere transfer gedaan. Dat geld kan je niet onderschatten.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Aurier zijn contract is ontbonden (een mens mag hopen) 😂🤪
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die moet je niet willen. Is een gekkie en wil een hoog salaris.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tomm wrote: 01 Sep 2021, 00:02
PCGC wrote: 31 Aug 2021, 23:58 Het enige voordeel van zo’n waardeloze transfereren is dat de ‘insiders’ ook weer ontmaskerd zijn. Met zijn ‘vuurwerk’ 😂🤡
Het niet behalen van de CL zal een grote factor hebben gespeeld zullen ze dan zeggen (zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten overigens).
Ja, ze zullen vast een mooi verhaaltje in elkaar kunnen knutselen zodat mensen er wederom intrappen. Feit is dat ze net zo veel weten als Elfrink, namelijk helemaal niks.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Meer gehoopt in zowel uitgaande als inkomende kant, maar het eerste zal met het tweede te maken te hebben. Met name wat betreft reservespelers. Desalniettemin toch tevreden met de huidige selectie.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 01 Sep 2021, 00:08
Tomm wrote: 01 Sep 2021, 00:02

Het niet behalen van de CL zal een grote factor hebben gespeeld zullen ze dan zeggen (zal ongetwijfeld een kern van waarheid in zitten overigens).
Ja, ze zullen vast een mooi verhaaltje in elkaar kunnen knutselen zodat mensen er wederom intrappen. Feit is dat ze net zo veel weten als Elfrink, namelijk helemaal niks.
Er zijn echt wel mensen die net iets meer weten door bepaalde connecties maar dat betekend nog steeds niet dat je er nooit naast kunt zitten. Daarvoor zijn er veel te veel variabelen. Gewoon alles met een korreltje zout nemen en genieten van alle supporterspraat hier.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 01 Sep 2021, 00:10 Meer gehoopt in zowel uitgaande als inkomende kant, maar het eerste zal met het tweede te maken te hebben. Met name wat betreft reservespelers. Desalniettemin toch tevreden met de huidige selectie.
Zeker. Het is niet eens een beetje slecht. Rechtsback kon beter en mss een middenvelder maar sommige doen net alsof John nu moet wieberen. Clowns.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hallo beste lezer. Ik stel me u voor als de gewone man, de gewone voetbalsupporter. U staat op maandag om 7 uur op, ontbijt wat en gaat aan het werk. Om een uur of vier, vijf is het klaar en dan moeten de kids opgehaald worden, moet er gegeten worden, moet er nog wat gedaan worden met de kids, moet er gestofzuigd worden, moet de was nog gedaan worden, moet de vuilnis nog buiten gezet worden en dan is het weer tijd voor bed. U had te weinig tijd om als een bezetene debiel naar dit forum te trekken en de F5-toets kapot te rammen als ware het een defecte magnetron. Vrees niet, want ik heb voor u - en voor [mention]Assy[/mention] - alle hoogte- en dieptepunten bijgehouden. De korte versie: het waren twee bewogen dagen op Negentiendertien.nl. De lange versie volgt hieronder en ik ben helemaal niks vergeten.

Vuurwerk. Zunne grote vuurbal. Dat werd ons beloofd. Eerst door de insiders op dit forum (ik heb immens respect voor hun pogingen tot zogenaamde interessantdoenerij, want je moet het maar willen in een chaotische transfertijd. Mijn pet neem ik oprecht af voor Ailon, Armada, Struviet en de bitcoinkoning RIO), daarna door onze clubwatchers en andersoortige analisten. PSV zou de ene na de andere glasbak binnen gaan halen, van Arias tot aan Luuk de Jong. Daarbij werd voorzichtig uitgegaan van CL-kwalificatie en dat gebeurde natuurlijk niet, want we lieten ons maar weer eens in het gezicht schijten door een stel Portugezen. Ditmaal niet achter een glazen wand in het Pullman-hotel (in de kamer waar we tussendoor onze eerste Negentiendertien-date tussen [mention]trouwepsvfan[/mention] en [mention]Mercer[/mention] hebben geregeld), maar gewoon op onze eigen Eindhovense grasmat. De toon werd wat gematigder en langzaamaan werd duidelijk dat vier klappers niet in de pijplijn zaten, of dat die pijplijn helemaal ontploft was. Afijn. Op de slotdag bleek opeens ook dat we hier niet genoeg ons best hebben gedaan om Doan in de markt te zetten bij godbetert Augsburg en Hoffenheim, waardoor de komst van een nieuwe middenvelder op losse schroeven kwam te staan. Die nieuwe middenvelder was eerst C A J U S T E, maar daarover hoorde je alleen [mention]Ykhim[/mention]. Toen bleek dat het toch Fulgini moest worden. Een speler waarvan niemand behalve [mention]Voormalig KG[/mention] en [mention]Sensation[/mention] ooit had gehoord. Creatieve jongen die heel veel fysieke duels won in het shirt van Angers of Agnes, zijn vermeende moeder. Zoals eerder gezegd bleek daarover nog wat onduidelijkheid en hopelijk kunnen we dat ooit boven water krijgen, want het is cruciale informatie. Dat CSKA geen partij voor ons zou worden in die transfer was ook al snel duidelijk hier, want die spelen dit jaar geen Europees en dat was toch zeker 7x het vermelden waard. De Russische media nam die conclusie een paar uur later massaal over. Op de slotdag leek ook Ryan Thomas te gaan vertrekken. Niet naar het Wolfsburg dat interesse had in al onze spelers, maar naar Fortuna Sittard. Bleek toch niet te kloppen. Ook Doan ging niet naar Wolfsburg en Gutiérrez was de enige PSV'er waarin de Duitsers geen interesse hadden, dus die blijft ook. Op het middenveld vertrok Ihattaren wel. Hij tekende eerste bij Juventus en toen nog een keer bij Sampdoria. Wat PSV ervoor heeft gevangen is een groot mysterie en hoewel er 73 posts aan besteed zijn, weten we het nog steeds niet. Fulgini moest ondertussen tot ongeveer middernacht dit forum refreshen om te weten of hij wel of niet naar PSV mocht gaan, maar toen Elfrink wist te melden dat PSV er al dagen niet mee gesproken had, kon ook die jongen naar bed. En Kampl kwam uiteindelijk ook niet, net als de in Eindhoven waargenomen Sabitzer, Forsberg, Brandt, Aurier, Kim, Ji-Sung Park (?), Sarr, vd Ven, Veerman en Shoving.

Nou ben ik de achterhoede natuurlijk totaal vergeten in al het enthousiasme. Vliegtuigenspotten wordt nergens zo goed gedaan als op dit forum, maar ook auto's zijn niet veilig. Of de mysterieuze dikke bak in Eindhoven daadwerkelijk van Boateng was, zullen we nooit weten, maar het staat vast dat de man ondertussen bij Lyon heeft getekend. Tot mijn grote hilariteit werd zelfs na dat nieuws nog door een enkeling geroepen dat Boateng gespot was in Eindhoven, terwijl ook good ol' Jeffrey Bruma nogmaals ten tonele verscheen op deze slotdag. Mustafi bleek overigens ook over zo'n dikke bak te beschikken, maar dat bleek dan toch fake news te zijn. Hij rijdt wel motor, maar alleen buiten het veld. Binnen het veld zou het spannend worden in een race met Viergever, die met zijn prijskaartje van twee ton toch te duur bleek voor Feyenoord en daarom maar naar Greuther Fürth vertrok om daar met Jetro Willems - nog een vermeend target - samen te spelen. Vinícius landde op Rotterdam Airport en bleek niet de nieuwe spits van Feyenoord te worden, want daar haalden ze liever Dessers op. Op huurbasis, natuurlijk, want anders was die jongen niet te betalen. Die Vinícius tekende op de slotdag nog bij PSV, maar daar konden ogenschijnlijk weinig mensen warm van worden. Toppunt van wanhoop was het feit dat hij om 21:00 nog steeds niet aangekondigd was en dat er zelfs een faketweet van Fabrizio 'Wilysimba' Romano aan te pas moest komen om de paniek compleet te maken, terwijl Vinícius toch reeds getekend had, een interview bij Jeroen Toet - die kortstondig werd aangezien voor Jeroen Zoet - gegeven had, zijn hele familie en diens vriendenkring had laten overvliegen voor een rondleiding en een potje darts én samen met de daar gespotte Mart vd Heuvel wat heeft gezwommen in de Tongelreep. Tussendoor kwamen er nog auto's met Deense en Belgische kentekens langs, maar dat bleek dan voor twee spelers voor de opleiding te zijn. Als u die namen hier ter plekke uit uw hoofd weet, verdient u een gratis frietje.

Lokale frietboer 'Chrisjeee' die vorig jaar óók Götze zag - die vanochtend zijn contract leek te gaan verlengen maar het bij nader inzien toch hield bij slechts een podcast - wilde dit jaar ook interessant doen en kondigde onverwacht transfernieuws aan. Daar moest hij later op terugkomen wegens vermeende bedreigingen van Toon (die even daarvoor of daarna rustig met kinderen op de foto ging op de parkeerplaats van het stadion) en vervolgens kreeg hij een woedende [mention]Gestelnaar[/mention] aan de telefoon en even later op de stoep voor een frietje. Dat draaide uiteindelijk gelukkig uit op een gezellige, verkapte forumborrel met alle spotters en sensatietoeristen van dit forum én een zwaaiende en hier meelezende Rik Elfrink (HOI RIK!!!!@11!!). Op pagina 354 van dit topic kunt u het nu al legendarische audiofragment van Gestelnaar nog eens terugluisteren.

Op de valreep tekende Luuk de Jong niet bij PSV, maar bij Barcelona, is Luckassen nog speler van de club en zit PSV nog steeds zonder rechtsback, wat een aantal mensen compleet over de zeik heeft geholpen, waarbij een enkeling zelfs het hoofd van John de Jong wil zien rollen. Maar gelukkig hebben we het de afgelopen uren allemaal leuk gehad op dit forum, mogen we hier tientallen nieuwkomers begroeten en zal [mention]Maikel_91[/mention] de komende dagen op pad zijn om de undercover trollen uit de weg te ruimen die zijn meegestroomd met het daverende succes van dit forum.

Ik sluit af met een minuut stilte ter nagedachtenis aan de grootste transfers die nooit afgerond werden: Hlozek en Berisha. Moge [mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention], [mention]Ardbeg[/mention] en [mention]Sensation[/mention] gespaard blijven van depressieve gevoelens. Amen.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 01 Sep 2021, 01:23 Hallo beste lezer. Ik stel me u voor als de gewone man, de gewone voetbalsupporter. U staat op maandag om 7 uur op, ontbijt wat en gaat aan het werk. Om een uur of vier, vijf is het klaar en dan moeten de kids opgehaald worden, moet er gegeten worden, moet er nog wat gedaan worden met de kids, moet er gestofzuigd worden, moet de was nog gedaan worden, moet de vuilnis nog buiten gezet worden en dan is het weer tijd voor bed. U had te weinig tijd om als een bezetene debiel naar dit forum te trekken en de F5-toets kapot te rammen als ware het een defecte magnetron. Vrees niet, want ik heb voor u - en voor @Assy - alle hoogte- en dieptepunten bijgehouden. De korte versie: het waren twee bewogen dagen op Negentiendertien.nl. De lange versie volgt hieronder en ik ben helemaal niks vergeten.

Vuurwerk. Zunne grote vuurbal. Dat werd ons beloofd. Eerst door de insiders op dit forum (ik heb immens respect voor hun pogingen tot zogenaamde interessantdoenerij, want je moet het maar willen in een chaotische transfertijd. Mijn pet neem ik oprecht af voor Ailon, Armada, Struviet en de bitcoinkoning RIO), daarna door onze clubwatchers en andersoortige analisten. PSV zou de ene na de andere glasbak binnen gaan halen, van Arias tot aan Luuk de Jong. Daarbij werd voorzichtig uitgegaan van CL-kwalificatie en dat gebeurde natuurlijk niet, want we lieten ons maar weer eens in het gezicht schijten door een stel Portugezen. Ditmaal niet achter een glazen wand in het Pullman-hotel (in de kamer waar we tussendoor onze eerste Negentiendertien-date tussen @trouwepsvfan en @Mercer hebben geregeld), maar gewoon op onze eigen Eindhovense grasmat. De toon werd wat gematigder en langzaamaan werd duidelijk dat vier klappers niet in de pijplijn zaten, of dat die pijplijn helemaal ontploft was. Afijn. Op de slotdag bleek opeens ook dat we hier niet genoeg ons best hebben gedaan om Doan in de markt te zetten bij godbetert Augsburg en Hoffenheim, waardoor de komst van een nieuwe middenvelder op losse schroeven kwam te staan. Die nieuwe middenvelder was eerst C A J U S T E, maar daarover hoorde je alleen @Ykhim. Toen bleek dat het toch Fulgini moest worden. Een speler waarvan niemand behalve @Voormalig KG en @Sensation ooit had gehoord. Creatieve jongen die heel veel fysieke duels won in het shirt van Angers of Agnes, zijn vermeende moeder. Zoals eerder gezegd bleek daarover nog wat onduidelijkheid en hopelijk kunnen we dat ooit boven water krijgen, want het is cruciale informatie. Dat CSKA geen partij voor ons zou worden in die transfer was ook al snel duidelijk hier, want die spelen dit jaar geen Europees en dat was toch zeker 7x het vermelden waard. De Russische media nam die conclusie een paar uur later massaal over. Op de slotdag leek ook Ryan Thomas te gaan vertrekken. Niet naar het Wolfsburg dat interesse had in al onze spelers, maar naar Fortuna Sittard. Bleek toch niet te kloppen. Ook Doan ging niet naar Wolfsburg en Gutiérrez was de enige PSV'er waarin de Duitsers geen interesse hadden, dus die blijft ook. Op het middenveld vertrok Ihattaren wel. Hij tekende eerste bij Juventus en toen nog een keer bij Sampdoria. Wat PSV ervoor heeft gevangen is een groot mysterie en hoewel er 73 posts aan besteed zijn, weten we het nog steeds niet. Fulgini moest ondertussen tot ongeveer middernacht dit forum refreshen om te weten of hij wel of niet naar PSV mocht gaan, maar toen Elfrink wist te melden dat PSV er al dagen niet mee gesproken had, kon ook die jongen naar bed. En Kampl kwam uiteindelijk ook niet, net als de in Eindhoven waargenomen Sabitzer, Forsberg, Brandt, Aurier, Kim, Ji-Sung Park (?), Sarr, vd Ven, Veerman en Shoving.

Nou ben ik de achterhoede natuurlijk totaal vergeten in al het enthousiasme. Vliegtuigenspotten wordt nergens zo goed gedaan als op dit forum, maar ook auto's zijn niet veilig. Of de mysterieuze dikke bak in Eindhoven daadwerkelijk van Boateng was, zullen we nooit weten, maar het staat vast dat de man ondertussen bij Lyon heeft getekend. Tot mijn grote hilariteit werd zelfs na dat nieuws nog door een enkeling geroepen dat Boateng gespot was in Eindhoven, terwijl ook good ol' Jeffrey Bruma nogmaals ten tonele verscheen op deze slotdag. Mustafi bleek overigens ook over zo'n dikke bak te beschikken, maar dat bleek dan toch fake news te zijn. Hij rijdt wel motor, maar alleen buiten het veld. Binnen het veld zou het spannend worden in een race met Viergever, die met zijn prijskaartje van twee ton toch te duur bleek voor Feyenoord en daarom maar naar Greuther Fürth vertrok om daar met Jetro Willems - nog een vermeend target - samen te spelen. Vinícius landde op Rotterdam Airport en bleek niet de nieuwe spits van Feyenoord te worden, want daar haalden ze liever Dessers op. Op huurbasis, natuurlijk, want anders was die jongen niet te betalen. Die Vinícius tekende op de slotdag nog bij PSV, maar daar konden ogenschijnlijk weinig mensen warm van worden. Toppunt van wanhoop was het feit dat hij om 21:00 nog steeds niet aangekondigd was en dat er zelfs een faketweet van Fabrizio 'Wilysimba' Romano aan te pas moest komen om de paniek compleet te maken, terwijl Vinícius toch reeds getekend had, een interview bij Jeroen Toet - die kortstondig werd aangezien voor Jeroen Zoet - gegeven had, zijn hele familie en diens vriendenkring had laten overvliegen voor een rondleiding en een potje darts én samen met de daar gespotte Mart vd Heuvel wat heeft gezwommen in de Tongelreep. Tussendoor kwamen er nog auto's met Deense en Belgische kentekens langs, maar dat bleek dan voor twee spelers voor de opleiding te zijn. Als u die namen hier ter plekke uit uw hoofd weet, verdient u een gratis frietje.

Lokale frietboer 'Chrisjeee' die vorig jaar óók Götze zag - die vanochtend zijn contract leek te gaan verlengen maar het bij nader inzien toch hield bij slechts een podcast - wilde dit jaar ook interessant doen en kondigde onverwacht transfernieuws aan. Daar moest hij later op terugkomen wegens vermeende bedreigingen van Toon (die even daarvoor of daarna rustig met kinderen op de foto ging op de parkeerplaats van het stadion) en vervolgens kreeg hij een woedende @Gestelnaar aan de telefoon en even later op de stoep voor een frietje. Dat draaide uiteindelijk gelukkig uit op een gezellige, verkapte forumborrel met alle spotters en sensatietoeristen van dit forum én een zwaaiende en hier meelezende Rik Elfrink (HOI RIK!!!!@11!!). Op pagina 354 van dit topic kunt u het nu al legendarische audiofragment van Gestelnaar nog eens terugluisteren.

Op de valreep tekende Luuk de Jong niet bij PSV, maar bij Barcelona, is Luckassen nog speler van de club en zit PSV nog steeds zonder rechtsback, wat een aantal mensen compleet over de zeik heeft geholpen, waarbij een enkeling zelfs het hoofd van John de Jong wil zien rollen. Maar gelukkig hebben we het de afgelopen uren allemaal leuk gehad op dit forum, mogen we hier tientallen nieuwkomers begroeten en zal @Maikel_91 de komende dagen op pad zijn om de undercover trollen uit de weg te ruimen die zijn meegestroomd met het daverende succes van dit forum.

Ik sluit af met een minuut stilte ter nagedachtenis aan de grootste transfers die nooit afgerond werden: Hlozek en Berisha. Moge @Lorenzo von Matterhorn, @Ardbeg en @Sensation gespaard blijven van depressieve gevoelens. Amen.
🤣🤣🤣🤣 G O U D!!
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mooi gezegd en een prettig seizoen gewenst allemaal!

In hindsight ben ik tevreden met de periode. Het niet behalen van de CL heeft, denk ik, zeker invloed gehad op het niet halen van nog meer kwaliteitsspelers. Ik ben er blij mee dat er niet is gekozen om dan maar tweede garnituur spelers te halen met de huidige selectie en Vinicius zou je in staat moeten zijn de eredivisie op te rollen kampioen te worden en ook in de EL een rol te kunnen spelen.

In de winterstop nog een kans en aankomende zomer weer de volgende dobbelstenen zoals dit jaar Ramalho bijvoorbeeld toevoegen.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 01 Sep 2021, 01:23 Hallo beste lezer. Ik stel me u voor als de gewone man, de gewone voetbalsupporter. U staat op maandag om 7 uur op, ontbijt wat en gaat aan het werk. Om een uur of vier, vijf is het klaar en dan moeten de kids opgehaald worden, moet er gegeten worden, moet er nog wat gedaan worden met de kids, moet er gestofzuigd worden, moet de was nog gedaan worden, moet de vuilnis nog buiten gezet worden en dan is het weer tijd voor bed. U had te weinig tijd om als een bezetene debiel naar dit forum te trekken en de F5-toets kapot te rammen als ware het een defecte magnetron. Vrees niet, want ik heb voor u - en voor @Assy - alle hoogte- en dieptepunten bijgehouden. De korte versie: het waren twee bewogen dagen op Negentiendertien.nl. De lange versie volgt hieronder en ik ben helemaal niks vergeten.

Vuurwerk. Zunne grote vuurbal. Dat werd ons beloofd. Eerst door de insiders op dit forum (ik heb immens respect voor hun pogingen tot zogenaamde interessantdoenerij, want je moet het maar willen in een chaotische transfertijd. Mijn pet neem ik oprecht af voor Ailon, Armada, Struviet en de bitcoinkoning RIO), daarna door onze clubwatchers en andersoortige analisten. PSV zou de ene na de andere glasbak binnen gaan halen, van Arias tot aan Luuk de Jong. Daarbij werd voorzichtig uitgegaan van CL-kwalificatie en dat gebeurde natuurlijk niet, want we lieten ons maar weer eens in het gezicht schijten door een stel Portugezen. Ditmaal niet achter een glazen wand in het Pullman-hotel (in de kamer waar we tussendoor onze eerste Negentiendertien-date tussen @trouwepsvfan en @Mercer hebben geregeld), maar gewoon op onze eigen Eindhovense grasmat. De toon werd wat gematigder en langzaamaan werd duidelijk dat vier klappers niet in de pijplijn zaten, of dat die pijplijn helemaal ontploft was. Afijn. Op de slotdag bleek opeens ook dat we hier niet genoeg ons best hebben gedaan om Doan in de markt te zetten bij godbetert Augsburg en Hoffenheim, waardoor de komst van een nieuwe middenvelder op losse schroeven kwam te staan. Die nieuwe middenvelder was eerst C A J U S T E, maar daarover hoorde je alleen @Ykhim. Toen bleek dat het toch Fulgini moest worden. Een speler waarvan niemand behalve @Voormalig KG en @Sensation ooit had gehoord. Creatieve jongen die heel veel fysieke duels won in het shirt van Angers of Agnes, zijn vermeende moeder. Zoals eerder gezegd bleek daarover nog wat onduidelijkheid en hopelijk kunnen we dat ooit boven water krijgen, want het is cruciale informatie. Dat CSKA geen partij voor ons zou worden in die transfer was ook al snel duidelijk hier, want die spelen dit jaar geen Europees en dat was toch zeker 7x het vermelden waard. De Russische media nam die conclusie een paar uur later massaal over. Op de slotdag leek ook Ryan Thomas te gaan vertrekken. Niet naar het Wolfsburg dat interesse had in al onze spelers, maar naar Fortuna Sittard. Bleek toch niet te kloppen. Ook Doan ging niet naar Wolfsburg en Gutiérrez was de enige PSV'er waarin de Duitsers geen interesse hadden, dus die blijft ook. Op het middenveld vertrok Ihattaren wel. Hij tekende eerste bij Juventus en toen nog een keer bij Sampdoria. Wat PSV ervoor heeft gevangen is een groot mysterie en hoewel er 73 posts aan besteed zijn, weten we het nog steeds niet. Fulgini moest ondertussen tot ongeveer middernacht dit forum refreshen om te weten of hij wel of niet naar PSV mocht gaan, maar toen Elfrink wist te melden dat PSV er al dagen niet mee gesproken had, kon ook die jongen naar bed. En Kampl kwam uiteindelijk ook niet, net als de in Eindhoven waargenomen Sabitzer, Forsberg, Brandt, Aurier, Kim, Ji-Sung Park (?), Sarr, vd Ven, Veerman en Shoving.

Nou ben ik de achterhoede natuurlijk totaal vergeten in al het enthousiasme. Vliegtuigenspotten wordt nergens zo goed gedaan als op dit forum, maar ook auto's zijn niet veilig. Of de mysterieuze dikke bak in Eindhoven daadwerkelijk van Boateng was, zullen we nooit weten, maar het staat vast dat de man ondertussen bij Lyon heeft getekend. Tot mijn grote hilariteit werd zelfs na dat nieuws nog door een enkeling geroepen dat Boateng gespot was in Eindhoven, terwijl ook good ol' Jeffrey Bruma nogmaals ten tonele verscheen op deze slotdag. Mustafi bleek overigens ook over zo'n dikke bak te beschikken, maar dat bleek dan toch fake news te zijn. Hij rijdt wel motor, maar alleen buiten het veld. Binnen het veld zou het spannend worden in een race met Viergever, die met zijn prijskaartje van twee ton toch te duur bleek voor Feyenoord en daarom maar naar Greuther Fürth vertrok om daar met Jetro Willems - nog een vermeend target - samen te spelen. Vinícius landde op Rotterdam Airport en bleek niet de nieuwe spits van Feyenoord te worden, want daar haalden ze liever Dessers op. Op huurbasis, natuurlijk, want anders was die jongen niet te betalen. Die Vinícius tekende op de slotdag nog bij PSV, maar daar konden ogenschijnlijk weinig mensen warm van worden. Toppunt van wanhoop was het feit dat hij om 21:00 nog steeds niet aangekondigd was en dat er zelfs een faketweet van Fabrizio 'Wilysimba' Romano aan te pas moest komen om de paniek compleet te maken, terwijl Vinícius toch reeds getekend had, een interview bij Jeroen Toet - die kortstondig werd aangezien voor Jeroen Zoet - gegeven had, zijn hele familie en diens vriendenkring had laten overvliegen voor een rondleiding en een potje darts én samen met de daar gespotte Mart vd Heuvel wat heeft gezwommen in de Tongelreep. Tussendoor kwamen er nog auto's met Deense en Belgische kentekens langs, maar dat bleek dan voor twee spelers voor de opleiding te zijn. Als u die namen hier ter plekke uit uw hoofd weet, verdient u een gratis frietje.

Lokale frietboer 'Chrisjeee' die vorig jaar óók Götze zag - die vanochtend zijn contract leek te gaan verlengen maar het bij nader inzien toch hield bij slechts een podcast - wilde dit jaar ook interessant doen en kondigde onverwacht transfernieuws aan. Daar moest hij later op terugkomen wegens vermeende bedreigingen van Toon (die even daarvoor of daarna rustig met kinderen op de foto ging op de parkeerplaats van het stadion) en vervolgens kreeg hij een woedende @Gestelnaar aan de telefoon en even later op de stoep voor een frietje. Dat draaide uiteindelijk gelukkig uit op een gezellige, verkapte forumborrel met alle spotters en sensatietoeristen van dit forum én een zwaaiende en hier meelezende Rik Elfrink (HOI RIK!!!!@11!!). Op pagina 354 van dit topic kunt u het nu al legendarische audiofragment van Gestelnaar nog eens terugluisteren.

Op de valreep tekende Luuk de Jong niet bij PSV, maar bij Barcelona, is Luckassen nog speler van de club en zit PSV nog steeds zonder rechtsback, wat een aantal mensen compleet over de zeik heeft geholpen, waarbij een enkeling zelfs het hoofd van John de Jong wil zien rollen. Maar gelukkig hebben we het de afgelopen uren allemaal leuk gehad op dit forum, mogen we hier tientallen nieuwkomers begroeten en zal @Maikel_91 de komende dagen op pad zijn om de undercover trollen uit de weg te ruimen die zijn meegestroomd met het daverende succes van dit forum.

Ik sluit af met een minuut stilte ter nagedachtenis aan de grootste transfers die nooit afgerond werden: Hlozek en Berisha. Moge @Lorenzo von Matterhorn, @Ardbeg en @Sensation gespaard blijven van depressieve gevoelens. Amen.
Hulde hahahahaha :Thumbsup: :Thumbsup: :applaus:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Wat mij vooral opvalt, dat audiofragment CHRISJEEE is dus alweer 40 pagina's geleden... Time flies...

Op naar de volgende window met zijn allen! Het wordt steeds erger; het begon met spotten bij Holiday Inn, dit veranderde, mede door het niet instappen van een Portugeese linksback, in vliegtuigspotten. Het vliegtuigspotten werd een serieuze bijzaak waar forumleden een hele dag Flightradar open hebben staan. Mensen als [mention]Ardbeg[/mention] en [mention]Lorenzo von Matterhorn[/mention] kunnen ondertussen de vliegroutes naar Salzburg, Praag en natuurlijk de Cote d'Azur wel dromen. Annefleur werd het populairste niet-forumlid. Toen bedachten we 'oja Götze kwam met de auto vorig jaar', waarna elk niet Nederlandse kentekenplaat in de buurt van het Philips Stadion op dit forum geplempt werd. Alsof dit nog niet genoeg was werd er serieus in gegaan op een berichtje van een of ander kwajongen die in de buurt van het Philips Stadion aan het voetballen was en 'een dikke auto' hoorde. En die auto was van niemand minder dan Aurier! Of.. Althans.. het oor van Aurier.. Of.. Naja.. Een oor. Kan van iedereen zijn geweest dat oor. Geruchten gaan dat dit [mention]Mercer[/mention] was maar [mention]Ykhim[/mention] weigert te bevestigen. Naja, dit soort verhalen wil je natuurlijk liever zelf ontdekken. Zo kwam het dat enkele forumleden het stadion, de Herdgang en de nodige parkeerterreinen in de gaten begonnen te houden. [mention]Wilysimba[/mention] was hier zelfs zo gedreven in, dat forumleden het hem kwalijk begonnen te nemen als hij NIET in de buurt van het stadion te vinden was. Om de doodsimpele rede: werk. Ja jongen, ook bij Wily moet er brood op de plank komen. Oja, en het is dus Wily niet Willy, hij heet helemaal geen Willy of Wily, het is een bijnaam die hij al een behoorlijke tijd heeft. Betekend Sluwe Leeuw in het Swahili, en dat is hij!

Stukje bij beetje ging het flightradaren en kentekenplaatspotten serieuzer en serieuzer, tot de wanhoop toesloeg na 2 maanden geen officiële transfer. De laatste 24 uur brak aan, en dan wordt men wanhopig. [mention]Wilysimba[/mention] ging nog vaker naar buiten, Boateng werd al 5x gespot met een G-wagon. De auto van de eigenaar van het Pullman hotel werd zelfs in twijfel getrokken, [mention]trouwepsvfan[/mention] ging spontaan aan de dunne, achter een glazen wand.

Maar om alles even af te toppen; We mogen dit toch wel het jaar noemen van 'het telefoontje naar de snackbar om de hoek om te vragen of hij toevallig iets gezien heeft'. De snackbar, a.k.a. Chrisjeeee, had transfernieuws aangekondigd (of een podcast met Götze, we weten het niet) maar ook hij had niks gezien.

De lichten op de kantoren in het stadion gingen uit, Rik had blijkbaar de hele dag paling bij zich want die ging hij inpakken. Nog steeds apart dat [mention]Wilysimba[/mention] niks geroken heeft, die auto van Rik kan wel een interieur reiniging gebruiken. Desalniettemin, het inpakken van de paling van Rik (bah) was ook in dit topic rede om de hoop los te laten, met deze mannen gaan we het doen, er komt niemand meer bij, hooguit nog de hoop dat een Luckassen, Guti of Rigo naar Turkije of Rusland vertrekt, dat zal het nog spannend houden, maar ook niet voor lang.

Op naar de volgende window, in de winter, altijd wat minder spannend qua transfers maar ik weet zeker dat we er hier weer een feestje van gaan maken! Na het vliegtuigspotten, carspotten, stadionspotten, op de foto met peetoom Toon en het rondbellen naar snackbarretjes, ben ik benieuwd waar we komende window mee op de proppen komen! Een ding weet je zeker op dit prachtige 1913-forum, never a dull moment!
Last edited by Sensation on 01 Sep 2021, 08:38, edited 1 time in total.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het meest opvallende van deze periode vond ik het groene licht dat PSV aan Elfrink en Timmer had gegeven om de interesse van Berisha te schrijven. Uiteindelijk is dat allemaal niet door gegaan. Wat is hier verkeerd gegaan?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 31 Aug 2021, 15:15 Er komt nog nieuws jongens en meisjes. Nog even geduld.
Tot 31 januari geduld?

Ben wel benieuwd naar de winterwindow. Denk dat er nog best een potje zal zijn, maar tegelijkertijd komt PSV nu in de situatie dat Schmidt een aflopend contract heeft. Moet je dan in januari nog spelers kopen op basis van zijn systeem en voetbal?
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 01 Sep 2021, 08:37 Het meest opvallende van deze periode vond ik het groene licht dat PSV aan Elfrink en Timmer had gegeven om de interesse van Berisha te schrijven. Uiteindelijk is dat allemaal niet door gegaan. Wat is hier verkeerd gegaan?
Mislopen van CL?
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 01 Sep 2021, 08:38
Armada wrote: 31 Aug 2021, 15:15 Er komt nog nieuws jongens en meisjes. Nog even geduld.
Tot 31 januari geduld?

Ben wel benieuwd naar de winterwindow. Denk dat er nog best een potje zal zijn, maar tegelijkertijd komt PSV nu in de situatie dat Schmidt een aflopend contract heeft. Moet je dan in januari nog spelers kopen op basis van zijn systeem en voetbal?
Ik gok dat ze in januari wel weten of hij gaat verlengen of niet.
Locked