Mergim Berisha (Fenerbahçe)

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Van John's kantoor naar Istanbul. :opzijnkop:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Sep 2021, 16:21
Assy wrote: 02 Sep 2021, 15:45 Laten we hopen dat Vinicius met Berisha doet, wat Ramalho met Kim heeft gedaan op dit forum 😉.
Guardado en Defour. Let maar op.
😃
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Turkse competitie dan gaat hij voor het geld, jammer was wel benieuwd naar hem.
Marcel for president!
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

5 miljoen. Even serieus. Wat kan de reden zijn dat hij niet naar PSV is gekomen. Even los van Vinicius, ben wel blij met hem.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 02 Sep 2021, 18:53 Wat kan de reden zijn dat hij niet naar PSV is gekomen
Hij gaat - zoals het er naar uitziet - meer dan 4 miljoen per jaar verdienen daar... Lijkt mij een goede reden.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 02 Sep 2021, 18:53 5 miljoen. Even serieus. Wat kan de reden zijn dat hij niet naar PSV is gekomen.
Te licht bevonden.

Ik snapte sowieso nooit de roep om hem. 23 en pas 1,5 jaar in de plannen van RB Salzburg voorkomend. Daarvoor legio uitleenbeurten aan clubs als Rheinhof Altag en Magdeburg in de 2e bundesliga.
Werd m.i. veel groter gemaakt dan hij is.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 02 Sep 2021, 18:53 5 miljoen. Even serieus. Wat kan de reden zijn dat hij niet naar PSV is gekomen. Even los van Vinicius, ben wel blij met hem.
Als je niet goed genoeg geacht wordt misschien?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee, want PSV wilde hem zeer zeker
User avatar
bruiswater
Jeugdspeler
Posts: 41
Joined: 04 Nov 2020, 15:34
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Salaris
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer, ik kan mij voorstellen dat dit oa met het niet halen van CL en salaris te maken heeft.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Sep 2021, 16:21
Assy wrote: 02 Sep 2021, 15:45 Laten we hopen dat Vinicius met Berisha doet, wat Ramalho met Kim heeft gedaan op dit forum 😉.
Guardado en Defour. Let maar op.
Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

bruiswater wrote: 02 Sep 2021, 19:17Salaris
Rogon.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Assy wrote: 02 Sep 2021, 15:45 Laten we hopen dat Vinicius met Berisha doet, wat Ramalho met Kim heeft gedaan op dit forum 😉.
De jongere spelers bezorgen je een transferwinst als ze het goed doen, dat is iets waar een club als PSV rekening mee moet houden.

Neemt niet weg dat Ramalho een geweldige aankoop is. Als onze Carlos dat ook is, dan mogen we in onze handen knijpen.
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou hij dan niet de vervanger van Doan zijn geweest, mits ie werd verkocht?!
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we dan niet alsnog Doan ruilen?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Komt mij toch voor dat hier iets niet helemaal goed is gegaan... :confused: Doodzonde :wonder:
10. Nilis
Bankzitter
Posts: 269
Joined: 26 Aug 2017, 18:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 02 Sep 2021, 22:23 Komt mij toch voor dat hier iets niet helemaal goed is gegaan... :confused: Doodzonde :wonder:
Hoezo? Als Fener meer dan 4 miljoen salaris biedt, zijn wij toch gewoon klaar.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nog 1 keer. Rogon heeft het vernaaid, haha.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 02 Sep 2021, 19:37Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
Vooruit: Luuk én Berisha dan. Echt een van de meest geanticipeerde transfers ooit die geen doorgang heeft gevonden, erg bijzonder :mrgreen:

Over een paar weken heeft niemand het meer over Berisha. Dan is de vraag vooral waarom Vinícius bij PSV speelt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Sep 2021, 23:12
Massimo wrote: 02 Sep 2021, 19:37Defour was nummer 1 en toen dat na ruim een maand proberen niet lukte kwam uiteindelijk Guardado. Eigenlijk zou je dan de vergelijking Luuk de Jong en Vinicius moeten maken i.p.v. met Berisha. PSV was heel lang met Luuk de Jong bezig als nummer 1 en toen dat niet doorging kwam dus Vinicius.
Vooruit: Luuk én Berisha dan. Echt een van de meest geanticipeerde transfers ooit die geen doorgang heeft gevonden, erg bijzonder :mrgreen:

Over een paar weken heeft niemand het meer over Berisha. Dan is de vraag vooral waarom Vinícius bij PSV speelt.
Ik hoop dat we over 3 maande kunnen zeggen: Ha daar is Fenerbahçe toch mooi ingetrapt, altijd maar dezelfde targets als wij hebben
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoor Marco Timmer in de Skiete Willy podcast zeggen dat de technische staf erg gecharmeerd is van Berisha, maar dat de scouting minder overtuigd van hem was.
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Scouting en technische staf moet eensgezind zijn. Dus dan ben ik blij dat het niet is doorgegaan.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noosa wrote: 03 Sep 2021, 00:05 Hoor Marco Timmer in de Skiete Willy podcast zeggen dat de technische staf erg gecharmeerd is van Berisha, maar dat de scouting minder overtuigd van hem was.
Niks van waar! Ik was wel degelijk overtuigd :mrgreen: [mention]Garrincha[/mention] back me up :mrgreen:
Garrincha
Jeugdspeler
Posts: 33
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inhoudelijk kan ik er weinig over zeggen maar in algemene zin: niet alles geloven wat je leest of hoort in de media :)
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach, het was bovenal toch vooral een forumhype?Instand gehouden door wat al dan niet dubieuze insiders die maar bleven beweren of insinueren dat hij echt op het punt stond om te tekenen.

Vond de leeftijd ook al wat bedenkelijk, na alle euforische postings hier dacht ik aanvankelijk dat het om een talentvolle jongen van 19/20 ging, maar hij bleek dus al best een stukje ouder en kennelijk nog altijd geen vaste basiskracht in note bene Oostenrijk. Dat geeft wel iets te denken. Kan het alsnog een prima speler zijn hoor, maar dat maakt het voor mij al wat minder een musthave dan hier de algehele tendens een beetje leek te zijn.

Nou ja, we zullen zien hoe hij het in Turkije gaat doen (net als Kim). Misschien de zoveelste in de rij die hier langere tijd massaal omhooggeschreven werd en uiteindelijk toch niet echt enorme potten bleek te kunnen breken.
Post Reply