Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Onze zwarte panter! Hij komt er wel, geef het tijd.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Brenet was echt een stuk beter hoor op de back positie.
Tomm
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag was echt beroerd. Continu te laat met doordekken, liep er geen enkele voorzet uit en aan de bal ook weinig bijgedragen. Als er nog een echte RB komt is ie gezien. Zo niet dan zal hij z’n minute wel blijven maken om met max en mwene wat te rouleren.
PSV90
Nationale topspeler

Naar verwachting zal Teze nu dus de kans krijgen om zich te bewijzen als rechtsback. Hij heeft ons al eerder verrast. Dus laten we hier niet al te negatief tegenaan kijken en hem gewoon de kans geven en over een langere periode beoordelen.
Robson de Souza
Vedette

Heeft eigenlijk alles om een goede rechtsback te zijn. Heeft een jaar lang alleen maar CV gespeeld, daarvoor altijd rechtsback. Kan me voorstellen dat het nu weer schakelen is. Hij moet vertrouwen krijgen, maar we krijgen vanaf volgende week direct een zwaar programma. Toch heb ik vertrouwen in hem, komt goed!
ElTigre
Meervoudig international

Robson de Souza wrote: 01 Sep 2021, 15:06 Heeft eigenlijk alles om een goede rechtsback te zijn. Heeft een jaar lang alleen maar CV gespeeld, daarvoor altijd rechtsback. Kan me voorstellen dat het nu weer schakelen is. Hij moet vertrouwen krijgen, maar we krijgen vanaf volgende week direct een zwaar programma. Toch heb ik vertrouwen in hem, komt goed!
Ben ik het niet mee eens dat hij daar alles voor heeft. Als CV goed in passing etc (was altijd fan van zijn strakke inspeelpass vooruit), maar mist gewoon de aanvallende drang / kwaliteiten voor een back.
Robson de Souza
Vedette

ElTigre wrote: 01 Sep 2021, 15:18
Robson de Souza wrote: 01 Sep 2021, 15:06 Heeft eigenlijk alles om een goede rechtsback te zijn. Heeft een jaar lang alleen maar CV gespeeld, daarvoor altijd rechtsback. Kan me voorstellen dat het nu weer schakelen is. Hij moet vertrouwen krijgen, maar we krijgen vanaf volgende week direct een zwaar programma. Toch heb ik vertrouwen in hem, komt goed!
Ben ik het niet mee eens dat hij daar alles voor heeft. Als CV goed in passing etc (was altijd fan van zijn strakke inspeelpass vooruit), maar mist gewoon de aanvallende drang / kwaliteiten voor een back.
Die heeft hij volgens mij van nature juist wel, ik meen zelfs ooit gelezen te hebben dat hij als rechtsbuiten begonnen is.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 01 Sep 2021, 15:28
ElTigre wrote: 01 Sep 2021, 15:18

Die heeft hij volgens mij van nature juist wel, ik meen zelfs ooit gelezen te hebben dat hij als rechtsbuiten begonnen is.
Aanvallend geloof ik het allemaal nog wel. Verdedigend is hij positioneel op de back positie zeer ondermaats en heeft vaak geen idee waar hij moet staan. Hopelijk voor hem en PSV ontwikkelt hij zich hier erg vlug in.
Robson de Souza
Vedette

AddoCultheld wrote: 01 Sep 2021, 15:53
Robson de Souza wrote: 01 Sep 2021, 15:28

Aanvallend geloof ik het allemaal nog wel. Verdedigend is hij positioneel op de back positie zeer ondermaats en heeft vaak geen idee waar hij moet staan. Hopelijk voor hem en PSV ontwikkelt hij zich hier erg vlug in.
Dat ben ik eens, het lijkt op het moment vaak dat hij zoekende is positioneel. Dat moet snel beter, heb je gelijk in!
Madueke
Legende

Hangt ook wat meer aan de gewichtjes als eerst lijkt het wel. Sterke jongen, brengt veel meer power dan Mwene.

Laat hem nu gewoon eens enkele potjes staan.
Eenhoopjob
Basisspeler

Had hem mogen maken vandaag!
Tomm
Vedette

Viel sterk in maar had dat wel moeten bekronen met de winnende. Blijft een beetje kiezen uit twee ‘net niet’ rechtsbacks met beide hun voors en tegens.
nilssonH
Moderator

Vond hem ook sterk invallen. Had die ene kans absoluut moeten maken, maar heb wel sterk het vermoeden dat ie zou zijn afgekeurd. Vond het eigenlijk ook wel een overtreding van Gakpo.
DonyellMalen
Legende

Dat schot op de paal was echt een geweldige poeier zeg. Daar had hij, en wij, net pech.
ruuddevil
Legende

Bracht meer power, hopelijk kan ie deze lijn doortrekken. Voorzet is matig maar dat was bij Dumfries ook en Mwene vindt ook nauwelijks een medespeler in het strafschopgebied.
Sao-Mellow
Meervoudig international

Brengt veel body en power. Als hij positioneel wat sterker wordt op de RB positie gaat hij zeker Mwene eruit spelen.
Wat extra verdedigde krachten kan echt geen kwaad op het moment. 2 backs die niet kunnen verdedigen is echt te veel.
trouwepsvfan
Vedette

Ik zie nog eerder dat Mwene naar links verschuift (waar ik hem beter vind) en Max eruit speelt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
El Sordo
Vedette

Dat denk ik niet, ondanks dat Max veel over zich heen krijgt hier heeft hij absoluut waarde. Speelt ook beter met Boscagli naast zich, overigens.

Teze klopt wel op de RB-deur, maar zo’n bal vrij voor de keeper moet een goal opleveren op dit niveau of gewoon minstens tussen de palen worden geschoten, ook voor een verdediger.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Teze mag wat meer lef in aanvallend opzicht tonen. Gisteren was goed dat hij überhaupt meer in de juiste positie kwam, afstandschot was prima, jammer, 1:1 was hij niet overtuigend, precies wat Dumfries op die plek wèl zou zijn geweest ondanks de dozen om zijn kiksen. Verdedigend zit het behoorlijk goed bij hem. Mwene zou ik langere tijd op links willen zien om te kunnen zeggen of en hoe hij een goede vervanger van Max zou kunnen zijn. Maar of die gelegenheid komt? Maar het idee is op zich best. Max laat het langere tijd niet echt zien zoals wij dat in het begin wèl vol bewondering hebben mogen zien
Trixm
Vedette

psvgouda wrote: 17 Sep 2021, 10:32 Teze mag wat meer lef in aanvallend opzicht tonen. Gisteren was goed dat hij überhaupt meer in de juiste positie kwam, afstandschot was prima, jammer, 1:1 was hij niet overtuigend, precies wat Dumfries op die plek wèl zou zijn geweest ondanks de dozen om zijn kiksen. Verdedigend zit het behoorlijk goed bij hem. Mwene zou ik langere tijd op links willen zien om te kunnen zeggen of en hoe hij een goede vervanger van Max zou kunnen zijn. Maar of die gelegenheid komt? Maar het idee is op zich best. Max laat het langere tijd niet echt zien zoals wij dat in het begin wèl vol bewondering hebben mogen zien
Tsja, het is niet alsof Teze de tijd krijgt om hier echt in te ontwikkelen. Op dit niveau werkt dat natuurlijk ook niet zo. Wel zie ik nog steeds veel groei in de jongen en hoop ik dat hij wat vaker de voorkeur gaat krijgen in de ED om zo wat ritme op te doen.
Saibari is underrated.
psvgouda
Vedette

Trixm wrote: 17 Sep 2021, 10:36
psvgouda wrote: 17 Sep 2021, 10:32 Teze mag wat meer lef in aanvallend opzicht tonen. Gisteren was goed dat hij überhaupt meer in de juiste positie kwam, afstandschot was prima, jammer, 1:1 was hij niet overtuigend, precies wat Dumfries op die plek wèl zou zijn geweest ondanks de dozen om zijn kiksen. Verdedigend zit het behoorlijk goed bij hem. Mwene zou ik langere tijd op links willen zien om te kunnen zeggen of en hoe hij een goede vervanger van Max zou kunnen zijn. Maar of die gelegenheid komt? Maar het idee is op zich best. Max laat het langere tijd niet echt zien zoals wij dat in het begin wèl vol bewondering hebben mogen zien
Tsja, het is niet alsof Teze de tijd krijgt om hier echt in te ontwikkelen. Op dit niveau werkt dat natuurlijk ook niet zo. Wel zie ik nog steeds veel groei in de jongen en hoop ik dat hij wat vaker de voorkeur gaat krijgen in de ED om zo wat ritme op te doen.
Eens hoor. Pijnpunt voor mij is meer of Mwene zich voldoende zal (kunnen) laten zien: die 'Brenet' optie is zoals [mention]trouwepsvfan[/mention] oppert best interessant. De vraag is of dáár tijd/gelegenheid voor is. Teze op rb heb ik dan minder twijfel over. Misschien het wat eenvoudiger blok ED wedstrijden? Daarachter ligt natuurlijk de vraag of je Max voor wat langere tijd zou willen laten banken. Hoe kijkt der Roger hier tegenaan hè? Ik verwacht niet dat die dat gaat doen
ShovingNE2
Site Admin

Mwene op linksback is geen 'Brenet-optie' wat mij betreft.

Mwene is gewoon bijna perfect twee benig. Dus ook een echte linksback. Is in eerste instantie ook gekocht als backup voor die plaats. Sambo zou de backup voor Teze zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
psvgouda
Vedette

Met de 'Brenet' optie bedoel ik niets meer en niets minder dan het simpele gegeven dat een back zowel links als rechts kan worden opgesteld en vooral wórdt opgesteld. Het is niet zo strikt een kwaliteits aanduiding zoals jij dat poneert. Dat Mwene beter dan Brenet is op links beaam ik
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Teze is initieel de eerste rechtsback en zou inderdaad de tijd moeten krijgen om die basisplaats waar te maken. Toch blijft het vreemd dat hij zijn beste wedstrijden als RCV heeft afgeleverd, terwijl hij zijn hele jeugd als rechtsback speelde. Je zou zeggen dat hij die positie door en door kent, maar hij oogt de keren dat hij er speelt onwennig. Wel geloof ik dat rechtsback spelen onder Schmidt anders is dan wat hij in de jeugd is gewend. Wellicht weet Ooijer hem, net als Obispo, op het juiste spoor te zetten.
psvgouda
Vedette

Heb hem toch een keer een Otten cup zien afwerken als rcv hoor... Deed ie prima overigens
Post Reply