Haqq wrote: ↑22 Sep 2021, 22:43
Is gewoon een kutje, kan er niks van. Zou hem zo snel mogelijk verkopen in de winterstop, want zelfs Brenet zou nu beter zijn.
Brenet?
We hadden hier vroeger een poster die het altijd over Brenet had.... Ik vond je al zo actief vanaf je eerste seconde hier.
RIO wrote: ↑23 Sep 2021, 07:37
Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Lijkt het wel op, Malen stond in de 16.
Voorzet geven aan een lege 16 heeft ook geen zin, niemand die naar de palen of de stip loopt.
Vraag me af of ie vorig seizoen meet assists gaf omdat Malen voorin stond? Die was sneller en geiler voor de goal dan Zahavi zo lijkt mij.
Lijkt eerder een tactische wissel. De meeste van zijn assists waren geloof ik iets van: Bal op rand 16, Max maakt de overlap, krijgt de bal mee, geeft hard en laag voor. Dat moet hij nu nog net zo goed kunnen, maar hij lijkt wat minder in die posities te komen. Zijn lange voorzet werkt nu denk ik minder, daar heb je gelijk in. Dat kan iets schelen, maar ik denk vooral dat het de tactische wissel is waardoor Max nu minder in die positie komt om te overlappen.
Dacht ik ook al aan! Zijn strakke voorzet bij de eerste paal werd vaak binnengetikt door Malen. Nu staat daar niemand.
Yep, zag weer de oude Max, maar die rechterflank van willem 2 was erg slecht. Had wel nog 2 assists moeten krijgen. Mwene had ook wat ruimte maar zijn voorzetten waren meer raketten, hoog de lucht in.