Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ruuddevil
Legende

Hij moet natuurlijk wel een klein beetje oppassen, straks zit er een minderjarige dame tussen en dan zijn de poppen aan het dansen. Sowieso lijkt het me beter als hij niet in de krochten van het internet zijn geluk zoekt, een speler van PSV kan wel zonder lijkt me.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Het is toch bijzonder hoe je op het veld een beeld van die jongen creëert die, eenmaal op hotelkamer, niet juist blijkt te zijn. Als je hem zo ziet voetballen denk je niet direct dat hij drie uur later aan andere dames vraagt of hij naar hun billen mag kijken.

Fraai wereldje. Hopelijk blijft hij bespaard van problemen, want er zal maar een 15-jarige tussen zitten.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 01 Oct 2021, 15:27 Het is toch bijzonder hoe je op het veld een beeld van die jongen creëert die, eenmaal op hotelkamer, niet juist blijkt te zijn. Als je hem zo ziet voetballen denk je niet direct dat hij drie uur later aan andere dames vraagt of hij naar hun billen mag kijken.

Fraai wereldje. Hopelijk blijft hij bespaard van problemen, want er zal maar een 15-jarige tussen zitten.
Inderdaad. Is echt niet ok.
TomPSV wrote: 01 Oct 2021, 15:20
Dit is toch geen nieuws? Een jonge jongen die bezig is met meiden..
Dit is niet "bezig zijn met meiden". Dit is ongevraagd halfnaakte foto's sturen en blijven schooien om (naakt)foto's van meisjes.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

Werkt dit?
En heeft iemand de Instagram van Maddy Janssen voor mij?
Twee totaal ongerelateerde zaken overigens.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal

Als een vrouw daar geen trek in heeft en meneer blijft toch Smerige foto's naar haar sturen, verdient meneertje vertessen wel een paar corrigerende tikken. Dan is hij maar een paar wedstrijden geblesseerd. Respect voor vrouwen gaat boven voetbal
TomPSV
Legende

Gutanoth wrote: 01 Oct 2021, 15:38

Als een vrouw daar geen trek in heeft en meneer blijft toch Smerige foto's naar haar sturen, verdient meneertje vertessen wel een paar corrigerende tikken. Dan is hij maar een paar wedstrijden geblesseerd. Respect voor vrouwen gaat boven voetbal
Dan gooien ze hem eraf / blokkeren ze hem of heffen ze de match op ipv de media te zoeken.
Raw85
Meervoudig international

Het schijnt dat deze tactiek voor Sangare niet werkte omdat je geen panorama-foto's kunt versturen via Snapchat
Ailon
Vedette

ruuddevil wrote: 01 Oct 2021, 15:26 Hij moet natuurlijk wel een klein beetje oppassen, straks zit er een minderjarige dame tussen en dan zijn de poppen aan het dansen. Sowieso lijkt het me beter als hij niet in de krochten van het internet zijn geluk zoekt, een speler van PSV kan wel zonder lijkt me.
Hij moet inderdaad oppassen want PSV is hier niet van gediend als het gaat om minderjarigen.
In het verleden heeft PSV een basisspeler, die daarop betrapt was, zowat direct de laan uitgestuurd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ardbeg
Mister PSV

TomPSV wrote: 01 Oct 2021, 15:44
Gutanoth wrote: 01 Oct 2021, 15:38
Dan gooien ze hem eraf / blokkeren ze hem of heffen ze de match op ipv de media te zoeken.
Daar ben ik het wel over eens. De jongen maakt wat fouten maar om gelijk misbruik te maken van zijn bekende naam is inderdaad ook zielig.
Ailon
Vedette

Ardbeg wrote: 01 Oct 2021, 15:51 Daar ben ik het wel over eens. De jongen maakt wat fouten maar om gelijk misbruik te maken van zijn bekende naam is inderdaad ook zielig.
Hij is een publiek figuur en moet zich juist daarom verre houden van dit soort zaken.
Naamsbekendheid maakt je kwetsbaarder.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ailon wrote: 01 Oct 2021, 15:51
ruuddevil wrote: 01 Oct 2021, 15:26 Hij moet natuurlijk wel een klein beetje oppassen, straks zit er een minderjarige dame tussen en dan zijn de poppen aan het dansen. Sowieso lijkt het me beter als hij niet in de krochten van het internet zijn geluk zoekt, een speler van PSV kan wel zonder lijkt me.
Hij moet inderdaad oppassen want PSV is hier niet van gediend als het gaat om minderjarigen.
In het verleden heeft PSV een basisspeler, die daarop betrapt was, zowat direct de laan uitgestuurd.
Wie en wanneer was dit?
Ailon
Vedette

Skywalker wrote: 01 Oct 2021, 15:57
Ailon wrote: 01 Oct 2021, 15:51
Wie en wanneer was dit?
Het gaat erom hoe PSV over dit soort gevallen denkt en handelt. Dat is de les die Vertessen moet leren.
Nu nog een naam uit het verleden noemen is niet relevant.
29.04.2007
Nationale topspeler

Johnnie Walker wrote: 01 Oct 2021, 15:37 Werkt dit?
En heeft iemand de Instagram van Maddy Janssen voor mij?
Twee totaal ongerelateerde zaken overigens.
:lol: :top:
trouwepsvfan
Vedette

Dit werkt niet

Gasten die dit ongevraagd doen zijn eikels. Opdonderen met je lelijke spiegelfoto’s.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende

trouwepsvfan wrote: 01 Oct 2021, 16:33 Dit werkt niet

Gasten die dit ongevraagd doen zijn eikels. Opdonderen met je lelijke spiegelfoto’s.
Precies, hoor je dat de [mention]ShovingNE2[/mention] ? Ben er nu wel klaar mee. En mijn vrouw ook.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Aangezien het blijkbaar zo populair is zou ik ook graag een dickpic willen delen hier:

Image
29.04.2007
Nationale topspeler

'Kijk mij doen alsof ik wekelijks dit soort foto's krijg...' :zip:
El Sordo
Vedette

Het verschuiven van de verantwoordelijkheid van de ‘dader’ naar het ‘slachtoffer’ door te zeggen dat ze hem dan maar blokkeren (of iets dergelijks) lijkt me juist problematisch, ookal zou dat de simpelste oplossing zijn. Je hebt je gewoon te gedragen, ook online, en als je dat niet kunt vind ik het niet zo’n probleem dat er dan maar wat blaren op je achterste verschijnen.

Los daarvan, het is niet de meest betrouwbare site die als bron wordt vermeld, dus wellicht laat de context waarin dit gebeurde wat meer nuance zien. In het geval dat die situatie een andere aanloop heeft gehad zou je een sterke zaak voor smaad en/of laster hebben, lijkt me. Dus we gaan het zien.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoor idd dat ie erg actief is op IG en best wel een geile beer is. Tja, jongen is 20 en de hormonen gieren door zijn lichaam, maar als er een minderjarige tussen zit is ie letterlijk en figuurlijk de lul.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Onder de indruk van hem als speler, hopelijk de start naar veel meer doelpunten.

Zolang hij geen losse handen heeft en zich gedraagt zie ik geen problemen.

Dat soccernews is flut
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Gewoon mee ophouden Yorbe, gaat je een hoop problemen opleveren, uiteindelijk ook op het veld (tegenstanders gaan het tegen je gebruiken).

Op dat veld gaat het intussen gelukkig heel lekker!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
El Sordo
Vedette

Gewoon mee ophouden, het levert anderen een hoop ellende op.
trouwepsvfan
Vedette

29.04.2007 wrote: 01 Oct 2021, 17:14

'Kijk mij doen alsof ik wekelijks dit soort foto's krijg...' :zip:
Tja, dat is natuurlijk ook een manier hoe je dit bericht kan interpreteren.

Dat is dus niet zo.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Revolinho
Internationale topspeler

In het teken van ‘geil voor de goal zijn’.

Van mij part neukt ie er op los op die leeftijd. Dat hoort zo en al die andere gasten van die leeftijd doen dat ook. Alleen zijn die blijkbaar wat slimmer in het benaderen van de meids. Yorbe weet waarschijnlijk niet hoe je dit ongezien kan doen. Als ik het had geweten, had ik het hem verteld maar ik weet ook niet die nonsens allemaal werkt.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Hij pakt het niet echt handig aan met de vrouwtjes. Ik kan wel een leuk boekje voor hem signeren, daar kan hij vast wat mee..
Post Reply