Zou mooi zijn, maar PEC is echt heel slecht helaas. Zie ze tot de winterstop geen punten meer verspelen eigenlijk gezien het schema, hoe matig ze ook in vorm zijn.
Is hun schema nog steeds zo makkelijk? Dan hebben ze in de tweede seizoenshelft echt een pittig programma dan, want ze hebben op Groningen en Utrecht na geen zware uit pot gehad.
Menno1 schreef: ↑12 dec 2020, 17:45
Is hun schema nog steeds zo makkelijk? Dan hebben ze in de tweede seizoenshelft echt een pittig programma dan, want ze hebben op Groningen en Utrecht na geen zware uit pot gehad.
Hierna nog ADO en Willem II tot de winterstop, niet bepaald teams die het goed doen
Ykhim schreef: ↑12 dec 2020, 17:51
Valt wel mee, toch? Ik zie hooguit drie wedstrijden die tricky zijn.
Voor het ajax van afgelopen week is elke wedstrijd "tricky".
Slakkie Blind is er vanavond weer bij, "ik lummel maar wat aan" Promes zal van Ten Hag ook mogen starten evenals dat nijlpaard Brobbey.
Als "Pekker" zou ik niet echt onder de indruk zijn. Gewoon dubbele bus parkeren. Kunnen de juffies niet mee omgaan.
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 dec 2020, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
PEC is zo slecht, ik durf er vergif op in te nemen dat Ajax wint. Vergif zal in dit geval, mocht mijn voorspelling onjuist blijken, het coronavaccin zijn, want in mijn facebookgroep staat dat het vergif is.
ShovingNE2 schreef: ↑12 dec 2020, 17:58
Ik zie geen rkc, emmen, en dat soort gein. Een rijtje PSV thuis, Twente uit, Feyenoord thuis en Fortuna uit is niet makkelijk.
Als ze Feyenoord en Fortuna niet kunnen pakken, dan kunnen ze ook gewoon beter meteen ophouden. Dan zou ik me als fan meteen aanmelden voor een wekelijkse workshop vogeltellen op de Wadden.
tijn0 schreef: ↑12 dec 2020, 17:59
PEC is zo slecht, ik durf er vergif op in te nemen dat Ajax wint. Vergif zal in dit geval, mocht mijn voorspelling onjuist blijken, het coronavaccin zijn, want in mijn facebookgroep staat dat het vergif is.
De attitude van Stegeman is in ieder geval niet verkeerd: "Ik denk echt dat er wat te halen valt"
Haal nou eens even rustig adem en denk nog eens na. De kans dat Feyenoord in Amsterdam wint is ongeveer net zo groot als dat ik vanavond zwanger raak van Thijs85. In principe 0 dus.
Het is regel 7 uit het boek 'Eredivisie voor beginners'.
Ykhim schreef: ↑12 dec 2020, 18:07
En wat als het toch ricine blijkt te zijn?
Dan durf ik het nog steeds, maar doe ik het niet .
Ykhim schreef: ↑12 dec 2020, 18:39
Haal nou eens even rustig adem en denk nog eens na. De kans dat Feyenoord in Amsterdam wint is ongeveer net zo groot als dat ik vanavond zwanger raak van Thijs85. In principe 0 dus.
ajax vanavond in een 4-2-3-1 formatie.
Met die afgeleefde opa Huntelaar in de spits.
Dan moet je of levensmoe zijn of handelen in een vlaag van verstandsverbijstering.
Ykhim schreef: ↑12 dec 2020, 18:39
Het is regel 7 uit het boek 'Eredivisie voor beginners'.
Toegegeven, je kunt hier stevige bewijzen verzamelen dat Thijssie minstens zo onvruchtbaar is als Feyenoord.
Manolev25 schreef: ↑12 dec 2020, 18:55
Die bank van Ajax... 2 mislukte Latino's en wat matige jeugdspelers
Bank: Stekelenburg, Kotarski, Álvarez, Rensch, Martínez, Taylor, Jensen
Inderdaad, een deuk in een pak boter schoppen is een te grote opgave voor deze combinatie van pure middelmaat en onervarenheid.
tijn0 schreef: ↑12 dec 2020, 17:59
De attitude van Stegeman is in ieder geval niet verkeerd: "Ik denk echt dat er wat te halen valt"
Heb je natuurlijk ook nog een vaardige coach nodig. Stegeman is toch wel een beetje exemplarisch voor de kwalitatief arme Nederlandse trainers.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Stegeman en Overmars kunnen in ieder geval samen die kant op rijden ;-) hopelijk doet John er alles aan zijn kaartmaatje een klote weekend te bezorgen.