Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
TomPSV
Legende

Zou mooi zijn, maar PEC is echt heel slecht helaas. Zie ze tot de winterstop geen punten meer verspelen eigenlijk gezien het schema, hoe matig ze ook in vorm zijn.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Is hun schema nog steeds zo makkelijk? Dan hebben ze in de tweede seizoenshelft echt een pittig programma dan, want ze hebben op Groningen en Utrecht na geen zware uit pot gehad.
TomPSV
Legende

Menno1 schreef: 12 dec 2020, 17:45 Is hun schema nog steeds zo makkelijk? Dan hebben ze in de tweede seizoenshelft echt een pittig programma dan, want ze hebben op Groningen en Utrecht na geen zware uit pot gehad.
Hierna nog ADO en Willem II tot de winterstop, niet bepaald teams die het goed doen
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Tot begin hebben ze echt een zwaar programma.

Afbeelding
Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam

Valt wel mee, toch? Ik zie hooguit drie wedstrijden die tricky zijn.
Ailon
Vedette

Ykhim schreef: 12 dec 2020, 17:51 Valt wel mee, toch? Ik zie hooguit drie wedstrijden die tricky zijn.
Voor het ajax van afgelopen week is elke wedstrijd "tricky".
Slakkie Blind is er vanavond weer bij, "ik lummel maar wat aan" Promes zal van Ten Hag ook mogen starten evenals dat nijlpaard Brobbey.
Als "Pekker" zou ik niet echt onder de indruk zijn. Gewoon dubbele bus parkeren. Kunnen de juffies niet mee omgaan.
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 dec 2020, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

Ik zie geen rkc, emmen, en dat soort gein. Een rijtje PSV thuis, Twente uit, Feyenoord thuis en Fortuna uit is niet makkelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
tijn0

PEC is zo slecht, ik durf er vergif op in te nemen dat Ajax wint. Vergif zal in dit geval, mocht mijn voorspelling onjuist blijken, het coronavaccin zijn, want in mijn facebookgroep staat dat het vergif is.
Ykhim
Lid scoutingsteam

En wat als het toch ricine blijkt te zijn?
Ykhim
Lid scoutingsteam

ShovingNE2 schreef: 12 dec 2020, 17:58 Ik zie geen rkc, emmen, en dat soort gein. Een rijtje PSV thuis, Twente uit, Feyenoord thuis en Fortuna uit is niet makkelijk.
Als ze Feyenoord en Fortuna niet kunnen pakken, dan kunnen ze ook gewoon beter meteen ophouden. Dan zou ik me als fan meteen aanmelden voor een wekelijkse workshop vogeltellen op de Wadden.
GOATZE
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV FCE

Ik zou lekker de Manchester derby gaan kijken als ik jullie was, daarna die van Madrid.

Zwolle kan er echt helemaal niks van
Ailon
Vedette

tijn0 schreef: 12 dec 2020, 17:59 PEC is zo slecht, ik durf er vergif op in te nemen dat Ajax wint. Vergif zal in dit geval, mocht mijn voorspelling onjuist blijken, het coronavaccin zijn, want in mijn facebookgroep staat dat het vergif is.
De attitude van Stegeman is in ieder geval niet verkeerd: "Ik denk echt dat er wat te halen valt"
El Sordo
Vedette

Ik zie ze in 2021 al zo zes keer verliezen hoor. Zelfs tegen een zeer matig Feyenoord.

Maar vandaag mag ook, tegen die hillbillies uit het oosten.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Haal nou eens even rustig adem en denk nog eens na. De kans dat Feyenoord in Amsterdam wint is ongeveer net zo groot als dat ik vanavond zwanger raak van Thijs85. In principe 0 dus.

Het is regel 7 uit het boek 'Eredivisie voor beginners'.
tijn0

Ykhim schreef: 12 dec 2020, 18:07 En wat als het toch ricine blijkt te zijn?
Dan durf ik het nog steeds, maar doe ik het niet 😉.
Ykhim schreef: 12 dec 2020, 18:39 Haal nou eens even rustig adem en denk nog eens na. De kans dat Feyenoord in Amsterdam wint is ongeveer net zo groot als dat ik vanavond zwanger raak van Thijs85. In principe 0 dus.
Zolang Feyenoord en jullie maar hun best doen.
Ailon
Vedette

ajax vanavond in een 4-2-3-1 formatie.
Met die afgeleefde opa Huntelaar in de spits.
Dan moet je of levensmoe zijn of handelen in een vlaag van verstandsverbijstering.
tijn0

Ik waardeer je optimisme, maar waarom zou dit voor hen niet een goede pot zijn om basisspelers rust te geven?
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Die bank van Ajax... 2 mislukte Latino's en wat matige jeugdspelers :lol:
Ailon
Vedette

tijn0 schreef: 12 dec 2020, 18:55 Ik waardeer je optimisme, maar waarom zou dit voor hen niet een goede pot zijn om basisspelers rust te geven?
Voor PEC liggen vanavond de kansen over hun linkerflank.
En hoop doet nog altijd leven :mrgreen:

En rust geven valt wel mee. Doen zeker 8 gegarandeerde basisspelers mee.
Laatst gewijzigd door Ailon op 12 dec 2020, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
El Sordo
Vedette

Ykhim schreef: 12 dec 2020, 18:39 Haal nou eens even rustig adem en denk nog eens na. De kans dat Feyenoord in Amsterdam wint is ongeveer net zo groot als dat ik vanavond zwanger raak van Thijs85. In principe 0 dus.

Het is regel 7 uit het boek 'Eredivisie voor beginners'.
Toegegeven, je kunt hier stevige bewijzen verzamelen dat Thijssie minstens zo onvruchtbaar is als Feyenoord.
Ailon
Vedette

Manolev25 schreef: 12 dec 2020, 18:55 Die bank van Ajax... 2 mislukte Latino's en wat matige jeugdspelers :lol:
Bank: Stekelenburg, Kotarski, Álvarez, Rensch, Martínez, Taylor, Jensen
Inderdaad, een deuk in een pak boter schoppen is een te grote opgave voor deze combinatie van pure middelmaat en onervarenheid.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ailon schreef: 12 dec 2020, 18:10
tijn0 schreef: 12 dec 2020, 17:59 PEC is zo slecht, ik durf er vergif op in te nemen dat Ajax wint. Vergif zal in dit geval, mocht mijn voorspelling onjuist blijken, het coronavaccin zijn, want in mijn facebookgroep staat dat het vergif is.
De attitude van Stegeman is in ieder geval niet verkeerd: "Ik denk echt dat er wat te halen valt"
Heb je natuurlijk ook nog een vaardige coach nodig. Stegeman is toch wel een beetje exemplarisch voor de kwalitatief arme Nederlandse trainers.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

#ForTheFuture
Ailon
Vedette

Heruone schreef: 12 dec 2020, 19:25
Ailon schreef: 12 dec 2020, 18:10
Heb je natuurlijk ook nog een vaardige coach nodig. Stegeman is toch wel een beetje exemplarisch voor de kwalitatief arme Nederlandse trainers.
Eens. Maar gelukkig niet eentje die zijn ploeg zomaar naar de slachtbank laat leiden.
Op weg naar nr 26
Vedette

Stegeman en Overmars kunnen in ieder geval samen die kant op rijden ;-) hopelijk doet John er alles aan zijn kaartmaatje een klote weekend te bezorgen.
Gesloten