Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
FOOTB_REM_S: No

Bemoedigend als de kenners hem als goed bestempelen.
Op het Twitter filmpje doet hij vooral leuke dingen als hij alle tijd krijgt van Ludogorets.
Laat hij het ook zien wanneer hij onder druk staat of korter wordt gedekt?
One can only hope
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vond dat hij tegen PSV wel wat moeite had om zijn kwaliteiten te laten zien, slechts sporadisch lukte het.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

d'Oude wrote: 18 Sep 2021, 09:51 Bemoedigend als de kenners hem als goed bestempelen.
Op het Twitter filmpje doet hij vooral leuke dingen als hij alle tijd krijgt van Ludogorets.
Laat hij het ook zien wanneer hij onder druk staat of korter wordt gedekt?
We hebben Guti al, daar hebben we geen tweede van nodig. Eerst Guti maar eens laten shinen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



Werd gehaald door Eintracht om mee te trainen bij het eerste en in de winter de overstap te maken naar de A-selectie.

Sociedad, Barcelona en Madrid hadden afgelopen zomer interesse!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Kijk dat zou een mooie aanwinst zijn.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Waaraan zouden een rechtsback of de vervanger van Sangaré aan moeten voldoen?
Een andere Sangaré vind je niet, wat voor soort speler zou daar ook van waarde kunnen zijn?
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een jonge versie van Sangaré die in de luwte naar zijn niveau toe kan groeien. Ik ben t met je eens dat een tweede Sangaré niet haalbaar is als back up, maar een jonge jongen die door kan groeien zal best wel een half jaar op de bank willen zitten achter Sangaré.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Scouten in Frankrijk, genoeg jongere Sangaré's die daar lopen😁.
#simplythebest
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Als het om huur gaat houden ze hem maar, we gaan geen spelers opleiden voor een derderangs club als Frankfurt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Nee, die zie ik ook niet. Tenzij optie met koop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 28 Sep 2021, 22:02 Scouten in Frankrijk, genoeg jongere Sangaré's die daar lopen😁.
Er zijn best wat goede verdedigende middenvelders die veel intercepties en een goede tackle hebben.

Alleen qua fysiek: groot, sterk en snel komen ze allemaal niet in de buurt. Terwijl dit in het spel van Schmidt Ibrahim juist onmisbaar maakt. Hij is in staat overal de tegenaanval op te vangen in zijn eentje.

Wellicht dat Cheikh Niasse als huurspeler interessant kan zijn voor het eerste en Jong.
Hij speelt bij Lille vorig jaar verhuurd aan Panatinaikos en daar wel wat minuten gemaakt.
Hij heeft qua fysiek veel weg van een combi Rosario en Sangaré.

Halverwege gekomen uiteindelijk zich tot basisspeler ontpopte tot en met de playoffs.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Sangare is idd een hele speciale speler. Een van de beste middenvelders die we ooit zullen zien in een PSV shirt en zeker in de afgelopen 10 jaar.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Neem aan dat Okoye het stadion niet heeft mogen verlaten voordat hij is vastgelegd voor komend seizoen?
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hij kan niet voetballen :D
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als ik de wedstrijd gister zag, kan de rest vh team ook niet al te best voetballen, dat kan het excuus dus niet zijn...
La vida és massa curta per no fer broma
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 28 Sep 2021, 22:02 Scouten in Frankrijk, genoeg jongere Sangaré's die daar lopen😁.

Lucas Gourna-Douath.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

DadOfThree wrote: 04 Oct 2021, 03:46 Als ik de wedstrijd gister zag, kan de rest vh team ook niet al te best voetballen, dat kan het excuus dus niet zijn...
Haha daar ben ik het mee eens.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 03 Oct 2021, 22:48 Neem aan dat Okoye het stadion niet heeft mogen verlaten voordat hij is vastgelegd voor komend seizoen?
Als PSV behoefte zou hebben aan een uitstekende lijnkeeper die niet kan voetballen, dan hadden ze net zo goed Lars kunnen behouden.
Nu is Okoye nog jong natuurlijk, maar zijn gebrek aan voetballend vermogen was gisteren wel heel erg duidelijk te zien.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 04 Oct 2021, 14:51 Als PSV behoefte zou hebben aan een uitstekende lijnkeeper die niet kan voetballen, dan hadden ze net zo goed Lars kunnen behouden.
Nu is Okoye nog jong natuurlijk, maar zijn gebrek aan voetballend vermogen was gisteren wel heel erg duidelijk te zien.
Ze wilden Unnerstall ok behouden, maar die wilde niet nog een seizoen op het tweede plan. Ik ben ook altijd voorstander van Unnerstall geweest. Ik zie best dat het regelmatig fijn is dat Drommel goed kan voetballen en heb ook daarbuiten best vertrouwen in Drommel. Maar er zijn nog zoveel verbeterpunten bij PSV dat een keeper die minder goed meevoetbalt niet de bottleneck zou zijn. Een keeper met de kwaliteiten en potentie van Okoye die bij Sparta speelt is altijd interessant. Desnoods verhuur je hem nog een jaar met de opdracht om zich te verbeteren qua meevoetballen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 04 Oct 2021, 16:40 Maar er zijn nog zoveel verbeterpunten bij PSV dat een keeper die minder goed meevoetbalt niet de bottleneck zou zijn.
Drommel laat bijna iedere wedstrijd zien waarom zo goed kunnen meevoetballen een meerwaarde is en waarom Lars geen geschikte 1e keeper is voor PSV.
Een keeper met de kwaliteiten en potentie van Okoye die bij Sparta speelt is altijd interessant.
Dit ben ik helemaal met je eens.
Alleen viel zijn meevoetballende vermogen me gisteren vies tegen, hij leverde echt veel ballen in.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

We zitten in begin oktober (zeer vroeg in het seizoen), maar zijn er volgens jullie bepaalde posities die in de winter versterkt moeten worden?

Ik zou zelf graag een multifunctionele middenvelder willen zien die zowel op 8 als 10 kan spelen… namen: Evander, Jean Pyerre, Veerman
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Op volgorde van urgentie -> stand-in voor Sangaré, rechtsback en stand-in voor Super Mario.

Verder mogen ze Okoye best al warm maken voor een overgang per komende zomer. Ideale vervanger voor Mvogo en Okoye kan het Drommel wél moeilijk maken. Dat ie niet kan voetballen boeit niet zo, het is een keeper. En een goeie ook.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Pedro Porro haalbaar is: Perfect voor PSV.

PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 04 Oct 2021, 16:57 Drommel laat bijna iedere wedstrijd zien waarom zo goed kunnen meevoetballen een meerwaarde is en waarom Lars geen geschikte 1e keeper is voor PSV.
Ik zie ook dat hij dit goed doet, maar ik zie niet de extreme meerwaarde hiervan (laat staan dat ik die vorig siezoen bij Mvogo zag).
Dit ben ik helemaal met je eens.
Alleen viel zijn meevoetballende vermogen me gisteren vies tegen, hij leverde echt veel ballen in.
Heb niet de hele wedstrijd gezien, alleen het laatste kwartier en de samenvatting. Maar ik kan me voorstellen dat zijn afspeelmogelijkheden ook beperkt waren?
Maar zijn meevoetballen zal er in het algemeen niet sterk hebben uitgezien want ik heb het vaker gelezen.
Locked