Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Oh en zoals [mention]Ykhim[/mention] , [mention]Ailon[/mention] en [mention]Sensation[/mention] , zal ik deze speler blijven noemen. Jean Pyerre. Wat zou ik hem graag naast Sangaré willen zien. Wat een intelligente, magistrale speler.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Jean Pyerre heeft iets ongrijpbaars. Blijft zo rustig onder elke situatie en vindt altijd de juiste oplossing. Voetballend ijzersterk en loopt met de rug recht en het koppie omhoog. Kan op 8/10 en zou ook als het moet nog op de rechterkant kunnen spelen.

Evander Ferreira van Midtjylland is ook zo een interessante speler vind ik. Zo multifunctioneel en daar schijnt PSV ook echt interesse in hebben gehad…
Sao-Mellow
Meervoudig international
Posts: 1471
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sao-Mellow wrote: 04 Oct 2021, 21:47 Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
Ja want onze coach heeft een enorm helende werking op Marokkaans-Nederlandse voetballers die soms lastig zijn.

Niet doen dus.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Meteen ff een advertentie voor de kinderjuf vacature plaatsen dan maar :hug:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Sao-Mellow wrote: 04 Oct 2021, 21:47 Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
Je schrijft Ihattaren verkeerd.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sao-Mellow wrote: 04 Oct 2021, 21:47 Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
NEE.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Sao-Mellow wrote: 04 Oct 2021, 21:47 Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
Als je Schmidt een vrijbrief wilt geven om een speler al direct bij zijn eerste training weg te sturen? Doen!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 04 Oct 2021, 20:01 We zitten in begin oktober (zeer vroeg in het seizoen), maar zijn er volgens jullie bepaalde posities die in de winter versterkt moeten worden?

Ik zou zelf graag een multifunctionele middenvelder willen zien die zowel op 8 als 10 kan spelen… namen: Evander, Jean Pyerre, Veerman
Rechtsback.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Idd. Prio is RB.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oneens. Prio is een Sangare backup.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Oct 2021, 23:23 Oneens. Prio is een Sangare backup.
Bij nader inzien toch met je eens. Niet zomaar een backup. Wel echt de opvolger.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Oct 2021, 23:23 Oneens. Prio is een Sangare backup.
Ja. Backup Sangaré. Zeker nu Pröpper regelmatig pijntjes heeft en de Condor naar de Africa Cup gaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sao-Mellow wrote: 04 Oct 2021, 21:47 Tanane transfervrij oppikken en een kortlopend contract geven. Dan hebben we tenminste een vervanger voor Gotze in de selectie.
Is in het verleden door incidenten al weggestuurd bij PSV. Ik heb niet het idee dat hij nu, pak 'm beet 10 jaar later de nodige progressie heeft gemaakt met zijn gedrag om de leiding van PSV te overtuigen van hun ongelijk. Zonde, want bij PSV was er toen al geen twijfel over zijn talent.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Tannane echt wel een kansje geven, mocht het uberhaupt een mogelijkheid zijn. Ik zie namelijk niet echt een overeenkomst met Iha, die heeft nu nog steeds geen seconde gespeeld bij Sampdoria. Tannane is misschien wel te veeleisend, maar dat vind een Duitser dus juist niet erg. In ieder geval wijst helemaal niets erop dat die jongen er met de pet naar gooit, integendeel zelfs.

Reden voor mij is de dunne bezetting daar momenteel en het feit dat je met Tannane ook weer wat goals binnen haalt. We hebben vrijwel niemand die vanaf het middenveld een wedstrijd kan beslissen, Ibi gaat dat heus niet elke wedstrijd doen. Bovendien is het een jongen die het snot voor de ogen werkt, dat kan niemand ontkennen. Het is geen wereldtopper, maar wel bruikbaar. Goede passing, prima balbehandeling, kan scoren, werkt hard, alleen misschien wat gek in de omgang (alsof wij met hem om moeten gaan).
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 04 Oct 2021, 20:01 We zitten in begin oktober (zeer vroeg in het seizoen), maar zijn er volgens jullie bepaalde posities die in de winter versterkt moeten worden?

Ik zou zelf graag een multifunctionele middenvelder willen zien die zowel op 8 als 10 kan spelen… namen: Evander, Jean Pyerre, Veerman
Rechtsback, CVM, CAM.

Ik vind nog steeds de kwaliteit in de breedte niet goed. Op 10 kunnen we geen kwaliteit neerzetten, als Sangaré er niet is hebben we een probleem en op rechtsback kan zowel Teze als Mwene niet overtuigen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik snap echt niet hoe mensen bij Tannane uit komen. Teamgenoten met een mes bedreigen.
Dit soort perikelen:

https://static.voetbalzone.nl/images/ph ... 513935.jpg

En nog een keer:

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... ch-opnieuw

Daar houdt het lijstje niet op.
Last edited by Ardbeg on 05 Oct 2021, 10:36, edited 1 time in total.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Tannane, kostelijk.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Onze kwaliteit in de breedte is dat wat je van een club als PSV mag verwachten. Als je een half jaar geleden had gezegd dat spelers als Teze, Obispo, Pröpper, Doan en Vinicius onze back-ups zouden zijn dan hadden veel mensen ervoor getekend. Het is niet langer Viergever Baumgartl en Mauro die erin moeten komen als het niet loopt.

Boscagli is een prima back-up van Sangaré want als je een speler haalt die Sangaré 1 op 1 moet vervangen dan kun je wel 10 miljoen neer leggen om een vergelijkbare speler te vinden maar die kun je vervolgens bijna nooit laten spelen. Ja straks tijdens de Africa cup 3 weken maar de eventuele vervanger heeft 0 wedstrijden in de benen voordat die er moet staan. Ik vind het nogal een risico dus ik zou eigenlijk zeggen dat we het die weken gewoon met Boscagli Guti Propper en van Ginkel moeten doen. Het is geen luxe maar ook niet bepaald kansloos. Met Boscagli wonnen we met 3-0 bij AZ.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Net als afgelopen zomer is de conclusie: een rechtsback, een CVM en een CAM. Plus eventueel een jong talent voor op de flank.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mensen die om Tannane of Bazoer roepen zijn af. In de hoek, schamen en drie weken niet omkijken.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 05 Oct 2021, 10:09 Ik zou Tannane echt wel een kansje geven, mocht het uberhaupt een mogelijkheid zijn. Ik zie namelijk niet echt een overeenkomst met Iha, die heeft nu nog steeds geen seconde gespeeld bij Sampdoria. Tannane is misschien wel te veeleisend, maar dat vind een Duitser dus juist niet erg. In ieder geval wijst helemaal niets erop dat die jongen er met de pet naar gooit, integendeel zelfs.

Reden voor mij is de dunne bezetting daar momenteel en het feit dat je met Tannane ook weer wat goals binnen haalt. We hebben vrijwel niemand die vanaf het middenveld een wedstrijd kan beslissen, Ibi gaat dat heus niet elke wedstrijd doen. Bovendien is het een jongen die het snot voor de ogen werkt, dat kan niemand ontkennen. Het is geen wereldtopper, maar wel bruikbaar. Goede passing, prima balbehandeling, kan scoren, werkt hard, alleen misschien wat gek in de omgang (alsof wij met hem om moeten gaan).
Ik denk dat je wat spelers door elkaar haalt. Tannane kwam dit seizoen te dik aan, terwijl hij bezig was een transfer te forceren. Zoals anderen ook al aangeven is hij bij veel akkefietjes de aanstichter geweest en hoe je erbij komt dat ie hard werkt, is mij echt een raadsel.

Ten opzichte van Tannane is Ihattaren een modelprof.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Geen idee of hij haalbaar is maar als back-up/toekomstig vervanger Sangaré word ik hier wel blij van, 18 jaar pas. Zet vooruit druk, speelt passes strak vooruit, wel nog wat traag in de handeling.




EDIT: Saint-Etienne staat onderaan de Ligue 1. Ik weet nog wel wat er gebeurde toen Toulouse degradeerde, geen enkele topclub sloeg toe bij Sangaré, met een marktwaarde van 12mil. Gourna-Douath heeft ook een marktwaarde van 12mil. Ik zie een patroon :mrgreen:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 05 Oct 2021, 10:09 Ik zou Tannane echt wel een kansje geven, mocht het uberhaupt een mogelijkheid zijn. Ik zie namelijk niet echt een overeenkomst met Iha, die heeft nu nog steeds geen seconde gespeeld bij Sampdoria. Tannane is misschien wel te veeleisend, maar dat vind een Duitser dus juist niet erg. In ieder geval wijst helemaal niets erop dat die jongen er met de pet naar gooit, integendeel zelfs.
Haha kwam met 30kg overgewicht terug. Mo is een modelprof in vergelijking met Tannane, die werkelijk bij elke club met ellende is vertrokken. Tannane, asjeblieft zeg.
Brael
Vedette
Posts: 9063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 05 Oct 2021, 10:37 Boscagli is een prima back-up van Sangaré want als je een speler haalt die Sangaré 1 op 1 moet vervangen dan kun je wel 10 miljoen neer leggen om een vergelijkbare speler te vinden maar die kun je vervolgens bijna nooit laten spelen. Ja straks tijdens de Africa cup 3 weken maar de eventuele vervanger heeft 0 wedstrijden in de benen voordat die er moet staan. Ik vind het nogal een risico dus ik zou eigenlijk zeggen dat we het die weken gewoon met Boscagli Guti Propper en van Ginkel moeten doen. Het is geen luxe maar ook niet bepaald kansloos. Met Boscagli wonnen we met 3-0 bij AZ.
Daarna verloren we met 0-4 van Feyenoord en hadden we alle mogelijke moeite om GAE van het lijf te houden.
Er is wel pijnlijk duidelijk geworden dat we enorm afhankelijk zijn van Sangaré. Maar ik ben het met je eens dat je dat met het oog op de Afrika Cup niet meer gaat oplossen in de transferwindow in de winter. Schmidt zal dat tactisch moeten oplossen.

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Oct 2021, 10:40 Net als afgelopen zomer is de conclusie: een rechtsback, een CVM en een CAM. Plus eventueel een jong talent voor op de flank.
En een fatsoenlijke spits.
Locked