Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 02 Oct 2021, 08:08 Volgens transfermarkt bijna elke wedstrijd als spits gespeeld,
Op Livescore zie ik hem vrijwel stelselmatig als linksbuiten geposteerd staan. Interessant om te kijken hoe dit nu precies zit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het eigenlijk wel vervelend hoe Til het nu bij Feyenoord doet. Op die manier zou hij niet bij ons misstaan
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

En die had moeten spelen in plaats van? Götze? Til is een meer dan prima speler maar ik prefereer Götze boven til. Probleem van til is dat hij alleen op 10 kan als loper.

Ik had achteraf (heel makkelijk praten) een wat jongere gast achter Van Ginkel willen zien in plaats van Pröpper.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 06 Oct 2021, 10:18 En die had moeten spelen in plaats van? Götze? Til is een meer dan prima speler maar ik prefereer Götze boven til. Probleem van til is dat hij alleen op 10 kan als loper.

Ik had achteraf (heel makkelijk praten) een wat jongere gast achter Van Ginkel willen zien in plaats van Pröpper.
Nee, in plaats van Van Ginkel natuurlijk. Til is meer een box to box speler, dus daar maak ik de vergelijking mee. Mocht Pröpper zijn oude niveau halen (wat ik betwijfel) dan prefereer ik laatst genoemde.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Til juist geen typische box-to-box speler, echt meer aanvallende middenvelder. Kan zeker wel als CM spelen maar dan maakt hij denk ik automatisch minder goals dan nu bij Feyenoord. Vond het bij AZ wel ook altijd een goede speler, volgens mij was [mention]Ykhim[/mention] lijsttrekker van de fanclub.

Maar haal potverdikkies nou eens een keer Luka Sucic op en plant die naast Sangaré!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

In de Eredivisie zijn ook maar echt weinig interessante spelers voor PSV over. Als je een klein beetje realisme mee neemt dan zou je Malacia/Wijndal eigenlijk ook van je lijstje kunnen strepen. Dan blijft over de te dure Midtsjo en de nieuwe Unnerstall bij Sparta en Veerman waarbij echt elke alarmbel rinkelt. Er waren betere tijden in de Eredivisie laten we maar zeggen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 06 Oct 2021, 10:39 Ik vind Til juist geen typische box-to-box speler, echt meer aanvallende middenvelder. Kan zeker wel als CM spelen maar dan maakt hij denk ik automatisch minder goals dan nu bij Feyenoord. Vond het bij AZ wel ook altijd een goede speler, volgens mij was @Ykhim lijsttrekker van de fanclub.

Maar haal potverdikkies nou eens een keer Luka Sucic op en plant die naast Sangaré!
Sucic is inderdaad wel een ander niveautje ;)
11 Sir Tinus wrote: 06 Oct 2021, 10:44 In de Eredivisie zijn ook maar echt weinig interessante spelers voor PSV over. Als je een klein beetje realisme mee neemt dan zou je Malacia/Wijndal eigenlijk ook van je lijstje kunnen strepen. Dan blijft over de te dure Midtsjo en de nieuwe Unnerstall bij Sparta en Veerman waarbij echt elke alarmbel rinkelt. Er waren betere tijden in de Eredivisie laten we maar zeggen.
De 90s, die mis ik wel wat dat betreft.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Oct 2021, 10:45
Sensation wrote: 06 Oct 2021, 10:39 Ik vind Til juist geen typische box-to-box speler, echt meer aanvallende middenvelder. Kan zeker wel als CM spelen maar dan maakt hij denk ik automatisch minder goals dan nu bij Feyenoord. Vond het bij AZ wel ook altijd een goede speler, volgens mij was @Ykhim lijsttrekker van de fanclub.

Maar haal potverdikkies nou eens een keer Luka Sucic op en plant die naast Sangaré!
Sucic is inderdaad wel een ander niveautje ;)
De nieuwe Szoboszlai, ik ging weer erg lekker op Szobo trouwens. Alles bij hem oogt zo freakin makkelijk

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 06 Oct 2021, 10:51
Ardbeg wrote: 06 Oct 2021, 10:45

Sucic is inderdaad wel een ander niveautje ;)
De nieuwe Szoboszlai, ik ging weer erg lekker op Szobo trouwens. Alles bij hem oogt zo freakin makkelijk

Sucic acht ik dan ook onhaalbaar voor PSV, beste Sensation. Beetje zoals bij Jean Pyerre.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Als Mvogo volgend jaar terug naar Leizpig hobbelt zou ik dit wel een interessante speler vinden. Officieel speler van Man City, maar hoe groot is nou de kans dat je daar doorbreekt? Nu verhuurt aan Portsmouth en tevens eerste keeper van Ierland, 19 jaar pas. Hoogtepunt filmpjes zijn nog niet veel, maar je ziet wel dat hij goed is in positie kiezen, durft te komen bij voorzetten (al mag dat wel meer want soms zie ook nog iemand vanaf 3 meter koppen dat je denkt, die moet de keeper eerder uit de lucht plukken) en aan de bal goed is (Man City school).

MOTM in deze wedstrijd:


Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

[mention]Sensation[/mention], [mention]Voormalig KG[/mention], kennen jullie deze knul?

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Oct 2021, 16:00 Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

@Sensation, @Voormalig KG, kennen jullie deze knul?

Hier word ik wel gelukkig van. Ziet er leuk uit maar heeft ook gewoon de stats dat je ziet dat er iets zinvols mee gebeurt. Gaat op de watchlist!

Image
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Voor een aanvallende middenvelder scoort ie wel erg weinig.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Oct 2021, 16:00 Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

@Sensation, @Voormalig KG, kennen jullie deze knul?

God god godverdomme, die muziek. 'Scrubs' van TLC. De tekst letterlijk overgenomen door een kerel. Waarom is die muziek altijd zo achterlijk? On topic: Ziet er echt als een lastpak uit voor de tegenstander!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 07 Oct 2021, 16:10 Voor een aanvallende middenvelder scoort ie wel erg weinig.
Als in... Nooit? :mrgreen: Wel opvallend idd al 77 wedstrijden voor Lorient, 0 goals.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Vanavond eens op Frimpong gelet, bij Jong Oranje. Dat is een uitstekende back, maar ik zie dat ie basisspeler is bij Leverkusen dus helaas onhaalbaar.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 08 Oct 2021, 20:59 Vanavond eens op Frimpong gelet, bij Jong Oranje. Dat is een uitstekende back, maar ik zie dat ie basisspeler is bij Leverkusen dus helaas onhaalbaar.
Daar riep ik hier al om, een half jaar voordat hij verkocht werd door Celtic.

Was DE opvolger van Dumfries; upgrade en nog NL ook!
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Oct 2021, 16:00 Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

@Sensation, @Voormalig KG, kennen jullie deze knul?

Vind dit er wel interessant uit zien. PSV scout de laatste jaren wat intensiever in grote competities bij middenmotors/degradanten naar pareltjes. Ook in de Ligue 1. Zoals ik kan zien is dit weer een speler die multi inzetbaar is en lijkt hij op 8/10 en op de buitenkant uit de voeten te kunnen.

Ben heel erg benieuwd of John van plan is om in de winter iets te gaan doen…
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 08 Oct 2021, 22:58 Was DE opvolger van Dumfries; upgrade en nog NL ook!
Leverkusen heeft maar liefst 11 miljoen voor hem betaald, alsof PSV dat gaat betalen voor een rechtsback.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 07 Oct 2021, 16:00 Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

@Sensation, @Voormalig KG, kennen jullie deze knul?

Interessant, ken ik nog en kom ik op terug.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 09 Oct 2021, 11:49
Ykhim wrote: 07 Oct 2021, 16:00 Werd vandaag door een bevriende scout geattendeerd op de 21-jarige Enzo Le Fée, aanvallende middenvelder. Ziet er in de verslagen echt goed uit, op de beelden ook prima. Schijnt een creatieve, technisch vaardige, hardwerkende en beweeglijke speler te zijn.

@Sensation, @Voormalig KG, kennen jullie deze knul?

Interessant, ken ik nog en kom ik op terug.
Enzo le Fee is een fantastische voetballer. Klein van stuk groot in daden. Hij was een van de grote drijfveren achter de promotie van FC Lorient. Zonder dat hij op het laatste moment vaak beslissend was met veel assists of goals. Hij was vooral met voorassists, steekballen en de tegenstander opensnijden van grote waarde.
Ik meen dat hij in zijn debuutseizoen Ligue 2 tot een van de grootste talenten is uitgeroepen van de competitie. Hierdoor zaten scouts van clibs als Atalanta en Napoli al snel op de tribune.
Mooie, effectieve techniek, goed oog voor diepte en medespelers.

Ondanks een gebrek aan doelpunten is hij ook in de Ligue 1 van grote waarde voor zijn team. Ik verwacht niet dat PSV snel Bruma-achtige prijzen nog wil neerleggen, dit zal bij deze jongen wel moeten gebeuren om Lorient te overtuigen.

Voor mij valt hij al een paar jaar in de categorie Sangaré. Die ik ook als niet haalbaar inschaalde met interesse van veel grote clubs.


Persoonlijk zie ik dan liever eerst wat spelers vertrekken en zowel Angelo Fulgini als Enzo Le Feé deze kant uitkomen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Pareltjes in de onderkant van de ligue 1 vind ik een hele interessante markt voor PSV. Vraag me alleen af of PSV in de winter actief actie gaat ondernemen…. Ben bang van niet
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 09 Oct 2021, 09:53 Leverkusen heeft maar liefst 11 miljoen voor hem betaald, alsof PSV dat gaat betalen voor een rechtsback.
Mid-season transfers zijn altijd overpayed. Half jaar daarvoor had je hem gehad voor 7-8.

Ik erken dat dat nog altijd veel is, maar in mijn ogen was hij die investering waard geweest.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als PSV het geld heeft dan zie ik het liefste Djibril Sow van Frankfurt deze kant opkomen. Hij zal wel veel moeten kosten in termen van Bruma of hoger.

Hij kan het middenveld ook verdedigend echt van power voorzien als Sangaré er niet is en de concurrentiestrijd met Ginkel en Pröpper verhogen in kwaliteit.

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

[mention]Voormalig KG[/mention] wat is jouw mening over Fabien Centonze van FC Metz? Lijkt mij een hele interessante rechtsback, 'al' 25 maar dat is juist een prima leeftijd want heeft de nodige ervaring. Zit er bovenop en blijft altijd maar gaan, mis bij hem alleen wel een stukje dynamiek die je altijd graag bij een rechtsback ziet, hij is niet supersnel of enorm technisch maar ik denk aanvallend wel een slag beter dan Teze terwijl hij verdedigend ook uitstekend is. Zijn stats zijn wel echt heel sterk, vooral verdedigend maar ook de progressive carries zijn heel goed.

Image



https://www.theligue1scout.com/post/fab ... -in-europe

https://www.chiesaditotti.com/2020/9/3/ ... sfer-rumor
Post Reply