PSV Jeugdopleiding Algemeen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
De vraag is of jonger doorstromen ook uiteindelijk beter is. Volgens mij gaat het de laatste pakweg 5-8 jaar dikke prima met het aantal jeugdspelers dat uiteindelijk het eerste haalt. Doen we niet slechter dan ajax voor mijn gevoel dus het is niet zo dat wat zij doen ook per definitie beter is.
-
- Veelbelovend talent
https://www.vi.nl/audio/lucius-maakt-zi ... t-zelf-ook
Volgens mij was hier best wat kritiek op Lucius als coach, maar ik denk dat hij best een goede coach kan zijn voor zulke jochies
Volgens mij was hier best wat kritiek op Lucius als coach, maar ik denk dat hij best een goede coach kan zijn voor zulke jochies
- ShovingNE2
- Site Admin
Absoluut een aanrader. Je krijgt een heel ander beeld van hem en ook van hem als jeugdtrainer:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Jeugdinternational
https://www.theguardian.com/football/ng ... d-football
Livano Comenencia opgenomen in 60 grootste talenten uit bouwjaar 2004 volgens The Guardian.
Livano Comenencia opgenomen in 60 grootste talenten uit bouwjaar 2004 volgens The Guardian.
-
- Veelbelovend talent
-
- Moderator
Lichtelijk dubieus om een jongen van 13 al op te roepen zolang hij in Nederland überhaupt nog geen interlands kan spelen. Maar is absoluut een groot talent, al heeft ie zijn fysiek enorm mee. Blijft afwachten hoe het gaat als dat voordeel langzaam aan minder wordt.
-
- Veelbelovend talent
- Ardbeg
- Mister PSV
Good riddance danrick_burgsteden wrote: ↑10 Oct 2021, 11:10 Was ook voor Nederland O15 al opgeroepen, maar koos dus voor Marokko
-
- Legende
-
- Lid scoutingsteam
The UEFA Youth Cup een toernooi voor alle onder-19 teams van de clubs die zich hebben gekwalificeerd voor de groepsfase van de UEFA Champions League. Ook nemen teams deel in hun thuisland kampioen zijn geworden van de onder -19 competitie.
Is er nog sorake van een Onder 19 competitie? If so, dan speelt PSV hier niet in. Begrijpelijk kwa kosten en logistiek, maar wel jammer dat ze zo een kans minder hebben om zich te meten met leeftijdgenoten uit Europa.
Als de plek nu is te behalen bij de onder18 competitie dan zal dit wel een richtpunt voor de academy moeten zijn.
Is er nog sorake van een Onder 19 competitie? If so, dan speelt PSV hier niet in. Begrijpelijk kwa kosten en logistiek, maar wel jammer dat ze zo een kans minder hebben om zich te meten met leeftijdgenoten uit Europa.
Als de plek nu is te behalen bij de onder18 competitie dan zal dit wel een richtpunt voor de academy moeten zijn.
-
- Veelbelovend talent
De kampioen van de Nederlandse O18 competitie gaat naar de Youth League. Ajax en AZ spelen overigens wel met hun O18 selectie hier, wat het niveauverschil tegen topploegen nog extra uitdagend maakt.