Matías Arezo, 18-jarige Uruguayaan. Een van de grotere talenten op het continent en op deze leeftijd al ontzettend goed op profniveau: 13 goals en 4 assists in 20 wedstrijden. Bijna international voor Uruguay, dat zit eraan te komen. En interesse uit Europa ontbreekt niet, van Atlético tot Ajax, van Dortmund tot Chelsea. Maar feit is dat hij nog steeds in Uruguay speelt en dus haalbaar is. Wordt qua speelstijl regelmatig vergeleken met het nationale bijtertje en ik zie wel waarom. Hij is technisch redelijk vaardig, maar het is verleidelijk om hem een rommelaar te noemen. Kan met een actie een mannetje passeren, heeft gif en zoekt de snelste weg naar het doel, waar hij het net dus ook regelmatig weet te vinden. Is bovendien verrassend sterk in de duels, maar ik ben er nog niet over uit of dat met mentaliteit of fysieke kwaliteiten te maken heeft. Afijn, de beelden:
Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
"Ik heb 3 jaar geleden op een Zuid-Amerikaans jeugdtoernooi twee plusjes achter zijn naam gezet"ShovingNE2 wrote: ↑11 Oct 2021, 13:04 De tweede voetballende Uruguayaan zonder pit in zijn sodemieter?
De Piet de Visser van 1913
- ruuddevil
- Legende
Jouw DM’s kan ik niet lezen, daarvoor moet je mod zijn.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Als je toch een talent wil, geen idee hoe goed hij op FM is want dat speel ik niet maar probeer deze eens:
Ik denk dat er over een paar jaar liedjes gaan ontstaan die lijken op dat liedje wat over Lukaku bestaat. Een donkere CV van 1.96m. 16 jaar pas.
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat maakt die huidskleur nou uit om zo te benoemen, hahaha
-
- Meervoudig international
Ik blijf Kacper Kozlowski een hele interessante en tevens realistische optie vinden. Zo jong als zo sterk en technisch vaardig. Zo zie je ze zelden. Voor de lange en korte termijn lijkt me dit een goede potentiële optie!
-
- Lid scoutingsteam
Simpel weg fantastische voetballer. Hij is erg betrouwbaar en voegt ook aanvallend veel toe.
Die veel zou toevoegen ook op linksback als evt vervanger van Max.
Deze man is verder dan een speler als Sangaré en acht ik ook onhaalbaar. Maar ja dat zegt niets.
Hij is in mijn ogen een van mijn de meest ideale vervangers van Dumfries. Alleen de kopkracht en lengte heeft hij minder. Nog steeds een sterke vent van 1.82/1,83.
Goed gevonden! [mention]Sensation[/mention]
Die veel zou toevoegen ook op linksback als evt vervanger van Max.
Deze man is verder dan een speler als Sangaré en acht ik ook onhaalbaar. Maar ja dat zegt niets.
Hij is in mijn ogen een van mijn de meest ideale vervangers van Dumfries. Alleen de kopkracht en lengte heeft hij minder. Nog steeds een sterke vent van 1.82/1,83.
Goed gevonden! [mention]Sensation[/mention]
- Maikel
- Site Admin
Eens, goede speler. 17 jaar en wordt bij De Graafschap gezien als nieuwe Huntelaar. Is er eentje waar je snel voor moet zijn anders gaan Heerenveen of AZ ermee lopen.
Vanavond weer 2 goals in O18.
-
- Legende
Zo, dat ziet er goed uit zeg. Dynamiet in zijn poten ook; wat een trap techniek. Laat maar komen :Thumbsup:Ykhim wrote: ↑11 Oct 2021, 12:22 Matías Arezo, 18-jarige Uruguayaan. Een van de grotere talenten op het continent en op deze leeftijd al ontzettend goed op profniveau: 13 goals en 4 assists in 20 wedstrijden. Bijna international voor Uruguay, dat zit eraan te komen. En interesse uit Europa ontbreekt niet, van Atlético tot Ajax, van Dortmund tot Chelsea. Maar feit is dat hij nog steeds in Uruguay speelt en dus haalbaar is. Wordt qua speelstijl regelmatig vergeleken met het nationale bijtertje en ik zie wel waarom. Hij is technisch redelijk vaardig, maar het is verleidelijk om hem een rommelaar te noemen. Kan met een actie een mannetje passeren, heeft gif en zoekt de snelste weg naar het doel, waar hij het net dus ook regelmatig weet te vinden. Is bovendien verrassend sterk in de duels, maar ik ben er nog niet over uit of dat met mentaliteit of fysieke kwaliteiten te maken heeft. Afijn, de beelden:
-
- Lid scoutingsteam
Mag ik nog een gem poppen?
Mohamed-Ali Cho.
Speelt bij een kleine club Angers in Frankrijk.
Hij bewegingen van Madueke en kan ook als schaduwspits uit de voeten.
Positieve uitstraling, veel snelheid, goed positie kiezen, passing in de kleine ruimte, doelgericht en een harde werker om de bal terug te krijgen.
One to watch in Ligue 1.
Mohamed-Ali Cho.
Speelt bij een kleine club Angers in Frankrijk.
Hij bewegingen van Madueke en kan ook als schaduwspits uit de voeten.
Positieve uitstraling, veel snelheid, goed positie kiezen, passing in de kleine ruimte, doelgericht en een harde werker om de bal terug te krijgen.
One to watch in Ligue 1.