Dennis Vos

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
1913
Moderator
Posts: 124
Joined: 01 Nov 2020, 09:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Dennis Vos, 28 november 2001
Nationaliteit: Nederland
Voet: Links
:PSV: 1 juli 2010 -

Aankoopbedrag: transfervrij vanaf Nuenen
Verkoopbedrag:

Links:
Transfermarkt

kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.ed.nl/dossier-PSV/dennis-vo ... haring_web

dit vind ik wel raar. vind hem persoonlijk pure middelmaat
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Opvulling is ook nodig. Het is een utopie om te denken dat we Jong enkel met toptalenten kunnen vullen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Zo'n speler is er ook louter voor wat stabiliteit, net als Dirk Abels destijds. Een Jong team is veela een duiventil, dan is het prettig om enige zekerheid in te bouwen, puur dragend ook al is het middelmaat. Spelers als Abels, Vos kunnen dat blijkbaar in de ogen van de staf bieden, denk niet dat je er veel meer achter moet zoeken
kastoekast
Nationale topspeler
Posts: 1840
Joined: 27 Jan 2022, 18:08
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 05 Feb 2022, 16:52 Opvulling is ook nodig. Het is een utopie om te denken dat we Jong enkel met toptalenten kunnen vullen.
klopt maar zo zie ik het,
je speelt nu met vos een seelt wat wel een oke duo is. Van de blaak is zwaar geblesseerd die speelt vos sws uit de basis. Dan heb je ook nog wat talenten die van de o18 komen zoals dams enzo.
dan kan PSV met hem een darveveld traject aan gaan als ervaring, maar dan hoop ik niet dat het in de weg van de ontwikkeling staat van andere spelers
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Gewoon een handige stabiele jongen voor op cv en linksback. De wat meer “ervaren” jongens heb je ook een paar nodig in zo’n jong team.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

kastoekast wrote: 05 Feb 2022, 16:57
Standbeeld wrote: 05 Feb 2022, 16:52 Opvulling is ook nodig. Het is een utopie om te denken dat we Jong enkel met toptalenten kunnen vullen.
klopt maar zo zie ik het,
je speelt nu met vos een seelt wat wel een oke duo is. Van de blaak is zwaar geblesseerd die speelt vos sws uit de basis. Dan heb je ook nog wat talenten die van de o18 komen zoals dams enzo.
dan kan PSV met hem een darveveld traject aan gaan als ervaring, maar dan hoop ik niet dat het in de weg van de ontwikkeling staat van andere spelers
Je kan erop vertrouwen dat hij helemaal niemand zijn ontwikkeling in de weg staat. PSV zet hoog in op de jeugd.
Post Reply