Maximiliano Romero
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind het vooral belangrijk om te weten of hij oorlog heeft gemaakt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Echt wel, hij beet die Haagse verdediger zo drie lurven en twee kladden af.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
-
- Lid scoutingsteam
Heeft het langer dan ooit volgehouden. Verder geen bal geraakt, maar niet echt zijn schuld. Geen idee wat Jong PSV in de slotfase van plan was eigenlijk. Het leek wel een beetje op PSV-1.
- DC_PSV
- Vedette
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Met Ruud als trainer leer je dat langdurig blessureleed geen reden tot opgeven is. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij sterker terug komt.
-
- Regelmatige invaller
Mooie mijlpaal in zijn herstel en fijn dat hij zich weer voetballer kan voelen. Ik ben benieuwd in welke mate hij het team kan gaan helpen komende periode. Go Maxi!
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Eerste twintig minuten idd, was vast frustrerend dat ie daarin maar 1x of 2x de bal heeft kunnen krijgen. Maar gewoon weer op het veld staan tijdens een echte wedstrijd... heel bijzonder na alweer zo'n lange revalidatie. Héél rustig opbouwen maar, nu.
-
- Lid scoutingsteam
Ik zat vlakbij de dug-outs, maar Romero zat ook gepassioneerd op de bank. Klinkt misschien als een grap, maar was eigenlijk de enige die zo nu en dan even omhoog kwam om teamgenoten aan te moedigen of op te peppen. Mooi om te zien. Die energie heb je nodig in je team.
Had het mooi gevonden als hij een goal had gemaakt. Komt wel.
Had het mooi gevonden als hij een goal had gemaakt. Komt wel.
-
- Nationale topspeler
gaf 1e helft diverse lepe doortikballetjes en steekballetjes. In de rust gewisseld.
Wordt 2e helft duidelijk gemist als aanspeelpunt. Loopt stuk moeizamer met Saibari als vervanger.
Wordt 2e helft duidelijk gemist als aanspeelpunt. Loopt stuk moeizamer met Saibari als vervanger.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Mooi man! Geen idee of Ruud een goede trainer is/wordt maar het is echt een prima vent. Reken maar dat jongens als Maxi maar ook Fofana veel aan hem hebben. Heeft een goed hart, die jongen.
Terug naar Maxi: hoe speelde hij? Blijft bizar eigenlijk dat we na 3,5 jaar nog steeds geen goed beeld van hem hebben als spits.
Terug naar Maxi: hoe speelde hij? Blijft bizar eigenlijk dat we na 3,5 jaar nog steeds geen goed beeld van hem hebben als spits.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
Las ik nou dat iemand zei dat ie geblesseerd is tot de winterstop of hallucineerde ik dat?
-
- Vedette
Ja dat was ik, Fofana tot de winterstop en Romero voorlopig er niet bij met knieblessure, hoe ernstig die is moet nog blijken.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Ren Höek
- Vedette
Iemand die zo lang geblesseerd is geweest heeft daarna wel vaker last van kleine pijntjes, het lijf moet weer wennen aan de intensiteit.
Zo lang het bij enkele kleine pijntjes blijft die snel hersteld zijn is het niet erg.
Zo lang het bij enkele kleine pijntjes blijft die snel hersteld zijn is het niet erg.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”