Het is prima te verklaren denk ik. Boscagli was ook onder MvB een speler met heel veel voetballend vermogen. Hij kon alleen niet zo goed verdedigen en hoewel dat tegenwoordig stukken beter gaat (vertrouwen, een goede trainer en veel speeltijd doen wonderen), zie je dat hij nog steeds fouten maakt. Ook gisteren weer.Juancho wrote: ↑07 Dec 2020, 20:28 Voetballend gezien zou hij een prima back kunnen zijn, heeft net als Max ook een geweldige linkerpoot. Overigens zeg ik nergens dat hij een prima alternatief is als LB, ik vraag me alleen af hoe hij het nu op LB zou doen gezien de immense transformatie die hij heeft ondergaan. Blijkbaar had hij net als Lato vorig seizoen gedoe met v. Bommel en zijn spelletjes, geen idee, maar tis amper te verklaren hoe hij anders nu zo goed kan spelen (los van zijn verbeterpunten). Dus ik vraag me automatisch dan af hoe hij het als LB zou doen indien de nood daar hoog is. Thats all.
Voor LB is het voor mij echt geen optie. Te traag, niet wendbaar genoeg. Juist op die positie heb je dat nodig.