Yvon Mvogo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
1913
Moderator
Posts: 124
Joined: 01 Nov 2020, 09:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Yvon Mvogo, 6 juni 1994
Nationaliteit: Zwitserland / Kameroen
Voet: Rechts
:PSV: 25 augustus 2020 -

Aankoopbedrag: gehuurd van RasenBallsport Leipzig
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Twitter
Facebook
Transfermarkt

TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Geen gelukkige wedstrijd tegen PAOK, weer met dat opbouwen net als tegen Groningen. Die 4e treffer leek me bovendien toch ook gewoon houdbaar? Ging niet echt de hoek in, ofzo.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Matige wedstrijd idd. Ik vond dat hij bij 2 goals meer had kunnen doen (en hij had het moeten doen) en idd, weer zo'n idiote bal door het midden. Slechte beurt van onze Mvogo terwijl hij juist zo goed bezig was.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 06 Nov 2020, 12:27 Geen gelukkige wedstrijd tegen PAOK, weer met dat opbouwen net als tegen Groningen. Die 4e treffer leek me bovendien toch ook gewoon houdbaar? Ging niet echt de hoek in, ofzo.
Bal gaat door de benen van Boscagli. Funest voor een keeper die er logischerwijs vanuit gaat dat de verdediger daar de korte hoek heeft.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tissues, [mention]Sensation[/mention].
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zo zeg, dit zijn echt geweldige reflexen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Flashbacks naar Gomes
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Heerlijke reddingen en vooral dat ie zo snel weer klaar is voor de volgende redding. Briljant.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Heurelho Mvogo :praise:

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heerlijk gekeept.
Het verdedigen is hier wel dramatisch.
Gisteren hadden we hetzelfde als tegen Paok een aantal minuten. Gelukkig hield Mvogo gisteren zijn doel schoon door deze fantastische reddingen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zijn 1e redding vind ik eigenlijk vrij normaal, zijn 2e is echter fenomenaal.
Verder is hij nauwelijks in beeld geweest, wat positief is natuurlijk (en zijn reddingen nog knapper maakt).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Die rechterkant blijft toch een zorgenkindje. Vitesse en PAOK creëerden via die zijde bijna alle kansen...
Ex unitate vires
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 10 Nov 2020, 11:56 Die rechterkant blijft toch een zorgenkindje. Vitesse en PAOK creëerden via die zijde bijna alle kansen...
Staat of hang met de aanwezigheid van Denzel.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zover het mij bijstaat, zou dit een keeper zijn, die meevoetballend een meerwaarde zou zijn en ver voor zn goal zou durven staan en daarmee diepe ballen van de tegenpartij onschadelijk zou maken.

Ik zie echt helemaal niets van dit. Wat een bron van onrust voor je ploeg zeg.
Totaal geen meerwaarde als hij zo speelt, maar een mindere versie van Zoet.

Als dit het is, doe mij Lars dan maar
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Huh wat? Geen fouten met de bal aan de voet, een aantal goede reddingen. Als er iemand vrijuit gaat vandaag, dan is hij het. Of gaan we een keeper afrekenen op het niet stoppen van een penalty?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft toch niets echt fout gedaan? Pakte alles behalve die pingel, tja dat kan natuurlijk he
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Stond prima te keepen. We zagen gisteren met Ter Stegen waarom een keeper niet overmoedig moet zijn ;).
#simplythebest
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zoveel ballen die hij gewoon kan oprapen.
Zoveel aanvallen die hij er gewoon uit kan halen.

als hij maar gewoon uit zn goal durft te komen.
Makkelijkste voorbeelden zijn Max die in duel komt ipv dat hij hem in zijn handen pakt en Teze die weer 80mtr extra moet zetten omdat hij weer naar zn doellijn sprint ipv een paar meter naar voren te stappen en de bal weg te trappen.

dat ie alles pakt ligt meer aan het net mis schieten van Twente, want hij staat regelmatig vast.

Pingel zeg ik niets over.


Een lijnkeeper hadden we al en een betere als deze.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik snap jouw reacties ook niet echt. Hij was alles behalve de zondebok. Twee echt hele knappe reddingen, zeker in een wedstrijd waarin je weinig te doen hebt en dan toch scherp moet zijn op zulke ballen. Heeft in mijn ogen echt niets fout gedaan.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 22 Nov 2020, 20:25 Ik snap jouw reacties ook niet echt. Hij was alles behalve de zondebok. Twee echt hele knappe reddingen, zeker in een wedstrijd waarin je weinig te doen hebt en dan toch scherp moet zijn op zulke ballen. Heeft in mijn ogen echt niets fout gedaan.
Noem hem geen zondebok, zie alleen geen enkele meerwaarde ten opzichte van wat we al hadden.

De genoemde reden waarom hij gehaald is en wat voor keeper hij zou zijn, zie ik gewoon totaal niet terug.

Mocht hij wel zo gespeeld hebben, zouden de voorbeelden die ik benoemde anders zijn opgelost en konden we sneller vooruit voetballen en werd het veld in de 2e helft niet zo lang.

Ook vind ik hem op de lijn niet echt briljant.
zijn reflexen wel, maar de rest gewoon, niet speciaal.

vanuit de communicatie waarop hij gehaald zou zijn en wat hij zou brengen, valt hij mij nogal tegen.
Was idd niet schuldig aan een tegengoal en liet geen dingen na die bv Lars wel zou doen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Voijke[/mention]
Maar het valt jou dus niet op dat tegenwoordig zo'n beetje elke uittrap van de keeper bij een medespeler aankomt ipv over de zijlijn zoals bij Unnerstall en Zoet?
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ach Unnerstall (die ik ook erg goed vind) doet ook wel eens mindere dingen, Zoet ook en zo Mvogo ook. Voor PSV begrippen gewoon een meer dan prima keeper. Als hij alles wat jij benoemd perfect zou doen had hij wel bij Liverpool onder de lat gestaan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Heeft de minste lange ballen van de Eredivisie en van de lange ballen die hij speelt heeft hij als enige keeper meer goede dan slechte ballen. (cijfers van voor dit weekend).

Dat scheelt zoveel balverlies. En dus zoveel energie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als ik de koekenbakkers op de bank zie bij Liverpool, City en R.Madrid ben ik enorm blij met Yvon en Lars.
#simplythebest
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel_91 wrote: 22 Nov 2020, 20:32 @Voijke
Maar het valt jou dus niet op dat tegenwoordig zo'n beetje elke uittrap van de keeper bij een medespeler aankomt ipv over de zijlijn zoals bij Unnerstall en Zoet?
Nee, ik zie bij een beetje druk nog regelmatig een bal met volle overtuiging over de zijlijn gaan.

maar valt het jou dus niet op dat medespelers er alles aan doen om te voorkomen dat ze naar hem terugspelen en soms zelfs kiezen voor risicovolle opbouw of blinde ballen vooruit. Zelfs de Salcido heb ik sinds die jaren niet meer zo vaak gezien.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Post Reply