Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention], analyse graag. De scouts die ik deze week sprak zijn lyrisch over deze jonge centrumverdediger (ook over een 19-jarige jongen van Zürich trouwens, Omeragić) en zien in hem een van de grootste defensieve talenten van Europa. Ik ken hem verder niet, tot voor vandaag nog nooit van gehoord zelfs, maar de verhalen zijn lyrisch genoeg om er wat aandacht aan te geven. Schijnt alles te hebben: snelheid, lef, spelinzicht, techniek, kracht, positionering. Enige nadeel is wellicht dat hij 1.81m schijnt te zijn, maar dat lijkt amper een issue te zijn.

User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In FM21 is hij een aankomende topper :mrgreen:
Na het 1e seizoen willen alle Europese topclubs hem hebben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 21 Oct 2021, 17:59 @Sensation, analyse graag. De scouts die ik deze week sprak zijn lyrisch over deze jonge centrumverdediger (ook over een 19-jarige jongen van Zürich trouwens, Omeragić) en zien in hem een van de grootste defensieve talenten van Europa. Ik ken hem verder niet, tot voor vandaag nog nooit van gehoord zelfs, maar de verhalen zijn lyrisch genoeg om er wat aandacht aan te geven. Schijnt alles te hebben: snelheid, lef, spelinzicht, techniek, kracht, positionering. Enige nadeel is wellicht dat hij 1.81m schijnt te zijn, maar dat lijkt amper een issue te zijn.

Omeragic, ja! Maar Stergiou ken ik minder goed. Stond van de zomer wel in de belangstelling van een rijtje Spaanse subtoppers dacht ik.

Zal ff wat meer over hem gaan zoeken. De filmpjes zijn iig heerlijk
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De verdediging is vrij krap op moment zoals velen hebben geconstateerd. Op de bank zit verdediging kwantitatief heel weinig over het algemeen Teze en Obispo.
Hopelijk vertrekken Baumgartl en Luckassen na dit seizoen, maar deze tellen in mijn telling nu niet mee.

Mocht Boscagli mogelijk vertrekken na een topseizoen, dan blijft er op links centraal maar een speler over. Bij AEK speelt Ziga Laci, 19 jaar, goede grote verdediger, prima pass, fysiek en kopsterk. Wel nog een langlopend contract..





(Geluid uit en kijk)

Prima verdediger voor PSV, die ook in jong minuten kan maken en acclimatiseren. Wat denken jullie?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Sensation[/mention] [mention]Ykhim[/mention] How about Marcello Weigandt.

Contract loopt af kan een energie brengen vergelijkbaar met Dumfries.

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Of het nu met ons goed of slecht gaat, interessante spelers blijven er rondlopen…

Is afgelopen zomer ook al een keer voorbij gekomen op dit forum, maar heeft onderdelen in zijn spel verbeterd waardoor hij een absolute aanwinst zou zijn denk ik.

Ludovic Blas (23) lijkt me een zeer sterke aanwinst die op 10 en aan beide zijkanten uit de voeten. Werd gekraakt door zijn lage rendement, maar daar in ondertussen niks mis meer mee. Lijkt me net als de 23-jarige Evander een hele interessante speler die multi-inzetbaar is!

Knolletje
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 16 Oct 2021, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 27 Oct 2021, 18:18 Of het nu met ons goed of slecht gaat, interessante spelers blijven er rondlopen…

Is afgelopen zomer ook al een keer voorbij gekomen op dit forum, maar heeft onderdelen in zijn spel verbeterd waardoor hij een absolute aanwinst zou zijn denk ik.

Ludovic Blas (23) lijkt me een zeer sterke aanwinst die op 10 en aan beide zijkanten uit de voeten. Werd gekraakt door zijn lage rendement, maar daar in ondertussen niks mis meer mee. Lijkt me net als de 23-jarige Evander een hele interessante speler die multi-inzetbaar is!

Marktwaarde 15 miljoen. Wordt een moeilijk verhaal.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Michel Aebischer van Young Boys wel heel interessant nu Pröpper überhaupt niet rendeert en Van Ginkel de dynamiek lijkt te missen die hij altijd had. Ideale speler voor naast Sangaré. Box-to-box, kan scoren, goed in de passing, verdedigend okay en longen als een paard. Daarnaast 24 jaar oud, marktwaarde 3.5mil, Zwitsers international en met 185 wedstrijden voor Young Boys behoorlijk ervaren. Heeft met Wagner een coach die dezelfde spelprincipes heeft als Schmidt dus mocht Schmidt aanblijven dan is dit een ideale versterking in de as.

Recente wedstrijd tegen Zurich (samen met Young Boys en Basel titelkandidaat voor Zwitserse competitie):
Op minuut 2.29 zie je de rechtsback opstomen en Aebischer (nummer 20) achterblijven om de positie op te vangen
Op 4.43 de aanval waaruit hij scoort, stoomt geweldig de 16 in, precies op het goede moment
Direct het moment daarna weer de goal, mee in de aanval, kijkt waar de ruimte komt en blijft koel
6.36 ook weer mee in de aanval en een lage voorzet die door Sulejmani niet binnen wordt gelopen
7.03 goede assist, lange bal van achter, spits laat hem voor Aebischer vallen en steekt met een dieptepass Elia weg





OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Aebischer is een interessante optie. Vraag me wel af of hij nog heel veel beter gaat worden…

Iemand die op 10 en op de vleugels aan de bak kan is Jorgé Carrascal (23). Colombiaanse technicus die begeerd wordt door paar mooie clubs uit Europa (wel verstaanbaar). Zou naar verluidt zo een 8-10 miljoen moeten kosten.

Wordt de Colombiaanse Neymar genoemd (in de positieve zin)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hi, ben ik weer. Ik was even klaar met alle ellende op dit forum. Niet dat ik het niet begrijp, want de resultaten zijn ronduit bedroevend maar ik had er even geen zin meer in. Ik had ook betere dingen te doen, zoals vieren dat mijn vriendin ja heeft gezegd op mijn aanzoek!

PSV mankeert wat mij betreft op een paar punten heel belangrijke spelers.

Naast Sangare. Mijn voorkeur: Jean Pyerre (goh).
Een rechtsback. [mention]Sensation[/mention] en [mention]Ykhim[/mention] meer van backs dan ik doe.
Goals.
Een centrale verdediger/sloper.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanderson (Gremio) en Juan Cáceres (Racing Club) staan wel op de lijstjes.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 29 Oct 2021, 09:32 Hi, ben ik weer. Ik was even klaar met alle ellende op dit forum. Niet dat ik het niet begrijp, want de resultaten zijn ronduit bedroevend maar ik had er even geen zin meer in. Ik had ook betere dingen te doen, zoals vieren dat mijn vriendin ja heeft gezegd op mijn aanzoek!

PSV mankeert wat mij betreft op een paar punten heel belangrijke spelers.

Naast Sangare. Mijn voorkeur: Jean Pyerre (goh).
Een rechtsback. @Sensation en @Ykhim meer van backs dan ik doe.
Goals.
Een centrale verdediger/sloper.
Van harte!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 09:33 Vanderson (Gremio) en Juan Cáceres (Racing Club) staan wel op de lijstjes.
Juan Cáceres. Als daar de wind goed achter staat, houdt niemand hem meer tegen! Hebben ze toen bij Hernandez de oren verwijderd en bij hem er op genaaid? Jouw voorkeur is Vanderson geloof ik he?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 29 Oct 2021, 09:48
Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 09:33 Vanderson (Gremio) en Juan Cáceres (Racing Club) staan wel op de lijstjes.
Juan Cáceres. Als daar de wind goed achter staat, houdt niemand hem meer tegen! Hebben ze toen bij Hernandez de oren verwijderd en bij hem er op genaaid? Jouw voorkeur is Vanderson geloof ik he?
Van Vanderson wordt ik ook wel blij! Echte Braziliaanse back met passeeractie, snelheid, goede traptechniek en verdedigend fel.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanderson is echt een glasbak, ja. Die hadden ze in de zomer moeten halen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 10:16 Vanderson is echt een glasbak, ja. Die hadden ze in de zomer moeten halen.
Is hij haalbaar denk je? Of loop je tegen het probleem dat je te veel betaalt voor een Braziliaan?

Wat een kutmuziek trouwens.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nu nog wel haalbaar, denk ik. Maar als hij zo doorgaat, dan wordt dat snel minder.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Even full-FM-modus, maar Dani Alves en Paulinho zijn nog transfervrij. Een top rechtsback en een top middenvelder. Zouden die niet iets extra's toe kunnen voegen?
Zijn wel de twee posities die nu niet goed zijn ingevuld. En ja, ik weet dat ze waarschijnlijk onhaalbaar zijn, maar dat dacht ik bij ene Götze ook...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 29 Oct 2021, 10:34 Even full-FM-modus, maar Dani Alves en Paulinho zijn nog transfervrij. Een top rechtsback en een top middenvelder. Zouden die niet iets extra's toe kunnen voegen?
Zijn wel de twee posities die nu niet goed zijn ingevuld. En ja, ik weet dat ze waarschijnlijk onhaalbaar zijn, maar dat dacht ik bij ene Götze ook...
Ik sta niet te wachten op een 38jarige rechtsback. Paulinho hoeft voor mij ook niet. Doe maar iemand die je nog kan verkopen en iemand die direct het team versterkt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 29 Oct 2021, 09:32 Hi, ben ik weer. Ik was even klaar met alle ellende op dit forum. Niet dat ik het niet begrijp, want de resultaten zijn ronduit bedroevend maar ik had er even geen zin meer in. Ik had ook betere dingen te doen, zoals vieren dat mijn vriendin ja heeft gezegd op mijn aanzoek!

PSV mankeert wat mij betreft op een paar punten heel belangrijke spelers.

Naast Sangare. Mijn voorkeur: Jean Pyerre (goh).
Een rechtsback. @Sensation en @Ykhim meer van backs dan ik doe.
Goals.
Een centrale verdediger/sloper.
Rechtsback: DIe van Ykhim
Goals: ARTHUR CABRAL. Teller ondertussen op 22 uit 21...
Centrale verdediger/sloper: Gigot.. En waarschijnljk onbetaalbaar maar de droom is Bella Kotchap van Bochum.

User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 10:16 Vanderson is echt een glasbak, ja. Die hadden ze in de zomer moeten halen.
Als die jongen op het lijstje staat, waarom is dat niet gebeurd? Ik heb daar totaal geen inkijk op he, dus ik vraag het me af. Het was toch al heel snel duidelijk dat Teze geen optie is, en dat Mwene niet als basisspeler voldoet (met dat idee is hij ook niet gehaald, dus dat hij nu ineens toch in de basis staat...)
Sensation wrote: 29 Oct 2021, 11:04 Goals: ARTHUR CABRAL. Teller ondertussen op 22 uit 21...
Is er überhaupt sprake van interesse in deze jongen? Kwam hier van de zomer ook al voorbij. Ik weet trouwens niet of hij nou zo vreselijk veel verschilt van onze eigen Braziliaanse vriend als ik de acties en goals op youtube vergelijk?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 29 Oct 2021, 11:14
Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 10:16 Vanderson is echt een glasbak, ja. Die hadden ze in de zomer moeten halen.
Als die jongen op het lijstje staat, waarom is dat niet gebeurd? Ik heb daar totaal geen inkijk op he, dus ik vraag het me af. Het was toch al heel snel duidelijk dat Teze geen optie is, en dat Mwene niet als basisspeler voldoet (met dat idee is hij ook niet gehaald, dus dat hij nu ineens toch in de basis staat...)
Door een grove inschattingsfout.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Bizar. Als jij en ik kunnen zien dat Teze in niets de RB is die wij zoeken, dan moet een John de Jong dat toch ook zien?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 29 Oct 2021, 11:14
Sensation wrote: 29 Oct 2021, 11:04 Goals: ARTHUR CABRAL. Teller ondertussen op 22 uit 21...
Is er überhaupt sprake van interesse in deze jongen? Kwam hier van de zomer ook al voorbij. Ik weet trouwens niet of hij nou zo vreselijk veel verschilt van onze eigen Braziliaanse vriend als ik de acties en goals op youtube vergelijk?
Neuh geen interesse voor zover ik weet maar hij is wel interessant. 3 jaar jonger dan Vini en vind hem door de lucht echt sterker. Vini is groot en sterk, maar niet kopsterk, moet het echt van zijn lichaam hebben. Cabral is iemand die ook veel met het hoofd scoort (dit seizoen al 6x gescoord vanuit een kopbal). Goals en assists dit seizoen (tot 7 oktober)

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 29 Oct 2021, 11:22 Bizar. Als jij en ik kunnen zien dat Teze in niets de RB is die wij zoeken, dan moet een John de Jong dat toch ook zien?
Ja, da's zeker waar. Ik zou ook verwachten dat de spelers en de coach snappen dat als Doan voorin staat, je geen hoge ballen de pot in moet slingeren. Terwijl toen Vinicius het veld in kwam, ze over de grond gingen spelen. Leg het mij maar uit want ik snap het niet.
Post Reply