Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 12 Dec 2020, 22:11 Mooi filmpje, maar kan hij ook echt verdedigen? Aanvallend zit het wel snor zo te zien
Komt op mij een beetje over zoals Jetro Willems in z'n beginjaren bij PSV.
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Dn Trol wrote: 13 Dec 2020, 06:36 Het voetbal wordt in de MLS wel echt steeds beter hoor. Volg zelf de whitecaps sinds vijf jaar. Die competitie maakt erg snel flinke stappen. Dit jaar een back halen wordt sowieso lastig omdat wie er ook komt overduidelijk als back up komt.

Weet niet of ze al genoemd zijn. Maar zou oosterwolde en of smal van Twente een gokje waard zijn? Zie persoonlijk niet genoeg van de eredivisie meer om volmondig ja te zeggen
Dat zou heel goed eens waar kunnen zijn. Ik volg de competitie totaal niet, en staaf mijn ervaring op de spelers die vanuit het verleden die stap (VS -> Europa) hebben gezet.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Is die Promes niets voor ons? Gaat veel dreiging vanuit, prikt regelmatig raak.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 12 Dec 2020, 20:26 Jammer dat PSV aangegeven heeft geen geld meer te hebben voor grote aankopen.
Zo is het gissen op het forum toch een stuk minder interessant.

Wat zei PSV dan exact?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 Dec 2020, 12:15
Voormalig KG wrote: 12 Dec 2020, 20:26 Jammer dat PSV aangegeven heeft geen geld meer te hebben voor grote aankopen.
Zo is het gissen op het forum toch een stuk minder interessant.

Wat zei PSV dan exact?
Dat weet ik niet precies. Het was een aanname vanuit het ED die over het algemeen wel goed geïnformeerd zijn.

"Niettemin blijft door de overwintering en de groepswinst voor PSV iets meer geld over dan waar eerder op was gerekend. Het betekent niet dat PSV deze winter ineens fors kan investeren. Behoudens bijzondere ontwikkelingen is er naar verwachting geen geld beschikbaar om nog een grote aankoop te financieren."

https://www.ed.nl/PSV/PSV-incasseert-bi ... ~a6b69245/

Hopelijk is er natuurlijk wel een potje waar men niets over loslaat. De maatregelen tegen het virus kosten logischerwijs wel miljoenen dus het is best plausibel.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Los van dat de berichtgeving best zou kunnen kloppen, zal PSV ook niet openbaar maken dat het wel geld heeft voor een grote aankoop ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Idd. Lozano was ook onhaalbaar. PSV speelt spelletje heel bewust
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

En anders zijn er nog genoeg mogelijkheden om toch een aankoop te realiseren als het gaat om het boekjaar. Half jaartje huur, verplichte optie tot koop. Als PSV echt wil en er is een buitenkans grijpen ze die wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sven Mijnans zie ik net mooie dingen doen tijdens de Sparta samenvatting. Wordt ook expliciet besproken door Perez. Is dat niemand om in de gaten te houden?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat mij betreft worden Sambo en Oppegard doorgeschoven als back-ups voor Dumfries en Max. Stoppen met Viergever, Boscagli, Mauro, Thomas en Hendrix op die posities. Die jonge gasten doen het goed en hebben de leeftijd om als back-up te kunnen fungeren. Het geld zou wat mij betreft gestoken moeten worden in echt een topverdediger. In de Eredivisie zie ik die persoonlijk niet lopen momenteel, dus dat wordt zoeken in het buitenland.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 14 Dec 2020, 13:31 Wat mij betreft worden Sambo en Oppegard doorgeschoven als back-ups voor Dumfries en Max. Stoppen met Viergever, Boscagli, Mauro, Thomas en Hendrix op die posities. Die jonge gasten doen het goed en hebben de leeftijd om als back-up te kunnen fungeren. Het geld zou wat mij betreft gestoken moeten worden in echt een topverdediger. In de Eredivisie zie ik die persoonlijk niet lopen momenteel, dus dat wordt zoeken in het buitenland.
Deze jonge gasten zijn nog te druistig en onrustig in hun spel. Ik verwacht dat Schmidt ze in de winterstop gaat kneden en vormen naar mogelijk goede back-ups. Alleen op dit moment maakt Sambo nog te vaak onnodige en nutteloze overtredingen en laat hij aanvallend geen redenment zien. Het lukt hem nog niet om consequent in de KKD uit te blinken, dan is PSV1 nog niet het juiste podium denk ik.
Oppergard vind ik een groot talent ook maar is ook piepjong. Hij heeft minder ervaring, wel meer rendement laten zien dan Sambo maar delft fysiek snel onder, niet echt een ideale combinatie naast Boscagli. Fysiek ook niet de sterkste
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 14 Dec 2020, 14:25
Eindhovenvoetbal wrote: 14 Dec 2020, 13:31 Wat mij betreft worden Sambo en Oppegard doorgeschoven als back-ups voor Dumfries en Max. Stoppen met Viergever, Boscagli, Mauro, Thomas en Hendrix op die posities. Die jonge gasten doen het goed en hebben de leeftijd om als back-up te kunnen fungeren. Het geld zou wat mij betreft gestoken moeten worden in echt een topverdediger. In de Eredivisie zie ik die persoonlijk niet lopen momenteel, dus dat wordt zoeken in het buitenland.
Deze jonge gasten zijn nog te druistig en onrustig in hun spel. Ik verwacht dat Schmidt ze in de winterstop gaat kneden en vormen naar mogelijk goede back-ups. Alleen op dit moment maakt Sambo nog te vaak onnodige en nutteloze overtredingen en laat hij aanvallend geen redenment zien. Het lukt hem nog niet om consequent in de KKD uit te blinken, dan is PSV1 nog niet het juiste podium denk ik.
Oppergard vind ik een groot talent ook maar is ook piepjong. Hij heeft minder ervaring, wel meer rendement laten zien dan Sambo maar delft fysiek snel onder, niet echt een ideale combinatie naast Boscagli. Fysiek ook niet de sterkste
Ideaal is om Jordi Alba en Wan-Bissaka als back-ups te hebben, maar PSV heeft niet veel geld en als je dan keuzes moet maken, dan kunnen Sambo (19 jaar) en Oppegard (18 jaar) dat toch prima? Ik zie Dumfries ook vaak onnodige overtredingen maken of verkeerd instappen, je moet het ook allemaal niet overdrijven. Consequent uitblinken in de KKD deden wel meer talenten niet toen ze alsnog de kans kregen in PSV1, is totaal ander voetbal ook.

Ik zeg daarom niet dat Sambo en Oppegard de droomkandidaten zijn als back-up, maar ik zou het prima aandurven met ze. Ik vind Sambo meer indruk maken bij Jong PSV dan dat Mazraoui ooit gedaan heeft bij Jong Ajax bijvoorbeeld. Soms is het ook een kwestie van de kans geven en niet blijven wachten. Een rol als back-up voor spelers die zelden een potje missen moet je ook niet groter maken dan het is, in mijn ogen. En het weinige geld dat er is, zie ik dan liever uitgegeven worden aan een heel goede RCV die er meteen staat dan aan een redelijke RCV en een redelijke RB en LB. Want een echt goede back kost geld en komt niet voor het bankje.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Eindhovenvoetbal[/mention] ik zie liever een uistekende centrale man of een goede back komen. Mede hierom heb ik een aantal backs in dit topic aangedragen die ons zouden versterken.

Door deze jongens te vroeg voor de leeuwen te gooien kun je ze ook kapot maken. Ik wacht liever af wat Schmidt voor plannen heeft.
Als hij het in hen ziet zitten prima, anders meteen een extra back erbij halen.

Ps: alles wat goed kan voetballen op iedere positie kost geld
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 14 Dec 2020, 12:57 Sven Mijnans zie ik net mooie dingen doen tijdens de Sparta samenvatting. Wordt ook expliciet besproken door Perez. Is dat niemand om in de gaten te houden?
Mijn collega (die Sparta fan is) gaf aan dat hij zeker een speler is om in de gaten te houden. Maar hij is helemaal lyrisch over Harroui.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Harroui is dan ook een prima speler, die minimaal in de subtop van de Eredivisie hoort.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Harroui en Matusiwa zijn echt pareltjes. Als je Hendrix en Thomas/Guti verliest/verkoopt dan ga je echt een stuk vooruit met deze twee fysiek sterke middenvelders.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 16 Dec 2020, 16:46 Harroui en Matusiwa zijn echt pareltjes. Als je Hendrix en Thomas/Guti verliest/verkoopt dan ga je echt een stuk vooruit met deze twee fysiek sterke middenvelders.
Absolutely, of Alhassan Yussuf van IFK Götebørg wat klein van stuk 1.75. maar wordt niet voor niets deze zomer door clubs als Leicester City, Wolves en Sheffield United in de gaten gehouden. Ik meen dat Ajax en Feyenoord eerder ook interesse hadden deze zomer.

Klein van stuk, snel en fel, een goede balafpakker, redelijke dribbel. Kan doelpunten maken, niet onbelangrijk. Vooral verdedigend schijnt hij op zo'n hoog niveau te presteren dat Leicester in hem een vervanger van Ndidi ziet.
Zo'n soort speler zou het niveau van onze selectie ook opkrikken, ook Sangaré werd al geschikt geacht voor de Premier League. Dat is wel een niveau om na te streven in mijn ogen.

Hij kan ook als winger uit de voeten, heeft een goede actie maar is uitmunted als balafpakker en daarmee een goede match met het spel van Schmidt.



@rio ik ben ook fan van Harroui en Matusiwa daar zou ik ook niet ontevreden mee zijn
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nu dat het langzamerhand wel duidelijk is dat Malen niet lang meer bij PSV zal spelen, is er de volgende vraag:

Wie gaat Malen opvolgen in de spits bij PSV?
Asjemenou
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 28 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Romero ;)
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Madueke
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Piroe
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Piroe zeker niet. Madueke wellicht maar afhankelijk van hoe lang Zahavi blijft/dat een succes is, komt er echt wel iemand bij.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

https://www.msn.com/nl-nl/sport/nieuws/ ... r-BB1bR9tQ

Mogelijk biedt de crisis die Franse clubs te wachten staat door bovenstaand ons kansen om Sangaré-achtige aankopen te kunnen doen. Spelers die onhaalbaar leken worden zo mogelijk wel haalbaar. Ik denk ook echt dat de lijn Sangaré/Max/Götze moet worden doorgetrokken. In elk geval alvast één voor centraal achterin.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nou, kom maar op dan.

Axel Disasi?
Mohamed Simakan?

:D
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Dec 2020, 11:09 Nou, kom maar op dan.

Axel Disasi?
Mohamed Simakan?

:D
Eerlijk gezegd is mijn kennis van de Franse competitie niet best, maar dat er altijd een aantal pareltjes rondlopen lijkt me duidelijk. Ze bulken van het talent. Ik hoop dat een paar andere forumleden wat concrete voorbeelden aan kunnen halen ;-)
Kun je wat meer vertellen over de twee namen die je nu noemt?
Post Reply