Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heurelho
Verbannen
Posts: 373
Joined: 10 Sep 2021, 23:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat zal Ykhim wel weten. Zal niet voor niks zijn. En duur salaris.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

De aandacht zou inmiddels verschoven zijn naar Alan Varela van Boca Juniors. Kom dr maar in [mention]Ykhim[/mention]
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Van Ewijk van Heerenveen doet me een beetje denken aan Dumfries, met name qua carrièreplanning. Twee jaar geleden nog in de Tweede Divisie bij Excelsior Maassluis, toen ADO en nu Heerenveen. Steeds een stapje omhoog. Deed het vandaag uitstekend tegen PSV. Lekker fel backie.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Alan Varela bekeken, daar word ik niet vrolijk van. Uiteraard een korte indruk, maar ik zie hem alleen tempoloze kutpasses geven.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 28 Nov 2021, 22:23 De aandacht zou inmiddels verschoven zijn naar Alan Varela van Boca Juniors. Kom dr maar in @Ykhim
Da's wat meer type Sangaré, ja. Maar niet per se een speler waarvan ik denk: zo, die moeten we echt hebben. Vrij sober, maar misschien daarom juist wel interessant gekeken naar wat we op dat middenveld kunnen gebruiken zodra Sangaré wegvalt.
milansandro
Legende
Posts: 10609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 28 Nov 2021, 22:52 Alan Varela bekeken, daar word ik niet vrolijk van. Uiteraard een korte indruk, maar ik zie hem alleen tempoloze kutpasses geven.
7 miljoen zou die moeten kosten..
Geen basisspeler bij Boca overigens..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 28 Nov 2021, 22:55
ruuddevil wrote: 28 Nov 2021, 22:52 Alan Varela bekeken, daar word ik niet vrolijk van. Uiteraard een korte indruk, maar ik zie hem alleen tempoloze kutpasses geven.
7 miljoen zou die moeten kosten..
Geen basisspeler bij Boca overigens..
Vond die Cristian Medina interessanter, die eerder werd genoemd.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



Mocht dit kloppen… (korreltje zout). Zou ik wel blij worden hoor. Deze jongen ken ik wel, en hij heeft heel veel aspecten om te kunnen slagen in Europa. Kort gezegd: Een gifkikker met erg goede visie.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 29 Nov 2021, 08:36

Mocht dit kloppen… (korreltje zout). Zou ik wel blij worden hoor. Deze jongen ken ik wel, en hij heeft heel veel aspecten om te kunnen slagen in Europa. Kort gezegd: Een gifkikker met erg goede visie.
ALtijd interessant van die onbekendere namen, als ik dit zo lees de ideale man voor naast Sangaré, maar geen idee wat zijn niveau is:

The 21-year-old consistently looks to pass the ball forward when he receives possession while constantly looking to regain possession with tigerish intent as he can play as a defensive-midfield controller as well as a creative box-to-box midfielder.

Leesvoer: https://www.leftbackfootball.com/home/2 ... ield-gem-1
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je moet bij dit soort spelers heel erg oppassen. De Chileense competitie is echt véél minder dan de Eredivisie en hoewel deze jongen het daar prima doet, is het qua tempo en intensiteit onvergelijkbaar. Als je ziet hoe groot de stap voor Gutiérrez en Álvarez vanuit Mexico was, dan vraag ik me af hoe groot het wel niet is voor dit soort spelers.

Maar goed: wel goedkoop, dus je kan er ook niet heel veel op verliezen. Da's ook zo. Dat maakt de Chileense markt wel wat interessanter, maar het is jammer dat de meeste kwaliteitsspelers niet goed genoeg zijn voor clubs als PSV. Als ze Europa al bereiken, dan gaat dat doorgaans toch via een tussenstap in pakweg Brazilië.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

El Gazhi zou (tijdelijk) mogen vertrekken van Villa. Is dat er interessante optie voor de breedte
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Nov 2021, 13:32 Je moet bij dit soort spelers heel erg oppassen. De Chileense competitie is echt véél minder dan de Eredivisie en hoewel deze jongen het daar prima doet, is het qua tempo en intensiteit onvergelijkbaar. Als je ziet hoe groot de stap voor Gutiérrez en Álvarez vanuit Mexico was, dan vraag ik me af hoe groot het wel niet is voor dit soort spelers.

Maar goed: wel goedkoop, dus je kan er ook niet heel veel op verliezen. Da's ook zo. Dat maakt de Chileense markt wel wat interessanter, maar het is jammer dat de meeste kwaliteitsspelers niet goed genoeg zijn voor clubs als PSV. Als ze Europa al bereiken, dan gaat dat doorgaans toch via een tussenstap in pakweg Brazilië.
Het is wel een lastig dingetje inderdaad. Op tijd en scherp scouten voordat een grotere club hapt komt met een risico kijken wat PSV zich niet echt kan veroorloven. Kan het zijn dat PSV misschien daarom een segment daaronder vist? Kijk naar de Argentijnse namen die nu met PSV in verband worden gebracht. Da's toch een beetje andere koek dan Almada, Almendra bijvoorbeeld.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rickskeg wrote: 29 Nov 2021, 16:25 El Gazhi zou (tijdelijk) mogen vertrekken van Villa. Is dat er interessante optie voor de breedte
Is het - voor de breedte - nodig? Alle vleugels zijn dubbel bezet met Doan en Bruma. Eventueel kan je ook nog Vertessen daar neerzetten dus we zijn aardig voorzien. Ik denk dat we andere prioriteiten hebben.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

De buitenspeler posities zijn inderdaad kwantitatief bezet en daar gaan ze in de winter (mits er niemand gaat) niemand voor halen.

Posities die wel qua aantallen onderbezet zijn:
Back-up Sangaré (6)
Back-up Götze (10)

Daarachter zit echt niemand. Verder kun je nog twisten of de rechtsbackpositie kwalitatief wel voldoende bezet is.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

EXCLUSIVE: PSV Eindhoven keen on signing Ghana’s Richard Asare https://t.co/AGoXbxKYUY via @Ghana Sports Center https://t.co/U06CBqKBAZ

Niet dat ik er iets van geloof, maar toch
Last edited by DeBruyne on 30 Nov 2021, 21:58, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 30 Nov 2021, 21:55 EXCLUSIVE: PSV Eindhoven keen on signing Ghana’s Richard Asare https://t.co/AGoXbxKYUY via @Ghana Sports Center https://t.co/U06CBqKBAZ

Niet dat ik er iets van geloof, maar toch
"Dutch top-flight side PSV Eindhoven have shown interest in signing Ghanaian defender Richard Asare in the summer transfer window, Ghanasportscenter.com can exclusively confirm.

The 26-year old sensational center-back have got the eye of PSV Eindhoven scouts following three weeks of understanding him. Asare, who formally played for Achiken FC in Ghana before moving abroad will be hoping to finish contractual agreement with Eredivisie side PSV Eindhoven in the upcoming transfer window.

With height 1,88 meters, he is gifted with aerial abilities and foot works, having his qualities liken to Brazil and Chelsea defender Thiago Silva. His class of a defender has seen several sports pundits proclaim him as a complete defender.

Asare who begun his football career with Lower-tier club Golden Kicks in Ghana wasted no time in the West African Country but made a move to FC Liria in 2016, spending four years in Kosovo he had stints with KF Trepca and FK Vellaznimi before joining Rwanda side Rutsiro FC."

Hahaha, flikker op man.
Last edited by Ardbeg on 01 Dec 2021, 11:09, edited 2 times in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

"made a move to FC Liria in 2016, spending four years in Kosovo he had stints with KF Trepca and FK Vellaznimi before joining Rwanda side Rutsiro FC."

Dit klinkt meer als een aanwinst voor Helmond Sport.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 30 Nov 2021, 21:55 EXCLUSIVE: PSV Eindhoven keen on signing Ghana’s Richard Asare https://t.co/AGoXbxKYUY via @Ghana Sports Center https://t.co/U06CBqKBAZ

Niet dat ik er iets van geloof, maar toch
Zal wel weer de klassieke PSV/PSG mixup zijn
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jij hebt ook wel wat weg van Thiago Silva, Grasmat. En Ardbeg wat van Pepe. Mooi duo.

Zo, nu weer verder aan een exclusief artikeltje schrijven.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 01 Dec 2021, 11:12 Jij hebt ook wel wat weg van Thiago Silva, Grasmat. En Ardbeg wat van Pepe. Mooi duo.

Zo, nu weer verder aan een exclusief artikeltje schrijven.
Haha. Gemoedelijk iemand de tribune in schoppen. [mention]Ykhim[/mention] : Heb jij nog wat mooie briljantjes op het oog voor PSV? Ikzelf zat te denken aan ene Jean Pyerre. Had ik je daar al wat over verteld?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ben wel gefascineerd door Arezo en Almendra. Maar Vanderson of Calegari mag van mij ook.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

João Luís Marcos Alves de Silva Pereira. Toppertje.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Zou Milot Rashica (25) geen interessante optie zijn. Speelt momenteel voor Norwich en kwam afgelopen zomer over van Werder Bremen voor 12 miljoen euro. Speelt laatste weken weer zijn wedstrijdjes, maar heeft een tijd niet gespeeld.

Zou dit niet een Tadic-achtige aankoop kunnen zijn mocht norwich bijvoorbeeld degraderen?
Post Reply