Transferwindow 2021-2022
- ShovingNE2
- Site Admin
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- De Realist
- Internationale topspeler
34 maar nog steeds een geweldenaar.
Vraag me wel af of hij de energie heeft voor het spel dat wij voor ogen hebben, want zodra er 1 verzaakt hebben wij een probleem
Is in ieder geval wel iemand in de selectie die vanuit de tweede lijn kan schieten. Best goed
Vraag me wel af of hij de energie heeft voor het spel dat wij voor ogen hebben, want zodra er 1 verzaakt hebben wij een probleem
Is in ieder geval wel iemand in de selectie die vanuit de tweede lijn kan schieten. Best goed
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Transfervrij, enorm ervaren, ongekende doelpuntenmachine. Mertens + een talent (+Vini+Romero)= droom.
- Heissenberrug
-
- Lid scoutingsteam
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Even zn doelpunten tegen Lazio vorige week (vanaf 0.39 goal 1, 1.17 goal 2)Heissenberrug wrote: ↑06 Dec 2021, 13:58 Twijfelen om Mertens te halen, wordt hier met de dag gekker.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar NORWICH. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij NORWICH op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.
Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Last edited by 11 Tinus on 06 Dec 2021, 15:08, edited 2 times in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Norwich?11 Sir Tinus wrote: ↑06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.
- Trixm
- Vedette
omg, kan we deze transferperiode weer in een Hlozek Tzolis fan period komen?11 Sir Tinus wrote: ↑06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.
Saibari is underrated.
-
Wat ik me herinner van Mertens was wel zijn enorme wisselvalligheid. Het was een 9 of een 3. Met name in uitwedstrijden en zeker tegen de top/subtopteams speelde je dan met 10 man. Thuis altijd weergaloos goed.
Als hij dat er een beetje uit heeft gekregen dan is hij meer dan welkom en een stuk beter dan Zahavi. Hij is goed in de kleine ruimte, behendig, kan combineren en scorend vermogen. Ook wel iemand met wat gif en lijkt me ook wel iemand die goed is in het druk zetten en daarin mee kan.
Tzolis ken ik niet zo goed. Ik zou iig geen spelers meer gaan huren (tenzij niet anders kan ivm financien)
Als hij dat er een beetje uit heeft gekregen dan is hij meer dan welkom en een stuk beter dan Zahavi. Hij is goed in de kleine ruimte, behendig, kan combineren en scorend vermogen. Ook wel iemand met wat gif en lijkt me ook wel iemand die goed is in het druk zetten en daarin mee kan.
Tzolis ken ik niet zo goed. Ik zou iig geen spelers meer gaan huren (tenzij niet anders kan ivm financien)
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Ik denk wel dat die koopoptie niet klein zal zijn hoor, hij is voor 12mil gekocht en PAOK krijgt bij doorverkoop 17.5%. Dus ik denk dat als Norwich ( ) nog wat wil verdienen dat ze dan alsnog wel serieus geld zullen vragen voor hem. En hij zou 1.6mil verdienen bij Norwich, dan zit je bij PSV gelijk redelijk tegen het plafond. Maar altijd interessant geweest idd en nog altijd belachelijk jong.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.
-
- International
Ittot wrote: ↑06 Dec 2021, 14:43 Wat ik me herinner van Mertens was wel zijn enorme wisselvalligheid. Het was een 9 of een 3. Met name in uitwedstrijden en zeker tegen de top/subtopteams speelde je dan met 10 man. Thuis altijd weergaloos goed.
Topscoorder aller tijden bij Napoli boven ene Diego M
Dit laat het vast niet zien tegen eredivisie ploegen
- Persepolis
- Vedette
- Lorenzo von Matterhorn
- Ardbeg
- Mister PSV
Haha, ja. Da's natuurlijk een enorme vooruitgang!
-
- Legende
Maar worden we daar beter van?11 Sir Tinus wrote: ↑06 Dec 2021, 14:37