Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mertens is wat mij betreft meer dan welkom.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Altijd welkom. Kan behoudens zware blessures nog zeker 3 jaar mee op niveau.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voetbalprimeur en hun bron is volgens mij ook totaal niet betrouwbaar, maar zou er alleen maar blij mee zijn als hij komt.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

34 maar nog steeds een geweldenaar.
Vraag me wel af of hij de energie heeft voor het spel dat wij voor ogen hebben, want zodra er 1 verzaakt hebben wij een probleem

Is in ieder geval wel iemand in de selectie die vanuit de tweede lijn kan schieten. Best goed :tear:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Geen restwaarde, te oud, hoog salaris, voornamelijk reserve bij Napoli. Leuk die sentimenten en het is een sympathieke gozer, maar moet je hier rationeel gezien aan willen beginnen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me wel een goede ervaren speler die onze jeugd veel bij kan brengen. Het is -naar het schijnt- ook een fijn mens. Kan echt nog wel een jaartje mee in de Eredivisie. Transfervrij zou ik het wel doen. Daarna kan hij mooi in onze jeugdopleiding aan de slag als hij interesse heeft.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat de hamvraag is: Zahavi of Mertens? Stel dat er afscheid van Zahavi genomen wordt, hoe vindt je Mertens dan als vervanger klinken?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zijn toekomst hangt ook af van Napoli want volgens mij heeft Napoli eenzijdig de optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. Dus het is even de vraag wat meer oplevert.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Dec 2021, 12:24 Ik denk dat de hamvraag is: Zahavi of Mertens? Stel dat er afscheid van Zahavi genomen wordt, hoe vindt je Mertens dan als vervanger klinken?
Van Zahavi zou ik na dit seizoen sowieso afscheid nemen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Dec 2021, 12:18 Geen restwaarde, te oud, hoog salaris, voornamelijk reserve bij Napoli. Leuk die sentimenten en het is een sympathieke gozer, maar moet je hier rationeel gezien aan willen beginnen?
Transfervrij, enorm ervaren, ongekende doelpuntenmachine. Mertens + een talent (+Vini+Romero)= droom.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Twijfelen om Mertens te halen, wordt hier met de dag gekker.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij is Mertens ook wel echt een topprof geworden hoor, en dus niet alleen slechts een ervaren topspeler.

Bekijk het zo: Zahavi eruit, Mertens erin. Als je daarover twijfelt, dan ben je met alle respect toch wel een beetje koekoek :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 06 Dec 2021, 13:58 Twijfelen om Mertens te halen, wordt hier met de dag gekker.
Even zn doelpunten tegen Lazio vorige week (vanaf 0.39 goal 1, 1.17 goal 2)

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar NORWICH. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij NORWICH op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.

Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Last edited by 11 Tinus on 06 Dec 2021, 15:08, edited 2 times in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Norwich toch?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.

Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Norwich?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.

Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
omg, kan we deze transferperiode weer in een Hlozek Tzolis fan period komen?
Saibari is underrated.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Wat ik me herinner van Mertens was wel zijn enorme wisselvalligheid. Het was een 9 of een 3. Met name in uitwedstrijden en zeker tegen de top/subtopteams speelde je dan met 10 man. Thuis altijd weergaloos goed.

Als hij dat er een beetje uit heeft gekregen dan is hij meer dan welkom en een stuk beter dan Zahavi. Hij is goed in de kleine ruimte, behendig, kan combineren en scorend vermogen. Ook wel iemand met wat gif en lijkt me ook wel iemand die goed is in het druk zetten en daarin mee kan.

Tzolis ken ik niet zo goed. Ik zou iig geen spelers meer gaan huren (tenzij niet anders kan ivm financien)
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Dec 2021, 14:37 Tzolis, de 19 jarige Griek die volgens vele sites in de belangstelling stond van PSV heeft een transfer gemaakt naar Leeds United. Daar is hij eigenlijk nooit echt aan de bak gekomen dit half jaar. Sterker nog, in de PL heeft ie pas 1x langer dan 45 min gespeeld. Dit blijft toch een interessante optie als opvolger van Doan Bruma Gakpo of Madueke. Dat zo'n jongen bij Leeds op 19 jarige leeftijd nog niet aan de bak komt wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is. Als er een kans voor doet kun je het best overwegen, maarja dan moet je eigenlijk eerst iemand kwijt.

Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Ik denk wel dat die koopoptie niet klein zal zijn hoor, hij is voor 12mil gekocht en PAOK krijgt bij doorverkoop 17.5%. Dus ik denk dat als Norwich ( :mrgreen: ) nog wat wil verdienen dat ze dan alsnog wel serieus geld zullen vragen voor hem. En hij zou 1.6mil verdienen bij Norwich, dan zit je bij PSV gelijk redelijk tegen het plafond. Maar altijd interessant geweest idd en nog altijd belachelijk jong.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 06 Dec 2021, 14:43 Wat ik me herinner van Mertens was wel zijn enorme wisselvalligheid. Het was een 9 of een 3. Met name in uitwedstrijden en zeker tegen de top/subtopteams speelde je dan met 10 man. Thuis altijd weergaloos goed.

Als hij dat er een beetje uit heeft gekregen dan is hij meer dan welkom en een stuk beter dan Zahavi. Hij is goed in de kleine ruimte, behendig, kan combineren en scorend vermogen. Ook wel iemand met wat gif en lijkt me ook wel iemand die goed is in het druk zetten en daarin mee kan.

Tzolis ken ik niet zo goed. Ik zou iig geen spelers meer gaan huren (tenzij niet anders kan ivm financien)

Topscoorder aller tijden bij Napoli boven ene Diego M

Dit laat het vast niet zien tegen eredivisie ploegen :tear:
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Dec 2021, 12:24 Ik denk dat de hamvraag is: Zahavi of Mertens? Stel dat er afscheid van Zahavi genomen wordt, hoe vindt je Mertens dan als vervanger klinken?
Retorische vraag, neem ik aan? :wonder:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het schijnt Norwich te zijn haha, so close. Bedankt voor het corrigeren.

Maar dit zijn de buitenkansjes zou ik zeggen.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik spring voor Dries!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Persepolis wrote: 06 Dec 2021, 15:00
Ardbeg wrote: 06 Dec 2021, 12:24 Ik denk dat de hamvraag is: Zahavi of Mertens? Stel dat er afscheid van Zahavi genomen wordt, hoe vindt je Mertens dan als vervanger klinken?
Retorische vraag, neem ik aan? :wonder:
Haha, ja. Da's natuurlijk een enorme vooruitgang!
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 06 Dec 2021, 14:37
Bruma out voor een paar miljoen en dan Tzolis huren met optie tot koop zou een verversing kunnen zijn in de selectie en daar creëer je ook financieel de nodige ruimte mee.
Maar worden we daar beter van?
Locked