PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Abed speelde afgelopen wedstrijd tegen Utrecht O18 de volle minuten. Scoorde daarin ook. Maar hoe hij doet weet ik niet precies. Volgens transfermarkt iig een aantal keer niet in de selectie gezeten of geen speelminuten gemaakt. Tot zover valt er iets te zeggen over hem. Ik vond hem iig niet bijzonder in de wedstrijden die ik van heb gezien in de future cup afgelopen zomer.

En die Cyprioot heb ik ook werkelijk waar geen idee van. Denk dat hij nog bij de O16 zit iig. Wellicht dat anderen hier iets zinnigs over kunnen zeggen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onder 17 nu bij rust 4-0 voor tegen Feyenoord, en zijn hard op weg om ongeslagen kampioen te worden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet je ook wie er gescoord hebben?
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 11 Dec 2021, 15:41 Weet je ook wie er gescoord hebben?
2 keer Van Duiven & 2 keer Simons. Updates via de Instagram stories van PSV
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

6-1 geworden. Lekker hoor.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hier overigens nog terug te kijken voor de mensen die dat zouden willen:

User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 11 Dec 2021, 19:48 Hier overigens nog terug te kijken voor de mensen die dat zouden willen:

Thankss. Dat is overigens niet de volledige wedstrijd toch?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 11 Dec 2021, 19:48 Hier overigens nog terug te kijken voor de mensen die dat zouden willen:

Thankss. Dat is overigens niet de volledige wedstrijd toch?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 11 Dec 2021, 21:45 Thankss. Dat is overigens niet de volledige wedstrijd toch?
Klopt inderdaad, lijkt tot ongeveer minuut 60 te duren
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk dat er weer eens een jeugdteam is wat er echt bovenuit steekt.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook leuk dat het pressing systeem goed werkt
rick_burgsteden
Veelbelovend talent
Posts: 92
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O17 doet het echt heel erg goed. Blijkt toch wel dat Lucius het goed voor elkaar heeft met zijn team, vorig jaar bij zijn aanstelling kreeg die op dit forum behoorlijk wat kritiek...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397559
Hans heeft een pareltje gezien.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi dat Maduro dan ook Babbadi nog even noemt. In mijn optiek is dat namelijk echt een heel groot talent. Bakayoko ben ik nog niet zo zeker over of die de stap naar 1 kan maken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor beiden geldt dat ze het eerste kunnen halen met hun kwaliteiten. Of er plek is in de selectie is een tweede.. op moment zijn alle posities voorin minimaal dubbel bezet.

Als er door verkopen (en wellicht) doorselecteren plek ontstaat dan zie ik Fofana, Bakayoko wel naar het eerste gaan.. Bakayoko is in mijn ogen verder en een groter talent dan Antonisse bijvoorbeeld.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 Dec 2021, 12:52 https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=397559
Hans heeft een pareltje gezien.
Ja onderin z'n whiskyglas zeker :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 12 Dec 2021, 13:39 Voor beiden geldt dat ze het eerste kunnen halen met hun kwaliteiten. Of er plek is in de selectie is een tweede.. op moment zijn alle posities voorin minimaal dubbel bezet.

Als er door verkopen (en wellicht) doorselecteren plek ontstaat dan zie ik Fofana, Bakayoko wel naar het eerste gaan.. Bakayoko is in mijn ogen verder en een groter talent dan Antonisse bijvoorbeeld.
Antonisse vind ik bij lange niet goed genoeg om door te kunnen stromen, Vind ik ook geen referentie. Leg Bakayoko langs Bergwijn, Malen (toen nog buitenspeler) en Gakpo inclusief rendement. Dat is het niveau wat je moet hebben om van onderaf door te kunnen stromen naar PSV en in de toekomst basisspeler te kunnen worden. Een lager niveau is niet voldoende.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 13 Dec 2021, 13:03
Voormalig KG wrote: 12 Dec 2021, 13:39 Voor beiden geldt dat ze het eerste kunnen halen met hun kwaliteiten. Of er plek is in de selectie is een tweede.. op moment zijn alle posities voorin minimaal dubbel bezet.

Als er door verkopen (en wellicht) doorselecteren plek ontstaat dan zie ik Fofana, Bakayoko wel naar het eerste gaan.. Bakayoko is in mijn ogen verder en een groter talent dan Antonisse bijvoorbeeld.
Antonisse vind ik bij lange niet goed genoeg om door te kunnen stromen, Vind ik ook geen referentie. Leg Bakayoko langs Bergwijn, Malen (toen nog buitenspeler) en Gakpo inclusief rendement. Dat is het niveau wat je moet hebben om van onderaf door te kunnen stromen naar PSV en in de toekomst basisspeler te kunnen worden. Een lager niveau is niet voldoende.
Antonisse gaat het nooit halen bij PSV. Babadi is een parel. Bakayoko is afwachten, dat kan echt alle kanten op. Hij heeft talent maar moet echt nog ontwikkelen om de stap naar 1 voor vast te maken. Hij is wel goed bezig en met de blessures van Madueke kan hij evt al wat sneller een stap maken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 13 Dec 2021, 13:03
Voormalig KG wrote: 12 Dec 2021, 13:39 Voor beiden geldt dat ze het eerste kunnen halen met hun kwaliteiten. Of er plek is in de selectie is een tweede.. op moment zijn alle posities voorin minimaal dubbel bezet.

Als er door verkopen (en wellicht) doorselecteren plek ontstaat dan zie ik Fofana, Bakayoko wel naar het eerste gaan.. Bakayoko is in mijn ogen verder en een groter talent dan Antonisse bijvoorbeeld.
Antonisse vind ik bij lange niet goed genoeg om door te kunnen stromen, Vind ik ook geen referentie. Leg Bakayoko langs Bergwijn, Malen (toen nog buitenspeler) en Gakpo inclusief rendement. Dat is het niveau wat je moet hebben om van onderaf door te kunnen stromen naar PSV en in de toekomst basisspeler te kunnen worden. Een lager niveau is niet voldoende.
Ik leg graag de vergelijking met de hedendaagse tijden. Dan zie ik bij Bakayoko, Fofana oa toch grote talenten al langere tijd.. kijk maar terug.

Tuurlijk moet de lat langs de grootste talenten worden gelegd, maar alles daaronder is niet goed genoeg vind ik niet helemaal terecht. Spelers als Mwene of Max zouden we zelf moeten kunnen opleiden met de agressiviteit van de eerste en traptevhniek van de tweede. Beiden vind ik ook mindere talenten dan bijvoorbeeld Bergwijn, maar prima selectie spelers.


Vooral mooi om te zien dat de jongens in de jeugd bij PSV echte atleten zijn vergelekem met leeftijdsgenoten. Voetballend voerden ze vaak al de boventoon nu ook fysiek en atletisch.
Ook dat zie je bij Bakayoko bijvoorbeeld
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fofana vind ik een groot talent en heeft mijns inziens zeker het in zich om door te groeien naar en in het eerste. Bakayoko moet ik nog zien. Kan, maar nog niet volledig overtuigt. De reden dat ik vind dat je aanvallers, en in dit geval buitenspelers, langs de lat van Bergwijn, Malen en Gakpo moet leggen is omdat je als aanvaller moet leveren bij PSV en als jonge aanvaller gaat er ook nog wel eens wat mis en heb je veel te leren. Dat moet je compenseren en daar moet je snel van leren. Bij een Mwene of een Max krijg je met minder niveau een Teze. Het is ok, maar de vraag is hoeveel je aan hem hebt om prijzen te kunnen pakken en Europees te kunnen presteren. Die leercurve van de eerste 1 tot 2 jaar moet gecompenseerd kunnen worden. Van dat soort spelers kan je echt maar een minimaal van in je selectie hebben. De meeste spelers die goed genoeg waren zag je in Jong PSV al na een hele korte tijd structureel leveren.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap je punt, in dat opzicht valt het nog niet mee net de huidigie generatie.


Al horen Vertessen, Ledezma, Madueke daar misschien qua leeftijd nog toe.
Prima overall score, is er dan al goed slagingspercentage voor een generatie leeftijdsgenoten?
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oppegard is mijn inziens een zekerheid voor PSV 1. Ik begin ook steeds meer te zien wat de mogelijkheden met bakayoko zijn. Enorm doelgericht, passeerbeweging in snelheid, heel
Fijn. Daarentegen laat Antonisse vooral fysiek na stappen te zetten. In de u18 een enorm fijne speler, maar zwemt nu in het fysiek geweld.
Saibari is underrated.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Antonisse staat al jaren bekend als een getalenteerde speler die moeite heeft om consistentie te tonen in zijn prestaties.

Hij zal echt meer rendement moeten leveren en vaker 'aanwezig' dienen te zijn om het te halen bij PSV.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag me af of Antonisse het red. Ik zie het zelf niet gebeuren. Niet bij PSV in elk geval. Technische speler maar blinkt nergens echt in uit. Bakayoko, Fofana, Oppegard en een fitte Sambo zie ik wel doorschuiven naar het eerste elftal. Talenten die daar weer achter zitten zijn jongens als Seelt, van de Blaak en Comenencia.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 14 Dec 2021, 07:54 Vraag me af of Antonisse het red. Ik zie het zelf niet gebeuren. Niet bij PSV in elk geval. Technische speler maar blinkt nergens echt in uit. Bakayoko, Fofana, Oppegard en een fitte Sambo zie ik wel doorschuiven naar het eerste elftal. Talenten die daar weer achter zitten zijn jongens als Seelt, van de Blaak en Comenencia.
Waarom vind je dat van de Blaak en met name Comenencia daarachter zitten? Opvallende uitspraak, comenencia toch een van de parels uit de opleiding.
Saibari is underrated.
Post Reply