Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00

Baumgartl bij Olympiakos en nu weer Guti bij Sociedad. Het zijn steeds de slappe zakken die het laten afweten.
#simplythebest
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

Zo opendraaien kan tegen de zwakke broeders in de Eredivisie nog wel eens goed aflopen, in de EL natuurlijk niet.

Geeft ook meteen aan de PSV een groot probleem heeft als Sangaré naar de Afrika Cup moet. Het enige zekerheidje op het middenveld, de rest is allemaal een en al twijfel, ziek, zwak of misselijk. En dan hebben we ook nog een ongeschikt persoon die dit moet zien te fixen komende transferperiode.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Joenepsv wrote: 09 Dec 2021, 20:55 Grote fout maar vond hem met name de eerste helft prima. Lekker laten staan. Die jongen verdiend het niet om op één fout afgebrand te worden.
Nee we hebben verder ook geen vervanger die het beter doet. Balen van zijn fout vandaag maar het komt niet als een verrassing.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker wrote: 09 Dec 2021, 20:54
Voijke wrote: 09 Dec 2021, 20:51

zeg je dit nou echt?? Op dit niveau?? Kan gebeuren zeg je, op die positie?? Werkelijk??
Nee, dit kan niet gebeuren, dit is echt een blunder die de wedstrijd op slot gooit.
Dit mag NOOIT op dit niveau.
Ja nee zo bedoel ik 'm niet. :) Mag niet gebeuren.
Was erop gericht dat het enkel en alleen Guti aan te rekenen is en niet de spelers om hem heen (coaching) zoals ik op meerdere plekken las.
Dit ben ik niet met je eens.
Hij neemt hem aan en draait door, daarna speelt hij hem 5 meter voor zich uit en is hij de controle kwijt.
Geen mens verwacht dat hij daar die bal zo ver voor zich uit zou spelen, dus m.i. niet te coachen.
Ik denk dat hij die bal gewoon volledig verkeerd raakt, of zelfs per ongeluk raakt
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips

Voijke wrote: 09 Dec 2021, 20:57
Johnnie Walker wrote: 09 Dec 2021, 20:54

Ja nee zo bedoel ik 'm niet. :) Mag niet gebeuren.
Was erop gericht dat het enkel en alleen Guti aan te rekenen is en niet de spelers om hem heen (coaching) zoals ik op meerdere plekken las.
Dit ben ik niet met je eens.
Hij neemt hem aan en draait door, daarna speelt hij hem 5 meter voor zich uit en is hij de controle kwijt.
Geen mens verwacht dat hij daar die bal zo ver voor zich uit zou spelen, dus m.i. niet te coachen.
Ik denk dat hij die bal gewoon volledig verkeerd raakt, of zelfs per ongeluk raakt
Dat zeg ik ook. En dus eens mijn beste Voijke. 100% Guti.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00

Joenepsv wrote: 09 Dec 2021, 20:55 Grote fout maar vond hem met name de eerste helft prima. Lekker laten staan. Die jongen verdiend het niet om op één fout afgebrand te worden.
Dat verdient hij wel. Deze fout was niet zomaar een foutje. Heel dom op een cruciaal moment. Nieuwe voorhoede erin en meneer verprutst het. Bah, Baumgartl gevoel, gewoon even de wedstrijd weggeven.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Het was een fout maar ook niet lekker gecoacht van Ramalho, die sowieso die bal niet had moeten geven.
User avatar
Heurelho
Verbannen
Posts: 373
Joined: 10 Sep 2021, 23:03
Clubvoorkeur: PSV

Is gewoon een van de vele miskopen van de laatste jaren. En daar is een hoofdverantwoordelijke voor. Tja.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Werd gisteren gewoon gemist. Is echt enorm belangrijk geworden in een maand tijd. Daar doet zijn fout van donderdag niets aan af.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Hij is vooral beter dan van Ginkel nu, toen hij eruit werd gehaald ging het spontaan beter lopen. Onze kapitein heeft het momenteel gewoon niet, is structureel te laat of onnauwkeurig in nagenoeg alles wat hij doet.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00

Ik vind Gutierrez nog steeds niet zo heel goed en ik mis bij hem een bepaalde handelingssnelheid. In dit spelsysteem vind ik hem wel vaak positioneel goed staan en daar compenseert hij het één en ander mee. Hierdoor kan hij vaak tijdig druk zetten of is hij bij balbezit van PSV aanspeelbaar omdat hij in de buurt staat.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Van Ginkel toont zich wel een echte aanvoerder. Zet gewoon zichzelf neer als een prutser, zodat onze opinie over Guti positief wordt bij een paar redelijke wedstrijden.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Ykhim wrote: 13 Dec 2021, 11:31 Hij is vooral beter dan van Ginkel nu, toen hij eruit werd gehaald ging het spontaan beter lopen. Onze kapitein heeft het momenteel gewoon niet, is structureel te laat of onnauwkeurig in nagenoeg alles wat hij doet.
Dan wordt hij bij het opstellen van Van Ginkel toch gemist ;-)
Van mij hoeft Van Ginkel niet meer te starten. Ik vind het sneu voor Van Ginkel, want echt een topper geweest voor de club, maar hij is niet goed genoeg willen we kampioen worden.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Na de wissel van Van Ginkel ging het (helaas voor Marco) beter lopen. In deze wedstrijd was Sangare weer de meest verdedigende 6 die de bal van achter ging ophalen. Daarom was Sangare minder dominant aanwezig dan vorige wedstrijden. Na de wissel van Van Ginkel vormde Gotze het koppeltje met Sangare. Die laatste twintig minuten waren duidelijk de beste van PSV. Uiteraard spelen ook andere factoren een rol.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Wat gaan we doen als er in de winterstop een club komt die 5 miljoen biedt op Guti? Gelijk accepteren toch lijkt me?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Uiteraard, er zijn er maar een stuk of 13 die ik niet zou laten gaan voor 5 miljoen.

Het probleem is alleen dat we Guti denk ik juist tegen Ajax Vitesse Groningen en AZ nodig gaan hebben omdat Sangaré dan weg is en ik het liefst op balbezit speel en Guti is niet zo speels aan de bal. Ik denk dat hij met Boscagli die periode wel kan overbruggen (itt de meeste hier).

Als je 5 miljoen pakt dan heb je geen vervanger klaar voor de eerste wedstrijd en je moet zelfs die speler nog rustig brengen met het pittig programma voor de boeg.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV

Guti en Boscagli op hetzelfde middenveld in die fase tegen die clubs? Was 5-0 verliezen tegen Ajax nog niet erg genoeg ofzo? Dat is pure zelfmoord.

Guti moet je lekker laten gaan als er een leuke club met een mooie zak geld komt. Die gaat ons niet verder helpen en dat zeg ik met pijn in het hart.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Speelde gewoon weer lekker vandaag, stond vaak op de juiste plek, had doorgaans z'n plan klaar en krijgt de bal ook waar ie 'm hebben wil met mooie breedte- en dieptepasses. Lijkt ook steeds happier. Heel mooi om te zien!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Straalt inderdaad veel meer uit als voorheen en dat is terug te zien in z'n spel. Lekker laten staan naast Sangare, prima complementair duo voor Eredivisie-begrippen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tja, als Propper altijd ziek is en Ginkel pijn in zijn knieen.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV

Schoffelt ook lekker tegenwoordig.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ik vind het echt leuk voor die jongen, is na Sangare op het moment gewoon de beste optie. Maar hij komt echt handelingssnelheid tekort.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Guti voldoet momenteel. Vind hem één van de redenen van het feit dat het beter draait bij ons. Weet niet meer welke analist het gister zei maar hij js zuinig op de bal en speelt sober en positie gericht. Precies wat we nodig hebben. Daardoor kan Sangaré uitblinken en blijft er balans op het middenveld. Desalniettemin hoop ik dat John vooruit durft te investeren en gaat voor een toekomstige vervanger voor Sangare. Propper en Ginkel zijn altijd ziek, zwak en misselijk. Geld ook voor Thomas trouwens.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Verreweg de beste optie. Speelt sinds hij in het elftal is gekomen anders dan daarvoor: sober, simpel en met meer kracht. Wel zie je dat hij meer en meer vertrouwen krijgt en regelmatig een mooie opening aandurft. Erg tevreden over zijn revival!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Vond hem niet heel sterk spelen gisteren, was erg slordig. Probeerde het allemaal wel, maar was erg ongelukkig. Krijgt dan wel weer een 7 in de VI , haha. Marco Timmer ziet het wederom allemaal anders.
Post Reply