Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Absoluut niet goed genoeg..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is wel gewoon een goeie speler, maar op 23-jarige leeftijd moet je gewoon verder zijn in je ontwikkeling om interessant te zijn. Da's een leeftijd waarop je belangrijk moet worden op PSV-niveau, zoals Sangaré en Gakpo nu ongeveer.

Was hij wat jaren jonger geweest, dan had ik het ook interessant gevonden. Onderschatte speler.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Talentje uit Frankrijk Ligue 2. 18 jaar.
Ismaël Doukouré van Vallencienes.

Per WyScout, he has averaged 4.1 interceptions per game and has won 86% of his sliding tackles.

Deze jongen heeft alles om door te groeien naar het aller hoogste niveau. Als je zo slim bent hoef je niet mega groot te zijn.



User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 14 Dec 2021, 19:36 Door naar optie 2 dan maar: de 19-jarige Lucas Calegari van Fluminense! :mrgreen:

Ook een groot talent, maar heeft wat mij betreft vooral één vraagteken: het is meer een echte voetballer dan verdediger. Snel, wendbaar, aan de bal ijzersterk, heeft een prima techniek, probeert het altijd voetballend op te lossen, maar heeft ook wat weg van een vleugelspeler in die zin dat hij zich af en toe op een pleintje denkt te bevinden. Een hele leuke speler wel, maar in Europa moet je natuurlijk meer kunnen dan alleen tegen een balletje trappen. Hij doet eigenlijk een beetje aan Mauro denken, al is dat misschien wel heel extreem gesteld, want Mauro is niet eens een beetje verdediger, terwijl Calegari met wat oefening en ervaring echt wel kan uitgroeien tot een sensatie als rechtsback. Is met zijn speelstijl ook gewoon geschikt voor een ploeg die aanvallend speelt.

Deze jongen staat ook op de radar van half Europa overigens (heeft naar mijn weten ook alle Braziliaanse jeugdelftallen doorlopen), maar het zou me niks verbazen als hij na dit seizoen bij Ajax of PSV speelt hoor. Zou voor hem ook de perfecte stap zijn, een club uit die categorie.
Schaar jij PSV nu in het rijtje van Ajax, de absolute wereldtop?? :think:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wie ik nog niet voorbij heb zien komen is Aguibou Camara van Olympiacos.

Een jongen van 20, klein van stuk, maar een persoonlijkheid op het veld met enorm veel energie, redelijk snel, technisch sterk en met inzicht.
Hij zou naast Sangaré kunnen spelen en op de half 10 posities. Hij creëert en versnelt het spel.
Maar ook in balverlies voor een (aanvallend ingestelde) middenvelder veel intercepties.

Al met al een topspeler in spé.
Misschien kunnen we onze Bruma tegen een zacht prijsje ruilen met deze kanjer.
Hij staat op 3 miljoen genoteerd.



User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 14 Dec 2021, 21:32

Naast de 23-jarige Erik Botheim, vind ik deze Patrick Berg (24) ook zeer interessant voor ons. Captain van Bodø Glimt en daar een beetje de maestro van het complete team. Doet met de kleine korte felle loopjes denken aan een Mexicaanse regisseur uit het verleden. Is samen met Botheim en Bjorkan (transfervrij vertrokken naar Hertha bsc) één van DE spelers van de competitie.

Net als Botheim volgens Transfermarkt nog een contract voor één jaar. Zouden jansen moeten zijn…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Dec 2021, 21:46 Wie ik nog niet voorbij heb zien komen is Aguibou Camara van Olympiacos.

Een jongen van 20, klein van stuk, maar een persoonlijkheid op het veld met enorm veel energie, redelijk snel, technisch sterk en met inzicht.
Hij zou naast Sangaré kunnen spelen en op de half 10 posities. Hij creëert en versnelt het spel.
Maar ook in balverlies voor een (aanvallend ingestelde) middenvelder veel intercepties.

Al met al een topspeler in spé.
Misschien kunnen we onze Bruma tegen een zacht prijsje ruilen met deze kanjer.
Hij staat op 3 miljoen genoteerd.



Niet per se iets tegen kleinere spelers maar ik lees dat deze jongen 1.67 is. Dat zie ik echt niet op het middenveld zitten, zeg maar :p
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Dec 2021, 21:46 Wie ik nog niet voorbij heb zien komen is Aguibou Camara van Olympiacos.

Een jongen van 20, klein van stuk, maar een persoonlijkheid op het veld met enorm veel energie, redelijk snel, technisch sterk en met inzicht.
Hij zou naast Sangaré kunnen spelen en op de half 10 posities. Hij creëert en versnelt het spel.
Maar ook in balverlies voor een (aanvallend ingestelde) middenvelder veel intercepties.

Al met al een topspeler in spé.
Misschien kunnen we onze Bruma tegen een zacht prijsje ruilen met deze kanjer.
Hij staat op 3 miljoen genoteerd.



Ik weet nog dat ik echt onder de indruk was van zijn naamgenoot op het middenveld bij Olympiakos, Mady Camara, in de westrijden tegen ons.

Het ziet er naar uit dat Mady Camara de laatste wedstrijden op de bank zit (of hij komt terug van een blessure) wat ik heel vreemd zou vinden want hij was echt heel goed en compleet tegen ons.

Jij lijkt het Griekse voetbal een beetje te volgen, weet jij of hij gepasseerd is? En is het wellicht dan iets voor ons? Hij is met afstand nog de hoogst gewaardeerde speler van Olympiakos volgens transfermarkt. Zoals hij tegen ons speelde was het echt de perfecte man naast Sangare.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 16 Dec 2021, 21:46 Wie ik nog niet voorbij heb zien komen is Aguibou Camara van Olympiacos.

Een jongen van 20, klein van stuk, maar een persoonlijkheid op het veld met enorm veel energie, redelijk snel, technisch sterk en met inzicht.
Hij zou naast Sangaré kunnen spelen en op de half 10 posities. Hij creëert en versnelt het spel.
Maar ook in balverlies voor een (aanvallend ingestelde) middenvelder veel intercepties.

Al met al een topspeler in spé.
Misschien kunnen we onze Bruma tegen een zacht prijsje ruilen met deze kanjer.
Hij staat op 3 miljoen genoteerd.



Goeiendag die legt een partij energie in zijn spel zeg, bijna Guardado vibes. Of zijn gebrek aan lengte een probleem is weet ik niet, heb het idee dat hij dat met de manier van spelen wel compenseert. Alleen niet iemand voor luchtduels
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 17 Dec 2021, 09:24
Voormalig KG wrote: 16 Dec 2021, 21:46 Wie ik nog niet voorbij heb zien komen is Aguibou Camara van Olympiacos.

Een jongen van 20, klein van stuk, maar een persoonlijkheid op het veld met enorm veel energie, redelijk snel, technisch sterk en met inzicht.
Hij zou naast Sangaré kunnen spelen en op de half 10 posities. Hij creëert en versnelt het spel.
Maar ook in balverlies voor een (aanvallend ingestelde) middenvelder veel intercepties.

Al met al een topspeler in spé.
Misschien kunnen we onze Bruma tegen een zacht prijsje ruilen met deze kanjer.
Hij staat op 3 miljoen genoteerd.



Ik weet nog dat ik echt onder de indruk was van zijn naamgenoot op het middenveld bij Olympiakos, Mady Camara, in de westrijden tegen ons.

Het ziet er naar uit dat Mady Camara de laatste wedstrijden op de bank zit (of hij komt terug van een blessure) wat ik heel vreemd zou vinden want hij was echt heel goed en compleet tegen ons.

Jij lijkt het Griekse voetbal een beetje te volgen, weet jij of hij gepasseerd is? En is het wellicht dan iets voor ons? Hij is met afstand nog de hoogst gewaardeerde speler van Olympiakos volgens transfermarkt. Zoals hij tegen ons speelde was het echt de perfecte man naast Sangare.
Hij heeft twee sterke concurrenten met M'Vila en de aanvoerder. Daarnaast is hij even geblesseerd geweest. Verwacht dat hij erin kan komen als een van deze eruit valt of als Aguibou of een van de buitenspelers voor een verdedigend ingestelde speler gewisseld wordt. Hij zit er dicht tegenaan.

Aguibou het liefste ipv een speler als Bruma
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 17 Dec 2021, 15:05
Ittot wrote: 17 Dec 2021, 09:24

Ik weet nog dat ik echt onder de indruk was van zijn naamgenoot op het middenveld bij Olympiakos, Mady Camara, in de westrijden tegen ons.

Het ziet er naar uit dat Mady Camara de laatste wedstrijden op de bank zit (of hij komt terug van een blessure) wat ik heel vreemd zou vinden want hij was echt heel goed en compleet tegen ons.

Jij lijkt het Griekse voetbal een beetje te volgen, weet jij of hij gepasseerd is? En is het wellicht dan iets voor ons? Hij is met afstand nog de hoogst gewaardeerde speler van Olympiakos volgens transfermarkt. Zoals hij tegen ons speelde was het echt de perfecte man naast Sangare.
Hij heeft twee sterke concurrenten met M'Vila en de aanvoerder. Daarnaast is hij even geblesseerd geweest. Verwacht dat hij erin kan komen als een van deze eruit valt of als Aguibou of een van de buitenspelers voor een verdedigend ingestelde speler gewisseld wordt. Hij zit er dicht tegenaan.

Aguibou het liefste ipv een speler als Bruma
Thnx!

Vreemd hoe dat kan gaan. Deze Mady Camara was echt een beest tegen ons, speelde echt heel goed. Nu staat hij er langs ten koste van Europese subtop middelmaat M'villa.

Maar goed enkele jaren geleden speelde er ook een Jordanese rechtsbuiten (Al Tamaari) bij Nicosia club tegen Ajax en was echt 2 x fantastisch. Was ook beste speler van Cuprus volgens mij en werd de nieuwe Salah genoemd. Hij zit nu op de bank in Belgie volgens mij. Die had ik toen ook opgschreven om te volgen maar bakt er daarna dus niets van haha.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Christian Eriksen als back-up van Gotze een idee? Die kunnen elkaar wel scherp houden verwacht ik.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 17 Dec 2021, 17:31 Christian Eriksen als back-up van Gotze een idee? Die kunnen elkaar wel scherp houden verwacht ik.
Back-up?

Wat dacht je van naast Sangare en Gotze ervoor :cool:

Dan heb je wel echt een lekker middenveld hoor.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Grappenmakers. Er is maar 1 club in Nederland waar hij naar zou willen en die zijn salaris kan betalen.

En waar ze ervaring hebben met voetballende hartpatienten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 17 Dec 2021, 17:30
Voormalig KG wrote: 17 Dec 2021, 15:05

Hij heeft twee sterke concurrenten met M'Vila en de aanvoerder. Daarnaast is hij even geblesseerd geweest. Verwacht dat hij erin kan komen als een van deze eruit valt of als Aguibou of een van de buitenspelers voor een verdedigend ingestelde speler gewisseld wordt. Hij zit er dicht tegenaan.

Aguibou het liefste ipv een speler als Bruma
Thnx!

Vreemd hoe dat kan gaan. Deze Mady Camara was echt een beest tegen ons, speelde echt heel goed. Nu staat hij er langs ten koste van Europese subtop middelmaat M'villa.

Maar goed enkele jaren geleden speelde er ook een Jordanese rechtsbuiten (Al Tamaari) bij Nicosia club tegen Ajax en was echt 2 x fantastisch. Was ook beste speler van Cuprus volgens mij en werd de nieuwe Salah genoemd. Hij zit nu op de bank in Belgie volgens mij. Die had ik toen ook opgschreven om te volgen maar bakt er daarna dus niets van haha.
Laat maar komen deze jongen.
Wij zullen er wel sterker op worden zeker als beide Camara's deze kant op komen. Hij zou inderdaad een uitstekende speler voor naast Sangaré zijn of in plaats van, alleen is het haalbaar? Geen idee.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 17 Dec 2021, 17:49 Grappenmakers. Er is maar 1 club in Nederland waar hij naar zou willen en die zijn salaris kan betalen.

En waar ze ervaring hebben met voetballende hartpatienten.
Haha, je hebt me snel door.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

FERISPORTS

LE NUMÉRO UN POUR LES NOUVELLES SPORTIVES

Foot – France : Mondy Prunier dans le viseur de l’Olympique de Marseille et le PSV Eindhoven !

17/12/2021 BY ERALUS ISAAC

Par Eralus Isaac

Le jeune prometteur attaquant haïtien du FC Rouen, Mondy Prunier se trouve dans le viseur de deux grands clubs en Europe à savoir l’Olympique de Marseille et PSV Eindhoven, selon Actufoot. Com.

Auteur d’un bon début de saison en National 2 avec l’équipe FC Rouen, Mondy Prunier surnommé ” le Loukaku des Caraïbes “, est entrain de connaître ses meilleurs jours après avoir quitté la Ligue Guadeloupéenne cet été pour s’engager avec FC Rouen qui évolue en National 2. Le jeune buteur haïtien de 22 ans n’a pas pris trop temps pour s’imposer sous ses nouvelles couleurs dans l’hexagone. Suite à des bonnes performances à répétitions et des statistiques impressionnants, il attire la convoitise de plusieurs clubs de D1 à savoir l’Olympique de Marseille (France) et PSV Eindhoven ( Neerlandais) qui veulent des services de la perle d’Haïti.

Depuis son arrivée au sein du FC Rouen, Mondy Prunier s’est déjà distingué en marquant trois (3) buts et en adressant une passe décisive en 5 matchs disputés. Ces deux clubs surveillent de près les performances du joueur. Le club neerlandais s’est même renseigné sur la situation contractuelle de l’Haïtien qui est sous contrat à FC Rouen jusqu’en juin 2023.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 17 Dec 2021, 20:45 FERISPORTS

LE NUMÉRO UN POUR LES NOUVELLES SPORTIVES

Foot – France : Mondy Prunier dans le viseur de l’Olympique de Marseille et le PSV Eindhoven !

17/12/2021 BY ERALUS ISAAC

Par Eralus Isaac

Le jeune prometteur attaquant haïtien du FC Rouen, Mondy Prunier se trouve dans le viseur de deux grands clubs en Europe à savoir l’Olympique de Marseille et PSV Eindhoven, selon Actufoot. Com.

Auteur d’un bon début de saison en National 2 avec l’équipe FC Rouen, Mondy Prunier surnommé ” le Loukaku des Caraïbes “, est entrain de connaître ses meilleurs jours après avoir quitté la Ligue Guadeloupéenne cet été pour s’engager avec FC Rouen qui évolue en National 2. Le jeune buteur haïtien de 22 ans n’a pas pris trop temps pour s’imposer sous ses nouvelles couleurs dans l’hexagone. Suite à des bonnes performances à répétitions et des statistiques impressionnants, il attire la convoitise de plusieurs clubs de D1 à savoir l’Olympique de Marseille (France) et PSV Eindhoven ( Neerlandais) qui veulent des services de la perle d’Haïti.

Depuis son arrivée au sein du FC Rouen, Mondy Prunier s’est déjà distingué en marquant trois (3) buts et en adressant une passe décisive en 5 matchs disputés. Ces deux clubs surveillent de près les performances du joueur. Le club neerlandais s’est même renseigné sur la situation contractuelle de l’Haïtien qui est sous contrat à FC Rouen jusqu’en juin 2023.
Hedde ge da nie ekkes kunne vertalen?

FERISPORTS THE NUMBER ONE FOR SPORTS NEWS Foot - France: Mondy Prunier in the sights of Olympique de Marseille and PSV Eindhoven! 12/17/2021 BY ERALUS ISAAC By Eralus Isaac The promising young Haitian striker of FC Rouen, Mondy Prunier is in the sights of two big clubs in Europe namely Olympique de Marseille and PSV Eindhoven, according to Actufoot. Com. Author of a good start to the season in National 2 with the FC Rouen team, Mondy Prunier nicknamed "the Loukaku of the Caribbean", is having his best days after leaving the Guadeloupean League this summer to join FC Rouen which evolves in National 2. The young Haitian striker of 22 years did not take too long to impose himself under his new colors in the hexagon. Following good performances at repetitions and impressive statistics, he attracts the envy of several D1 clubs namely Olympique de Marseille (France) and PSV Eindhoven (Dutch) who want services from the pearl of Haiti. Since joining FC Rouen, Mondy Prunier has already distinguished himself by scoring three (3) goals and providing an assist in 5 games played. These two clubs are closely monitoring the player's performance. The Dutch club even inquired about the contractual situation of the Haitian who is under contract with FC Rouen until June 2023.
Fonzerilli
Jeugdinternational
Posts: 134
Joined: 02 May 2021, 16:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Halen. Perfecte partner voor Sangare als ik het zo lees.

https://www.transfermarkt.nl/cristian-m ... ler/661133
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik ken hem niet maar als ik de wedstrijden zo bekijk speelt hij wel maar weinig? Ziet er niet echt onomstreden uit.

Ben ff op zoek gegaan naar een scoutingsrapport:
https://www.hudl.com/blog/cristian-medi ... rs-wyscout
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Van de andere kant: is ook nog maar 19. Wanneer hij onomstreden basis zou spelen dan zouden we misschien wel kansloos zijn?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bijna januari dus ik wilde even kijken naar de spelers met een aflopend contract, daar zitten wel wat interessante spelers tussen

Aanvallers: Randal Kolo Muani (Lange technische spits van Nantes, 23j, 17w 6g 3a), Ben Brereton (19 goals in 23 Championshipwedstrijden), Marcos Leandro (18 jarig talent van Santos die geregeld scoort), Origi (prima spits ookal speelt hij weinig), Fabio Carvalho (19 jarig talent van Fulham)

Middenvelders: Hector herrera (spreekt voor zich), John Swift (aanvallende middenvelder met 17 g/a in 21 championshipwedstrijden), Florian Grillitsch (cvm, ervaren bundesligaspeler), Antonio Blanco (aanvoerder Real onder 21 die het 1e net niet heeft gehaald), Almendra (niet van overtuigd maar zit potentieel in), Xeka (redelijk ervaren middenvelder van Lille)

Verdedigers: Mbemba (basisspeler van Porto), Zagadou (bankzitter bij Dortmund maar heeft nog potentie), Amos Pieper (geen idee of hij goed is, basisspeler van Bielefeld, marktwaarde 7m), Paulo Diaz (Vergelijkbaar met Martinez van ajax, basisspeler van river plate), Arnau Martinez (RB voor jong PSV, 18j en basisspeler bij girona, 16w 4a)

Zit denk ik genoeg tussen voor PSV :top:
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Voor de overige spelers check: https://www.transfermarkt.nl/statistik/endendevertraege

Origi en Zagadou zou ik graag willen zien
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Origi, yes please
Post Reply