Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 17 Dec 2020, 11:17
Ardbeg wrote: 17 Dec 2020, 11:09 Nou, kom maar op dan.

Axel Disasi?
Mohamed Simakan?

:D
Eerlijk gezegd is mijn kennis van de Franse competitie niet best, maar dat er altijd een aantal pareltjes rondlopen lijkt me duidelijk. Ze bulken van het talent. Ik hoop dat een paar andere forumleden wat concrete voorbeelden aan kunnen halen ;-)
Kun je wat meer vertellen over de twee namen die je nu noemt?
https://ligue1analysis.com/axel-disasi- ... -analysis/


https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics


Niet zo goed als dat deze artikeltjes dat doen. Beide hebben al wat interesse van Premier League/Serie A clubs! Ik kwam ze tegen toen John de Jong aan gaf dat ze meer in de Ligue 1 wilden gaan scouten. Benieuwd wat jullie er van denken.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Dec 2020, 11:09 Nou, kom maar op dan.

Axel Disasi?
Mohamed Simakan?

:D
Zaydou Youssouf, heerlijk allrounde middenvelder van Saint Etienne die echt dynamiek kan brengen centraal op het middenveld.


User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 14 Dec 2020, 15:25
Voormalig KG wrote: 14 Dec 2020, 14:25

Deze jonge gasten zijn nog te druistig en onrustig in hun spel. Ik verwacht dat Schmidt ze in de winterstop gaat kneden en vormen naar mogelijk goede back-ups. Alleen op dit moment maakt Sambo nog te vaak onnodige en nutteloze overtredingen en laat hij aanvallend geen redenment zien. Het lukt hem nog niet om consequent in de KKD uit te blinken, dan is PSV1 nog niet het juiste podium denk ik.
Oppergard vind ik een groot talent ook maar is ook piepjong. Hij heeft minder ervaring, wel meer rendement laten zien dan Sambo maar delft fysiek snel onder, niet echt een ideale combinatie naast Boscagli. Fysiek ook niet de sterkste
Ideaal is om Jordi Alba en Wan-Bissaka als back-ups te hebben, maar PSV heeft niet veel geld en als je dan keuzes moet maken, dan kunnen Sambo (19 jaar) en Oppegard (18 jaar) dat toch prima? Ik zie Dumfries ook vaak onnodige overtredingen maken of verkeerd instappen, je moet het ook allemaal niet overdrijven. Consequent uitblinken in de KKD deden wel meer talenten niet toen ze alsnog de kans kregen in PSV1, is totaal ander voetbal ook.

Ik zeg daarom niet dat Sambo en Oppegard de droomkandidaten zijn als back-up, maar ik zou het prima aandurven met ze. Ik vind Sambo meer indruk maken bij Jong PSV dan dat Mazraoui ooit gedaan heeft bij Jong Ajax bijvoorbeeld. Soms is het ook een kwestie van de kans geven en niet blijven wachten. Een rol als back-up voor spelers die zelden een potje missen moet je ook niet groter maken dan het is, in mijn ogen. En het weinige geld dat er is, zie ik dan liever uitgegeven worden aan een heel goede RCV die er meteen staat dan aan een redelijke RCV en een redelijke RB en LB. Want een echt goede back kost geld en komt niet voor het bankje.
Sambo is op dit moment helemaal niet iemand die indruk maakt in mijn ogen. Een echte slaper. Laat de opwaartse lijn totaal niet meer zien.

Ik ben een groot voorstander van jongens voor de leeuwen gooien, maar het moet wel verantwoord blijven. Op dit moment is de RB positie echt een zorgenkindje. Teze vult dit prima in, maar dan loop je tegen een wortelkanaalbehandeling aan in het centrum. Hier moet gewoon een backup komen.
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jayden Braaf wilt weg bij Man City. Opvolger van Malen? :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 17 Dec 2020, 13:09 Jayden Braaf wilt weg bij Man City. Opvolger van Malen? :mrgreen:
Niet voor negen miljoen
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Dec 2020, 13:30
nilssonH wrote: 17 Dec 2020, 13:09 Jayden Braaf wilt weg bij Man City. Opvolger van Malen? :mrgreen:
Niet voor negen miljoen
Die jongen staat veel te veel stil in zijn jeugdopleiding, letterlijk en figuurlijk.
Saibari is underrated.
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Braaf is een kwalletje eersteklas. Zeker niet terugnemen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.

Gotze- Sangare - Wijnaldum - Gakpo

Malen - Madueke

Pfff...
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Dec 2020, 11:25
Robson de Souza wrote: 17 Dec 2020, 11:17

Eerlijk gezegd is mijn kennis van de Franse competitie niet best, maar dat er altijd een aantal pareltjes rondlopen lijkt me duidelijk. Ze bulken van het talent. Ik hoop dat een paar andere forumleden wat concrete voorbeelden aan kunnen halen ;-)
Kun je wat meer vertellen over de twee namen die je nu noemt?
https://ligue1analysis.com/axel-disasi- ... -analysis/


https://totalfootballanalysis.com/playe ... is-tactics


Niet zo goed als dat deze artikeltjes dat doen. Beide hebben al wat interesse van Premier League/Serie A clubs! Ik kwam ze tegen toen John de Jong aan gaf dat ze meer in de Ligue 1 wilden gaan scouten. Benieuwd wat jullie er van denken.
Disasi is onhaalbaar in mijn ogen of Monaco zou moeten degraderen.
Simakan ben ik grote fan van ook eerder gepost. Het zou een gigantische scoop zijn om hem op te pikken.

Een hele goede centrale verdediger ook in de driemans defensie. Als rechterverdediger degelijk maar aanvallend niet echt van de meerwaarde.
Zie hem heel graag komen
User avatar
GENERATIE4
Verbannen
Posts: 207
Joined: 04 Nov 2020, 14:42
Clubvoorkeur: EFC 4TH
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 17 Dec 2020, 14:19 Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.

Gotze- Sangare - Wijnaldum - Gakpo

Malen - Madueke

Pfff...
Geef Gini maar 5 miljoen per jaar, ben ik voorstander van!
GOATZE
Regelmatige invaller
Posts: 302
Joined: 09 Nov 2020, 20:16
Clubvoorkeur: PSV FCE
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 17 Dec 2020, 14:19 Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.

Gotze- Sangare - Wijnaldum - Gakpo

Malen - Madueke

Pfff...
Heb je Gini gister zien spelen? die loopt de laatste weken als een wereldklas middenvelder te ballen bij Liverpool..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 17 Dec 2020, 14:19 Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.
Roep ik al een jaar: hengel 'm maar binnen. Wijnaldum voelt zich thuis in Eindhoven en we kunnen hem prima gebruiken. Een middenveld met hem, Sangaré, Götze, Ihattaren, Gakpo en/of Madueke: smullen.
GOATZE
Regelmatige invaller
Posts: 302
Joined: 09 Nov 2020, 20:16
Clubvoorkeur: PSV FCE
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 17 Dec 2020, 16:12
Hatseflats wrote: 17 Dec 2020, 14:19 Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.
Roep ik al een jaar: hengel 'm maar binnen. Wijnaldum voelt zich thuis in Eindhoven en we kunnen hem prima gebruiken. Een middenveld met hem, Sangaré, Götze, Ihattaren, Gakpo en/of Madueke: smullen.
Is toch niet realistisch joh.. die kan met zijn conditie nog makkelijk 3 jaar mee in de top.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als PSV altijd 'realistisch' had gehandeld, dan hadden we nu op zes landstitels gestaan en dan hadden onze concurrent AZ, Twente en Feyenoord geheten i.p.v. Ajax. Groot dromen en dan sta je zo nu en dan aan de goede kant van de lijn. Google maar eens op Mario Götze, bijvoorbeeld.

Wijnaldum kent PSV, voelt zich hier thuis, kan prima mee in de speelstijl en heeft ook altijd aangegeven nog weleens terug te willen keren, of het nou PSV of Feyenoord was. Die laatste club kan hem niet betalen, dus dan zou ik sowieso even bellen. Hier speelt 'ie volgend jaar waarschijnlijk ook CL hè. Lekker in alle rust met het gezin op topniveau spelen, belangrijk zijn en gewaardeerd worden en nog steeds meer dan genoeg geld vangen.
GOATZE
Regelmatige invaller
Posts: 302
Joined: 09 Nov 2020, 20:16
Clubvoorkeur: PSV FCE
FOOTB_REM_S: No

Ja maar vooralsnog is het, gezien zijn huidige vorm, ondenkbaar dat ie teruggekeerd naar PSV.
Misschien over een jaar of 2/3
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het niet ondenkbaar. Een kleine kans is ook een kans. We hebben het niet over een of andere buitenlandse wereldster, maar over onze Gini.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds dat we Götze binnen hebben weten te hengelen, is alles mogelijk geworden... ;)
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Denk eerder dat Gini nog 3 jaar naar Spanje gaat en dan naar Feyenoord.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

PSV moet hoog mikken, maar echte topspelers die nog niet de stempel hebben van over the hill komen niet. Gini schat ik in als een topspeler. Niet realistisch.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

Ik denk ook niet dat hij al terug naar Nederland wil, maar je moet het altijd proberen. Al is het maar om hem te laten weten dat hij hell erg welkom is.
tijn0

GOATZE wrote: 17 Dec 2020, 16:10
Hatseflats wrote: 17 Dec 2020, 14:19 Wijnaldum is ondertussen 30. Liverpool lijkt van hem af te willen en natuurlijk zullen er een hoop topclubs in de rij staan om hem binnen te hengelen, maar hoe vet zou het zijn als hij naar PSV komt einde van het seizoen.
Ge wit oit noit nie, zie ook Gotze.

Gotze- Sangare - Wijnaldum - Gakpo

Malen - Madueke

Pfff...
Heb je Gini gister zien spelen? die loopt de laatste weken als een wereldklas middenvelder te ballen bij Liverpool..
Des te meer reden om hem te halen, dus.

Maar, wat zou die ooit moeten kosten? Zal vast niet voor 8 miljoen op te halen zijn.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Gini is intern wel een aantal keren besproken en hij heeft aangegeven open te staan om zijn carriere bij ons af te sluiten, maar op dit moment is het nog te vroeg om terug te keren naar Nederland. Ik denk inderdaad dat ie zijn volgende contract bij Barca tekent (als Koeman blijft) en daar dan 3 jaar zal spelen en dan terug naar huis.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat we vooral een vervanger voor Malen moeten vinden. Als hij wegvalt dan vallen er heel veel goals weg.
tijn0

Is Barça niet praktisch failliet?
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 17 Dec 2020, 17:05 Sinds dat we Götze binnen hebben weten te hengelen, is alles mogelijk geworden... ;)
Boateng, Müller en Hummels ook maar eens peilen..
Post Reply