Top-3 aankopen

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

We weten hoe dit werkt.

1. Adam Hlozek :heart:
2. Anel Amedhodzic
3. Maduka Okoye
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Hlozek
Berisha
Tzolis

Maar met twee van de drie ben ik ook al tevreden hoor.
mpk276
Talent

1. Berisha
2. Kim Min-Jae
3. Maduka Okoye
Ardbeg
Mister PSV

Boateng
Hlozek
Berisha

Willekeurige volgorde
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Lorenzo von Matterhorn wrote: 25 Jul 2021, 21:09 We weten hoe dit werkt.

1. Adam Hlozek :heart:
2. Anel Amedhodzic
3. Maduka Okoye
JA!
FritskePhilips
Nationale topspeler

Grasmat wrote: 25 Jul 2021, 21:15 Hlozek
Berisha
Tzolis

Maar met twee van de drie ben ik ook al tevreden hoor.
Dit dus. Maar met Luuk de Jong ipv Berisha zou ik ook tevreden zijn hoor. ;)
Revolinho
Internationale topspeler

1. Berisha
2. Kim Min-Jae
3. Sabitzer
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Hlozek
Montiel
Tzolis

Maar het wordt Berisha ipv Hlozek. Hopen nog op die andere 2.
Johann Vogel
Vedette

Ik hoop dat we nog een aanvaller erbij krijgen en een rechtsback.

1. Hlozek (Sadilek betrekken in een ruildeal)
2. Montiel (zodra Dumfries verkocht is)

Voor de rest hoeft er niks bij en mogen er vooral nog een aantal vertrekken.
DeBruyne
Meervoudig international

1) CA: Yuri Alberto (Mergim Berisha)

2) DM: Lucien Agoume

3) RV: Felix Passlack (Santiago Arias)

Leuke topic. Wie zien jullie graag komen?
SomaQan
Nationale topspeler

Top 3 winterstop huurlingen:
1 Roman Burki (Transfervrij in de zomer, waarschijnlijk voor een zachte prijs over te nemen, Mvogo gaat terug in de zomer, stabieler dan Drommel verwacht ik)
2 Luuk de Jong (Zahavi geblesseerd, Romero blessuregevoelig, kan zich in de kijker spelen voor het WK)
3 Jorrit Hendrix (Kent de club, makkelijker in te passen, fitter dan van Ginkel en Propper, tijdelijke opvulling voor Sangare, kleine huursom)
Standbeeld
Mister PSV

Zahavi is na de winterstop weer terug waarschijnlijk. Daarnaast is Roger geen fan van Jorrit, dat was ook de reden dat Jorrit vertrok. Ik geloof niet in een tweede periode.
Ardbeg
Mister PSV

Jorrit Hendrix in je TOP 3? Waarom dan? Ik dacht dat we beter wilde worden?
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Philips

1. Luuk de Jong (dan stijgen onze kampioenskansen direct met een procentje of 20)
2. Santiago Arias (ben best tevreden over Mwene, maar Arias alvast een half jaartje naar Eindhoven halen zodat ie zich weer herinnert wat 'ie hier gemist heeft en van de zomer nergens anders naartoe wil dan naar Eindhoven :))
3. Middenvelder kopen, niet huren.
SomaQan
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 22 Dec 2021, 10:35 Jorrit Hendrix in je TOP 3? Waarom dan? Ik dacht dat we beter wilde worden?
Je haalt geen nieuwe Sangare binnen tijdens de winterstop, teminsten dat lijkt niet reëel. Of ze moeten nog ergens een enorme buitenkans op een scoutinglijstje hebben staan die in de winter wil komen. Zeker met de gedachte dat Sangare naar de Afrika Cup gaat heb je wel een fitte balagpakker nodig die er meteen staat. Jorrit is geen wereldspeler maar vergeleken met van Ginkel, Propper en Thomas is hij wel altijd fit en andere type speler vergeleken met de genoemde namen.
Ardbeg
Mister PSV

SomaQan wrote: 22 Dec 2021, 17:59
Ardbeg wrote: 22 Dec 2021, 10:35 Jorrit Hendrix in je TOP 3? Waarom dan? Ik dacht dat we beter wilde worden?
Je haalt geen nieuwe Sangare binnen tijdens de winterstop, teminsten dat lijkt niet reëel. Of ze moeten nog ergens een enorme buitenkans op een scoutinglijstje hebben staan die in de winter wil komen. Zeker met de gedachte dat Sangare naar de Afrika Cup gaat heb je wel een fitte balagpakker nodig die er meteen staat. Jorrit is geen wereldspeler maar vergeleken met van Ginkel, Propper en Thomas is hij wel altijd fit.
Dan nog. Als fit enkel de graadmeter is kunnen we wel inpakken. We moeten echt veeeeeeel beter.
StratumZuid
Vedette

De posities kloppen wel
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Persepolis
Vedette

SomaQan wrote: 21 Dec 2021, 23:39 Top 3 winterstop huurlingen:
1 Roman Burki (Transfervrij in de zomer, waarschijnlijk voor een zachte prijs over te nemen, Mvogo gaat terug in de zomer, stabieler dan Drommel verwacht ik)
2 Luuk de Jong (Zahavi geblesseerd, Romero blessuregevoelig, kan zich in de kijker spelen voor het WK)
3 Jorrit Hendrix (Kent de club, makkelijker in te passen, fitter dan van Ginkel en Propper, tijdelijke opvulling voor Sangare, kleine huursom)
Die Burki staat al jaren minstens 1 plek achter Mvogo in de pikorde bij Zwitserland. We zullen er dus niet op vooruit gaan verwacht ik. De Jong kan wat toevoegen, Hendrix komt tekort. Al kan laatstgenoemde als noodverband misschien een rol spelen. Last resort.
Ardbeg
Mister PSV

Hendrix moet je echt laten voor wat het is joh.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Jorrit Hendrix :lol: :lol: :lol: . Hou op hoor.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

1: Eustaquio/Ibrahima Sissoko
2: Cleiton
3: Een goede verdediger maar kan geen specifieke speler noemen
Standbeeld
Mister PSV

hondjevandebakker wrote: 30 Dec 2021, 22:12 1: Eustaquio/Ibrahima Sissoko
2: Cleiton
3: Een goede verdediger maar kan geen specifieke speler noemen
Wat mij nog niet duidelijk is, is of die Cleiton goed kan meevoetballen. Kan ie dat? Serieuze vraag. Want dat is wel een heel erg belangrijk criterium gebleken. Kan hij niet meevoetballen kunnen we ons beter focussen op een andere keeper.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

1. Ibrahima Sisokko - Strasbourg
2. Junior Sambia - Montepellier / Alexander Bah - Slavia
3. Kristjian Lovric - Gorica

Dit zouden mooie transfers zijn om het team te versterken. Spelers die het team ook op fysiek vlak naar een hoger niveau tillen.

Allereerst,
Een grote sterke, atletische en bovenal goede verdedigende middenvelder, die ook van box-to-box van waarde kan zijn.

Daarnaast een onvermoeibare sterke en snelle rechtsback. Die met hun spel aanvallen via de rechtsback garanderen en kunnen opzetten.

Ook al vaker genoemd, staat bij veel clubs op de radar. Zou een kunstje van jawelste zijn als John hem binnen weet te halen.

Eerder benoemd door Sensation, wat een impressie laat hij achter. Uitstekende vervanger voor Denzel.

Als laatste en anders in de zomer de Kroaat Kristijan Lovric. Dat Gakpo zich naar een mooie transfer aan het spelen is dat begint er op te lijken, met de geluiden over een minimaal bedrag dat de leiding van PSV in zijn hoofd heeft.
Dit is een garantie voor goals en assists gebleken over meerdere seizoenen.
Hij heeft een tweebenig en snel, waardoor hij opties heeft en voor de tegenstander grote onvoorspelbaarheid factor heeft.
Hij zou een goede vervanger zijn voor een vertrekkende Gakpo of Bruma.
Hij brengt spirit, fysiek en een rendement mee wat de laatste jammer genoeg nog nooit heeft laten zien. Daarmee zie ik hem ook graag komen mocht Gakpo blijven en Bruma dan vertrekken.
Ik waardeer Bruma als speler en hij heeft hart voor de club maar overall te licht bevonden.

(Vrij lang met ook bloopers - leuk detail. Since we're all human and nobody is perfect)
Ardbeg
Mister PSV

Lovric? 🤣 Wat moet PSV met een 26jarige linksbuiten van HNK Gorica?
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

SomaQan wrote: 21 Dec 2021, 23:39
Peter van Ooijen kent de club ook, is simpel in te passen, fit en kan Sangaré vervangen,
Remco vd Schaaf voldoet hier ook aan (al weet ik niet hoe fit hij is....maar die is wel gratis!)
Post Reply