Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

'Versterkingen' hoogstens in het blessurevrij blijven van spelers waar je eigenlijk nauwelijks meer op zou kunnen rekenen, Maxi bijv
Madueke
Legende

Toch zal er een 'vervanger' voor Sangaré moeten komen. Met Boscagli, van Ginkel of Propper naast Guti ga je het echt niet redden.
Het Kanon
Internationale topspeler

De geruchten die hier recent gepost werden, leken me precies geschikt voor wat PSV nu nodig heeft, qua profiel. De middenvelder van Boca Juniors en die rechtsback v.d. Son. De juiste posities, jong en waarschijnlijk talentvol.
Noosa
Meervoudig international

Ajax heeft Brobbey al bijna binnen en er zijn geruchten over Bergwijn. Nu komen er zelfs over Feyenoord vrij serieuze transferberichten (Veerman, Duricic). Maar rondom PSV is het erg stil. Zou me toch wel erg verbazen als Feyenoord Veerman kan halen, dacht dat zij helemaal weinig budget hadden...
Ardbeg
Mister PSV

Er zijn vrijwel nooit geruchten bij PSV. Dat houden te potdicht.
Noosa
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 23 Dec 2021, 12:22 Er zijn vrijwel nooit geruchten bij PSV. Dat houden te potdicht.
Da's ook weer waar. Ik hoop dat we binnenkort plotseling verrast worden met een nieuwe aanwinst
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Madueke wrote: 23 Dec 2021, 10:36 Toch zal er een 'vervanger' voor Sangaré moeten komen. Met Boscagli, van Ginkel of Propper naast Guti ga je het echt niet redden.
Boscagli-Guti gaat het worden en dat is niet raar aangezien er geen oefenwedsrtijden zijn en geen tijd voor een nieuwe speler direct in het diepe te gooien tegen Groningen en Ajax. Ik had het ook graag anders gezien mbt Sangaré maar het is niet zo dat Boscagli en Guti zo slecht zijn dat er nu de beurs getrokken moet worden voor een toptransfer.

Guti speelt al een tijdje, en niet onverdienstelijk, omdat hij juist het aanvallen als een kip zonder kip eruit haalt en daarnaast best allround is. Boscagli op het middenveld en daarmee Obispo naast Ramalho vind ik zelf ook nog niet zo gek zolang ze de linies maar dicht bij elkaar houden.

Boscagli speelde ook op het middenveld tegen Twente (5-2), Groningen (5-4) en AZ (0-3) waar het goed uitpakte en thuis tegen Sociedad (2-2), Feyenoord (0-4) en Monaco (1-2) ging het een stuk minder en dat waren nou net de wedstrijden waar we Sangaré mistten. Het punt is wel dat het allemaal wedstrijden waren met v Ginkel en Pröpper naast hem dus het duo Boscagli-Guti mag van mij het voordeel van de twijfel krijgen.

Vorig jaar had Boscagli 5 wedstrijden als middenvelder en daar wonnen we er 4,5 van. Zelfs tegen Ajax had de winst voor ons moeten zijn maar daar ging de VAR nog even voor liggen.
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg wrote: 23 Dec 2021, 12:22 Er zijn vrijwel nooit geruchten bij PSV. Dat houden te potdicht.
Als er al betrouwbare geruchten zijn dan komt het vaak van de andere partij of zaakwaarnemer. Bij PSV pas als de medische keuring zowat gepland staat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Boscagli-Guti is zelfmoord. Die twee vullen elkaar defensief gezien helemaal niet aan.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 23 Dec 2021, 12:56 Boscagli-Guti is zelfmoord. Die twee vullen elkaar defensief gezien helemaal niet aan.
Oh god. Ik wil daar niet eens over nadenken.
ShovingNE2
Site Admin

Gerbrands zegt net in de matchdayshow dat als er een kans is op een speler die PSV zou versterken er ruimte is om hem te halen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ah mooi, van Dijk incoming dus. :mrgreen:
Sao-Mellow
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 23 Dec 2021, 18:43 Gerbrands zegt net in de matchdayshow dat als er een kans is op een speler die PSV zou versterken er ruimte is om hem te halen.
Gelukkig. Zonder Sangare tegen Ajax en dan met het duo bosca en Guti op het middenveld gaan we het echt niet redden.

Laten we hopen dat ze ons verrassen met 2-3 versterkingen. Maar als er maar ruimte is voor 1 versterking moeten ze echt voor CM gaan. Daar is zoveel te winnen, het middenveld is waar we nat gaan in de topwedstrijden.
ShovingNE2
Site Admin

Sao-Mellow wrote: 24 Dec 2021, 07:42 Laten we hopen dat ze ons verrassen met 2-3 versterkingen.
Je kan ook hopen dat je de Oudejaarsloterij wint. Die kans is vergelijkbaar groot. ;)
Siemen
Nationale topspeler

Als je echt maar 1 aankoop kan halen, moet je kiezen.. een centrale middenvelder die naast Sangare (en i.p.v. Sangare in januari) kan spelen, een keeper die wel ballen tegenhoudt, een spits die wel goals maakt? Eigenlijk hoor je alledrie te halen voor een serieuze kans op het kampioenschap, zeker nu de kansen er liggen. Als je moet kiezen, dan zou ik voor de middenvelder gaan. Gezien de terugkeer van Zahavi (niet goed genoeg) en Maxi (niet betrouwbaar genoeg) heb je kwantitatief voldoende opties in de spits.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Je MOET een middenvelder halen. We hebben het over de Afrika Cup, maar wat als Ibi daar zijn kruisband afscheurt...
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 24 Dec 2021, 08:12, edited 1 time in total.
Joenepsv
Legende

Ik verwacht niks. Hoop alleen dat als de kans zich voordoet PSV vooruit durft te investeren. Dus een vervanger voor Sangare. Dat lijkt me de belangrijkste positie momenteel. Eventueel een spits. Zahavi gaat binnen een half jaar weg en Vinicius is een miskoop. Op die positie kunnen we ons nog flink verbeteren.
AddoCultheld
Internationale topspeler

De Jong huren
Goede mid mid
Ardbeg
Mister PSV

AddoCultheld wrote: 24 Dec 2021, 08:32 De Jong huren
Goede mid mid
Welke De Jong?
Siemen wrote: 24 Dec 2021, 07:48 Als je echt maar 1 aankoop kan halen, moet je kiezen.. een centrale middenvelder die naast Sangare (en i.p.v. Sangare in januari) kan spelen, een keeper die wel ballen tegenhoudt, een spits die wel goals maakt? Eigenlijk hoor je alledrie te halen voor een serieuze kans op het kampioenschap, zeker nu de kansen er liggen. Als je moet kiezen, dan zou ik voor de middenvelder gaan. Gezien de terugkeer van Zahavi (niet goed genoeg) en Maxi (niet betrouwbaar genoeg) heb je kwantitatief voldoende opties in de spits.

Je hebt niet alledrie nodig voor een serieuze kans op het kampioenschap. Die serieuze kans hebben we nu al. Daarvoor moeten we wel de rest van het seizoen heel blijven en top presteren en dat maakt het wel lastig. Keeper hoef je nmi niet per se te vervangen, als het scorend vermogen maar omhoog gaat. Daarom zijn goals + Sangare vervanger erg belangrijk.
ShovingNE2
Site Admin

Ardbeg wrote: 24 Dec 2021, 09:25Welke De Jong?
Hij bedoelt John de Jong en hij bedoelt verhuren. Typo's zijn snel gemaakt :mrgreen:
René1978
Nationale topspeler

Bazoer halen om Sangaré te vervangen in de loodzware januarimaand.

Ben ik nu ineens de meest gehate man op dit forum? :D
Ardbeg
Mister PSV

René1978 wrote: 24 Dec 2021, 09:59 Bazoer halen om Sangaré te vervangen in de loodzware januarimaand.

Bazoer is niet goed genoeg, Bazoer is een lul, Bazoer heeft het verbruid hier en Bazoer spoort voor geen meter.
Hatseflats
Vedette

Joenepsv wrote: 24 Dec 2021, 08:12 Ik verwacht niks. Hoop alleen dat als de kans zich voordoet PSV vooruit durft te investeren. Dus een vervanger voor Sangare. Dat lijkt me de belangrijkste positie momenteel. Eventueel een spits. Zahavi gaat binnen een half jaar weg en Vinicius is een miskoop. Op die positie kunnen we ons nog flink verbeteren.
Het erge is eigenlijk dat PSV dacht dat het middenveld wel compleet zou zijn voor het hele seizoen met aankopen Propper en Ginkel erbij. Dan heb je Sangare, Guti, Ginkel, Propper, Tammus als centrale middenvelders voor 2 plekken. Waar boscagli ook nog eventueel zou kunnen spelen. Zou in principe voldoende moeten zijn, maarja er is een beetje gegokt op de fitheid van Propper en Ginkel. Tammus is ook vaak geblesseerd en Guti is het gewoon net niet.

Ik zou graag iemand op een middenveld willen zien die iedere tegenstander opvreet, irritatie wekt bij de tegenstander en de medespelers kan opjutten om een stap meer te zetten dan dat ze nu doen. Type v Bommel :)
Ik zie geen 1 speler bij PSV die dit doet/kan. Allemaal te lief.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

René1978 wrote: 24 Dec 2021, 09:59 Bazoer halen om Sangaré te vervangen in de loodzware januarimaand.

Het is een niet onverdienstelijke poging :mrgreen: Het type is overigens geschikt, dat dan weer wel
Tomm
Vedette

Hebben we in turkije niet nog een grote sterke speler lopen die we wellicht gratis terug kunnen halen tot einde seizoen?

geintje natuurlijk
Locked