Transferwindow 2021-2022
-
- Internationale topspeler
-
- Meervoudig international
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Boscagli-Guti gaat het worden en dat is niet raar aangezien er geen oefenwedsrtijden zijn en geen tijd voor een nieuwe speler direct in het diepe te gooien tegen Groningen en Ajax. Ik had het ook graag anders gezien mbt Sangaré maar het is niet zo dat Boscagli en Guti zo slecht zijn dat er nu de beurs getrokken moet worden voor een toptransfer.
Guti speelt al een tijdje, en niet onverdienstelijk, omdat hij juist het aanvallen als een kip zonder kip eruit haalt en daarnaast best allround is. Boscagli op het middenveld en daarmee Obispo naast Ramalho vind ik zelf ook nog niet zo gek zolang ze de linies maar dicht bij elkaar houden.
Boscagli speelde ook op het middenveld tegen Twente (5-2), Groningen (5-4) en AZ (0-3) waar het goed uitpakte en thuis tegen Sociedad (2-2), Feyenoord (0-4) en Monaco (1-2) ging het een stuk minder en dat waren nou net de wedstrijden waar we Sangaré mistten. Het punt is wel dat het allemaal wedstrijden waren met v Ginkel en Pröpper naast hem dus het duo Boscagli-Guti mag van mij het voordeel van de twijfel krijgen.
Vorig jaar had Boscagli 5 wedstrijden als middenvelder en daar wonnen we er 4,5 van. Zelfs tegen Ajax had de winst voor ons moeten zijn maar daar ging de VAR nog even voor liggen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als er al betrouwbare geruchten zijn dan komt het vaak van de andere partij of zaakwaarnemer. Bij PSV pas als de medische keuring zowat gepland staat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
Gelukkig. Zonder Sangare tegen Ajax en dan met het duo bosca en Guti op het middenveld gaan we het echt niet redden.ShovingNE2 wrote: ↑23 Dec 2021, 18:43 Gerbrands zegt net in de matchdayshow dat als er een kans is op een speler die PSV zou versterken er ruimte is om hem te halen.
Laten we hopen dat ze ons verrassen met 2-3 versterkingen. Maar als er maar ruimte is voor 1 versterking moeten ze echt voor CM gaan. Daar is zoveel te winnen, het middenveld is waar we nat gaan in de topwedstrijden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je kan ook hopen dat je de Oudejaarsloterij wint. Die kans is vergelijkbaar groot.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Als je echt maar 1 aankoop kan halen, moet je kiezen.. een centrale middenvelder die naast Sangare (en i.p.v. Sangare in januari) kan spelen, een keeper die wel ballen tegenhoudt, een spits die wel goals maakt? Eigenlijk hoor je alledrie te halen voor een serieuze kans op het kampioenschap, zeker nu de kansen er liggen. Als je moet kiezen, dan zou ik voor de middenvelder gaan. Gezien de terugkeer van Zahavi (niet goed genoeg) en Maxi (niet betrouwbaar genoeg) heb je kwantitatief voldoende opties in de spits.
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
Je MOET een middenvelder halen. We hebben het over de Afrika Cup, maar wat als Ibi daar zijn kruisband afscheurt...
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 24 Dec 2021, 08:12, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Ik verwacht niks. Hoop alleen dat als de kans zich voordoet PSV vooruit durft te investeren. Dus een vervanger voor Sangare. Dat lijkt me de belangrijkste positie momenteel. Eventueel een spits. Zahavi gaat binnen een half jaar weg en Vinicius is een miskoop. Op die positie kunnen we ons nog flink verbeteren.
-
- Ardbeg
- Mister PSV
Welke De Jong?
Siemen wrote: ↑24 Dec 2021, 07:48 Als je echt maar 1 aankoop kan halen, moet je kiezen.. een centrale middenvelder die naast Sangare (en i.p.v. Sangare in januari) kan spelen, een keeper die wel ballen tegenhoudt, een spits die wel goals maakt? Eigenlijk hoor je alledrie te halen voor een serieuze kans op het kampioenschap, zeker nu de kansen er liggen. Als je moet kiezen, dan zou ik voor de middenvelder gaan. Gezien de terugkeer van Zahavi (niet goed genoeg) en Maxi (niet betrouwbaar genoeg) heb je kwantitatief voldoende opties in de spits.
Je hebt niet alledrie nodig voor een serieuze kans op het kampioenschap. Die serieuze kans hebben we nu al. Daarvoor moeten we wel de rest van het seizoen heel blijven en top presteren en dat maakt het wel lastig. Keeper hoef je nmi niet per se te vervangen, als het scorend vermogen maar omhoog gaat. Daarom zijn goals + Sangare vervanger erg belangrijk.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Ardbeg
- Mister PSV
- Hatseflats
- Vedette
Het erge is eigenlijk dat PSV dacht dat het middenveld wel compleet zou zijn voor het hele seizoen met aankopen Propper en Ginkel erbij. Dan heb je Sangare, Guti, Ginkel, Propper, Tammus als centrale middenvelders voor 2 plekken. Waar boscagli ook nog eventueel zou kunnen spelen. Zou in principe voldoende moeten zijn, maarja er is een beetje gegokt op de fitheid van Propper en Ginkel. Tammus is ook vaak geblesseerd en Guti is het gewoon net niet.Joenepsv wrote: ↑24 Dec 2021, 08:12 Ik verwacht niks. Hoop alleen dat als de kans zich voordoet PSV vooruit durft te investeren. Dus een vervanger voor Sangare. Dat lijkt me de belangrijkste positie momenteel. Eventueel een spits. Zahavi gaat binnen een half jaar weg en Vinicius is een miskoop. Op die positie kunnen we ons nog flink verbeteren.
Ik zou graag iemand op een middenveld willen zien die iedere tegenstander opvreet, irritatie wekt bij de tegenstander en de medespelers kan opjutten om een stap meer te zetten dan dat ze nu doen. Type v Bommel
Ik zie geen 1 speler bij PSV die dit doet/kan. Allemaal te lief.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie