Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet niet welke kans groter is; Maxi die fit blijft of dit seizoen nog fans in het stadion. Maar stel dat allebei gebeurt, en stel dat Maxi basisspeler wordt en stel dat hij dan volledig tot wasdom komt.

Kunnen we dan afspreken dat we bij doelpunten van hem "Maaaaaxi, Maaaaaxi, Maaaaaxi" gaan scanderen net zoals voor Messi bij Barcelona? :mrgreen:

Ja ik heb een zwak voor Maxi
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij toch eens niet stuk gaat maar heel blijft? Help het hem, PSV en ons hopen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 24 Dec 2021, 00:08 Als Mauro had afgelegd.
Dat was een 100% goal geweest. Je zag de frustratie ook bij Maxi.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aankomende zomer nog maar een eenjarig contract toch? Ben benieuwd wat PSV gaat doen want afgelopen zomer wilde ze hem nog verkopen aan Udinese. Aankomend half jaar zal cruciaal zijn.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Dec 2021, 10:30 Aankomende zomer nog maar een eenjarig contract toch? Ben benieuwd wat PSV gaat doen want afgelopen zomer wilde ze hem nog verkopen aan Udinese. Aankomend half jaar zal cruciaal zijn.
De bizarre werkelijkheid.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk dat we ook nu Maxi niet teveel omhoog moeten schrijven. Moet alles nog bewijzen uiteraard.

Laat inderdaad wel echt leuke spitsendingetjes zien, maar dat we daar al zo ontzettend blij mee zijn zegt veel over Vinicius en Zahavi. Om 'm al in te schatten niveautje net onder Gakpo vind ik nog veel te vroeg. En niet alleen door twijfels over zijn fitheid. Hij moet alles toch nog laten zien als spits?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kwestie van relatieve verwachtingen... wat we nu zien is in die zin al heel veel maar idd, eigenlijk nog niks. Het sterkt vooral de hoop, er groeit zelfs wat vertrouwen. Maar, bizar dat je nu al zo'n beetje na moet gaan denken over een aflopend contract... gevoelsmatig zou je zeggen: dat contract stond al die tijd 'on hold'
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het anders niet niks hoor. In die beperkte tijd zie je niet alleen rendement, maar ook nog steeds het toptalent dat hij jaren geleden was. De drive, de honger, de power, de gretigheid, het is allemaal nog aanwezig alsof er niks gebeurd is. Ik vind dat op zichzelf een bizarre constatering en ik vind dat je daar ook wel gewicht aan mag hangen. Het idee dat hij ondanks die zware blessures direct minimaal gelijkwaardig is aan onze spitsen, terwijl Zahavi en Vinícius geen koekenbakkers zijn, ik vind het nogal wat.

Dat contract komt later wel, maar wat ik zo links en rechts hoor van mensen die er wat dichter op zitten, is dat Romero geen seconde hoeft na te denken als PSV hem eventueel weer een aanbieding doet. Ik maak me daar 0 zorgen over.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mee eens hoor, ben net zo positief verrast maar het is nog heel erg pril.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is ook niet niks. En het is razend knap. Maar we moeten ons wel realiseren dat het tot noch toe enkele leuke momentjes zijn geweest in korte invalbeurten. Heel pril zoals ziege zegt.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

inderdaad, en invallen is ook echt een ander "vak" dan vanaf de basis. Dat zien we ook bij Vertessen en Madueke. Invallen is soms wat makkelijker omdat de tegenstander wat meer ruimte geeft, zich aan moet passen aan een andere type speler en al vermoeid is waar de invaller fit is.

Ik houd mbt Maxi geen enkele rekening, hopen doe ik ook niet meer want dat is uitgestelde teleurstelling gebleken. Gewoon wachten hoe zijn knie het houd en dan zien we wel verder.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Johnnie Walker wrote: 24 Dec 2021, 13:53 Het is ook niet niks. En het is razend knap. Maar we moeten ons wel realiseren dat het tot noch toe enkele leuke momentjes zijn geweest in korte invalbeurten. Heel pril zoals ziege zegt.

Klopt maar in die spaarzame invalbeurten laat hij met zijn techniek zien dat ie baas is over de bal. Bij Vinicius en Zahavi(op zijn vrije trappen) na is deze controle over de bal veel minder. Met name bij de balaanname zie je dat verschil.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maxi was een absoluut toptalent, maar door zijn blessures kan hij het nog niet laten zien.
Hij laat in zijn speelminuten wel zien het voetballen nog niet verleerd te zijn, wat gezien zijn blessurehistorie al geweldig knap is. Na zoveel blessures en zo weinig speeltijd al zo snel zo belangrijk te kunnen zijn is veelzeggend.

Toen hij bij PSV kwam maakte hij meteen veel indruk bij afwerkoefeningen, bijna elk schot ging hard en erg zuiver op doel.
Daarna liet hij tussen zijn blessures zien ook te beschikken over kracht, snelheid en techniek. Waarbij hij nu aantoont nog als extra's zijn inzicht en gretigheid te hebben.

Het is een grote als helaas, maar als hij fit blijft is het overduidelijk dat hij snel de 1e spits wordt en dat ook blijft. Zijn potentie was en is nog steeds enorm.
En het is hem gegund. Na een valse start heeft hij bewezen er keihard voor te knokken en er alles voor over te hebben, hij lijkt PSV ook erg te waarderen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij fit blijft zal hij snel eerste spits van PSV worden. Die assist tegen NEC verraad alleen al zo veel klasse. Het is in ieder geval fijn dat hij de laatste weken fit is en regelmatig wat minuten heeft kunnen maken. Nu er winterstop is heeft hij tijd om nog een stuk fitter te worden. Na de winter komen we er snel achter of hij zijn blessureleed nu echt achter zich kan laten. Als hij fit blijft zal hij ongetwijfeld steeds meer minuten gaan maken. Zeker ook omdat Schmidt niet helemaal tevreden lijkt met Vinicius. We komen er dan snel achter of Maxi nog een serieuze rol van betekenis gaat spelen. Als hij weer met blessures gaat kwakkelen lijkt het mij einde verhaal. Anderzijds hoop ik dat het een verhaal is zoals in een jongensboek. Dat hij fit blijft en de komende maanden gaat doorbreken.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is duidelijk in potentie de beste spits. Alleen die fitheid; dat blijft een dingetje, in ieder geval voorlopig. Maar die jongen heeft iets; je ziet een bepaalde gretigheid. hij heeft zo'n echte killer uitstraling als spits. Dat zag je bij die NEC assist, maar ook laatst bij Jong PSV dat hij werkelijk elke bal op doel wist te rammen.

Zijn techniek/aanname vind ik nog moeilijk te beoordelen, maar dat deze jongen er veel zal in leggen, daar twijfel ik in tegenstelling tot Zahavi en Vinicius, niet over. Het zou prachtig zijn als die doorbraak na jarenlange ellende er toch nog van komt.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 Dec 2021, 23:32
Zijn techniek/aanname vind ik nog moeilijk te beoordelen, maar dat deze jongen er veel zal in leggen, daar twijfel ik in tegenstelling tot Zahavi en Vinicius, niet over. Het zou prachtig zijn als die doorbraak na jarenlange ellende er toch nog van komt.
Op trainingen (onder Van Bommel) opereerde hij regelmatig als aanspeelpunt en had hij vanaf de nummer 10 positie een prima steekpass naar de snelle Bergwijn en Lozano. Deze laatste sprongen er wat betreft kwaliteit toen echt uit en Romero was een soort best of the rest.

Romero is naar mijn idee een vrij complete spits. Goede afmaker, behoorlijke kopper, normale snelheid, functionele techniek en goed in de duels. We zullen zien of hij na de winterstop een keer een helft kan gaan spelen bijvoorbeeld.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben toch wel benieuwd nu of hij morgen basis staat zoals gesuggereerd wordt door het AD. Nu weet ik wel dat ze er regelmatig naast zitten met hun verwachtingen maar het komt vast niet uit de lucht vallen zou je denken. Ik neem aan dat Rik het AD van die info voorziet? Zou top zijn als hij echt in de basis staat en tweede seizoenshelft kan knallen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ED = AD inderdaad.

Ik gun hem een basisplaats en ik ben benieuwd hoe hij zich dan laat zien. Is toch weer een andere druk dan fris invallen tegen vermoeide verdedigers.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:ketchup:

Hup Maxi!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VAMOSSSSSS MAXIII
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Maxi is er helemaal geen ketchup verhaal, die heeft gewoon een knijptube, dus die bepaalt gewoon zelf wanneer ie wil scoren en wanneer het niet nodig is.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Behalve dat het voor PSV goed is, hoop ik zo voor hem zelf dat hij een doelpunt maakt vandaag.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

2 goals!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik bied 3!
User avatar
PSV-DTC
International
Posts: 869
Joined: 13 Mar 2021, 14:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah joh doe eens gek… 4!
Post Reply