Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hij speelde toch liever met held en landgenoot Guardado dan voor ajax. Een belletje was voldoende. Begrijpelijk natuurlijk.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 Dec 2021, 10:43 Bij Ajax / De Telegraaf dachten ze dat de Messi van Mexico al binnen was.
Het blijkt maar weer dat hij alleen maar Messi zou kunnen worden als hij eerst naar Ajax zou zijn gegaan. Nu is zijn carierre verwoest en zal hij nooit meer leren voetballen. Bij Ajax hadden ze hem dusdanig getrained dat hij daarna de Ballon D'or meerdere malen gewonnen zou hebben.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Interessante rechtsback: Alexander Bah van Slavia Praag. Pas net een paar weken 24 jaar oud, een jaar geleden voor 1.7mil overgenomen vanuit Denemarken en nu een marktwaarde van 6mil. Aangezien Slavia Praag twee recordverkopen heeft met Soucek (16mil) en Kral (12mil) en de rest max. 6mil verwacht ik niet dat ze een recordbedrag voor deze jongen zullen vragen. Ik denk dat grofweg tussen de 6-9mil marktconform en haalbaar is. Vind hem echt goed, doet alles op de allerhoogste versnelling en is rete rete snel, die haalt zelfs Mbappe nog in :mrgreen: Daarnaast verdedigend betrouwbaar en aanvallend is hij door zijn snelheid echt een wapen. Verbeterpunt is wel dat hij door zijn snelheid en alles op hoog tempo te doen nogal eens het overzicht verliest. Daarnaast 1.83 wat echt een prima lengte is voor RB, hij heeft voldoende fysieke kracht om de verdedigende duels aan te gaan.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 28 Dec 2021, 08:43 Interessante rechtsback: Alexander Bah van Slavia Praag. Pas net een paar weken 24 jaar oud, een jaar geleden voor 1.7mil overgenomen vanuit Denemarken en nu een marktwaarde van 6mil. Aangezien Slavia Praag twee recordverkopen heeft met Soucek (16mil) en Kral (12mil) en de rest max. 6mil verwacht ik niet dat ze een recordbedrag voor deze jongen zullen vragen. Ik denk dat grofweg tussen de 6-9mil marktconform en haalbaar is. Vind hem echt goed, doet alles op de allerhoogste versnelling en is rete rete snel, die haalt zelfs Mbappe nog in :mrgreen: Daarnaast verdedigend betrouwbaar en aanvallend is hij door zijn snelheid echt een wapen. Verbeterpunt is wel dat hij door zijn snelheid en alles op hoog tempo te doen nogal eens het overzicht verliest. Daarnaast 1.83 wat echt een prima lengte is voor RB, hij heeft voldoende fysieke kracht om de verdedigende duels aan te gaan.

Zo hey, die beelden zien er wel goed uit! Het mag inderdaad wat minder op het gaspedaal, daar kan ie betere keuzes maken maar wat mij betreft verder top!
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 23 Dec 2021, 15:54 Ik vind die Cristian Medina, die al eerder genoemd is, nog steeds een hele interessante speler. Techniek, loopvermogen, pit, dynamiek. Je zal zo'n speler wel verder moeten ontwikkelen, maar dat is an sich niet erg.
PSV wordt genoemd bij de vage geruchten. Vilarreal en Zenit zouden ook in de markt zijn. Een talentvolle middenvelder met doorgroeimogelijkheden zou deze winter mijn voorkeur hebben.

Een talentvolle rechtsback er nog bij zou het helemaal afmaken.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Snel gezocht naar rechtsbacks in zuid amerika.

Jorge Sanchez van Club America is een ontzettend snelle back die in ieder duel vliegt. Aanvallend is hij ook ontzettend sterk. Hij is 24 jaar oud en is een vaste waarde geworden in het Mexicaanse elftal. Zijn marktwaarde ligt rond de 5 miljoen euro. Enige minpunt is dat hij dit seizoen geregeld geblesseerd was en dat hij redelijk weinig betrokken is bij doelpunten.



Het MLS seizoen is voorbij en daar heeft de Mexicaan Julian Araujo een heel goed seizoen gedraaid bij LA Galaxy. Hij is 20 jaar oud, marktwaarde van 4,5 miljoen en hij heeft 6 assists gegeven dit jaar. Ook hij gaat agressief in de duels en is aanvallend sterk. Vergelijkbaar met Jorge Sanchez dus. Deze araujo heeft wel mijn voorkeur omdat hij jonger is en betere statistieken heeft.



Fabricio Bustos van Independiente lijkt mij de meest complete speler. 25 jaar oud, marktwaarde van 6 miljoen euro en een aflopend contract!! Hij ziet er verdedigend voor mij ook het sterkste uit en kan ook aanvallend belangrijk zijn. Daarnaast heeft hij dit seizoen alles gespeeld. Een nadeel zou zijn lengte van 1,67m kunnen zijn.



Bovengenoemde rechtsbaak van Slavia Praag vind ik ook een goede speler trouwens
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat hier een beetje onder de radar is gegaan, is dat PSV interesse toonde in Amadou Onana, die nu voor vijf jaar bij Lille heeft getekend.



Als ik zo kijk, lijkt dit de ideale opvolger voor Sangare en is dit wel echt goed gescout. Echt het type wat we nodig hebben Balen dus:



Wat jullie?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Amadou Onana staat bij mij echt in de categorie onhaalbaar, feit dat PSV er toch achteraan ging toont ambitie! Heel groot talent!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 28 Dec 2021, 13:41 Amadou Onana staat bij mij echt in de categorie onhaalbaar, feit dat PSV er toch achteraan ging toont ambitie! Heel groot talent!
Het type speler ook is heel anders dan Evander, daarom denk ik dat PSV ook Evander niet als vervanger van Sangare ziet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nee, dat is een eigen leven gaan leiden omdat iemand het hier opperde. Het ging absoluut om Cajuste, dat zou ook beter te begrijpen zijn.

Lijkt me overigens nog steeds een prima aankoop. Niet voor januari per se, maar op termijn kan dat echt wel een prima speler worden. Zo goed als Sangaré ga je ze ook niet snel krijgen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 28 Dec 2021, 14:23 Nee, dat is een eigen leven gaan leiden omdat iemand het hier opperde. Het ging absoluut om Cajuste, dat zou ook beter te begrijpen zijn.

Lijkt me overigens nog steeds een prima aankoop. Niet voor januari per se, maar op termijn kan dat echt wel een prima speler worden. Zo goed als Sangaré ga je ze ook niet snel krijgen.
Ah kijk, nu valt het beter te begrijpen ja!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Snap dat het onrealistisch is maar Sensi van Inter speelt nu nauwelijks meer. Vond hem afgelopen seizoenen een goede speler.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 28 Dec 2021, 22:51 Snap dat het onrealistisch is maar Sensi van Inter speelt nu nauwelijks meer. Vond hem afgelopen seizoenen een goede speler.
We leven in een tijd waarin Mario Götze bij PSV speelt. Ik zou het gewoon proberen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 Dec 2021, 10:43 Bij Ajax / De Telegraaf dachten ze dat de Messi van Mexico al binnen was.
Jammer dat die deal niet doorging. Kan er weinig van
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No



Ellyes Skhiri (26) lijkt mij wel een mooie optie. Is als verdedigende middenvelder / centraal achterin / nummer 8 te gebruiken. Heeft leiderschapskwaliteiten en is nu al 2 jaar lang bij best een aantal goals van Köln betrokken. Contract loopt tot 2023. Heeft een marktwaarde van zo een 13 miljoen. Dit zijn wel de “echte versterkingen die het team beter maken” waar PSV naar opzoek is, aldus Schmidt.

EDIT: ondanks dat hij een interessante speler is, speelt ook Skhiri de Afrika Cup. Het lost in dat geval dus niks op ten opzichte van Sangare…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Meerdere mensen hier opperden het idee om een ervaren keeper binnen te hengelen, om de druk een beetje van Drommel af te halen, of om een goed alternatief te hebben mocht het voor geen meter lopen. Mijn suggestie:

Weverton:

Vertaald uit het Engels-Weverton Pereira da Silva, beter bekend als Weverton, is een Braziliaanse profvoetballer die als doelman speelt voor Palmeiras en als reservekeeper bij het Braziliaanse nationale team. Het is een ervaren keeper, die erg sterk is als lijnkeeper, 1-op-1 situaties en een heel verre uitgooi. Remind you of someone? Jawel, onze Heurelho.

User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klinkt ook als Unnerstall.
PSV heeft een keeper nodig die ver van zijn doel durft te spelen en die ook iets kan met de bal aan de voeten.

Een type als Drommel, maar dan eentje die wel ballen tegenhoudt ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 31 Dec 2021, 12:11 Klinkt ook als Unnerstall.
PSV heeft een keeper nodig die ver van zijn doel durft te spelen en die ook iets kan met de bal aan de voeten.

Een type als Drommel, maar dan eentje die wel ballen tegenhoudt ;)
Weverton is wel een flink stuk beter dan Unnerstall, ook voetballend. PSV heeft voornamelijk een keeper nodig die er voor zorgt dat we zo weinig mogelijk goals tegen krijgen. Dat blijft de kerntaak van een keeper. Tevens heeft deze man een mooie trap en een hele verre uitgooi, waarmee hij a la Alisson Becker, heel snel het spel kan hervatten. Tevens vind ik het (tot nu toe) nog wel allemaal meevallen met de toegevoegde waarde qua meevoetballen van Drommel. Vind ik dan.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Anno 2021 (bijna 2022) moet een keeper op dit niveau gewoon allebei kunnen, keepen en nuttig zijn in de opbouw. Drommel en Unnerstall voldoen daarom allebei niet. Of Drommel moet zijn fouten voortaan achterwege laten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 23 Dec 2021, 16:34 Goede vervangers van sangare lopen er in ieder geval genoeg rond in frankrijk
Zoals pape gueye, chotard, cheick doucoure of ibrahima sissoko
Ibrahima Sissouko doet het erg goed. Ook aanvallend is hij dit seizoen meer aanwezig.

Verdedigend, ook in kopduels, en fysiek qua loopvermogen, lengte en kracht kon hij al mee qua spel in de Ligue 1. Waar hij net als Sangare, bij een minder team dan Strasbourg, vanuit zijn positie domineert. Hij is overigens nog langer als Sangaré.

Kleine dribbel om zich vrij te spelen en prima passing. Dit seizoen qua assists belangrijk, waarbij teamgenoten niet alles goed op waarde schatten evenals bij Sangaré.

[mention]Smeets14[/mention] heeft deze jongen ook eerder genoemd. Als John maar een jongen kan halen, dan zou dit wel een uitstekende aankoop zijn.

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Als ik het heb over een partner voor Ibi, centraal verdedigend op het middenveld, dan heb ik het inderdaad over zo’n vergelijkbare gast. Ziet er goed uit. Stel je voor, 2 van die beestachtig grote gasten die de verdedigende muur vormen maar ook omdebeurt opstomen. Fitte Madueke, Gakpo, Romero, Doan, Bruma, Vertessen ervoor en evt. Vini als er er echt oorlog gemaakt moet worden. Als er deze maand maar 1 speler gehaald kan worden, dan het liefst zo een.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 29 Oct 2021, 10:16 Vanderson is echt een glasbak, ja. Die hadden ze in de zomer moeten halen.
Lees dat hij inmiddels door onze vrienden van AS Monaco is aangetrokken
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hoezo 1 speler maar?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Orbelin pineda is nu transfervrij, 9m marktwaarde, 25j, buitenspeler, Mexicaans international
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 01 Jan 2022, 15:34 Orbelin pineda is nu transfervrij, 9m marktwaarde, 25j, buitenspeler, Mexicaans international
Gaat naar Celta de Vigo toch?
Post Reply