Komen Götze en Schmidt ook niet elke dag uit Duitsland gekacheld? Zahavi ook uit Amsterdam. Ik zie er geen probleem in.
Joey Veerman
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
-
- Legende
Ik zie er ook wel wat in. Zal nog wel stappen moeten maken, maar heeft ook wel kwaliteiten die PSV al sterker maken. Echter is er concurrentie en is het de vraag hoe hoog Heerenveen in de boom gaat zitten. Veerman zelf gaf van de zomer aan wel oren te hebben naar PSV en baalde toen ze Pröpper haalde.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Alleen als ie transfervrij komt. Dadelijk wil ie huilend terug naar het Noorden en hebben we er 5 miljoen aan verbrast. Is qua positie ook niet echt topprioriteit toch? Het is geen nieuwe Sangaré in ieder geval.
Maar het lijkt al vergevorderd:
Maar het lijkt al vergevorderd:
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Arm Feyenoord, complete constructies bedenken met aandelen om zonder geld toch Veerman te kopen en dan als je denkt misschien lukt het wel dan komt PSV die even met de pinpas komt betalen. Ik zie geen enkele obstakels als Heerenveen eieren voor hun geld kiest.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk vooral een gevalletje: spijt van Pröpper. Maar die was gratis (zal wel wat salaris kosten..) maar allicht dat Veerman nu ook wat goedkoper is dan in de zomer. Misschien heb je straks Veerman én Pröpper (salaris, tekengeld) voor het geld waarvoor je afgelopen zomer alleen Veerman had? Geen topprioriteit maar kan wel in de categorie buitenkansjes als de prijs echt lager ligt dan afgelopen zomer, en dat er wat meer vaart achter moet gezien de interesse van Feyenoord.
Last edited by Sensation on 03 Jan 2022, 14:06, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Hetzelfde geldt volgens Veerman voor de verhalen dat hij niet buiten Volendam zou kunnen aarden. ,,Dat is gewoon onzin”, zegt Veerman. ,,Tuurlijk is het spannend als ik ooit naar het buitenland vertrek. Je moet je eigen plekje vinden. Zeker in het begin is het ongetwijfeld even wennen. Maar voor wie niet? Mijn vriendin Chantalle gaat, als het zo ver komt, met me mee. Je wilt je graag thuis voelen in een groep, maar daarvoor zal je de taal moeten leren. Mocht ik ooit naar een club in het buitenland gaan, dan is dat het eerste dat ik doe. En dan zie ik geen enkel probleem.”
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Leuke speler met al de nodige assists achter zijn naam. Doet het prima in de eredivisie maar in de wedstrijden tegen de traditionele top 3 kon hij zijn stempel niet drukken. Ben benieuwd of hij het niveau aankan.
Koekoek!
- Joenepsv
- Legende
Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
- Ren Höek
- Vedette
Aan de bal is er volgens mij geen twijfel of hij het niveau van PSV aan kan.
Het zal vooral gaan om zijn spel zonder bal en bij de omschakeling na balverlies. Daarover kan ik weinig zeggen, hebben andere leden daar meer inzicht in?
Het zal vooral gaan om zijn spel zonder bal en bij de omschakeling na balverlies. Daarover kan ik weinig zeggen, hebben andere leden daar meer inzicht in?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Talent
Kijk je wekelijks naar Heereveen om tot deze conclusie te komen?Joenepsv wrote: ↑03 Jan 2022, 14:08 Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
- Joenepsv
- Legende
Nee ik zuig dit net uit mijn duim.Vak-U wrote: ↑03 Jan 2022, 14:09Kijk je wekelijks naar Heereveen om tot deze conclusie te komen?Joenepsv wrote: ↑03 Jan 2022, 14:08 Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoe lang loopt zijn contract nog bij Heerenveen? Ik zie liever een topper komen en niet een speler waarvan we nog maar moeten zien of het iets gaat worden. Hoop dat PSV zeker is van hun zaak en dat het geen Maher/Ramselaar-achtig verhaal wordt.
- Ren Höek
- Vedette
Hij is in ieder geval topfit en heeft zelden last van blessures, dus alleen al daarom heeft hij een groot voordeel op Van Ginkel, Pröpper en Thomas.
En aan de bal is hij beter dan Guti.
Dus als hij niet slechter is dan Guti qua spel zonder bal, dan gaat PSV er al op vooruit.
- Standbeeld
- Mister PSV
Vergeet niet dat de weerstand en druk bij PSV keer factor 10 gaat vergeleken met Heerenveen.Ren Höek wrote: ↑03 Jan 2022, 14:12Hij is in ieder geval topfit en heeft zelden last van blessures, dus alleen al daarom heeft hij een groot voordeel op Van Ginkel, Pröpper en Thomas.
En aan de bal is hij beter dan Guti.
Dus als hij niet slechter is dan Guti qua spel zonder bal, dan gaat PSV er al op vooruit.
- De Realist
- Internationale topspeler
Niet goed genoeg. Doe maar niet Johnnie, we hebben andere prioriteiten dan breedteaankoop nummer 35
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Ren Höek
- Vedette
Daar heeft hij iedere keer tegen PSV in ieder geval geen last van, dan is hij de beste speler bij Heerenveen.Standbeeld wrote: ↑03 Jan 2022, 14:15 Vergeet niet dat de weerstand en druk bij PSV keer factor 10 gaat vergeleken met Heerenveen.
Dat zegt wel iets. Zijn statistieken aan de bal zijn ook ontzettend goed.
Ik ben vooral benieuwd naar het verdedigende aspect van zijn spel.
Al kan Sangaré hem daarin ontzien en kan Veerman juist de aanvallende rol meer op zich nemen.
Als PSV een spelmaker zoekt voor naast Sangaré, dan is Veerman een prima optie denk ik. Afhankelijk van de prijs.
- Persepolis
- Vedette
Zou prima complementair kunnen zijn aan Sangaré (en zijn opvolger, ervan uitgaande dat dat dezelfde type wordt). Eigenlijk wat we hadden gehoopt met Pröpper van de zomer, wat er totaal niet uit is gekomen. Zou eenzelfde soort ontwikkeling kunnen doormaken als laatstgenoemde na zijn transfer vanuit Vitesse.
Er moet nog steeds een backup voor Sangaré komen maar dat staat hier los van.
Er moet nog steeds een backup voor Sangaré komen maar dat staat hier los van.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een pure gok is, en gokjes kunnen ook goed uitvallen, maar ik hoor vooral alarmbellen.
+ Topfit; Speelt bij Heerenveen in 19 basisplaatsen 18x 90 minuten. Slechts 1x gewisseld (Feyenoord 0-3)
+ Is een echte vormgever die wel iets speciaals heeft. Zeker in combinatie met Sangaré
+ Is pas net 23 geworden, en heeft zich na Volendam ook echt doorontwikkeld op niveau hoger.
+ In 71 wedstrijden in de Eredivisie; 14 goals en 21 assists in een team dat echt niet draait
- Openlijk uitgesproken te willen vertrekken vind ik nooit een sterke eigenschap, zeker niet om te forceren
- Kan moeizaam los komen van zijn Volendam stempel terwijl het voetballeven niet op houdt na Noord-Holland
- Dat gedoe met Jong Oranje is ook niet lekker als je wil investeren in een speler die je ooit moet verkopen
- Het trackrecord voor NL spelers die van de subtop naar de top transfereren is niet zo goed
- Hij valt soms op bij een uitermate slecht Heerenveen, heeft het nooit op niveau laten zien
- Speelt juist slecht tegen Ajax, AZ, Feyenoord en PSV en blinkt soms uit tegen de kleintjes
Persoonlijk denk ik dat het een miljoen of 5 zal worden en dat is flink wat geld maar het is ook niet zo weer zo veel. Als AZ of Feyenoord hem zou halen zou ik best kunnen voorstellen dat hij nog een stap maakt dus waarom bij PSV niet? Of 5 miljoen veel of 'te' veel is zal blijken over een half jaar of jaar.
+ Topfit; Speelt bij Heerenveen in 19 basisplaatsen 18x 90 minuten. Slechts 1x gewisseld (Feyenoord 0-3)
+ Is een echte vormgever die wel iets speciaals heeft. Zeker in combinatie met Sangaré
+ Is pas net 23 geworden, en heeft zich na Volendam ook echt doorontwikkeld op niveau hoger.
+ In 71 wedstrijden in de Eredivisie; 14 goals en 21 assists in een team dat echt niet draait
- Openlijk uitgesproken te willen vertrekken vind ik nooit een sterke eigenschap, zeker niet om te forceren
- Kan moeizaam los komen van zijn Volendam stempel terwijl het voetballeven niet op houdt na Noord-Holland
- Dat gedoe met Jong Oranje is ook niet lekker als je wil investeren in een speler die je ooit moet verkopen
- Het trackrecord voor NL spelers die van de subtop naar de top transfereren is niet zo goed
- Hij valt soms op bij een uitermate slecht Heerenveen, heeft het nooit op niveau laten zien
- Speelt juist slecht tegen Ajax, AZ, Feyenoord en PSV en blinkt soms uit tegen de kleintjes
Persoonlijk denk ik dat het een miljoen of 5 zal worden en dat is flink wat geld maar het is ook niet zo weer zo veel. Als AZ of Feyenoord hem zou halen zou ik best kunnen voorstellen dat hij nog een stap maakt dus waarom bij PSV niet? Of 5 miljoen veel of 'te' veel is zal blijken over een half jaar of jaar.
-
- Legende
Yep. Tegen PSV zag je dat hij in de drukte toch aanspeelbaar was, doorbeweegt als hij de bal speelt en dat vrijwel alle passes zowel kort als lang aankomen. PSV kan dat gebruiken op het middenveld en nu Pröpper tegenvalt en veel pijntjes c.q. blessures heeft mis je zo'n type speler. Dat Gutierrez veelvuldig geprezen wordt heeft mijns inziens ook deels te maken met het niveau en de beschikbare spelers naast Sangaré. Tevens is het niet ondenkbaar dat over anderhalf jaar Sangaré, Gutierrez, Van Ginkel en Pröpper allemaal niet meer bij PSV voetballen. Zijn verbeterpunten zullen inderdaad vooral gaan om de omschakeling en wat te doen bij balverlies. Hij zal Schmidt moeten laten zien dat hij 'tactical reliable' is. Dat zal in dat geval nog wel eens even tijd nodig voor kunnen zijn.
- De Realist
- Internationale topspeler
[mention]Ren Höek[/mention] Jens Toornstra schupt er tegen ons ook altijd 2 weergaloos binnen, maar die gaan we ook niet halen hoop ik
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt