Joey Veerman
- ShovingNE2
- Site Admin
Als het voorsorteren is op komende zomer waarin waarschijnlijk Guti en Thomas ons gaan verlaten dan kan ik het wel begrijpen. Op zich is het een pre dat je nu al handelt om dat voor te zijn. En wie weet is het ook pas voor komende zomer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik zie liever een voor-investering m.b.t. de vervanging van Sangaré.koetje wrote: ↑03 Jan 2022, 16:10Of je doet een voor-investering. Ben je overtuigd van deze jongen moet je waarschijnlijk nu handelen anders gaan Feyenoord of AZ er mee vandoor.Madueke wrote: ↑03 Jan 2022, 15:57 Veerman is leuk als je NU afscheid zou kunnen nemen van Thomas, van Ginkel, Propper en in mindere mate Guti. Natuurlijk is het een upgrade, maar het is op dit moment niet de ontbrekende schakel en zeker niet voor het aantal miljoenen wat je er voor moet aftikken.
Een vervanger voor Sangaré is er nodig. Veerman en Guti op het middenveld is net als Boscagli en Guti, pure zelfmoord.
Guti en Thomas moeten deze zomer verlengen of verkocht worden. Propper is een twijfelgeval tot nu toe, wil je daar als PSV je beleid op gaan afstemmen. Sangare is een interessante target voor veel clubs komende zomer. Heel wat potentiële vacatures.
Guti (redelijke som) en Thomas (transfervrij) zie ik wel vertrekken komende zomer, aan van Ginkel en Propper zit je sowieso nog tot de zomer van 2023 vast. Die dienen hun laatste 'mooie' contract gewoon netjes uit.
Joey Veerman is daarnaast geen buitenkansje ofzo, gezien de miljoenen die je moet aftikken. Als AZ of Feyenoord of een buitenlandse club hem vervolgens neemt is dat geen ramp ofzo.
-
- Vedette
Ja hoor, laten we weer miljoenen stuk meppen op een speler waarvan de twijfel zeer groot is of hij het niveau aan kan, laat staan een versterking is... Ik mag hopen dat John nog dronken is van oud en nieuw en morgen bij het opstaan op tijd gaat beseffen dat hij de stekker eruit moet trekken. Daarnaast is het mentaal een slapjanus (Jong Oranje, reactie(s) op mislopen transfer...).
-
- Vedette
Het een sluit het ander niet uit toch? Er komen genoeg goede voetballers daar vandaan. Ik vind Veerman ook een goede speler.ziege maar ook zagge wrote: ↑03 Jan 2022, 16:20Johann Vogel wrote: ↑03 Jan 2022, 16:14Daarnaast heb ik nog wat twijfels of hij mentaal geschikt is voor een topclub. Volendammers zijn toch wat eigengereid en erg gehecht aan hun dorp.
De meeste Oranjespelers komen uit Edam-Volendam
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/163589/d ... m-volendam
Desondanks ben in wel benieuwd of zo’n jongen buiten Volendam kan aarden. Hij speelt nu bij een andere dorpsclub en woont nog steeds in Volendam. Dat is toch anders dan wonen in een grote stad en spelen bij een nationale topclub.
- ShovingNE2
- Site Admin
De twijfel is vooral hier heel groot. Dat valt voor de rest van de Nederlandse pers en de analisten heel erg mee. Die denken stuk voor stuk dat hij het niveau makkelijk aan kan.
-
- Vedette
Gaan we hier verdorie nu opeens de Nederlandse pers en analisten serieus nemen?ShovingNE2 wrote: ↑03 Jan 2022, 16:43De twijfel is vooral hier heel groot. Dat valt voor de rest van de Nederlandse pers en de analisten heel erg mee. Die denken stuk voor stuk dat hij het niveau makkelijk aan kan.
- ruuddevil
- Legende
Volgens mij is Schmidt behoorlijk gecharmeerd van Veerman, dus hij zal hem niet zien als breedte versterking. Het blijft afwachten, maar het is geen speler waar je van tevoren weet dat het niets wordt zoals Luckassen of Drommel. Bovendien brengt hij scorend vermogen uit het middenveld met zijn goede trap. Voor 5 a 6 mln een begrijpelijke aankoop.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hahaha. Nee. Dat wordt leuk om ze in alle mogelijke bochten te zien wringen om hem alsnog af te branden als hij daadwerkelijk naar PSV gaat. Dat worden extra redactievergaderingen her en der. Zoals bij de Telegraaf toen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens FeyenoordTM had Feyenoord bij het eerste bod 3 miljoen geboden, hetgeen wat afgeslagen was. Tweede bod was rond de 5 en lag dicht in de buurt van de vraagprijs. Zal wel op rond de 5/6 neerkomen. Lijkt mij gewoon een marktconform bedrag. Zulke bedragen ben je gewoon kwijt als PSV zijnde, voor elke speler.
En wat betreft die uitspraken over een transfer van hem: die waren toch niet zo gek? Hij heeft op een nette manier gezegd dat hij vond dat hij toe was aan een stap hogerop. En dat hij het niet fair vond dat Heerenveen teveel voor hem zou vragen, hetgeen wat volgens mij wel een valide punt is. Heerenveen vroeg 12 miljoen oid. Hij is altijd blijven trainen en blijven geven tijdens wedstrijden, als ik me niet vergis tenminste.
En wat betreft die uitspraken over een transfer van hem: die waren toch niet zo gek? Hij heeft op een nette manier gezegd dat hij vond dat hij toe was aan een stap hogerop. En dat hij het niet fair vond dat Heerenveen teveel voor hem zou vragen, hetgeen wat volgens mij wel een valide punt is. Heerenveen vroeg 12 miljoen oid. Hij is altijd blijven trainen en blijven geven tijdens wedstrijden, als ik me niet vergis tenminste.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De vraag is wat Veerman liever heeft... PSV of Feyenoord. Slot lijkt een wonderdokter maar daar hebben ze gewoon ene middenveld staan en zelfs met Toornstra nog een goede back-up. Bij PSV staat Sangaré er vast in als hij terug is maar wie daarnaast staat is niet perse voorspelbaar.
Dit gaat echt een klap worden voor Feyenoord als PSV deze strijd wint. Het komt in beetje in de buurt met het Berghuis verhaal waar PSV serieuze hoop had.
Dit gaat echt een klap worden voor Feyenoord als PSV deze strijd wint. Het komt in beetje in de buurt met het Berghuis verhaal waar PSV serieuze hoop had.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Reconstructie;
Het zou best kunnen dat De Jong hem in al wilde ipv Pröpper maar dat ze voor Pröpper zijn gegaan vanwege het feit dat die gratis was.
https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-bewond ... m-te-halen
Het zou best kunnen dat De Jong hem in al wilde ipv Pröpper maar dat ze voor Pröpper zijn gegaan vanwege het feit dat die gratis was.
https://www.vi.nl/nieuws/schmidt-bewond ... m-te-halen
-
- Internationale topspeler
Ik denk dat het bij een Veerman bijna onmogelijk voorspellen is of het een succes wordt. Voetballend is het zeker een versterking (aan de bal) en zonder bal zal hij nog stappen moeten zetten. Hoe hij daar mee omgaat zal de doorslag geven maar dat is bijna onmogelijk te voorspellen. Je kunt zeggen dat hij tot nu toe vrij makkelijk zich aanpast aan een niveau hoger maar ook dat zal nu weer moeten blijken. Het lijstje van subtoppers naar topclubs is natuurlijk gevaarlijk, een Maher en Ramselaar waren ook echt top bij AZ en Utrecht en haalden het niet. Strootman, Mertens en Dumfries bijvoorbeeld weer wel.
Ik ben iig blij dat we een extra middenvelder gaan halen omdat dat wel echt een bizar slecht bezette positie is bij PSV (en dan bedoel ik kwalitatief en niet kwantitatief) en we daar naast de keeper het makkelijkst grote slagen kunnen maken.
Ik durf er iig geen bier op in te zetten of hij het gaat redden, ik vind het verder geen vreemde aankoop als het financieel binnen de perken blijft.
Ik ben iig blij dat we een extra middenvelder gaan halen omdat dat wel echt een bizar slecht bezette positie is bij PSV (en dan bedoel ik kwalitatief en niet kwantitatief) en we daar naast de keeper het makkelijkst grote slagen kunnen maken.
Ik durf er iig geen bier op in te zetten of hij het gaat redden, ik vind het verder geen vreemde aankoop als het financieel binnen de perken blijft.
-
- Legende
Ik denk daarnaast ook dat Eindhoven (en ook Alkmaar) beter geschikt is voor Veerman die schijnbaar toch wel erg gehecht is aan familie, vrienden, geboorteplaats etc. Lekker in de luwte in Eindhoven of omgeving, de Herdgang en geen vrees voor 'fans' die zomaar aan de voordeur kunnen komen.11 Sir Tinus wrote: ↑03 Jan 2022, 17:04 De vraag is wat Veerman liever heeft... PSV of Feyenoord. Slot lijkt een wonderdokter maar daar hebben ze gewoon ene middenveld staan en zelfs met Toornstra nog een goede back-up. Bij PSV staat Sangaré er vast in als hij terug is maar wie daarnaast staat is niet perse voorspelbaar.
- Standbeeld
- Mister PSV
De laatste speler die de keuze had tussen PSV en Feyenoord was Luckassen. Toen kreeg PSV het voordeel.
-
- Legende
Hopelijk kan John deze pitch met pokerface overbrengenMadueke wrote: ↑03 Jan 2022, 17:21Lekker in de luwte in Eindhoven of omgeving, de Herdgang en geen vrees voor 'fans' die zomaar aan de voordeur kunnen komen.11 Sir Tinus wrote: ↑03 Jan 2022, 17:04 De vraag is wat Veerman liever heeft... PSV of Feyenoord. Slot lijkt een wonderdokter maar daar hebben ze gewoon ene middenveld staan en zelfs met Toornstra nog een goede back-up. Bij PSV staat Sangaré er vast in als hij terug is maar wie daarnaast staat is niet perse voorspelbaar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Pijnlijk.Standbeeld wrote: ↑03 Jan 2022, 17:48 De laatste speler die de keuze had tussen PSV en Feyenoord was Luckassen. Toen kreeg PSV het voordeel.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Tsja toch een twijfel. Maar eerlijk is eerlijk, voor de prijs hoef je het niet te laten. De jongen heeft toch echt wel inzicht en puike passing. Voor de Eredivisie prima om op te stellen, Europees zal ie nog moeten groeien. Wie weet hoeveel rek er in hem zit, ik denk wel wat. We zullen zien.
-
- Legende
Sowieso hebben we een geweldig track record wat betreft concurrentie af treffen. Narsingh, Maher, Ramselaar, Luckassen en volgens sommigen Drommel.
Ik vind hem zowel bij PSV, Feyenoord als Ajax niet passen. Deze jongen zou perfect bij AZ passen.
Ik vind hem zowel bij PSV, Feyenoord als Ajax niet passen. Deze jongen zou perfect bij AZ passen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Lozano, Luuk de Jong...
-
- Nationale topspeler