Zou dit een teasertje zijn om Schmidt over de streep te trekken?
* Valt in de categorie 19-23 waar hij vindt dat PSV moet investeren
* Feyenoord wordt vlot overboden, daadkracht van de leiding
* Vorig jaar investeerde Ajax fors in de winter nu PSV
Joey Veerman
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hij lijkt mij uiteindelijk vooral de speler die naast sangare gaat spelen want een directe vervanger is hij niet. Ook een eerste stap om een nieuw middenveld te bouwen. Ik denk dat dit nog niet eens zo'n slechte deal zou zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Sangare mist waarschijnlijk. Maar 2 duels. Waarvan 1 Groningen.
5,5 miljoen. Dit betaalden wij een jaar of 4 geleden aan Heerenveen voor Dumfries. Wat dat aangaat zijn de prijzen gedrukt daar.
5,5 miljoen. Dit betaalden wij een jaar of 4 geleden aan Heerenveen voor Dumfries. Wat dat aangaat zijn de prijzen gedrukt daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
Nee ik ken het kenteken van Vennegoor en John de Jong. Deze auto's stonden beide geparkeerd bij het Philips Stadion. Daarnaast brandde er nog licht op het kantoortje waar ze de transfer van Gotze afrondde.
- Joenepsv
- Legende
PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ze waren dus nog bezig met een fax naar Heerenveen, blijkt wel.
- Standbeeld
- Mister PSV
Die doen nu net alsof ze blij zijn omdat ze Veerman opeens "te duur", "overschat" of "niet goed genoeg" vinden.
- GillesdelaCroquette
Het lijkt me dat dit de toekomstige middenvelder moet worden naast Sangare. Van Ginkel, Propper en Guti moet je na dit seizoen afscheid van nemen en dan is het plaatje al een stuk logischer. Daarnaast voegt hij technisch wel iets toe aan het middenveld wat nu ontbreekt bij PSV. Nu een half jaar wennen, volgend jaar basis.Joenepsv wrote: ↑03 Jan 2022, 22:57 PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
Last edited by GillesdelaCroquette on 03 Jan 2022, 23:02, edited 1 time in total.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
Schmidt is blijkbaar gecharmeerd van Veerman en dat stemt me tevreden. Roger heeft het aankopen van spelers in de vingers en hij weet vergeten spelers op hun kwaliteiten in te schatten en op te laten bloeien. Met Veerman weet hij waar hij aan begint.
- Struviet
- Meervoudig international
Ja, absoluut.
- DonyellMalen
- Legende
Wel grappig om nu die posts te lezen op de eerste pagina's van dit topic, mensen die over dat accent van Veerman beginnen haha.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- ShovingNE2
- Site Admin
Hele Rotterdamse voetbaltop afgetroefd
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- GillesdelaCroquette
- Joenepsv
- Legende
Ik zie eerder Sangare vertrekken dan die andere drie. Bovendien hebben we maar één speler die in het profiel van Sangare past en dat is Sangare zelf. PSV moet oppassen dat ze niet dezelfde fout maken als in de zomer. Toen is er ook geen fatsoenlijke back up voor Sangare geregeld waardoor cv Boscagli de beste optie is. Aan de andere kant hebben we straks Propper, Van Ginkel, Thomas, Guti, Veerman en evt Mauro die naast Sangare kunnen spelen maar niemand die hem één op één kan vervangen. Het kan zijn dat ik voor mijn beurt praat nu natuurlijk. De window duurt nog even en wie weet hebben ze wat op de korrel en zit er meer in het vat.GillesdelaCroquette wrote: ↑03 Jan 2022, 23:02Het lijkt me dat dit de toekomstige middenvelder moet worden naast Sangare. Van Ginkel, Propper en Guti moet je na dit seizoen afscheid van nemen en dan is het plaatje al een stuk logischer. Daarnaast voegt hij technisch wel iets toe aan het middenveld wat nu ontbreekt bij PSV. Nu een half jaar wennen, volgend jaar basis.Joenepsv wrote: ↑03 Jan 2022, 22:57 PSV zet er wel vaart achter. Blijf het een onbegrijpelijke transfer vinden maargoed. Er zal een plan zijn waar hij in past. Ervan uitgaande dat het geld niet tegen de klippen op loopt bij ons had ik de voorkeur gegeven aan een echte keeper of een fatsoenlijke spits. Posities die op korte termijn meer versterking nodig zijn.
- GillesdelaCroquette
Ik verwacht de vervanger voor Sangare sowieso pas volgend seizoen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Veelbelovend talent
- hondjevandebakker
In dit artikel wordt 6 miljoen genoemd. Zelfde bedrag als waarvoor rosario wegging.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.
Bij FR12 worden we toch wel finaal uitgelachen.