Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
1913
Moderator
Posts: 124
Joined: 01 Nov 2020, 09:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image

Érick Gutiérrez, 15 juni 1995
Nationaliteit: Mexico
Voet: Links
:PSV: 30 augustus 2018 -

Aankoopbedrag: 6 miljoen euro vanaf Pachuca
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Twitter
Transfermarkt

Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Wanneer is onze Guti weer fit? Ik zag hem op de tribune gisteren en dacht, wat heeft Fein wat hij niet heeft? ;)
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Het vermogen om met beide benen te openen, for starters.

Maargoed, met de terugkeer van Guti (na de winsterstop volledig..?) hebben we er voor de CM posities wel weer een optie bij. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het nog goed komt, op basis van hetgeen hij tot nu toe heeft laten zien bij PSV. Maar ik laat me graag verrassen.
#FreeGeneratie4
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Vorige week de looptraining weer hervat zag ik op social.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe meer fitte spelers hoe liever. Schmidt heeft zich meerdere keren lovend uitgelaten over Guti, dus laat het maar eens zien.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vind Guti alleen totaal geen speler die in het Volgass-Fussbal past. Mist daar ook gewoon de drive en de snelheid voor, moet het dus allemaal nog maar zien met hem. Zou hem persoonlijk het liefst verkopen in januari bij een goed bod, aan een Spaanse of Italiaanse club.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Guti is voor mij de allergrootste teleurstelling van de 10's.
Beweegt als een vrouw.
Ex unitate vires
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 30 Nov 2020, 14:58 Guti is voor mij de allergrootste teleurstelling van de 10's.
Beweegt als een vrouw.
Dan spijt het me wat voor vrouwen jij tot nu toe ervaren hebt :p
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 30 Nov 2020, 14:39 Vind Guti alleen totaal geen speler die in het Volgass-Fussbal past. Mist daar ook gewoon de drive en de snelheid voor, moet het dus allemaal nog maar zien met hem. Zou hem persoonlijk het liefst verkopen in januari bij een goed bod, aan een Spaanse of Italiaanse club.
Hij kon weg, maar wilde zelf blijven. Dan houdt het op. Ik denk dat hij nog genoeg kansen ziet voor zichzelf.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk nu niet meer. Na aantrekken van liefst 3 middenvelders.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Érick is op zijn weg terug!

Ex unitate vires
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Ben toch benieuwd of hij nog een rol kan gaan spelen in de tweede seizoenshelft.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 18 Dec 2020, 13:53 Ben toch benieuwd of hij nog een rol kan gaan spelen in de tweede seizoenshelft.
Schmidt maakt er alsnog de speler van, die [mention]Ykhim[/mention] ons beloofde. ;)
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat hij zich gaat herpakken. Die jongen kan wel wat, maar zijn fysiek is misschien onvoldoende voor de europese competities. Het spreekt voor zijn karakter dat hij afgelopen zomer niet terugging naar Mexico.

Maar als het nu niet lukt dan vrees ik wel dat het over is voor Guti bij PSV. Ik gun hem het succes.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het kan natuurlijk wel haha, Schmidt heeft van Baumgartl niet ineens die stabiele topper gemaakt als we hadden ingeschat toen we hem kochten maar van Teze en Boscagli heeft ie wel degelijk iets gemaakt. Stel je nou eens voor dat ie wel een klik heeft met Guti en Guti wel die stap kan maken. Het is nooit een pannenkoek geweest maar de afgelopen 2 seizoenen was het zooo traag in alles.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Rosario is ook weer vooruit gaan spelen en versnellend ipv het verdedigende spel onder Van Bommel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No



Guti is enorm positief over Schmidt
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Alles dat met Schmidt te maken heeft is positief over Schmidt. Alleen de Ajax-pers (die wel met hem in contact komt) en de rest van Nederland niet.
Ex unitate vires
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Schmidt het echt heel slim heeft aanpakt door Guti belangrijk te maken ondanks zijn blessure.

Guti heeft zelfvertrouwen nodig die gast is door van Bommel echt misbruikt/afgeserveerd. Door veel contact te houden speelt Schmidt denk ik in op scenario dat Guti hopelijk met vol energie en revanche gevoelens gaat schitteren in de 2de seizoenshelft. Dit soort spelers hebben nou eenmaal meer aandacht en een aai over de bol nodig.

Schmidt houdt van rouleren hij gaat zeker genoeg minuten maken als 1ste vervanger van Sangare of Rosario. Brengt toch meer voetbal dan Hendrix.
Last edited by SomaQan on 23 Dec 2020, 21:16, edited 1 time in total.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

SomaQan wrote: 23 Dec 2020, 21:14 Guti heeft zelfvertrouwen nodig die gast is door van Bommel echt misbruikt/afgeserveerd. Door veel contact te houden speelt Schmidt denk ik in op scenario dat Guti hopelijk met vol energie en revanche gevoelens gaat schitteren in de 2de seizoenshelft.
Hij niet alleen.

Trouwens, die jongen kan echt wel voetballen. En het siert Schmidt dat hij zich dus serieus met Guti bezighoud.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Welke eigenschappen en wanneer heb je gezien dat hij van meerwaarde kan zijn voor PSV?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

SomaQan wrote: 23 Dec 2020, 21:14hij gaat zeker genoeg minuten maken als 1ste vervanger van Sangare of Rosario.
Op dit moment klinkt dat mij in de oren als een doodeng idee.
Maar als Schmidt 'm er neerzet geef ik 'm graag die kans, 't is 'm sowieso gegund.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Guti is de beste passer die we op het centrale middenveld hebben rondlopen. Speler die zeker nog van belang gaat worden in de tweede seizoenshelft vermoed ik, al zal hij wellicht geen beoogd basisspeler zijn. Wel fijn om te horen dat Schmidt met echt iedereen goed door één deur kan. Sfeer in de selectie is (bijna) altijd bepalend als je prijzen wilt pakken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gutiérrez moet gewoon z'n oude vorm hervinden en de drive die hij toen had op het veld laten zien. Ik heb nog geen moment dat Guti van Pachuca gezien. De aanjager, de leider, zoals Dumfries dat bij ons is. Het is zo traag, flets en bleu, terwijl die jongen zoveel beter kan. Nou heb ik de hoop langzaam opgegeven en ik denk dat hij Rosario en Sangaré niet uit de basis gaat spelen, maar ik hoop echt dat Schmidt hem aan de praat krijgt. Guti is een jongen die je alles gunt en die qua persoon in elk geval prima bij PSV lijkt te passen. Nu nog als voetballer.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik heb nog geen één keer gezien waarom Gutierrez een meerwaarde is voor PSV. Ik mis bij hem handelingssnelheid, zuivere passing op de juiste momenten en het kiezen van de juiste oplossingen. Ik vind dat spelers ergens in moeten excelleren om een meerwaarde ergens in te zijn. Ik heb dat in twee seizoenen tijd, laatste half jaar reken ik niet mee i.v.m. zijn blessure, nog niet gezien. Hij leek even aardig op weg in het begin van vorig seizoen, maar dat was niet meer dan ok en voor nu al helemaal niet nu de lat weer omhoog is gegaan. Je kan hem er prima bij hebben als wisselspeler, maar ik mis hem ook niet.
Post Reply