Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende

Je kan variëren. Ook met Sangaré en Gutierrez is het zo dat ze niet elke wedstrijd elk moment de ene de offensieve en de andere de defensieve rol overneemt. Ik zie ze dat beiden doen. Veerman is allround genoeg dat hij dit ook kan. En Sangaré is dit seizoen dermate goed en sterk dat spelers om hem heen zich aan hem kunnen optrekken.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik bedacht me eerder ook dat de timing van de transfer van Veerman niet beter kan. De vacature was er, maar met Sangaré heeft hij voorlopig ook nog een dusdanig goeie collega dat hij de tijd en ruimte krijgt om zich aan te passen en om fouten te maken. Da's goud voor zijn ontwikkeling richting volgend seizoen hoor.
DonyellMalen
Legende

Zeker, hopelijk wel dat Sangare ook na dit seizoen in ons mooie tenue te bewonderen is.
koetje
Legende

Ykhim wrote: 05 Jan 2022, 15:05 Sangaré dit seizoen is heel all-round, hij is gewoon ons middenveld. Als je daar een echt goeie speler naast zet, dan ga je er op vooruit. Hopelijk kan Veerman dat voor ons zijn.
Dat is hij ook maar met de komst van Guti in het team is hij nog beter geworden omdat die als teamspeler de zwakkere punten van Sangare camoufleert. De stelling dat met Veerman naast hem Sangare nog beter wordt heb ik mijn twijfels. Dat zullen we gaan merken.

Voordeel van Veerman is dat hij zowel op 6, 8 als 10 uit de voeten kan. Sangare lijkt me onomstreden. Dus wil Veerman vast in de basis komen dan moet hij Guti of Gotze eruit spelen. De komende maand krijgt hij een kans op 8, dus dat is een mooie gelegenheid hem nader te beoordelen. Heerenveen volgen de meeste hier toch vooral in de samenvattingen.
Menno1
Legende

mateja wrote: 05 Jan 2022, 09:35
Menno1 wrote: 05 Jan 2022, 00:58 Een transfer is pas compleet als er een Martinho filmpje is; bij deze dus:

Waar komt het idee vandaan dat hij niet thuis zou geven in de grote wedstrijden? Ik zie goals en assists tegen de gehele top 3...
Ja viel mij ook op. Vooral tegen Feyenoord goed, dat doet mij deugd :D

Dat hij goed speelde tegen PSV is niet meer dan logisch, omdat Heerenveen altijd een soort Real Madrid is tegen PSV. :steam:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Bijzonder dat veel mensen hem als nr 10 benoemen. Hij vindt zichzelf echte een nr 6 en anders een nr 8. Bij Heerenveen en Volendam is hij ook op nr 10 opgesteld maar dat heeft niet zijn voorkeur. Vanuit de 6 en 8 positie is hij in staat om vab afstand te schieten.

Ik zie hem dan ook liever niet op de nr 10 positie.
Hiervoor hebben we in mijn ogen nog Doan en eventueel een extra spits in de vorm van Romero, Vinicius om iets te forceren.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Ik stem ervoor om Joey voortaan Frenkie te noemen :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Fr2nki3

Maar ik denk dat Veerman een prima vervanger van Götze kan zijn of worden maar ik mag toch hopen dat hij komt te spelen naast Sangaré want daar kan hij het meest in zijn eigen kracht spelen.
Trixm
Vedette

Als je die samenvatting ziet, dat is wel om te smullen. Heet die joao velaszo en is het een compilatie uit de Argentijnse competitie, dan wordt er hier non stop gekwijld.
Saibari is underrated.
Menno1
Legende

Heruone wrote: 05 Jan 2022, 15:24
Fijne beelden. Je ziet dat hij zowel goed is met zijn passing in tegenaanvallen door spelers te lanceren, als ook goed in de kleine ruimte als aanvallen worden opgebouwd. Daarnaast een hele fijne trap met standaard situatie natuurlijk. Kan je alle kanten mee op.

Ik hoop alleen, net als Adberg, dat hij fysiek wat sterker gaat worden, want heeft het fysiek nog van een junior. Dat is vooral belangrijk voor het verdedigende werk, want in balbezit is zijn handelingsnelheid goed genoeg om uit de duels te blijven.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Fijne aankoop, maar sinds wanneer lijken Brabanders en Volendammers op elkaar? Wellicht zien ze dat in het palingdorp zo, maar deze mythe zo snel mogelijk in de kiem smorren. Onzalige vergelijking.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Is dit geschreven door iemand van de basisschool? Wat een slecht geschreven artikel zeg.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ardbeg
Mister PSV

deninho32 wrote: 05 Jan 2022, 19:52
Is dit geschreven door iemand van de basisschool? Wat een slecht geschreven artikel zeg.
Zo is PSVInside
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

PSV inside is zo'n beetje de slechtste reclame voor onze club en haar supporters. Uitermate matige site.
Standbeeld
Mister PSV

Ach, misschien zijn het wat studenten met een hobby. Wie weet. Niet te serieus nemen.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

deninho32 wrote: 05 Jan 2022, 19:52
Westerhof heeft hier blijkbaar meegelezen, met z'n Frenkie :steam:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
voskat
Nationale topspeler

Ehm... in het artikel zelf heeft Jonk het alleen over de Nederlandse top?
Persepolis
Vedette

ziege maar ook zagge wrote: 05 Jan 2022, 18:09 Ik stem ervoor om Joey voortaan Frenkie te noemen :cool:
Ik stem tegen :wonder:
voskat
Nationale topspeler

Persepolis wrote: 05 Jan 2022, 21:24
ziege maar ook zagge wrote: 05 Jan 2022, 18:09 Ik stem ervoor om Joey voortaan Frenkie te noemen :cool:
Ik stem tegen :wonder:
Ik ook.
Het zijn allebei tokkie namen, dus lekker laten zo.
Menno1
Legende

Daarnaast vind ik het een rare vergelijking; Veerman is meer een passer; Frenkie een loper met de bal. Wel beide fijne voetballers, maar vind ze behoorlijk anders.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Joey Veerman is sinds gisteren natuurlijk ook gewoon beter dan Frenkie de Jong, maar voor die discussie is Nederland nog niet klaar. Dat is vooral iets voor de controversiële denkers onder ons.
ShovingNE2
Site Admin

Standbeeld wrote: 05 Jan 2022, 20:52 Ach, misschien zijn het wat studenten met een hobby. Wie weet. Niet te serieus nemen.
Nee, niet bepaald. Verdienmodelletje van een gappie (heel raar figuur) die al jaren loopt te leuren met de site. Want veel facebookvolgers oa. Voor 5.000 euro had je hem.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Kolkmania
Regelmatige invaller

Ik ben benieuwd, niet volledig overtuigd. Heb te weinig wedstrijden gezien van Heerenveen om te beoordelen hoeveel balverlies er tegenover deze fantastiche diepteballen staat.

Zie hem eerlijk gezegd niet zo snel doorstomen naar een volgende stap. Op de 6 / 8 postitie heb je naast voetballend vermogen òf dynamiek nodig, òf meer verdedigende kwaliteiten. Het lijkt me een beetje een type Guti, maar wat meer lengte in zijn passing en verrassing in zijn aannames en eerste dribbels.
Post Reply