Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 01 Jan 2022, 15:34 Orbelin pineda is nu transfervrij, 9m marktwaarde, 25j, buitenspeler, Mexicaans international
En niet goed genoeg..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Samu Costa

Samuel Almeida Costa, ook wel bekend als Samú, is een Portugese middenvelder van UD Almería en een uitstekende balveroveraar. Tevens ook iemand met wat pit. Lijkt me een uitstekende vervanger van Sangaré.

Slim, fel, jong, sterk. Oordeel zelf!



Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk zetten John en VoH nog steeds de voelsprieten uit bij grote talenten in Europa om die warm te maken voor een Malen-route.

In Engeland lopen natuurlijk enorm veel talent rond in de jeugd, al dan niet aangekocht. Twee die ik er uit wil lichten en graag bij PSV zie komen.. Lamare Bogarde en Björn Hardley.

Allereerst,
Lamare Bogare, het broertje van Bogarde uit Hoffenheim en het neefje van Winston. 18 jaar jong, heeft vorig jaar in de FA Cup tegen de grote jongens van Liverpool zijn debuut mogen maken, mede door corona perikelen, en deed dit uitmuntend. Hij was heel kalm en alles wat hij deed aan de bal was goed. Over hem wordt gezegd dat hij voor een jonge speler zo bijzonder constant in zijn spel is. Hij speelt altijd een 7 of een 8.
Het eerste elftal van Villa komt nog wat vroeg, maar dit gaat een absolute parel worden. Een meer verdedigend georienteerde Bazoer die niet soms een steekje los heeft.
Opbouwend en verdedigend nu al ijzersterk.
Zijn contract loopt tot 2023 en hij zou ook voor de positie Sangaré interessant kunnen zijn.


Ten tweede,
Björn Hardley, grote jongen tegen de 1.90cm aan, negentien jaar en centrale verdediger bij Manchester United Under23. Hij is een Brabander die via NAC de stap naarLAA Engeland heeft mogen maken. naarLAAwa2
Dit jaar schijnt hij enorme stappen te hebben gezet, kalm aan de bal, de foutjes(Frank de Boertes) van uit zijn eerste jaar in Manchester zijn uit zijn spel en hij heeft als vanzelf een leidersrol op zich genomen. Waardoor hij ook is uitgegroeid tot aanvoerder van het team. Mede doordat er met corona veel verschuivingen zijn in de selecties. Is hij een van de weinige zekerheidjes voor de trainer.

Hij is in staat om in de opbouw met zijn linkerbeen het verschil te maken, zijn contract loopt in juni 2022 af en blijkbaar zijn er video's...

Dit jaar :


Vorig jaar: minder opvallend


- Leuk om een Brabander terug te halen naar de Brabantse en Nederlandse voetbalhoofdstad.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Axel Witsel is 32 en zijn contract loopt af. Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 14:18 Axel Witsel is 32 en zijn contract loopt af. Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?
Nee denk het niet

In welk universum zou dit aantrekkelijk zijn voor Axel Witsel :grin:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Lijkt mij onhaalbaar, stond in de zomer nog in de belangstelling van Juve. Ik denk dat er genoeg clubs zijn die met zijn aflopende contract aan zijn salaris kunnen voldoen, verdient nu 8-9mil op jaarbasis.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 14:42
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 14:18 Axel Witsel is 32 en zijn contract loopt af. Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?
Nee denk het niet

In welk universum zou dit aantrekkelijk zijn voor Axel Witsel :grin:
Hoezo? We zijn geen MVV. In welk universum had je verwacht dat Gotze naar PSV zou komen? Toen ik dat opperde kreeg ik exact dezelfde reactie op het forum. Ondertussen speelt hij alweer twee jaar bij PSV.
Sensation wrote: 06 Jan 2022, 14:48 Lijkt mij onhaalbaar, stond in de zomer nog in de belangstelling van Juve. Ik denk dat er genoeg clubs zijn die met zijn aflopende contract aan zijn salaris kunnen voldoen, verdient nu 8-9mil op jaarbasis.
Ik blijf er bij. Waarom niet proberen?
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 15:04
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 14:42

Nee denk het niet

In welk universum zou dit aantrekkelijk zijn voor Axel Witsel :grin:
Hoezo? We zijn geen MVV. In welk universum had je verwacht dat Gotze naar PSV zou komen? Toen ik dat opperde kreeg ik exact dezelfde reactie op het forum. Ondertussen speelt hij alweer twee jaar bij PSV.
Sensation wrote: 06 Jan 2022, 14:48 Lijkt mij onhaalbaar, stond in de zomer nog in de belangstelling van Juve. Ik denk dat er genoeg clubs zijn die met zijn aflopende contract aan zijn salaris kunnen voldoen, verdient nu 8-9mil op jaarbasis.
Ik blijf er bij. Waarom niet proberen?
Ik doelde vooral op de ''verhuurperiode als vervanger van Sangare'', Witsel speelt alles bij een grotere club in een grotere competitie voor een groter salaris dan bij PSV, waarom zou hij zich dan een half jaar verhuren aan PSV, omdat hij de Eredivisie en de confetti League wilt winnen haha? En waarom zou Dortmund een speler met een half jaar contract die alles speelt gaan verhuren? En als Sangare weer terug is, zet je WItsel dan weer op t bankie? Vandaar in welk universum zou dit aantrekkelijk voor Axel Witsel zijn
Last edited by Lucius16 on 06 Jan 2022, 15:23, edited 1 time in total.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 15:04
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 14:42

Nee denk het niet

In welk universum zou dit aantrekkelijk zijn voor Axel Witsel :grin:
Hoezo? We zijn geen MVV. In welk universum had je verwacht dat Gotze naar PSV zou komen? Toen ik dat opperde kreeg ik exact dezelfde reactie op het forum. Ondertussen speelt hij alweer twee jaar bij PSV.
Sensation wrote: 06 Jan 2022, 14:48 Lijkt mij onhaalbaar, stond in de zomer nog in de belangstelling van Juve. Ik denk dat er genoeg clubs zijn die met zijn aflopende contract aan zijn salaris kunnen voldoen, verdient nu 8-9mil op jaarbasis.
Ik blijf er bij. Waarom niet proberen?
Proberen kan altijd ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 15:21
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 15:04

Hoezo? We zijn geen MVV. In welk universum had je verwacht dat Gotze naar PSV zou komen? Toen ik dat opperde kreeg ik exact dezelfde reactie op het forum. Ondertussen speelt hij alweer twee jaar bij PSV.



Ik blijf er bij. Waarom niet proberen?
Ik doelde vooral op de ''verhuurperiode als vervanger van Sangare'', Witsel speelt alles bij een grotere club in een grotere competitie voor een groter salaris dan bij PSV, waarom zou hij zich dan een half jaar verhuren aan PSV, omdat hij de Eredivisie en de confetti League wilt winnen haha? En waarom zou Dortmund een speler met een half jaar contract die alles speelt gaan verhuren? En als Sangare weer terug is, zet je Witsel dan weer op t bankie? Vandaar in welk universum zou dit aantrekkelijk voor Axel Witsel zijn
Wie weet speelt Veerman Gotze wel uit de basis, of ben je Gotze weer langere tijd kwijt, en kan je dan met de volgende formatie spelen:

---Veerman--
Witsel-Sangare

Tevens is het gewoon de Conference League en niet de "confetti League". Gotze had ook genoeg opties, toch kwam hij naar PSV. Wellicht dat als oud teamgenoot, onze Mario een goed woordje kan of wil doen. Ik zie geen enkele reden om niet eens te informeren. Moet PSV dan jongens als Kampl, Herrera en dergelijke ook niet proberen?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Situatie van Witsel is totaal onvergelijkbaar met die van Götze destijds. Witsel kan waarschijnlijk naar iedere club in Europa, die gaat zeker niet voor ons kiezen, want heeft geen enkele reden om salaris in te leveren en naar een mickey mouse competitie te gaan zoals Götze wel deed.
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 15:53
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 15:21

Ik doelde vooral op de ''verhuurperiode als vervanger van Sangare'', Witsel speelt alles bij een grotere club in een grotere competitie voor een groter salaris dan bij PSV, waarom zou hij zich dan een half jaar verhuren aan PSV, omdat hij de Eredivisie en de confetti League wilt winnen haha? En waarom zou Dortmund een speler met een half jaar contract die alles speelt gaan verhuren? En als Sangare weer terug is, zet je Witsel dan weer op t bankie? Vandaar in welk universum zou dit aantrekkelijk voor Axel Witsel zijn
Wie weet speelt Veerman Gotze wel uit de basis, of ben je Gotze weer langere tijd kwijt, en kan je dan met de volgende formatie spelen:

---Veerman--
Witsel-Sangare

Tevens is het gewoon de Conference League en niet de "confetti League". Gotze had ook genoeg opties, toch kwam hij naar PSV. Wellicht dat als oud teamgenoot, onze Mario een goed woordje kan of wil doen. Ik zie geen enkele reden om niet eens te informeren. Moet PSV dan jongens als Kampl, Herrera en dergelijke ook niet proberen?
Ik schat Witsel toch wel van een hoger kaliber dan Herrera, Kampl etc. Witsel kan na van de zomer in de gehele suptop van Europa een contract tekenen, Kampl en Herrera niet.

Tja, zullen we dan meteen Bellingham, Reus, Haaland en Hazard vragen of ze staat te springen voor een verhuurbeurt naar PSV, zijn immers ook allemaal oud-ploegenoten van Gotze.

En idd, zoals @grasmat hierboven al aangeeft, was de situatie van Gotze compleet anders.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:29
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 15:53

Wie weet speelt Veerman Gotze wel uit de basis, of ben je Gotze weer langere tijd kwijt, en kan je dan met de volgende formatie spelen:

---Veerman--
Witsel-Sangare

Tevens is het gewoon de Conference League en niet de "confetti League". Gotze had ook genoeg opties, toch kwam hij naar PSV. Wellicht dat als oud teamgenoot, onze Mario een goed woordje kan of wil doen. Ik zie geen enkele reden om niet eens te informeren. Moet PSV dan jongens als Kampl, Herrera en dergelijke ook niet proberen?
Ik schat Witsel toch wel van een hoger kaliber dan Herrera, Kampl etc. Witsel kan na van de zomer in de gehele suptop van Europa een contract tekenen, Kampl en Herrera niet.

Tja, zullen we dan meteen Bellingham, Reus, Haaland en Hazard vragen of ze staat te springen voor een verhuurbeurt naar PSV, zijn immers ook allemaal oud-ploegenoten van Gotze.
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op, gezien het verschil tussen Witsel, Herrera en Kampl veel minder is dan laatstgenoemde. Anyway, deze reacties kreeg ik ook destijds toen ik onze Mario opperde. Het maakt ook niet uit want we gaan het toch niet eens worden dat het de moeite is om iig te peilen.
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:33
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:29

Ik schat Witsel toch wel van een hoger kaliber dan Herrera, Kampl etc. Witsel kan na van de zomer in de gehele suptop van Europa een contract tekenen, Kampl en Herrera niet.

Tja, zullen we dan meteen Bellingham, Reus, Haaland en Hazard vragen of ze staat te springen voor een verhuurbeurt naar PSV, zijn immers ook allemaal oud-ploegenoten van Gotze.
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op, gezien het verschil tussen Witsel, Herrera en Kampl veel minder is dan laatstgenoemde. Anyway, deze reacties kreeg ik ook destijds toen ik onze Mario opperde.
Van de zomer zou ik nooit 100 % uitsluiten, ook omdat wij de persoonlijke situatie van Witsel niet kennen, maar het voorstellen van een halfjaarlijke verhuurbeurt voor het aflopen van het contract van Witsel is totaal niet realistisch.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:35
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:33

Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op, gezien het verschil tussen Witsel, Herrera en Kampl veel minder is dan laatstgenoemde. Anyway, deze reacties kreeg ik ook destijds toen ik onze Mario opperde.
Van de zomer zou ik nooit 100 % uitsluiten, ook omdat wij de persoonlijke situatie van Witsel niet kennen, maar het voorstellen van een halfjaarlijke verhuurbeurt voor het aflopen van het contract van Witsel is totaal niet realistisch.
Als ik een half jaar had benoemd, dan wellicht. Echter heb ik dat niet gedaan. Dus ja. Overigens zijn er verschillende constructies mogelijk. Wat je zelf ook al zei. We kennen de persoonlijke situatie van Witsel niet.
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:38
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:35

Van de zomer zou ik nooit 100 % uitsluiten, ook omdat wij de persoonlijke situatie van Witsel niet kennen, maar het voorstellen van een halfjaarlijke verhuurbeurt voor het aflopen van het contract van Witsel is totaal niet realistisch.
Als ik een half jaar had benoemd, dan wellicht. Echter heb ik dat niet gedaan. Dus ja.
''Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?'' Waar slaat deze zin dan op? en aangezien Witsel nog maar een half jaar onder contract staat bij Dortmund (tot zomer 2022), zou het nooit om meer dan een verhuurperiode van een half jaar kunnen gaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:40
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:38

Als ik een half jaar had benoemd, dan wellicht. Echter heb ik dat niet gedaan. Dus ja.
''Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?'' Waar slaat deze zin dan op? en aangezien Witsel nog maar een half jaar onder contract staat bij Dortmund (tot zomer 2022), zou het nooit om meer dan een verhuurperiode van een half jaar kunnen gaan.
Wat bedoel je met "Waar slaat deze zin dan op?" Dat je hem een halfjaar huurt, wil toch niet zeggen dat je hem daarna niet kan contracteren als beide partijen tevreden zijn? :nerd: Nee ik had beter kunnen voorstellen om hem te pitchen als het contract afloopt. My bad.
Last edited by Ardbeg on 06 Jan 2022, 16:52, edited 2 times in total.
Lucius16
Ballenjongen
Posts: 26
Joined: 25 Jul 2021, 23:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:42
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:40
''Zou hij te porren zijn voor een verhuurperiode als vervanger van Sangare?'' Waar slaat deze zin dan op? en aangezien Witsel nog maar een half jaar onder contract staat bij Dortmund (tot zomer 2022), zou het nooit om meer dan een verhuurperiode van een half jaar kunnen gaan.
Wat bedoel je met "Waar slaat deze zin dan op?" Dat je hem een halfjaar huurt, wil toch niet zeggen dat je hem daarna niet kan contracteren als beide partijen tevreden zijn? :nerd:
Nogmaals, in het geval van Witsel zie ik dat niet gebeuren. Jij [mention]Ardbeg[/mention] kwam vorig jaar met Gotze op de proppen, gefeliciteerd, [mention]Ardbeg[/mention] is de koning van negentiendertien.nl, ik stel voor dat we John de Jong inwisselen voor [mention]Ardbeg[/mention], fijne avond
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:48
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:42

Wat bedoel je met "Waar slaat deze zin dan op?" Dat je hem een halfjaar huurt, wil toch niet zeggen dat je hem daarna niet kan contracteren als beide partijen tevreden zijn? :nerd:
Nogmaals, in het geval van Witsel zie ik dat niet gebeuren. Jij @Ardbeg kwam vorig jaar met Gotze op de proppen, gefeliciteerd, @Ardbeg is de koning van negentiendertien.nl, ik stel voor dat we John de Jong inwisselen voor @Ardbeg, fijne avond
Zo, jij komt hier ook met een lekkere attitude het forum binnen zeg. Ennn ignore knop.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Witsel eigenlijk niet eens zo'n bijzondere speler. Daar hoeft PSV wat mij betreft geen miljoenen voor aan de kant te schuiven.
Last edited by Ykhim on 06 Jan 2022, 17:01, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dames dames. Rustig aan.

Op de man spelen is totaal niet nodig, stoppen daarmee.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jan 2022, 17:01 Dames dames. Rustig aan.

Op de man spelen is totaal niet nodig, stoppen daarmee.
True story, daarom op de negeer.

[mention]Ykhim[/mention]

Een sobere speler maar wel stabiel lijkt me. Aan de andere kant, die moet je zelf ook op kunnen leiden..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk vooral dat je minder geld hoeft uit te geven om dergelijke kwaliteit (op lange termijn) in huis te halen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:51
Lucius16 wrote: 06 Jan 2022, 16:48

Nogmaals, in het geval van Witsel zie ik dat niet gebeuren. Jij @Ardbeg kwam vorig jaar met Gotze op de proppen, gefeliciteerd, @Ardbeg is de koning van negentiendertien.nl, ik stel voor dat we John de Jong inwisselen voor @Ardbeg, fijne avond
Zo, jij komt hier ook met een lekkere attitude het forum binnen zeg. Ennn ignore knop.
Ik hoop dat je ooit ook je eigen aandeel zult zien. Die nieuwe kent jou nog niet, dus is die nog niet slim genoeg om te stoppen om een zinloze, inhoudsloze discussie met je proberen aan te gaan. Je vroeg wat we vonden van de optie Witsel, waarop je logische reacties krijgt, dus mogelijk moet je het daar dan bij laten. ;)
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heb de discussie drie keer gelezen maar Witsel is dus geen optie?
Post Reply