Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 06 Jan 2022, 18:49 Heb de discussie drie keer gelezen maar Witsel is dus geen optie?
Jawel, want Götze kwam toch ook?!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 06 Jan 2022, 18:41
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 16:51

Zo, jij komt hier ook met een lekkere attitude het forum binnen zeg. Ennn ignore knop.
Ik hoop dat je ooit ook je eigen aandeel zult zien. Die nieuwe kent jou nog niet, dus is die nog niet slim genoeg om te stoppen om een zinloze, inhoudsloze discussie met je proberen aan te gaan. Je vroeg wat we vonden van de optie Witsel, waarop je logische reacties krijgt, dus mogelijk moet je het daar dan bij laten. ;)
Goh, een kwestie van tijd voordat jij er op zou reageren en mij "de wijze les" gaat leren. Je kunt er bijna de klok op gelijk zetten. Knipoogje en al, curieus.

Het was een normale discussie (ondanks oneens) mbt haalbaar of niet waarbij de opmerking van laatstgenoemde niet nodig was. Wil je er iets over kwijt, stuur me een persoonlijk bericht. Niemand wil dit lezen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 18:51
Thijs wrote: 06 Jan 2022, 18:41

Ik hoop dat je ooit ook je eigen aandeel zult zien. Die nieuwe kent jou nog niet, dus is die nog niet slim genoeg om te stoppen om een zinloze, inhoudsloze discussie met je proberen aan te gaan. Je vroeg wat we vonden van de optie Witsel, waarop je logische reacties krijgt, dus mogelijk moet je het daar dan bij laten. ;)
Goh, een kwestie van tijd voordat jij er op zou reageren en mij "de wijze les" gaat leren. Je kunt er bijna de klok op gelijk zetten. Knipoogje en al, curieus.

Het was een normale discussie (ondanks oneens) mbt haalbaar of niet waarbij de opmerking van laatstgenoemde niet nodig was. Wil je er iets over kwijt, stuur me een persoonlijk bericht. Niemand wil dit lezen.
Ik denk dat wij een andere definitie van “normaal” hebben en ik wens dat je ooit realiseert dat jijzelf toch wel vaak in dit soort akkefietjes belandt met verschillende personen. Maar je hebt gelijk dat ik dat niet elke keer hoef te benadrukken. Ik zal proberen mezelf in te houden de volgende keren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Doe eens lief tegen elkaar.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mooi, het is beide namelijk irritant voor de rest.
Dit voortaan via PM bespreken.

En doooooor!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Kom kom schatjes, goede voornemens.

Image

[mention]Maikel[/mention] hang eens niet zo de mod uit gij :D
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 06 Jan 2022, 18:58
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 18:51

Goh, een kwestie van tijd voordat jij er op zou reageren en mij "de wijze les" gaat leren. Je kunt er bijna de klok op gelijk zetten. Knipoogje en al, curieus.

Het was een normale discussie (ondanks oneens) mbt haalbaar of niet waarbij de opmerking van laatstgenoemde niet nodig was. Wil je er iets over kwijt, stuur me een persoonlijk bericht. Niemand wil dit lezen.
Ik denk dat wij een andere definitie van “normaal” hebben en ik wens dat je ooit realiseert dat jijzelf toch wel vaak in dit soort akkefietjes belandt met verschillende personen. Maar je hebt gelijk dat ik dat niet elke keer hoef te benadrukken. Ik zal proberen mezelf in te houden de volgende keren.
Pm.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Jan 2022, 19:00 Kom kom schatjes, goede voornemens.

Image

@Maikel hang eens niet zo de mod uit gij :D
Vechten dan!
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als je nou naar de topclubs kijkt, in hoeverre zouden de 'afvallers' haalbaar zijn? Want er zitten natuurlijk heel veel goede en interessante spelers tussen. Mannen als Bailly, Diallo, Elneny, Pépé, Balogun, Origi, Minamino, Jovic, Ceballos, Bentancur, Kaio Jorge etc. Natuurlijk roep je in eerste instantie onhaalbaar, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre PSV zulke jongens informatief benaderd om af te tasten.
Gutanoth
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 06 Jan 2022, 17:01 Dames dames. Rustig aan.

Op de man spelen is totaal niet nodig, stoppen daarmee.
Dames als denigrerende term gebruiken is ook niet nodig ;)
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 19:12 Als je nou naar de topclubs kijkt, in hoeverre zouden de 'afvallers' haalbaar zijn? Want er zitten natuurlijk heel veel goede en interessante spelers tussen. Mannen als Bailly, Diallo, Elneny, Pépé, Balogun, Origi, Minamino, Jovic, Ceballos, Bentancur, Kaio Jorge etc. Natuurlijk roep je in eerste instantie onhaalbaar, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre PSV zulke jongens informatief benaderd om af te tasten.
Mooie namen. Sommigen daarvan mogelijk onhaalbaar, maar ik kan me niet heugen dat er zoveel subtoppers uit hun contract liepen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Je moet niet te vaak Kaio Jorge typen. Dan krijgt [mention]Ykhim[/mention] een stijve.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 19:12 Als je nou naar de topclubs kijkt, in hoeverre zouden de 'afvallers' haalbaar zijn? Want er zitten natuurlijk heel veel goede en interessante spelers tussen. Mannen als Bailly, Diallo, Elneny, Pépé, Balogun, Origi, Minamino, Jovic, Ceballos, Bentancur, Kaio Jorge etc. Natuurlijk roep je in eerste instantie onhaalbaar, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre PSV zulke jongens informatief benaderd om af te tasten.
Balogun ligt tot 2025 vast.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 19:45
Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 19:12 Als je nou naar de topclubs kijkt, in hoeverre zouden de 'afvallers' haalbaar zijn? Want er zitten natuurlijk heel veel goede en interessante spelers tussen. Mannen als Bailly, Diallo, Elneny, Pépé, Balogun, Origi, Minamino, Jovic, Ceballos, Bentancur, Kaio Jorge etc. Natuurlijk roep je in eerste instantie onhaalbaar, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre PSV zulke jongens informatief benaderd om af te tasten.
Balogun ligt tot 2025 vast.
Ja ik zeg toch nergens van niet? Ik heb het gewoon over spelers die daar niet aan spelen toekomen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 19:49
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 19:45

Balogun ligt tot 2025 vast.
Ja ik zeg toch nergens van niet? Ik heb het gewoon over spelers die daar niet aan spelen toekomen.
Die heeft net bijgetekend omdat ze het in hem zien zitten bedoel ik ook
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Zagadou ook een leuke optie (aflopend contract)😅
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 19:55
Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 19:49

Ja ik zeg toch nergens van niet? Ik heb het gewoon over spelers die daar niet aan spelen toekomen.
Die heeft net bijgetekend omdat ze het in hem zien zitten bedoel ik ook
Afgelopen zomer inderdaad, sindsdien toch niet heel veel speeltijd, dus het blijft een interessante optie. Stel zo'n jongen zit ook de tweede seizoenshelft op de bank, wie weet of er dan iets mogelijk is. Een tweejarige huur, een koop. Geen idee. Ik vind dat toch erg lastig inschatten met spelers van dit kaliber. De hierboven genoemde Zagadou vind ik ook een zeer interessante optie. En bij Bayern bijvoorbeeld Zirkzee, Nianzou, Sarr, Roca. Die categorie. Het is toch een categorie die iets meer zekerheid biedt dan een jong, duur talent als Romero, Baumgartl etc. Maar ook duurder en risicoloos is het nooit.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bakkertje01 wrote: 06 Jan 2022, 19:58 Zagadou ook een leuke optie (aflopend contract)😅
Dit zou heel vet zijn.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

Bakkertje01 wrote: 06 Jan 2022, 19:58 Zagadou ook een leuke optie (aflopend contract)😅
Het is dat hij een zware blessure heeft gehad maar anders was dat de vaste CV naast Hummels geweest dit jaar. Neem aan dat 'ie nog wel verlengd bij Dortmund
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 20:02
Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 19:55

Die heeft net bijgetekend omdat ze het in hem zien zitten bedoel ik ook
Afgelopen zomer inderdaad, sindsdien toch niet heel veel speeltijd, dus het blijft een interessante optie. Stel zo'n jongen zit ook de tweede seizoenshelft op de bank, wie weet of er dan iets mogelijk is. Een tweejarige huur, een koop. Geen idee. Ik vind dat toch erg lastig inschatten met spelers van dit kaliber. De hierboven genoemde Zagadou vind ik ook een zeer interessante optie. En bij Bayern bijvoorbeeld Zirkzee, Nianzou, Sarr, Roca. Die categorie. Het is toch een categorie die iets meer zekerheid biedt dan een jong, duur talent als Romero, Baumgartl etc. Maar ook duurder en risicoloos is het nooit.

Ik zou overigens Balogun héél graag bij PSV zien. Goed in de kleine ruimte, snel, kan uit het niets een kans creëren en klinisch voor de goal.

Ik ben wel bang dat hij onhaalbaar is gezien Arsenal vast van de zaak Malen geleerd heeft 😅
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Contract van een andere jonge Arsenal spits loopt wel af deze zomer: Eddie Nketiah
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 19:24 Je moet niet te vaak Kaio Jorge typen. Dan krijgt @Ykhim een stijve.
Marcos Leonardo. Dat is 'm.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 06 Jan 2022, 20:19 Contract van een andere jonge Arsenal spits loopt wel af deze zomer: Eddie Nketiah


[mention]Sensation[/mention]
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1,494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 06 Jan 2022, 20:17
Eindhovenvoetbal wrote: 06 Jan 2022, 20:02

Afgelopen zomer inderdaad, sindsdien toch niet heel veel speeltijd, dus het blijft een interessante optie. Stel zo'n jongen zit ook de tweede seizoenshelft op de bank, wie weet of er dan iets mogelijk is. Een tweejarige huur, een koop. Geen idee. Ik vind dat toch erg lastig inschatten met spelers van dit kaliber. De hierboven genoemde Zagadou vind ik ook een zeer interessante optie. En bij Bayern bijvoorbeeld Zirkzee, Nianzou, Sarr, Roca. Die categorie. Het is toch een categorie die iets meer zekerheid biedt dan een jong, duur talent als Romero, Baumgartl etc. Maar ook duurder en risicoloos is het nooit.

Ik zou overigens Balogun héél graag bij PSV zien. Goed in de kleine ruimte, snel, kan uit het niets een kans creëren en klinisch voor de goal.

Ik ben wel bang dat hij onhaalbaar is gezien Arsenal vast van de zaak Malen geleerd heeft 😅
Wordt naar verwachting verhuurd aan Middlesbrough en heeft een tijdje geleden ook zijn contract verlengd. Dat gaat hem helaas niet worden
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Gotze was natuurlijk een half wonder, zo'n categorie gaan we echt niet vaak kunnen halen. Je kunt altijd lijntjes uitgoien maar omdat het met Gotze gelukt is (toch ook wel een heel specifiek geval) betekent niet dat een Zagadou of een WItsel hier komen. Kunnen we ook Mbappe gaan vragen natuurlijk.

Transfers van PSV zijn afgelopen jaren redelijk van dichtbij geweest, ik verwacht dat die trend zich voordoet. Dus evt een speler a la Max / mwene uit de BL. Niet interessant voor Bayern of Dortmund en daarmee evt toch voor ons.
Post Reply