Joey Veerman
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Klopt. We waren uitzinnig dat die voor ons koos ipv Ajax. Gigantisch talent leek het te zijn, maar helaas heeft ie dat nooit waar kunnen maken.
-
- Vedette
Klopt, in de bekerfinale een maand voor zijn komst werd aangekondigd was hij zelfs de grote man bij AZ, Van Bommel en consorten was hij toen gewoon de baas.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Maher was een geweldig talent. Speelde als ik mij niet vergis in (een van zijn) eerste interlands tegen Pirlo en Pirlo had het niet makkelijk. Jammer dat hij het niet gered heeft. Zegt verder niets over de kansen van Joey.
- Persepolis
- Vedette
De verwachting waren bij Maher echt wel groter dan nu bij Veerman, dat was echt hét talent destijds. Alleen dat betekent precies niks voor hoe ze daadwerkelijk presteren. Verwachtingen blijven precies dat: verwachtingen.
-
Denk dat je elke transfer op zich moet zien. Maher was een andere tijd, andere verwachtingen, andere
teamsituatie, ander persoon ook. Kwaliteiten kunnen nog zo aanwezig zijn, maar iemand kan op een of andere manier ook mentaal niet klaar zijn voor de stap. Trouwens wel bizar dat we 5,5 miljoen voor Veerman een buitenkansje vinden, terwijl 6 miljoen voor Maher destijds bizar veel geld was.
Ik vind Veerman an sich een prima voetballer, maar ik krijg ook de indruk dat hij nog wat timide is. Stadsjongens zijn wat mondiger, deze jongen is Volendam en Friesland gewend. Ik zeg niet dat het niet kan werken, maar het word wel even een cultuurschok naast het sportieve. Ik ga nooit vrienden worden met dat gekke accentje van hem, maar hij komt verder wel over als een zeer nuchtere en positieve jongen dus dat kan hem wel helpen.
teamsituatie, ander persoon ook. Kwaliteiten kunnen nog zo aanwezig zijn, maar iemand kan op een of andere manier ook mentaal niet klaar zijn voor de stap. Trouwens wel bizar dat we 5,5 miljoen voor Veerman een buitenkansje vinden, terwijl 6 miljoen voor Maher destijds bizar veel geld was.
Ik vind Veerman an sich een prima voetballer, maar ik krijg ook de indruk dat hij nog wat timide is. Stadsjongens zijn wat mondiger, deze jongen is Volendam en Friesland gewend. Ik zeg niet dat het niet kan werken, maar het word wel even een cultuurschok naast het sportieve. Ik ga nooit vrienden worden met dat gekke accentje van hem, maar hij komt verder wel over als een zeer nuchtere en positieve jongen dus dat kan hem wel helpen.
- Lorenzo von Matterhorn
Daarom pas Joey wellicht beter bij het warme PSV.
Dat palingsound-accent daar kan hij verder weinig aan doen. We hebben een gelukje dat dorpsgenoot Kwakman bij ESPN zit, dus er zal op zijn minst 1 iemand positief blijven daarzo.
Dat palingsound-accent daar kan hij verder weinig aan doen. We hebben een gelukje dat dorpsgenoot Kwakman bij ESPN zit, dus er zal op zijn minst 1 iemand positief blijven daarzo.
-
- Vedette
https://www.psvinside.nl/feyenoord-zag- ... eerenveen/
Leuk om te lezen, de frustratie bij Feyenoord en ook bij Krabbendam:
En het schijnt dat Veerman zelf ook graag naar PSV wilde. Dat zou ook weleens te maken kunnen hebben met het salaris wat hij in Eindhoven krijgt’, zegt de Feyenoord watcher.
Gewoon even terloops gokken dat dat de reden zou zijn...fanboy!
Leuk om te lezen, de frustratie bij Feyenoord en ook bij Krabbendam:
En het schijnt dat Veerman zelf ook graag naar PSV wilde. Dat zou ook weleens te maken kunnen hebben met het salaris wat hij in Eindhoven krijgt’, zegt de Feyenoord watcher.
Gewoon even terloops gokken dat dat de reden zou zijn...fanboy!
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik ben een tijdje niet op het forum geweest wegens drukte en toch die magische transferwindow die ik wat gemist heb. Maarrrr ik ben weer terug
Over Joey Veerman: het is mooi dat deze jongen voor ons heeft gekozen zonder erover na te denken. Feyenoord moet alles overhoop halen om een miljoentje extra te bieden en wij betalen gewoon als we door willen pakken! Dat voelt heerlijk.
Ik ben altijd erg kritisch geweest op Joey Veerman en dat kwam ook omdat ik vond dat hij altijd een grote mond had na afloop van een wedstrijd die kansloos verloren ging. Hij moest zich meer laten zien, maar ik ben wel positiever geworden. De statistieken en beelden wijzen uit dat er nog enorm veel rek in zit. Ik denk juist dat Schmidt voor hem de beste coach is en niet Slot. Schmidt kan met het pressen enorm veel invloed krijgen op de ontwikkeling van Veerman.
PSV had 1 kwaliteit nodig en dat was die laatste bal (killing ball) die in de 16 meter moest komen. Met Veerman hebben we een speler die teamgenoten voor de goal kan zetten met 1 bal. Ik kijk er enorm naar uit dat hij samen met Sangaré op 6 gaat spelen. (Nummer 6 is ook zijn favoriete positie).
En of hij lui is? Nee hij loopt zich suf, maar hij zal moeten leren om op de juiste momenten te lopen en energie goed te gebruiken. Laten we nou een nummer 10(27) Super Mario hebben die dat als topkwaliteit heeft!
Welkom Joey!
Over Joey Veerman: het is mooi dat deze jongen voor ons heeft gekozen zonder erover na te denken. Feyenoord moet alles overhoop halen om een miljoentje extra te bieden en wij betalen gewoon als we door willen pakken! Dat voelt heerlijk.
Ik ben altijd erg kritisch geweest op Joey Veerman en dat kwam ook omdat ik vond dat hij altijd een grote mond had na afloop van een wedstrijd die kansloos verloren ging. Hij moest zich meer laten zien, maar ik ben wel positiever geworden. De statistieken en beelden wijzen uit dat er nog enorm veel rek in zit. Ik denk juist dat Schmidt voor hem de beste coach is en niet Slot. Schmidt kan met het pressen enorm veel invloed krijgen op de ontwikkeling van Veerman.
PSV had 1 kwaliteit nodig en dat was die laatste bal (killing ball) die in de 16 meter moest komen. Met Veerman hebben we een speler die teamgenoten voor de goal kan zetten met 1 bal. Ik kijk er enorm naar uit dat hij samen met Sangaré op 6 gaat spelen. (Nummer 6 is ook zijn favoriete positie).
En of hij lui is? Nee hij loopt zich suf, maar hij zal moeten leren om op de juiste momenten te lopen en energie goed te gebruiken. Laten we nou een nummer 10(27) Super Mario hebben die dat als topkwaliteit heeft!
Welkom Joey!
- TylerDurdn
Achja Ismail Aissati speelde Pirlo op 17 jarige leeftijd helemaal uit de wedstrijd, wat is er uiteindelijk van hem terechtgekomen?Johnnie Walker wrote: ↑06 Jan 2022, 15:27 Maher was een geweldig talent. Speelde als ik mij niet vergis in (een van zijn) eerste interlands tegen Pirlo en Pirlo had het niet makkelijk. Jammer dat hij het niet gered heeft. Zegt verder niets over de kansen van Joey.
-
- Vedette
Maar Obispo teert niet alleen op talent wat Aissati wel deedTylerDurdn wrote: ↑09 Jan 2022, 12:15Achja Ismail Aissati speelde Pirlo op 17 jarige leeftijd helemaal uit de wedstrijd, wat is er uiteindelijk van hem terechtgekomen?Johnnie Walker wrote: ↑06 Jan 2022, 15:27 Maher was een geweldig talent. Speelde als ik mij niet vergis in (een van zijn) eerste interlands tegen Pirlo en Pirlo had het niet makkelijk. Jammer dat hij het niet gered heeft. Zegt verder niets over de kansen van Joey.
- Persepolis
- Vedette
Niet veel, was ook een groot talent en bij hem is het ook jammer. En zegt ook niets over de kansen van Joey.TylerDurdn wrote: ↑09 Jan 2022, 12:15Achja Ismail Aissati speelde Pirlo op 17 jarige leeftijd helemaal uit de wedstrijd, wat is er uiteindelijk van hem terechtgekomen?Johnnie Walker wrote: ↑06 Jan 2022, 15:27 Maher was een geweldig talent. Speelde als ik mij niet vergis in (een van zijn) eerste interlands tegen Pirlo en Pirlo had het niet makkelijk. Jammer dat hij het niet gered heeft. Zegt verder niets over de kansen van Joey.
-
- Vedette
Maher kan ook prima voetballen, net zoals Veerman ook prima kan voetballen. Het grootste verschil tussen Heerenveen, AZ en Utrecht enerzijds en PSV anderzijds is dat bij ons elke week gepresteerd moet worden. De druk is groter, de concurrentie is groter en je kan geen dagje vrij nemen. Ik denk dat de stap van mogen naar moeten presteren de grootste stap is.
Of een speler die stap kan zetten vanuit een provincieclub naar ons toe is altijd de vraag. Voordeel is wel dat dit PSV een ervaren ploeg is. Met Götze voor je een Ramalho straks achter je en Sangare naast je zou het voor Veerman toch prettiger voetballen moeten zijn dan met de beperkte spelers bij Heerenveen.
Of een speler die stap kan zetten vanuit een provincieclub naar ons toe is altijd de vraag. Voordeel is wel dat dit PSV een ervaren ploeg is. Met Götze voor je een Ramalho straks achter je en Sangare naast je zou het voor Veerman toch prettiger voetballen moeten zijn dan met de beperkte spelers bij Heerenveen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Vergeet ook niet het verschil binnen wedstrijden. Veerman mocht bij Heerenveen teren op een aantal goede momenten en verder best wat fouten maken of mannetje laten lopen. Bij de samenvattingen, die wij voornamelijk zagen kwam dat niet zozeer terug, terwijl daar bij PSV juist de nadruk op zal komen te liggen. Dat scheelde het bij Maher natuurlijk ook, wat een briljante samenvatting voetballer was, maar in volledige wedstrijden meer fout deed dan goed.Johann Vogel wrote: ↑09 Jan 2022, 14:19 Maher kan ook prima voetballen, net zoals Veerman ook prima kan voetballen. Het grootste verschil tussen Heerenveen, AZ en Utrecht enerzijds en PSV anderzijds is dat bij ons elke week gepresteerd moet worden. De druk is groter, de concurrentie is groter en je kan geen dagje vrij nemen. Ik denk dat de stap van mogen naar moeten presteren de grootste stap is.
- ComeOnPSV
- Vedette
Maher was nou ook weer niet zo slecht. Toen hij bij ons speelde werden we met hem heel vaak in de basis landskampioen. Het was absoluut niet wat we ervan hadden verwacht, maar Maher was gewoon een zesje.
Veerman vind ik minder goed op dit moment dan Maher toen. Dat zegt helemaal niks zoals jullie ook al zeggen.
Veerman vind ik minder goed op dit moment dan Maher toen. Dat zegt helemaal niks zoals jullie ook al zeggen.
- Ren Höek
- Vedette
Maher is vooral gefaald bij PSV, omdat hij zelf vond dat hij een echte nummer 10 was en dat hard werken voor de minder getalenteerde spelers was weggelegd.
Voetballen kon hij altijd, nu hij bij Utrecht het eindelijk is gaan combineren met 'gewoon' hard werken en spelen in teamverband is hij ook een uitstekende Eredivisie speler. Waarbij het opvalt dat hij speelt op de positie waar PSV hem wilde neerzetten, als CM en niet als nummer 10.
Veerman is wel altijd een harde werker en een teamspeler geweest, dat scheelt heel veel natuurlijk.
In balbezit heeft Veerman sowieso al een meerwaarde bij PSV, hij moet het vooral gaan laten zien bij balverlies en qua tactische betrouwbaarheid.
Voetballen kon hij altijd, nu hij bij Utrecht het eindelijk is gaan combineren met 'gewoon' hard werken en spelen in teamverband is hij ook een uitstekende Eredivisie speler. Waarbij het opvalt dat hij speelt op de positie waar PSV hem wilde neerzetten, als CM en niet als nummer 10.
Veerman is wel altijd een harde werker en een teamspeler geweest, dat scheelt heel veel natuurlijk.
In balbezit heeft Veerman sowieso al een meerwaarde bij PSV, hij moet het vooral gaan laten zien bij balverlies en qua tactische betrouwbaarheid.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Standbeeld
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Je bedoelde:
"Eind november speelde Veerman met Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion tegen PSV en hij was onder de indruk van het spel in met name de eerste helft. Het werd uiteindelijk 1-1. “Maar we hadden voor rust al met 4-0 achter kunnen staan. Er zaten een paar heel mooie aanvallen tussen. Dan denk je wel: had ik maar aan de andere kant gestaan. Gelukkig is dat nu ook gelukt”, aldus Veerman."
Waar heb je het over. Of heb je niet goed opgelet?
- Heurelho
- Verbannen
Kleine aanpassing, maar dit is wat hij zei:
De wedstrijd van enkele weken geleden overtuigde hem om voor PSV te kiezen. "Een paar weken terug speelden we met SC Heerenveen tegen PSV. We hadden voor rust al met 4-0 achter kunnen staan. Dan denk je soms wel: had ik maar aan de andere kant gestaan. Dat is me nu gelukt. Ik hoop nu veel betrokken te kunnen zijn bij doelpunten", sluit hij af met een glimlach.
Ben niet zo handig. Weet allemaal niet hoe ik dat hier plaats. Wil ik vooral ook niet weten. Maar als je Veerman PSV intoetst kun je het al vinden. Ik vind dit echt heel slecht. Denkt hij dadelijk ook zo bij ons denk ik dan.
De wedstrijd van enkele weken geleden overtuigde hem om voor PSV te kiezen. "Een paar weken terug speelden we met SC Heerenveen tegen PSV. We hadden voor rust al met 4-0 achter kunnen staan. Dan denk je soms wel: had ik maar aan de andere kant gestaan. Dat is me nu gelukt. Ik hoop nu veel betrokken te kunnen zijn bij doelpunten", sluit hij af met een glimlach.
Ben niet zo handig. Weet allemaal niet hoe ik dat hier plaats. Wil ik vooral ook niet weten. Maar als je Veerman PSV intoetst kun je het al vinden. Ik vind dit echt heel slecht. Denkt hij dadelijk ook zo bij ons denk ik dan.