Ik zie het probleem niet helemaal?Heurelho wrote: ↑11 Jan 2022, 23:08 Kleine aanpassing, maar dit is wat hij zei:
De wedstrijd van enkele weken geleden overtuigde hem om voor PSV te kiezen. "Een paar weken terug speelden we met SC Heerenveen tegen PSV. We hadden voor rust al met 4-0 achter kunnen staan. Dan denk je soms wel: had ik maar aan de andere kant gestaan. Dat is me nu gelukt. Ik hoop nu veel betrokken te kunnen zijn bij doelpunten", sluit hij af met een glimlach.
Ben niet zo handig. Weet allemaal niet hoe ik dat hier plaats. Wil ik vooral ook niet weten. Maar als je Veerman PSV intoetst kun je het al vinden. Ik vind dit echt heel slecht. Denkt hij dadelijk ook zo bij ons denk ik dan.
Joey Veerman
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
- Ardbeg
- Mister PSV
Het is maar wat voor kutwending je er aan wil geven. Het is heel duidelijk dat hij bij een, in zijn interpretatie, sterk team als PSV wil spelen. Dat was een compliment naar PSV.Heurelho wrote: ↑11 Jan 2022, 23:08 Kleine aanpassing, maar dit is wat hij zei:
De wedstrijd van enkele weken geleden overtuigde hem om voor PSV te kiezen. "Een paar weken terug speelden we met SC Heerenveen tegen PSV. We hadden voor rust al met 4-0 achter kunnen staan. Dan denk je soms wel: had ik maar aan de andere kant gestaan. Dat is me nu gelukt. Ik hoop nu veel betrokken te kunnen zijn bij doelpunten", sluit hij af met een glimlach.
Ben niet zo handig. Weet allemaal niet hoe ik dat hier plaats. Wil ik vooral ook niet weten. Maar als je Veerman PSV intoetst kun je het al vinden. Ik vind dit echt heel slecht. Denkt hij dadelijk ook zo bij ons denk ik dan.
Als je dat negatief wil vinden, ga vooral je gang hoor.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ten eerste zijn dit soort flauwekul interviews voor de buhne. Ten tweede was hij blijkbaar onder de indruk van het prachtige voetbal van PSV en wil hij zelf ook in dit soort teams spelen; wat is dan het probleem?
Maar was PSV niet gekomen en Feyenoord had doorgezet, dan had je een ander flauwekul verhaaltje gehoord van hem om de supporter te pleasen.
Bottomline: Veerman wou een stap vooruit en die heeft hij met PSV
Maar was PSV niet gekomen en Feyenoord had doorgezet, dan had je een ander flauwekul verhaaltje gehoord van hem om de supporter te pleasen.
Bottomline: Veerman wou een stap vooruit en die heeft hij met PSV
-
- Legende
-
- Legende
Tja, al die vragen (en vaak ook antwoorden) zijn al met hem doorgenomen voordat de camera's gaan rollen. Dit antwoord kwam best goed uit, want PSV speelde inderdaad goed, dus gooide hij die er in.
Was Feyenoord gekomen, dan had hij het riedeltje van 'beste supporters en mooiste stadion' er in kunnen gooien, want dat doet elke (nieuwe) speler daar.
Niet serieus nemen en zeker niks achter zoeken.
- DonyellMalen
- Legende
Precies, niets achter zoeken. Heeft gewoon nog niet zoveel mediatraining gehad als dat we van de gemiddelde speler bij ons zijn gewend.
Joey gaat het gewoon op het veld laten zien, naast zijn compagnon Sangabaas.
Joey gaat het gewoon op het veld laten zien, naast zijn compagnon Sangabaas.
-
- Lid scoutingsteam
Ik moet wel gniffelen om de naïviteit. Alsof PSV'ers alleen maar bezig zijn met PSV en hun ogen dicht hebben. Zo'n Madueke ziet ManCity voetballen en zal ook denken: speelde ik daar maar, wat een niveau. Sangaré zal ook weleens gedacht hebben aan spelen onder Klopp. Zo gaat dat op topniveau.
Ik zie het probleem verder ook niet zo. Het zijn bijna allemaal topsportende passanten die dromen van het allerhoogste. Dat is PSV niet. Deal with it. Ze gaan daardoor echt niet minder hun best doen hoor, integendeel zelfs. Alles geven voor die volgende stap!
Ik hecht meer waarde aan spontane beelden zoals Veerman die even rondkijkt in het stadion en emotioneel wordt, dan aan dit soort slappe standaardinterviews die bij elke aankoop worden afgenomen.
Ik zie het probleem verder ook niet zo. Het zijn bijna allemaal topsportende passanten die dromen van het allerhoogste. Dat is PSV niet. Deal with it. Ze gaan daardoor echt niet minder hun best doen hoor, integendeel zelfs. Alles geven voor die volgende stap!
Ik hecht meer waarde aan spontane beelden zoals Veerman die even rondkijkt in het stadion en emotioneel wordt, dan aan dit soort slappe standaardinterviews die bij elke aankoop worden afgenomen.
- Persepolis
- Vedette
- Persepolis
- Vedette
Dat hij het nu zegt als PSV speler op PSV TV wil niet zeggen dat het toen ook echt zo was he.
Het verdedigende werk moet indd wel verbeterd worden, maar dat is al vaak gezegd. Heeft verder niks te maken met mentaliteit, maar kwaliteit wat ontwikkeld kan worden.
Het verdedigende werk moet indd wel verbeterd worden, maar dat is al vaak gezegd. Heeft verder niks te maken met mentaliteit, maar kwaliteit wat ontwikkeld kan worden.
-
- Legende
Nogmaals: zijn comments waren voor de Buhne. Ten tweede; je merkt echt wel als je weggespeelt wordt door een tegenstander. Maar dat wilt niet zeggen dat Veerman met open mond zat te kijken en 1 hand in zijn broekje had naar ons oh zo geweldige voetbal.
Sterker nog, hij zorgde indirect voor de gelijkmaker.
Ik zou er niet te veel achter zoeken (niks eigenlijk) en flauwekul interviews niet beoordelen.
- Hatseflats
- Vedette
Na 1 mindere wedstrijd van Veerman zal Heurelho (en andere) wel direct zeggen: "Zie je wel, kut transfer". "PSV moest eerst een CV kopen". "Kut JdJ. "Overbodige aankoop, want we hebben al 20 middenvelders".
"vrees met grote vrezen". Je kan er maar zo negatief in blijven hangen. Het is maar een spelletje, he.
Of overdrijf ik nu ook? ;-)
"vrees met grote vrezen". Je kan er maar zo negatief in blijven hangen. Het is maar een spelletje, he.
Of overdrijf ik nu ook? ;-)
-
- Internationale topspeler
Wat een onzin. Is gewoon een mooi weer praatje over zijn nieuwe club.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Vaste waarde in elftal
Iets met stormen en glazen waters of spijkers en laag water.
Het is maar wat je wilt lezen/horen en welke bril je op hebt.
Non-verbale communicatie zegt meer dan woorden en hiermee sluit ik me aan dat het volschieten in het stadion meer zegt dan woorden die je uit verband kunt halen.
Laat hem vooral met zijn voeten spreken en wacht af tot hij een aantal wedstrijden (met Sangaré) heeft gespeeld.
Non-verbale communicatie zegt meer dan woorden en hiermee sluit ik me aan dat het volschieten in het stadion meer zegt dan woorden die je uit verband kunt halen.
Laat hem vooral met zijn voeten spreken en wacht af tot hij een aantal wedstrijden (met Sangaré) heeft gespeeld.
One can only hope
- mateja
Hahaha dit is echt next level zeiken om het zeiken zeg. En dan straks na een mindere periode zeker roepen dat je het al had gezegd?
Geef die jongen nou de tijd om in zijn kracht te spelen en we zullen over 1 jaar wel weten of het een goede aankoop was of niet. Daar worden we allemaal beter van.
Geef die jongen nou de tijd om in zijn kracht te spelen en we zullen over 1 jaar wel weten of het een goede aankoop was of niet. Daar worden we allemaal beter van.
- Hatseflats
- Vedette
*mug-olifant modus aan*d'Oude wrote: ↑12 Jan 2022, 08:34 Iets met stormen en glazen waters of spijkers en laag water.
Maar.. maar... maar... Hij is ook een goed acteur!
*mug-olifant modus uit*
-
En dat moet jij zeggen. Met je ‘ik vrees dat Letsch Schmidt tactisch de moeder gaat neuken’, voorafgaand aan PSV-Vitesse. En bij nog meer andere wedstrijden voorspelde je verlies voor PSV, terwijl we makkelijk wonnen.
Wat je zegt, het is een gebrek aan mentaliteit. Maar dan wel bij jou zelf.
-
- Legende
Als AZ er met Heerenveen was uitgekomen een half jaar geleden dan had Veerman nu bij AZ gezeten. Als Pröpper fit was geweest en niet had besloten te stoppen zou Veerman zomaar eind deze maand bij Feyenoord kunnen hebben getekend en nu zit hij bij PSV. Welkom in de voetballerij. Mertens was een half jaar voordat hij naar PSV ging op een haar na naar Ajax gegaan. Welkom in de voetballerij. Veerman was klaar bij Heerenveen, had de balen dat hij geen transfer had gemaakt afgelopen zomer en nu gaat hij een half jaar later alsnog. Gebeurde ook bij Coutinho voordat hij van Liverpool naar Barcelona ging en toen Van Dijk van Southampton naar Liverpool ging. Ook een slechte mentaliteit?
-
- Lid scoutingsteam
Je kan nooit op je eigen team focussen zonder ook te focussen op je tegenstander. En dan is het niet gek dat je je vergaapt aan het niveau als je weggespeeld wordt. Ondertussen gaf de man gewoon een assist, dus misschien moet je je vrees eens richten op andere zaken.