Vaag weer. Maar er staat dus dat iemand van Galatasaray in Nederland bij PSV is voor een transfer.
Idd, vaag bericht weer. Laatste tijd maar vage berichten zeg. Wie is deze verloren Rugby verslaggever nou weer en wat voor random bericht slingert hij dan weer de lucht in tussen al zijn andere tweets.
Dit lijkt me een kul verhaal. Sowieso denk ik dat er nog weinig zal gaan gebeuren. Hoogstens dat er nog een speler wordt gehuurd als vervanger voor Ramalho. Maar kan net zo goed dat JdJ straks zegt; de spelers die we konden halen zijn geen verbetering dan de spelers die we al hebben. Obispo en Teze krijgen het vertrouwen.
Ondertussen is het trouwens weer stil rond Bazoer, Doekhi, en Ahmedhodzic. Of wordt het toch Omeragic of die gast van Liverpool? En komt er nog een backup voor Sangaré? En hoe zit het met onze Dries?
De verwachting is in elk geval dat er nog een CV bij gaat komen toch? Ik hoop nog steeds op Ahmedhodzic. Die zei een week terug dat een transfer van hem zo goed als zeker was, het zou zomaar kunnen dat, als het PSV is, ze dat pas na dit weekend bekend willen maken omdat ze de voorbereiding tegen Ajax niet willen verstoren. Verder lekt er weinig uit bij PSV over het algemeen. Zou mooi zijn!
Aantallen
t
t
Totaal Aankondigingen: 0
Totaal Stickies: 7
Totaal Bijlagen: 32
Onderwerpen per dag: 1
Berichten per dag: 498
Gebruikers per dag: 2
Onderwerpen per gebruiker: 0
Berichten per gebruiker: 214
Berichten per onderwerp: 756