Sluit niet uit dat als het lang duurt dat je ook de afweging moet gaan maken of je het nog moet doen ivm, terugkeer ramalho.Robson de Souza schreef: ↑19 jan 2022, 11:31 De verwachting is in elk geval dat er nog een CV bij gaat komen toch? Ik hoop nog steeds op Ahmedhodzic. Die zei een week terug dat een transfer van hem zo goed als zeker was, het zou zomaar kunnen dat, als het PSV is, ze dat pas na dit weekend bekend willen maken omdat ze de voorbereiding tegen Ajax niet willen verstoren. Verder lekt er weinig uit bij PSV over het algemeen. Zou mooi zijn!
Transferwindow 2021-2022
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
-
- Internationale topspeler
- Seizoenkaart: Vak S
- Clubvoorkeur: PSV
Haal je broer Hugo maar over om hier te komenRobson de Souza schreef: ↑19 jan 2022, 11:31 De verwachting is in elk geval dat er nog een CV bij gaat komen toch? Ik hoop nog steeds op Ahmedhodzic. Die zei een week terug dat een transfer van hem zo goed als zeker was, het zou zomaar kunnen dat, als het PSV is, ze dat pas na dit weekend bekend willen maken omdat ze de voorbereiding tegen Ajax niet willen verstoren. Verder lekt er weinig uit bij PSV over het algemeen. Zou mooi zijn!
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Lid van verdienste
Transfers worden (mits ze komen) eind augustus verwacht door Rik. Ik kan me nog herinneren dat Marco Timmer na de CL nog meerdere transfers voorspelde. Maar pas na de CL. Dat viel uiteindelijk behoorlijk tegen. Ik ben bang dat het deze keer weer met een sisser afloopt. Toch ben ik van mening dat PSV met deze achterhoede niet verder kan. Ik ken de financiën van PSV niet, maar ik hoop dat we wat meer risico gaan nemen. Hoe langer we CL mislopen, hoe groter het gat wordt.
- hondjevandebakker
- De Realist
- Seizoenkaart: Vak V
- Hatseflats
- Vedette
-
- Lid van verdienste
-
- Legende
Kwalitatief is het zo zo, maar vooral kwantitatief is het erg dun achterin. Je hebt 3 centrale verdedigers en geen 1 is echt een ervaren zekerheidje. En dan is 1 van je CV's eigenlijk je rechtsback ook nog. Je gaat op deze manier de hele tijd lopen schuiven en aankloten achterin, met toch al een zwakke keeper er achter.
Dat is gewoon afscheid nemen van je titelkansen
Dat is gewoon afscheid nemen van je titelkansen
- Joenepsv
- Legende
Er is nog niemand gehaald omdat de speler die PSV zoekt niet bestaat. Ervaring, er meteen staan, kwalitatief gelijkwaardig aan Ramalho of beter en vooral niet te duur. Dan duurt het inderdaad lang voor je iemand hebt. Maar we zijn bij PSV wel wat gewend. Ik vind dat er vaak risico's worden genomen door zo lang te wachten. Afgelopen zomer hebben we weet ik veel hoe lang op een spits gewacht en kwamen ze met Vinicius op de proppen. Alsof dat zo'n buitenkans is gebleken.
Ik moet wel zeggen dat ik ergens begrijp als er geen Ahmedhodzic of een andere speler uit die leeftijdscategorie wordt gehaald. Met Seelt en Van de Blaak hebben we twee hele grote talenten. Die ontwikkeling wil je ook niet in de weg zitten. Aan de andere kant gaat het om nu en om de titel.
Ik moet wel zeggen dat ik ergens begrijp als er geen Ahmedhodzic of een andere speler uit die leeftijdscategorie wordt gehaald. Met Seelt en Van de Blaak hebben we twee hele grote talenten. Die ontwikkeling wil je ook niet in de weg zitten. Aan de andere kant gaat het om nu en om de titel.
-
- International
Dat zijn twee jongens van 17.. In het beste geval duurt het minimaal nog 2 jaar voor die klaar zijn voor een basisplaats…. Met zon Ahmed( nu ga ik af op anderen en football manager) kun je die twee jaar overbruggen en als je hem verkoopt heb je die twee jongens hopelijk achter de handJoenepsv schreef: ↑20 jan 2022, 07:12 Er is nog niemand gehaald omdat de speler die PSV zoekt niet bestaat. Ervaring, er meteen staan, kwalitatief gelijkwaardig aan Ramalho of beter en vooral niet te duur. Dan duurt het inderdaad lang voor je iemand hebt. Maar we zijn bij PSV wel wat gewend. Ik vind dat er vaak risico's worden genomen door zo lang te wachten. Afgelopen zomer hebben we weet ik veel hoe lang op een spits gewacht en kwamen ze met Vinicius op de proppen. Alsof dat zo'n buitenkans is gebleken.
- Joenepsv
- Legende
Dat klopt. Seelt is 18 overigens, in mei 19, maar dat terzijde. In jou theorie zit ook wat in. Echter kan ik moeilijk inschatten hoe met name Seelt wordt gezien bij PSV nu. Je kan ook een Ahmedhodzic halen en dan Seelt een seizoen verhuren komend jaar. Mogelijkheden genoeg. Maar ik snap de moeilijkheid in die afweging.Rickskeg schreef: ↑20 jan 2022, 07:37Dat zijn twee jongens van 17.. In het beste geval duurt het minimaal nog 2 jaar voor die klaar zijn voor een basisplaats…. Met zon Ahmed( nu ga ik af op anderen en football manager) kun je die twee jaar overbruggen en als je hem verkoopt heb je die twee jongens hopelijk achter de handJoenepsv schreef: ↑20 jan 2022, 07:12 Er is nog niemand gehaald omdat de speler die PSV zoekt niet bestaat. Ervaring, er meteen staan, kwalitatief gelijkwaardig aan Ramalho of beter en vooral niet te duur. Dan duurt het inderdaad lang voor je iemand hebt. Maar we zijn bij PSV wel wat gewend. Ik vind dat er vaak risico's worden genomen door zo lang te wachten. Afgelopen zomer hebben we weet ik veel hoe lang op een spits gewacht en kwamen ze met Vinicius op de proppen. Alsof dat zo'n buitenkans is gebleken.
-
- Vedette
- mr.top
Dit dus. als PSV niemand haalt dan is dat niet meteen wanbeleid. Er zijn genoeg verdedigers beschikbaar maar ze moeten ook een meerwaarde hebben.Op weg naar nr 25 schreef: ↑20 jan 2022, 08:25 De moeilijkheid zit in dat we geen onbeperkt budget hebben. Anders halen we zo Ahmedovizc gewoon. Los van of er meerdere talenten achter zitten of niet.
-
Geen wanbeleid? Het is wanbeleid van de allerhoogste plank. PSV is geen buitenaards tiki taka team, er zijn meer dan zat verdedigers (beschikbaar) die wat kunnen betekenen voor de ploeg. Echt letterlijk meer dan zat. En ten tweede heb je een openstaande vacature door Ramalho, je gaat nu een cruciale 2e seizoenshelft in waar je voor de prijzen kunt gaan spelen. Dan móet je een CV halen.
Als er geen speler komt, dan komt doordat Sjon zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Deze nonsens over ‘hij moet wel echt wat toevoegen’ is volgens mij ook door Sjon zelf in de wereld geholpen en iedereen neemt het maar klakkeloos over. De absolute top CV’s uit de kleinere competities, de CV’s uit de subtop/middenmoot uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, CV’s die ergens bij een topclub op de bank zitten, CV’s uit de top van Brazilie, etc. Tussen al deze CV’s zit niemand die PSV kan helpen??? Of ze kosten allemaal boven de 10 miljoen? Geloof je het zelf überhaupt wel?
Als er geen speler komt, dan komt doordat Sjon zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Deze nonsens over ‘hij moet wel echt wat toevoegen’ is volgens mij ook door Sjon zelf in de wereld geholpen en iedereen neemt het maar klakkeloos over. De absolute top CV’s uit de kleinere competities, de CV’s uit de subtop/middenmoot uit Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, CV’s die ergens bij een topclub op de bank zitten, CV’s uit de top van Brazilie, etc. Tussen al deze CV’s zit niemand die PSV kan helpen??? Of ze kosten allemaal boven de 10 miljoen? Geloof je het zelf überhaupt wel?
- Trixm
- Vedette
Hello Jan Reker!Revolinho schreef: ↑20 jan 2022, 09:08 Geen wanbeleid? Het is wanbeleid van de allerhoogste plank. PSV is geen buitenaards tiki taka team, er zijn meer dan zat verdedigers (beschikbaar) die wat kunnen betekenen voor de ploeg. Echt letterlijk meer dan zat. En ten tweede heb je een openstaande vacature door Ramalho, je gaat nu een cruciale 2e seizoenshelft in waar je voor de prijzen kunt gaan spelen. Dan móet je een CV halen.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
Ik denk dat de transfersom niet het probleem is. Wil hij wel naar de Eredivisie en als hij dat wil dan konden salariseisen en eisen zaakwaarnemer wel eens een groter struikelblok vormen dan de transfersom zelf.Op weg naar nr 25 schreef: ↑20 jan 2022, 08:25 De moeilijkheid zit in dat we geen onbeperkt budget hebben. Anders halen we zo Ahmedovizc gewoon. Los van of er meerdere talenten achter zitten of niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mr.top
Zoals Grasmat al opmerkt: kom maar met de namen.Revolinho schreef: ↑20 jan 2022, 09:08
-
- Meervoudig international
Roger zal echt wel wat conclusies trekken al haalt PSV deze winter geen vervanger voor de ervaren Ramalho. Het gaat veel verder dan alleen deze periode:
- Afgelopen zomer wordt er (volgens ED & VI) zo een 55 miljoen euro binnengehaald met transfers, en wordt er vervolgens maar zo een 6 miljoen herinvesteert.
- Sangare is misschien wel PSV zijn belangrijkste speler en gaat naar de Afrika Cup (wat al een jaar bekend is) en daar komt geen (tijdelijke) vervanger voor.
- Ramalho wat een van de leiders is van dit PSV (ongeacht hier en daar een foutje) raakt zwaar geblesseerd en PSV gaat dus misschien ook hier geen vervanger halen
- Pröpper stopt, en Veerman wordt gehaald. Dat is klasse werk en snel schakelen!
Al de bovenstaande dingen zijn nou net de dingen waarop schmidt bij PSV progressie wil zien. Deze winter laat duidelijk zien dat PSV op dit gebied niet vooruit lijkt te willen…
- Afgelopen zomer wordt er (volgens ED & VI) zo een 55 miljoen euro binnengehaald met transfers, en wordt er vervolgens maar zo een 6 miljoen herinvesteert.
- Sangare is misschien wel PSV zijn belangrijkste speler en gaat naar de Afrika Cup (wat al een jaar bekend is) en daar komt geen (tijdelijke) vervanger voor.
- Ramalho wat een van de leiders is van dit PSV (ongeacht hier en daar een foutje) raakt zwaar geblesseerd en PSV gaat dus misschien ook hier geen vervanger halen
- Pröpper stopt, en Veerman wordt gehaald. Dat is klasse werk en snel schakelen!
Al de bovenstaande dingen zijn nou net de dingen waarop schmidt bij PSV progressie wil zien. Deze winter laat duidelijk zien dat PSV op dit gebied niet vooruit lijkt te willen…
-
- Vedette
Dat valt ook in een budget toch We moeten voorlopig accepteren dat wij geen salarissen kunnen ophoesten die ook maar enigszins opwegen wat tegen in PL bijvoorbeeld wordt betaald maar zelfs al wat Ajax betaalt aan spelers, dat maakt het heel erg moeilijk om dat soort spelers binnen te halen. Dat wij zo inzetten op jeugd en doorontwikkelen is niet uit luxe ontstaan.ShovingNE2 schreef: ↑20 jan 2022, 09:37Ik denk dat de transfersom niet het probleem is. Wil hij wel naar de Eredivisie en als hij dat wil dan konden salariseisen en eisen zaakwaarnemer wel eens een groter struikelblok vormen dan de transfersom zelf.Op weg naar nr 25 schreef: ↑20 jan 2022, 08:25 De moeilijkheid zit in dat we geen onbeperkt budget hebben. Anders halen we zo Ahmedovizc gewoon. Los van of er meerdere talenten achter zitten of niet.
-
Hoe zie jij een tijdelijke vervanger voor 3 wedstrijden voor je? Lijkt mij nou typisch een situatie die je met de bestaande selectie oplost, ook al zitten bij die 3 wedstrijden een paar zware thuiswedstrijden.