Keuken Kampioen Divisie Algemeen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Wanneer je als ouders je kind zo noemt dan dien je alsnog uit de ouderlijke macht gezet te worden. Die arme jongen is kansloos voor een carrière in Engeland.
https://www.vi.nl/nieuws/opnieuw-doelpu ... r-hornkamp
https://www.vi.nl/nieuws/opnieuw-doelpu ... r-hornkamp
- Joenepsv
- Legende
Hoe kun je je kind nou Jizz noemen.. Vlaag van verstandsverbijstering lijkt me.
Van Eijden was zeker een veelbelovende speler. Maakte in dezelfde dag als Dirk Marcellis zijn debuut tegen Liverpool in de Champions League. Marcellis kreeg in die wedstrijd een rode kaart waarna Van Eijden mocht invallen. Er zat destijds nog een jeugdspeler op de bank maar daar ben ik de naam van vergeten.
Van Eijden was zeker een veelbelovende speler. Maakte in dezelfde dag als Dirk Marcellis zijn debuut tegen Liverpool in de Champions League. Marcellis kreeg in die wedstrijd een rode kaart waarna Van Eijden mocht invallen. Er zat destijds nog een jeugdspeler op de bank maar daar ben ik de naam van vergeten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Blijft toch wonderbaarlijk die opportunistische voetbalwereld: team presteert bovengemiddeld en doet lang mee bovenin, hosanna. Team verliest een paar keer maar doet het nog steeds al met al bovengemiddeld en heeft nog steeds alle kans: kom we flikkeren de coach eruit.
Zo rolt de voetballerij.
Almere zou niet eens moeten willen promoveren, hebben niks te zoeken in de eredivisie. Bizar dat ze Tobiasen die het gewoon prima deed er zo gauw uitgooien.
Zo rolt de voetballerij.
Almere zou niet eens moeten willen promoveren, hebben niks te zoeken in de eredivisie. Bizar dat ze Tobiasen die het gewoon prima deed er zo gauw uitgooien.
- Ren Höek
- Vedette
Apart verhaal ja.
Nu is 4 van de laatste 5 wedstrijden verliezen vrij belabberd, maar Almere presteert nog steeds boven verwachting.
Blijkbaar hadden de spelers geen vertrouwen meer in Tobiassen, ik ben benieuwd of dat klopt en waarom dat het geval zou zijn.
Nu is 4 van de laatste 5 wedstrijden verliezen vrij belabberd, maar Almere presteert nog steeds boven verwachting.
Blijkbaar hadden de spelers geen vertrouwen meer in Tobiassen, ik ben benieuwd of dat klopt en waarom dat het geval zou zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ShovingNE2
- Site Admin
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid van verdienste
Het was begrijpelijkerwijs een grote teleurstelling voor ze dat ze niet mochten promoveren vorig seizoen, dus dan is het extra knap dat ze hun schouders er weer onder hebben weten te krijgen en opnieuw zullen gaan promoveren. Het is ze inderdaad van harte gegund!
Het zou wat zijn als De Graafschap ook nog direct zou gaan promoveren, dan zijn ze na vorig seizoen allebei alsnog gepromoveerd. Dat zou nog best kunnen gaan gebeuren ook, drie punten voorsprong op de nummer drie.
Het zou wat zijn als De Graafschap ook nog direct zou gaan promoveren, dan zijn ze na vorig seizoen allebei alsnog gepromoveerd. Dat zou nog best kunnen gaan gebeuren ook, drie punten voorsprong op de nummer drie.
-
- Nationale topspeler
Het is daar in Leeuwarden wel een heel erg groot Field-lab experiment. (zie ESPN2 nu). 1000-en mensen bij het stadion bovenop elkaar.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Je zou maar supporter zijn van De Graafschap, Almere, GAE of NAC vandaag, dan ben je redelijk gespannen wakker geworden denk ik. Benieuwd of de Superboeren onder deze immense druk 'gewoon' kunnen winnen tegen Helmond
- PSV-DTC
- International
Ik heb de hoop dat De Graafschap het vanavond gaat halen! Maar het is idd rete spannend tussen die 4. Ik als Doetinchemmer hoop natuurlijk op eredivisie aankomend seizoen, waardoor ik weer op de fiets naar een “uitwedstrijd” kan :d De Graafschap is toch(ver na PSV) mijn cluppie. Vanavond D’RAN
- Maikel
- Site Admin
haha ik herken dit helemaal.PSV-DTC wrote: ↑12 May 2021, 09:39 Ik heb de hoop dat De Graafschap het vanavond gaat halen! Maar het is idd rete spannend tussen die 4. Ik als Doetinchemmer hoop natuurlijk op eredivisie aankomend seizoen, waardoor ik weer op de fiets naar een “uitwedstrijd” kan :d De Graafschap is toch(ver na PSV) mijn cluppie. Vanavond D’RAN
Afgelopen vrijdag met Graafschap fans de wedstrijd gekeken en die werden toen al helemaal gek. Zal vanavond erg onrustig worden in de wijk, klein nadeel aan om de hoek van een stadion wonen.
- PSV-DTC
- International
Ja daar ben ik ook bang voor dat de pleuris uitbreekt in Doetinchem. Bij de Vijverberg zal alles wel afgesloten worden en dan gaan de lui overal en nergens feest vieren. Ik ga vanavond lekker (veilig) op het bankie kijken.
-
- Legende
Ik zie in Almere wel een sleeping giant. Die stad is hard aan het groeien, en met die redelijk nieuwe bevolking en dito club kun je daar nog echt een identiteit opbouwen. Met een goed plan moet je daar toch minimaal 15000 man structureel op de tribune kunnen krijgen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..