Willem II
- psveindhoven1986
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
Ik had Fred Grim best hoog zitten maar lijkt behoorlijk door het ijs te zakken nu. Al is zijn materiaal echt bedroevend.
- VeresRivne
- Vedette
Zijn materiaal is inderdaad een achilleshiel, Maar laten we eerlijk zijn, bij net gepromoveerde clubs zijn de verwachtingen anders en als die met alle positiviteit in een flow zitten [zie Cambuur en Go Ahead] dan lijkt de trainer [van RKC] ook ineens een toptrainer. Je ziet dat ook Henk Fraser met Sparta een enorme terugval maakt waar die eerst nog als kroonprins van het Nederlandse trainersgilde gold. Bij Willem II moet er iets mis zijn met de spelersgroep, ook Adrie Koster zakte er mee weg in het moeras op een gegeven moment.psveindhoven1986 wrote: ↑15 Jan 2022, 10:30 Ik had Fred Grim best hoog zitten maar lijkt behoorlijk door het ijs te zakken nu. Al is zijn materiaal echt bedroevend.
Je ziet bijvoorbeeld ook dat Heracles langzaam een beetje afgleidt terwijl Wormuth het daar eerder prima gedaan heeft. En ook FC Groningen heeft slechts een punt meer dan vorig Willem II.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Grim valt mij ook tegen. Liet bij Almere en RKC met beperkte middelen en beperkte spelers toch leuk en herkenbaar voetbal zien. Willem II zelf heeft een voor hun begrippen leuke selectie een paar jaar geleden met elk seizoen wel 2-3 goede spelers voor ze het helemaal weg zien vallen. Vorig jaar was ook al zo'n moeizaam jaar voor ze.
- El Sordo
- Vedette
Willem II staat precies waar het moet staan op basis van hun gemiddelde eindklassering in de laatste vijftien eredivisieseizoenen. Soms een uitschieter naar boven, vaker een uitschieter naar beneden. Plek 13-17 is waar ze normaal gezien om spelen en het huidige seizoen wijkt niet af.
- Standbeeld
- Mister PSV
Heb die naam eerder voorbij zien komen. Waren die ouders beschonken toen ze zijn naam kozen? Kom op man, dit kan toch niet. Als ik Jizz Hornykamp zou heten zou ik per direct mijn naam laten wijzigen.
-
- Legende
Is waarschijnlijk gewoon een afkorting voor Jizztopher of Jizztian. Niks aan de hand.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Ik had eerst best een hoge pet op van Fred Grim. Die leek overal waar hij trainde de boel goed neer te zetten en bovengemiddeld te presenteren. Nu lijkt ie echter het tij niet te kunnen keren. Zou me niet verbazen als hij de eerste is die dit kalenderjaar ontslagen wordt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik kan er nog steeds niet over uit. Die ouders verdienen een gevangenisstraf:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... r-het.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... r-het.html
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Standbeeld
- Mister PSV
Die Mathijsen speelde toen met Feyenoord altijd als een of andere dolle stier tegen ons. Echt zo'n type Veldman. Kreeg er de rillingen van.
- Ren Höek
- Vedette
Dat Grim ontslagen ging worden was een kwestie van tijd, dat kan niet anders als er zo lang niet meer gewonnen wordt.
Maar het ontslag (non-actief)van Mathijsen is wel opvallend.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wi ... adb180d52/
Maar het ontslag (non-actief)van Mathijsen is wel opvallend.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wi ... adb180d52/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Staan op 1-0 achter tegen Fortuna. Mochten ze dit verliezen dan worden de degradatiezorgen wel heel groot daar
- Tjompie
- Internationale topspeler
Zeker omdat Sparta nog 2 wedstrijden moet inhalen (waaronder die 0-1 Vitesse) en nog tegen Fortuna.Rikkert1234 wrote: ↑13 Mar 2022, 13:27 Staan op 1-0 achter tegen Fortuna. Mochten ze dit verliezen dan worden de degradatiezorgen wel heel groot daar
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies. En Fortuna dus ook nog. Daar gaan sowieso punten uit vallen voor de concurrentie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen