Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Hatseflats
Vedette

Elfrink gaat zo nog iets vertellen wat rond 12uur op het ED komt. Zal wel een open deur worden.
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

:brain: :brain: :brain: :brain: :brain: :brain:
Standbeeld
Mister PSV

Spannend zeg.
Ardbeg
Mister PSV

Zal wel niks zijn..
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Niks groots nee. Hij noemt het niet eens nieuws of een nieuwtje, maar gewoontjes 'iets'. Rik snapt ook wel dat ie in transfermaanden zijn woorden nauwkeurig moet kiezen met al die volgers onder hoogspanning. :grin:
Ardbeg
Mister PSV

Niet alleen niks maar ook over een speler die NIET komt. Nou top, Rik.

Rik Elfrink (@RikElfrink) Tweeted:
PSV moet 12 miljoen euro afrekenen bij koop van Liverpool-verdediger en vindt dat te veel. Zie: https://t.co/awIx8xl602
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Oeh toch een beetje een nieuwtje, wel met open deuren.

https://www.ed.nl/dossier-PSV/PSV-moet- ... haring_web
ComeOnPSV
Vedette

Oud gerucht Rik! ;)

Nee zonder dollen. Snap dat PSV hem wil huren en niet wil kopen voor 12 mil.
Goed om te lezen dat er ook wel wat andere lijntjes lopen nog. Dit stemt mij dan toch wel weer positief.

Kan snel gaan op zo'n dag haha
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Goeie naam, da wel
Joenepsv
Legende

Heb toch wel wat moeite met die Liverpool knakker. Als je op 24 jarige, bijna 25, leeftijd zo weinig hebt gespeeld heb je of geen talent, of foute keuzes gemaakt of je bent blessure gevoelig. Hij is in elk geval niet de ervaren patron die ik verwacht had om dan zo'n gast te huren vind ik dat wel een risico. Maar kan er compleet naast zitten natuurlijk.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Dat laatste.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Klinkt toch als een zeer serieuze optie voor de laatste week van de transferdeadline. Ik ken die speler van naam maar heb echt geen idee hoe goed of slecht die is.

Als ie kwalitatief goed is en er is geen optie om hem te kopen vind ik het ook prima. Ramalho Obispo en Boscagli voldoen gewoon prima.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Deze zin voorspelt weinig goeds; "De club schakelde inmiddels wel door naar andere mogelijkheden, maar er zijn nog weinig concrete en geschikte opties om de verdediging van PSV voor enkele maanden te versterken."
Komt op mij over dat er niets bij gaat komen òf alleen kopen.
One can only hope
Frank
Lid 2e elftal

Dit klinkt meer als een geval waarbij de zaakwaarnemer een speler ergens onder probeert te brengen, dan dat Phillips door de scouting is gevolgd.
Sao-Mellow
Meervoudig international

d'Oude wrote: 22 Jan 2022, 07:09 Deze zin voorspelt weinig goeds; "De club schakelde inmiddels wel door naar andere mogelijkheden, maar er zijn nog weinig concrete en geschikte opties om de verdediging van PSV voor enkele maanden te versterken."
Dat gevoel krijg ik dus ook. Blijf erbij dat die verdediger er al minimaal een week had moeten zijn. Idem een back up voor Sangare. Snap niet zo goed waarom het maar voor een paar maanden zou moeten zijn. We hebben allemaal gezien dat een upgrade op de plek van Boscagli gewenst is.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Sao-Mellow wrote: 22 Jan 2022, 07:30
d'Oude wrote: 22 Jan 2022, 07:09 Deze zin voorspelt weinig goeds; "De club schakelde inmiddels wel door naar andere mogelijkheden, maar er zijn nog weinig concrete en geschikte opties om de verdediging van PSV voor enkele maanden te versterken."
We hebben allemaal gezien dat een upgrade op de plek van Boscagli gewenst is.
We hebben Obispo toch ook nog? Die kan nu juist stappen zetten om die upgrade te worden.
Joenepsv
Legende

Sao-Mellow wrote: 22 Jan 2022, 07:30
Dat gevoel krijg ik dus ook. Blijf erbij dat die verdediger er al minimaal een week had moeten zijn. Idem een back up voor Sangare. Snap niet zo goed waarom het maar voor een paar maanden zou moeten zijn. We hebben allemaal gezien dat een upgrade op de plek van Boscagli gewenst is.
Een upgrade op de plek van Boscagli? Volgens mij hebben we in Boscagli een goede verdediger en een geweldige voetballer achterin staan. En een stabiele kracht. Het gaat nu puur om de breedte. Je kan niet met 5 verdedigers, waarvan er 3 centraal kunnen een tweede seizoenshelft in gaan. 1 blessure en het is klaar.maar huur of haal dan iemand die er direct staat. En niet iemand met nauwelijks ervaring die ook nog eens een bak geld kost aan huur waarschijnlijk.
ShovingNE2
Site Admin

Joenepsv wrote: 22 Jan 2022, 04:48 Heb toch wel wat moeite met die Liverpool knakker. Als je op 24 jarige, bijna 25, leeftijd zo weinig hebt gespeeld heb je of geen talent, of foute keuzes gemaakt of je bent blessure gevoelig. Hij is in elk geval niet de ervaren patron die ik verwacht had om dan zo'n gast te huren vind ik dat wel een risico. Maar kan er compleet naast zitten natuurlijk.
Er staan niet heel veel spelers van zijn leeftijd in de basis in de Premier League. Wij schrijven in Nederland jeugdspelers al af als ze met 21 niet in de basis staan. Dan moeten we doorselecteren.

Stats wise (whoscored) was hij in het jaar 20/21 de beste speler van Liverpool achter Mané en voor Tiago. Deze jongen is ongetwijfeld een enorme versterking voor ons.

https://i.gyazo.com/25074803e686a5dc799 ... 62546f.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Deze Phillips was een openbaring in de Bundesliga 2. Waar hij als jonge speler het team met zijn agrressieve spel en voetballend vermogen naar de Bundesliga heeft geleid. Zij wilden hem heel graag overnemen alsmede andere Bundesliga teams, maar dat wilde Liverpool niet.

Bij Liverpool veel pech gehad net blessures op momenten dat hij net een kans zou krijgen en eerlijk is eerlijk Virgil van Dijk, Joel Matip, Joe Gomez en Ibrahima Konate zijn de concurrenten extreem goede verdedigers, natuurlijk speel je dan minder minuten.

https://www.empireofthekop.com/2021/07/ ... -athletic/
Zijn niet de minste clubs die er deze zomer nog achteraan zaten.

Ik zou het een uitstekende oplossing vinden voor een half jaar.
Ardbeg
Mister PSV

Joenepsv wrote: 22 Jan 2022, 04:48 Heb toch wel wat moeite met die Liverpool knakker. Als je op 24 jarige, bijna 25, leeftijd zo weinig hebt gespeeld heb je of geen talent, of foute keuzes gemaakt of je bent blessure gevoelig. Hij is in elk geval niet de ervaren patron die ik verwacht had om dan zo'n gast te huren vind ik dat wel een risico. Maar kan er compleet naast zitten natuurlijk.
Klopt voor geen meter. Hij heeft drie topverdedigers voor zich en heeft tijdens de afwezigheid van Van Dijk her geweldig gedaan. Een paar dagen heb ik zo'n 115 reacties van Liverpool supporters gekregen. Paar pagina's terug. Lees ze eens zou ik zeggen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Ik ben wel benieuwd wat er allemaal speelt.
Er wordt volgens de media rondgekeken op de posities waar PSV op dit moment mankracht mist door de Africa Cup en blessures.

Phillips een grote sterke verdediger met ervaring in het Volgassvoetbal en topvoetbal als mogelijke vervanger van Ramalho.
Wellicht Koch van Leeds ook ervaring met beiden, alsmede het Volgassvoetbal van Freiburg.

Q.Timber vind ik nog steeds een leuke speler van Utrecht. Kleine kant maar fysiek en positioneel sterk, balvast, kalm aan de bal, kan zich ook met een dribbel vrij spelen en is niet bang om uit te delen. Iedere wedstrijd weet hij ballen te onderscheppen en passes te doorzien om vanuit daaruit weer Utrecht te laten voetballen.
5.5 miljoen is natuurlijk te veel maar het goed recht van Utrecht..

Wie weet welke namen er nog meer op staan?
Hopelijk komt de grote vis of meerdere grote vissen waar we allemaal op hopen.
FC Bracke
Bankzitter

Aan de kenners dan - puur speculatief - als de keuze zou gaan tussen Ahmedhozic of Phillips, wetende dat de laatse duurder is maar in ieder geval op hoger niveau heeft getraind en af en toe gespeeld, en eerstgenoemde als groter talent te boek staat, wie zou dan jullie voorkeur hebben?

Ik ken ze beiden alleen van dit forum en maak me dan ook geen illusie dat ik het zou weten.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik zou dan altijd voor Ahmedhodzic gaan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende

Ik ook. Minder duur kwa salaris, heeft wel ritme en kan je dus gelijk in zetten. Voetballend ook veel sterker dan Phillips, wat meer het type Engelse verdediger is; ballen weg rammen.

Enige voordeel aan Phillips is dat hij natuurlijk op een hoog niveau traint en gewend is aan volgas voetbal.
OnsPSV
Meervoudig international

Met alle respect voor Phillips hoor. Het is dat hij bij Liverpool speelt dat hij zoveel aanbiedingen en aandacht krijgt. Maar als deze jongen bij pakweg Derby County had gezeten, had niemand die jongen genoemd. Ik zie het niet zo in die jongen. Gelukkig zijn er mensen die er iets meer van snappen bij de scouting ;)
Locked