Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Toevallig heb ik gisteren (blijkbaar de goede) eerste helft tegen cambuur niet gezien, dat kleurt mijn verhaal wellicht. Wel de tweede helft en de wedstrijd tegen utrecht. Beide vielen enorm tegen. Er lopen flink wat spelers rond die de basistechniek missen, dat is wel storend. Daarnaast zie je dat de spelwijze niet goed geïmplementeerd wordt, dat kan misschien ook niet anders, maar in de wedstrijden ziet het er vaak niet uit. Een aantal jongens zijn ook echt niet goed genoeg. Ook een aantal jongens die het talent wel hebben, zoals oppegard en met name Sambo mogen echt meer laten zien op dit niveau.
Saibari is underrated.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Is dat ooo beleid dat Uneken hetzelfde systeem moet spelen als Schmidt? Lijkt me namelijk niet eenvoudig om erin te krijgen als je daar zelf eigenlijk nog nooit mee gewerkt hebt...
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 01 Dec 2020, 18:58 Is dat ooo beleid dat Uneken hetzelfde systeem moet spelen als Schmidt? Lijkt me namelijk niet eenvoudig om erin te krijgen als je daar zelf eigenlijk nog nooit mee gewerkt hebt...
Ja dat is afgestemd met Uneken. Maakt het er niet makkelijker op.
Saibari is underrated.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No



Interessante opstelling, alleen jammer dat Touré de voorkeur krijgt boven Fofana. Benieuwd of ze kunnen winnen tegen een Roda dat steeds beter in vorm raakt
Last edited by Manolev25 on 05 Dec 2020, 15:46, edited 1 time in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sambo, Oppegard, Antonisse, Vertessen. Genoeg wat de moeite waard is om te kijken. En hopelijk voldoende minuten voor Fofana.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Seelt en Leysen zijn ook grote talenten voor de cebtrale verdediging. Het wordt steeds leuker Jong PSV. Doudah en Matuta zijn ook nog piepjong.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ongelooflijk, eerst pakt Muller een goede bal in de 93e minuut en vervolgens laat Jong PSV na om een onterechte buitenspelgoal te maken in de 95e min.

Geen slecht resultaat.
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No

Voor de back ups op de backposities kijken we of we spelers vanuit de jeugdopleiding een kans gaan geven. Ik denk dat dat normaal is en ook hoort bij een club als PSV. Wel moeten we het goede moment vinden voor de betrokken speler of spelers. Als ze nog niet klaar zijn, moeten ze geduld hebben.
Dit zei Schmidt vandaag op de persco. Hopelijk gaan Sambo en Oppegard de kans krijgen op trainingen (en eventueel ook wedstrijden daarna).
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Prima nieuws en een gezonde manier van beleid voeren met talentvolle jeugd. Ik ben benieuwd wat erin het vat zit voor de talenten na de winterstop
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vandaag geen Vertessen bij de selectie.

Weet iemand waarom?
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Een Mvogo'tje van Delanghe.

Letterlijk kopie van zijn blunder tegen Groningen.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Wat een blunder inderdaad...
Ex unitate vires
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Nee, ik vond hier nog meer ruimte, dus die speler had dit echt wel kunnen voorkomen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dit was niet best nee. Hier moet hij van leren.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een belachelijke penalty dit...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schande. Wat een mafkees.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik schakelde net in bij het moment in van de penalty, maar die was inderdaad te belachelijk.
Een blunder van de scheids.

Jammer dat ze mede hierdoor net verloren hebben.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het was niet de meest logische bal van Delanghe, maar om dit een blunder te noemen gaat mij te ver. De bal had makkelijk verwerkt kunnen worden. Over de penal ben ik het eens, dat slaat natuurlijk nergens op, maar goed ene typische VAR penal, deze keer zonder VAR.

Toure begint wat ontwikkeling te laten zien, die kleine versnelling begint weer terug te komen goed om te zien! Sambo viel mij weer enorm tegen, veel te laconiek, daar moet veel meer pit in zitten. Voorlopig nog geen back-up voor Denzel.
Saibari is underrated.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oppegard speekde maar 45 minuten. Bij de selectie zondag?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Aankomend seizoen gaat er denk ik flink doorgeselecteerd worden in deze selectie.
De contracten van 11 spelers lopen af.
Te weten; Spenkelink, Kristinsson, Schoonbrood, Zeegers, Oostenbrink, Kuisch, Van Dorp, Mendonca. Deze jongens hebben zichzelf niet voldoende kunnen laten zien. Schoonbrood maakt weinig monuten maar is niet een speler die voorop gaat in de strijd. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Daverveld of eerder genoemde De Haas. Contract van de laatste loopt ook af en er komt wel veel talent aan in de verdediging. Hij is een goede aanvoerder maar heeft voetballend helaas niet de stap kunnen zetten. Daverveld, Kreekels, Felipe, Leysen, Seelt dat is prima voor centraal.

Matuta en Daniels zie ik wel graag nog verlengd worden met name de eerste. Zijn allebei pas 18 jaar.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Helemaal met je eens!
Ik zou graag zien dat de spelers van het o18 team ook wat meer minuten gaan maken. Zij staan nu bijna stil in de ontwikkeling.
rick_burgsteden
Veelbelovend talent
Posts: 92
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
FOOTB_REM_S: No

Denk dat de onder 18 nog aardig wat wedstrijden speelt, onderling en tegen onder 17. Dus denk niet dat ze helemaal stil staan in hun ontwikkeling
Manolev25
Meervoudig international
Posts: 1494
Joined: 11 Sep 2019, 00:00
Clubvoorkeur: PSV und der BVB
FOOTB_REM_S: No



Laatste pot van 2020, benieuwd wat die jongen gasten kunnen tegen de nummer twee van de KKD
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sambo staat weer te slapen hoor. Ik vind het echt zonde wat hij laat zien. Op deze manier geen PSV materiaal.
Saibari is underrated.
Woodenshoes
Nationale topspeler
Posts: 2142
Joined: 31 Jan 2018, 10:09
FOOTB_REM_S: No

Hadden zeker al met 2-0 voor moeten staan. Nu slechts 1-0. Wat is dat Almere matig bezig. Ze komen niet eens bij het doel van Jong PSV.
Post Reply