Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
ruuddevil
Legende

Aan de ogen van John te zien zijn we inkomend ook nog bezig hoor.
ShovingNE2
Site Admin

Nee. Eerder aan de uitgaande kant en dan volgt er automatisch inkomend. Zahavi, Mvogo, Sangaré gok ik zo.

Over Phillips zegt hij dat hij niet denkt dat het realistisch is dat hij komt. Dus schijnbaar hangt dat nog boven de markt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Psvthebestfucktherest
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Ik verwacht nog een keeper en een spits.
Madueke
Legende

Laten we stellen dat Cody of Sangaré verkopen in deze window dodelijk is. Een volwaardig vervanger ga je niet vinden, zeker JdJ niet.
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ruuddevil wrote: 23 Jan 2022, 19:51 Aan de ogen van John te zien zijn we inkomend ook nog bezig hoor.
Zijn het zijn ogen, is het zijn lach?
Heruone
Lid scoutingsteam

Madueke wrote: 23 Jan 2022, 19:53 Laten we stellen dat Cody of Sangaré verkopen in deze window dodelijk is. Een volwaardig vervanger ga je niet vinden, zeker JdJ niet.
Eens. Maar stel dat je een niet te weigeren bedrag krijgt? Wat doe je dan?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Frank
Lid 2e elftal

Ardbeg wrote: 23 Jan 2022, 19:48
ShovingNE2 wrote: 23 Jan 2022, 19:47 John: 'Mijn gevoel is dat de grote clubs zich nog gaan roeren de komende week. Vanaf morgen gaat het wel op gang komen heb ik het gevoel."

Interviewer: "Heb je het gevoel of heb je aanwijzingen? "

John lachend: "Beide. Ik denk dat het een spannende week gaat worden en ik denk dat er sowieso nog wel veel gaat gebeuren."
Ja dat zegt toch niet perse iets over inkomend? Vantevoren heeft ie het over clubs die interesse in Sangare en Gakpo hebben. Zie opmerking "grote clubs". Gaat 100% over uitgaand.
Als een grote club een speler aantrekt, kan daardoor het befaamde buitenkansje voor PSV ontstaan? Dat is wat ik hoorde (nouja hoop te horen. :fun:)
Ardbeg
Mister PSV

Psvthebestfucktherest wrote: 23 Jan 2022, 19:52 Ik verwacht nog een keeper en een spits.
Keeper: Hugo Souza
Spits: Waldschmidt? Wind? Hugo de Jonge?
Verdediger: Anelleke.
Psvthebestfucktherest
Verbannen

Die Hugo souza zou een impuls kunnen zijn. Spits zal denk ik exotische naam worden PSV houdt alles potdicht.
Madueke
Legende

Heruone wrote: 23 Jan 2022, 19:53
Madueke wrote: 23 Jan 2022, 19:53 Laten we stellen dat Cody of Sangaré verkopen in deze window dodelijk is. Een volwaardig vervanger ga je niet vinden, zeker JdJ niet.
Dat is moeilijk. Het moet dan echt om recordbedragen gaan, want beide liggen nog 3,5 jaar vast, Cody binnenkort 4,5 jaar.

Het kan natuurlijk wel altijd, Newcastle legt schijnbaar ook zonder schaamte 17 mil neer voor Mitchell Bakker.
Skuddem
Nationale topspeler

Heruone wrote: 23 Jan 2022, 19:53
‘An offer you can’t refuse’
An offer in which the repercussions for refusing would be so great that to do so would be either be dangerous or ill-advised. It often implies the "offer" is a threat, but this is not always the case.

Ik kan me geen situatie voorstellen, gezien dat we niet financieel noodlijdend zijn, waarin het gevaarlijk of onverstandig is om een (potentieel) mega-bod op Cody af te wijzen. Immers, met een contract tot 2026 is zo’n bod enkel een waardebepaling op dit moment, iets dat we zelfs in toekomstige onderhandelingen in ons voordeel zouden kunnen gebruiken.

Het tweede gedeelte van de quote, als toch die afweging wordt gemaakt dat een bod van, zeg, 50 miljoen niet af te wijzen is - dan moeten we het geld maar als een opportunity gebruiken (selectie gericht versterken).
ShovingNE2
Site Admin

Ik denk dat bij een bepaald bedrag Sangaré echt wel vertrekt. Dat zal minimaal 40 miljoen moeten zijn. Ik denk ook dat geen club dat nu gaat betalen en dat hij daarom blijft. Cody gaat morgen bijtekenen volgens mij. Die blijft, die wil zelf niet eens dus biedingen hebben geen zin. Zahavi en Mvogo.... nou....
guus
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 23 Jan 2022, 20:04 Ik denk dat bij een bepaald bedrag Sangaré echt wel vertrekt. Dat zal minimaal 40 miljoen moeten zijn. Ik denk ook dat geen club dat nu gaat betalen en dat hij daarom blijft. Cody gaat morgen bijtekenen volgens mij. Die blijft, die wil zelf niet eens dus biedingen hebben geen zin. Zahavi en Mvogo.... nou....
Zahavi denk ik zeker.
Madueke
Legende

Zahavi is in de zomer transfervrij, al moet je als PSV zijnde ook niet moeilijk gaan doen als hij weg wil gezien alle gebeurtenissen. Moet natuurlijk wel iets voor terugkomen.
ShovingNE2
Site Admin

Nee hoor. Transfervrij vind ik ook prima. Scheelt 500k salaris en je kan een spits halen. Een transfersom mag wat mij betreft de transfer niet in de weg zitten. Gratis laten gaan en alleen wat bonussen of zo.
mateja
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 23 Jan 2022, 19:47 John: 'Mijn gevoel is dat de grote clubs zich nog gaan roeren de komende week. Vanaf morgen gaat het wel op gang komen heb ik het gevoel."

Interviewer: "Heb je het gevoel of heb je aanwijzingen? "

John lachend: "Beide. Ik denk dat het een spannende week gaat worden en ik denk dat er sowieso nog wel veel gaat gebeuren."
Dit klinkt alsof hij aanwijzingen heeft dat een club concreet zal worden voor Gakpo of Sangare.
Menno1
Legende

Zahavi gratis weg is wat mij betreft prima. 40 voor Sangare lijkt mij sterk, maar als er 1 club is die dat kan / wil betalen dan is het Newcastle.

We gaan het zien; het voelt toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Juist voor vandaag had je die CV en VM in huis willen hebben. Spits vind ik meer een pech geval met uitvallen van Vinicius en Romero.

Maar die andere twee plekken duren een tijdje, heb je geen vervangers voor en weten we al een maand.
ComeOnPSV
Vedette

Het lijkt erop dat JdJ verwacht dat er nog spelers vertrekken.
Ben benieuwd.
Dit gaat weer alles volgen zijn de komende dagen. Hopelijk komt er wat positief nieuws, want dat kunnen we wel gebruiken
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Uitgaand zijn er eigenlijk niet zo heel veel mogelijkheden volgens mij:
-Gakpo (verwacht ik deze winter zeker niet)
-Sangare (alleen bij een heel goed bod al denk ik dat hij zelf ook het liefste nog blijft)
-1/2 reservekeepers (mvogo terugsturen en eventueel delanghe of muller lenen/verkopen)
-Bruma (mag bij bod van 5m+ wel vertrekken van mij)
-Zahavi (zou voor alle partijen misschien toch wel beter zijn. Hoeveel we ervoor krijgen maakt niet echt uit)
-Uitlenen van jeugspelers (Ledezma, Kjolo, Saibari, N Thomas, etc)
Menno1
Legende

Gakpo gaat toch verlengen? Lijkt mij een vertrek toch wel uitgesloten. M

MoFo, Sangare, Zahavi. Dat zijn de kandidaten. En wellicht idd een Ledezma tijdelijk.
Skuddem
Nationale topspeler

MoFo is Mvogo of? Ik mis de woordgrap
Hatseflats
Vedette

Hoop dat Sangare dit jaar nog kampioen wil worden met PSV!
mateja
Internationale topspeler

Is [mention]GENERATIE4[/mention] gebanned? Want ik heb wel een vraag aan hem: betekenkt een contractverlening van Cody dat hij volgend seizoen ook blijft? Of is dit om hem dit jaar binnenboord te houden?
Ardbeg
Mister PSV

mateja wrote: 23 Jan 2022, 21:42 Is @GENERATIE4 gebanned? Want ik heb wel een vraag aan hem: betekenkt een contractverlening van Cody dat hij volgend seizoen ook blijft? Of is dit om hem dit jaar binnenboord te houden?
Ja en terecht.
mateja
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 23 Jan 2022, 21:45
mateja wrote: 23 Jan 2022, 21:42 Is @GENERATIE4 gebanned? Want ik heb wel een vraag aan hem: betekenkt een contractverlening van Cody dat hij volgend seizoen ook blijft? Of is dit om hem dit jaar binnenboord te houden?
Ja en terecht.
Geloof ik meteen, ik las iets over Nouri maar heb de post zelf niet gezien. Maar ben toch benieuwd wat de contractverlenging van Gakpo precies betekent, maar dan ga ik wel speculeren :D
Locked